Moest ook direct aan Giel denken. Was duidelijk fan van 'm.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
@giel3fm Ik kan t nog niet bevatten. Ben er stil van. Mijn Hero is niet meer. Rust zacht lieve Antonie. En sterkte iedereen die hem nu ook al zo mist
en het was ook een leuke uitzending... zouden ze het niet nog eens doen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet heel lang geleden was ie ook bij Ekstra Weekend:
@tleemhuis Tjitse Leemhuis
Is het echt? Bizar! Nog niet zo lang geleden was Antonie Kamerling te gast bij Ekstra Weekend.... Zo'n aardige man. Bizar, bizar.....
... en uiteindelijk zong Antonie Kamerling 'Toen ik je zag' live bij #EkstraWeekend op 24 juni 2010. http://youtu.be/VPNyLqn_8HI
http://www.flickr.com/photos/23353282@N05/4757403121/
Ik dacht ook dat hij op de lijst stond voor de komende weken die hier laatst gepost werd..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het was ook een leuke uitzending... zouden ze het niet nog eens doen?
hehe hij is er achter dat ze steeds dezelfde cd op hebben staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef -Hans- het volgende:
Valt me nu wel een beetje op dat WaterstadFM wel vaak dezelfde muziek laat horen. Misschien toch maar even een alternatief zoeken.
Mijn gedachtequote:
Haha, iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe hij is er achter dat ze steeds dezelfde cd op hebben staan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ehm. Ze nemen de TT wel erg letterlijk bij 3FM nu?
2 minuten stilte voor Kamerling?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ehm. Ze nemen de TT wel erg letterlijk bij 3FM nu?
dan is het niet alleen Lopikquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:14 schreef borisz het volgende:
Ik heb BNR op staan. Die zender doet het nog wel.
Yep.quote:
aha, dat is een stevige storingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister via stream. Die ligt er ook uit.. Net als de websites trouwens.
Zelfs in Hongarije hebben ze er last van.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, dat is een stevige storing
Iemand heeft ergens een damwand door de backbone geslagen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zelfs in Hongarije hebben ze er last van.
* zapt naar Sky * Moet ik 'm eerst van de blacklist halen anders werkt het nietquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef Ferdo het volgende:
En Radio 2 is terug, 3FM ook, neem ik aan?
quote:
Yup.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef Ferdo het volgende:
En Radio 2 is terug, 3FM ook, neem ik aan?
Sirolf kan het ons vast vertellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef kingmob het volgende:
hehe, ben benieuwd wat er aan de hand was...
De Feestdagenquote:
Aah die 'grap' had Ekdom al gemaakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat dit een waarschuwing van Geert was.
@gerardekdomquote:Dood word alweer commercieel uitgebuit RT @gerardekdom: Kamerling is overleden! Ik ben in schok! Hij was juni nog bij 3FM en hadden we lol
Zelden dat ik Ekdom zo zie reageren. Gelijk heeft ie trouwens.quote:@tigerwoets Ach man, zak er toch in eikel!
Weinig subtiel, dat betekent dat hij het meentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
@tigerwoets
[..]
@gerardekdom
[..]
Zelden dat ik Ekdom zo zie reageren. Gelijk heeft ie trouwens.
Ja, alsof Gerard 3fm moet noemen om z'n tweets gelezen te krijgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
@tigerwoets
[..]
@gerardekdom
[..]
Zelden dat ik Ekdom zo zie reageren. Gelijk heeft ie trouwens.
'Uh, holiday?'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Againzender het volgende:
Bel je voor Vampire Weekend, moet je Madonna gaan afzingen
neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Nounou, dat was me het ochtendje wel...![]()
Eerst het nieuws over Antonie, en vervolgens knallen alle PO-radiozenders eruit (waardoor 3FM.nl bijna direct overbelast raakte). Zal het de rest van de dag rustig blijven nu?
... was het juiste antwoord!quote:
quote:Niet lullen maar brullen. Longen uit je lijf om half 4!
Guus Meeuwis - Brabant 56%
Rene Froger - Alles kan een mens gelukkig maken 20%
Acda & De Munnik - Als het vuur gedoofd is 24%
Ik vind het ook geen vervelend plaatjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Toch is het weer verdomd goed geproduceerd hoor.
Bedoel je niet hoofdpijn-ijn-ijn-ijn ey ey ey?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zet hier ook gewoon de radio zacht als dat nummer voorbij komt. Krijg er hoofdpijn van.
Maar hopen dat het dan niet de nieuwe Megahit is !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zet hier ook gewoon de radio zacht als dat nummer voorbij komt. Krijg er hoofdpijn van.
Dat zou een goede reden zijn om een weekje van zender te wisselen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Maar hopen dat het dan niet de nieuwe Megahit is !
Dat zou een goede reden zijn om een weekje vrij te nemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een weekje van zender te wisselen.
Ik zou graag een weekje aan 't werk gaan danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een weekje vrij te nemen.
Hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een weekje van zender te wisselen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou graag een weekje aan 't werk gaan dan. Langer nog zelfs.
En terecht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
Momenteel staat 'Hero' op 6 in Itunes, zal toch wel de nr.1 positie bereiken lijkt me.
Hoezo is dat nu opeens terecht?quote:
Omdat dat een mooi eerbetoon is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu opeens terecht?
Ik heb ook op Acda & De Munnik gestemd, maar zal inderdaad wel die bagger plaat van Guus worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Het Vuur Gedoofd is bij de UJDT.
Maar zal wel Brabant worden.
Absoluut. Sowieso is de plaat echtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat dat een mooi eerbetoon is.
Kan ik niet bij met mijn gedachte, hetzelfde als met MJ toen hij overleed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat dat een mooi eerbetoon is.
Het is schokkend/onverwacht dus gaan mensen googelen en dan willen ze dat nummer hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan ik niet bij met mijn gedachte, hetzelfde als met MJ toen hij overleed.
Nee moeilijk is het niet nee, maar ik snap niet waarom mensen dan spontaan alle nummers van een bepaalde artiest 'helemaal geweldig' vinden terwijl ze het nummer normaal nooit meer geluisterd zouden hebben waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is schokkend/onverwacht dus gaan mensen googelen en dan willen ze dat nummer hebben.
Zo moeilijk is het niet lijkt me.
Het gaat niet om of het geweldig is (wat ik trouwens wel vind), maar het gaat wmb om het eerbetoon.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee moeilijk is het niet nee, maar ik snap niet waarom mensen dan spontaan alle nummers van een bepaalde artiest 'helemaal geweldig' vinden terwijl ze het nummer normaal nooit meer geluisterd zouden hebben waarschijnlijk.
Het 'shockeffect', mensen willen dat nummer dan ineens luisteren/hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee moeilijk is het niet nee, maar ik snap niet waarom mensen dan spontaan alle nummers van een bepaalde artiest 'helemaal geweldig' vinden terwijl ze het nummer normaal nooit meer geluisterd zouden hebben waarschijnlijk.
Vond het anders best aardig klinkenquote:
Kwam ontzettend geforceerd over. Blegh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vond het anders best aardig klinken.
Dat was denk ik de 'in je dip tip'quote:
Wij zitten qua muzieksmaak redelijk op een lijn volgens mij, in tegenstelling tot onze voetbalclub keuze.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vond het anders best aardig klinken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat was denk ik de 'in je dip tip'
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij zitten qua muzieksmaak redelijk op een lijn volgens mij, in tegenstelling tot onze voetbalclub keuze.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
Hero inmiddels alweer opgeschoven naar plekje 5, dus dat gaat wel lukken.
quote:
Ga naar huusquote:
What's the frequency, Hans?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:34 schreef -Hans- het volgende:
I Want It All !!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik vroeg het me net ook weer af, maar heb echt geen idee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Paul het volgende:
Wie spreekt nou die opening in van de Coen en Sander show, vandaag ging die over dat gekleurde autootje
Niemand die dit weet?
Wat een bazen.quote:
De Stem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Paul het volgende:
Wie spreekt nou die opening in van de Coen en Sander show, vandaag ging die over dat gekleurde autootje
Niemand die dit weet?
Het zal wel goed verkopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is dat toch met al die artiesten die ineens muziek met een fancy beat eronder gaan maken? Alles klinkt ineens hetzelfde.
Valt me tegen dat jullie dit niet weten, dacht dat hier de 3fm kenners zatenquote:
Jij valt mij ook altijd tegen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Valt me tegen dat jullie dit niet weten, dacht dat hier de 3fm kenners zaten
BAKKES JIJquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij valt mij ook altijd tegen.
Dat bedoel ikquote:
Ja, wazig hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het lijkt wel of Michael Jackson net overleden is.
@giel3fmquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef miieejj het volgende:
wat is de twitter van giel
hebben jullie de nieuwsbrief gezien van giel ?
Thanksquote:
Het is niet alsof ze zeggen dat er iemand is doodgegaan ofzo hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen.
Nee ze zeggen dat iemand 43000 euro heeft gewonnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze zeggen dat er iemand is doodgegaan ofzo hoor
Omg.. dit was echt de meest briljante radio ooitquote:
Juist wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Nee idd, ze hadden niet zo snel moeten ophangen!
Het is niet alsof ze zeggen dat er iemand is doodgegaan ofzo hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen.
Dat zei je al ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef alors het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze zeggen dat er iemand is doodgegaan ofzo hoor
Vetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben Coen&Sander belde weer een Q-Music luisteraar vanwege 'het geluid'.
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/2061
Die was echt hilarisch inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef alors het volgende:
'Nick en S uit V: wij gaan dit nummer coveren'!!
Zal wel op 1 staan.. zo'n mooi nummer...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of Toen ik je zag in de top 5 staat. Verwacht van wel.
Helemaal mee eens! Een van de mooiste Nederlandse liedjes ooit gemaakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel op 1 staan.. zo'n mooi nummer...
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg...
Even voor je gekeken, maar staat helaas niet op 3FMfan. Zou het niet wetenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:11 schreef densmee het volgende:
welk nummer had coen nu naar voren geschoven bij plaatje praatje want dat heb ik gemist
Mja, de Mega Top 50 wordt nou eenmaal door meer beïnvloed dan alleen de 3FM playlist hè? Dan krijg je dus platen als dit.quote:
Dat kan ook niet want Sander zijn plaatje is gedraaidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even voor je gekeken, maar staat helaas niet op 3FMfan. Zou het niet weten.
Ja ik weet em, Barbara Streisand van Ducksaucequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:11 schreef densmee het volgende:
welk nummer had coen nu naar voren geschoven bij plaatje praatje want dat heb ik gemist
... welke trouwens bijna dagelijks wordt gedraaid door Ekdom. Toffe plaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet em, Barbara Streisand van Ducksauce
Klopt, ben bekend met het concept maar ik de plaat van net vond ik echt 10x nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de Mega Top 50 wordt nou eenmaal door meer beïnvloed dan alleen de 3FM playlist hè? Dan krijg je dus platen als dit.
Was dat 'm??? Die is vet OKquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet em, Barbara Streisand van Ducksauce
Vooral het gekrijs gedeelte. Dra-ma-tisch!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat geblèr van die Cee Lo Green was ik al snel zat, maar dat wordt met de draaibeurt erger![]()
![]()
![]()
mooi die is zeker vet, dan had ik wel anders verwacht van de luisteraarsquote:
Mooie montage ook met het breaking news van vanochtend door Fleur. Het was helemaal mooi dat ze eindigde met dat Antonie een hitje had gescoord met Toen Ik Je Zag... en Domien direct daarna die plaat instartte.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Toen ik je zag
Mooie/ontroerende woorden, Michiel!
Lijkt me logisch dat Toen ik je zag daarna zou worden gedraaid...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooie montage ook met het breaking news van vanochtend door Fleur. Het was helemaal mooi dat ze eindigde met dat Antonie een hitje had gescoord met Toen Ik Je Zag... en Domien direct daarna die plaat instartte.
Later hoorde ik dat dat dus niet van tevoren was afgesproken, maar gewoon puur toeval was.
Klopt, was het ook, maar dat was dus niet afgesproken tussen nieuwsredactie en DJ. Ik denk ook niet dat men daar op dat moment aan dacht op de nieuwsredactie...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat Toen ik je zag daarna zou worden gedraaid...
Had het niet gehoord, maar dat van net was best wel indrukwekkend. Nieuws hakt er ook wel flink in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooie montage ook met het breaking news van vanochtend door Fleur. Het was helemaal mooi dat ze eindigde met dat Antonie een hitje had gescoord met Toen Ik Je Zag... en Domien direct daarna die plaat instartte.
Later hoorde ik dat dat dus niet van tevoren was afgesproken, maar gewoon puur toeval was.
Inderdaad. Ik zat net jankend boven de macaroni.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Toen ik je zag
Mooie/ontroerende woorden, Michiel!
Mooi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Morgen trouwens Veenstra in de ochtend (als ik mij niet vergis).
quote:
Een kut-plaat is het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Niet zeiken over het liedje dat mijn oma tijdens de afwas zong he!
![]()
Loesje
mowah, ik snap je wil. een overleden bekendheid zorgt altijd voor veel ophef en gedoe en daar is iedereen vaak snel flauw van, behalve de echte fans dan. heb er vandaag niet zoveel van meegekregen dus ik vond het wel mooi het nr even te horen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik heb er nu ook wel weer genoeg van, vreselijk natuurlijk wat er allemaal is gebeurd maar niet een tikje overdreven dat een stuk of 5 zenders allerlei dingen over Antonie uitzenden ?
Of ben ik nu een zeikerd ?
Uiteraard nummer mag zeker een paar keer voorbij komen, maar een extra shownieuws, een rtl boulevard totaal in het teken van Antonie, Ned1 of 2 die alles omgooit, geen gtst (pluspuntje) maar een Memorial etc. etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mowah, ik snap je wil. een overleden bekendheid zorgt altijd voor veel ophef en gedoe en daar is iedereen vaak snel flauw van, behalve de echte fans dan. heb er vandaag niet zoveel van meegekregen dus ik vond het wel mooi het nr even te horen.
Mij nog heel goed, was tijdens het Wk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:42 schreef alors het volgende:
Die Ekstra Weekend staat me helemaal niet echt meer bij, ik heb em misschien wel gemist, maar dat komt echt zelden voor, dus ik ga even filmpjes kijken...
nja, dat de showrubrieken er een aflevering aan besteden snap ik wel. wordt er toevallig ook nog een kamerlingfilm uitgezonden? des noods kan ik zelf all stars, feestje of kleine blonde dood wel aanzettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uiteraard nummer mag zeker een paar keer voorbij komen, maar een extra shownieuws, een rtl boulevard totaal in het teken van Antonie, Ned1 of 2 die alles omgooit, geen gtst (pluspuntje) maar een Memorial etc. etc.
Ik vind het allemaal een beetje hijgerig.
ja idd daarom heb ik het ook niet gekeken.. tijdens WK heb ik nauwelijks 3fm geluisterd... Toen ik die bal zag wist ik het weer, daar zat Stenders steeds mee te kutten..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mij nog heel goed, was tijdens het Wk.
quote:"De storing vond plaats tijdens onderhoud aan de matrix, het apparaat waar vandaan de radiouitzendingen gedistribueerd worden. Het standbysysteem nam het onverwachts niet over. Na een herstart functioneerde het systeem weer. Om dit in de toekomst te voorkomen wordt samen met de fabrikant een onderzoek ingesteld", zo laat de NPO weten.
http://www.radiofreak.nl/(...)s-stil-door-storing/
toch wel raar dat de webcam stream ook opeens geen geluid meer had.(is dat express?)quote:
Zien niet, horen wel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)kend/20100625-19.wmaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd daarom heb ik het ook niet gekeken.. tijdens WK heb ik nauwelijks 3fm geluisterd... Toen ik die bal zag wist ik het weer, daar zat Stenders steeds mee te kutten..
Kan ik die uitzending nog ergens helemaal terughoren/zien??
Jij weet ook alles he! bedanktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zien niet, horen wel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)kend/20100625-19.wma
onderhoud tijdens productie-uren.... lastig als je 24/7 werkt!quote:
Ik vind er echt geen donder aan, nog steeds niet. Wat mis ik?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zal een héle uitdaging zijn om de MH van deze week te overtreffen.
M&S - Winter Winds.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zal een héle uitdaging zijn om de MH van deze week te overtreffen.
Ik probeer Q Music maar ik hoorde vanochtend dat Kristel daar binnenkort 's ochtends ga zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Naar wie luisteren jullie 's ochtends dan? Ik gewoon Giel.
De clipquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen donder aan, nog steeds niet. Wat mis ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
radio 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
M&S - Winter Winds.
nou, inderdaad. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde twitterde ik ook naar Michiel iets van: vind het niet bijzonder, maar misschien moet ik de clip eens zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De clip
http://thewildernessdowntown.com/
Radio 2 met Sander de Heer, van 9-10 Gouden Uren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog steeds iets mis. Leuk trucje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De clip
http://thewildernessdowntown.com/
Jup, overmacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
onderhoud tijdens productie-uren.... lastig als je 24/7 werkt!
WaterstadFMquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio 2 met Sander de Heer, van 9-10 Gouden Uren.
Of Radio1.
M&S. Prima keuze! Hoop stiekem dat ze voor de nieuwe van Duffy gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
M&S - Winter Winds.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
M&S. Prima keuze! Hoop stiekem dat ze voor de nieuwe van Duffy gaan.
doe mij maar FM, minder storingquote:
*proest *quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe mij maar FM, minder storing
jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Againzender het volgende:
Hero zal wel in de dag top 5 staan morgen. Maar geen Met Michiel natuurlijk morgen.
Valt Michiel in voor Giel morgen? Zoiets stond mij bij.
Klopt, Veenstra morgen in de ochtendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Againzender het volgende:
Hero zal wel in de dag top 5 staan morgen. Maar geen Met Michiel natuurlijk morgen.
Valt Michiel in voor Giel morgen? Zoiets stond mij bij.
LOL !quote:
Haha, nee dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Hans. Grijp je kans in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |