Ik vind het ook geen vervelend plaatjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Toch is het weer verdomd goed geproduceerd hoor.
Bedoel je niet hoofdpijn-ijn-ijn-ijn ey ey ey?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zet hier ook gewoon de radio zacht als dat nummer voorbij komt. Krijg er hoofdpijn van.
Maar hopen dat het dan niet de nieuwe Megahit is !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zet hier ook gewoon de radio zacht als dat nummer voorbij komt. Krijg er hoofdpijn van.
Dat zou een goede reden zijn om een weekje van zender te wisselen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Maar hopen dat het dan niet de nieuwe Megahit is !
Dat zou een goede reden zijn om een weekje vrij te nemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een weekje van zender te wisselen.
Ik zou graag een weekje aan 't werk gaan danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een weekje vrij te nemen.
Hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden zijn om een weekje van zender te wisselen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou graag een weekje aan 't werk gaan dan. Langer nog zelfs.
En terecht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
Momenteel staat 'Hero' op 6 in Itunes, zal toch wel de nr.1 positie bereiken lijkt me.
Hoezo is dat nu opeens terecht?quote:
Omdat dat een mooi eerbetoon is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu opeens terecht?
Ik heb ook op Acda & De Munnik gestemd, maar zal inderdaad wel die bagger plaat van Guus worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Het Vuur Gedoofd is bij de UJDT.
Maar zal wel Brabant worden.
Absoluut. Sowieso is de plaat echtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat dat een mooi eerbetoon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |