... welke trouwens bijna dagelijks wordt gedraaid door Ekdom. Toffe plaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet em, Barbara Streisand van Ducksauce
Klopt, ben bekend met het concept maar ik de plaat van net vond ik echt 10x nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de Mega Top 50 wordt nou eenmaal door meer beïnvloed dan alleen de 3FM playlist hè? Dan krijg je dus platen als dit.
Was dat 'm??? Die is vet OKquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet em, Barbara Streisand van Ducksauce
Vooral het gekrijs gedeelte. Dra-ma-tisch!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat geblèr van die Cee Lo Green was ik al snel zat, maar dat wordt met de draaibeurt erger![]()
![]()
![]()
mooi die is zeker vet, dan had ik wel anders verwacht van de luisteraarsquote:
Mooie montage ook met het breaking news van vanochtend door Fleur. Het was helemaal mooi dat ze eindigde met dat Antonie een hitje had gescoord met Toen Ik Je Zag... en Domien direct daarna die plaat instartte.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Toen ik je zag
Mooie/ontroerende woorden, Michiel!
Lijkt me logisch dat Toen ik je zag daarna zou worden gedraaid...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooie montage ook met het breaking news van vanochtend door Fleur. Het was helemaal mooi dat ze eindigde met dat Antonie een hitje had gescoord met Toen Ik Je Zag... en Domien direct daarna die plaat instartte.
Later hoorde ik dat dat dus niet van tevoren was afgesproken, maar gewoon puur toeval was.
Klopt, was het ook, maar dat was dus niet afgesproken tussen nieuwsredactie en DJ. Ik denk ook niet dat men daar op dat moment aan dacht op de nieuwsredactie...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat Toen ik je zag daarna zou worden gedraaid...
Had het niet gehoord, maar dat van net was best wel indrukwekkend. Nieuws hakt er ook wel flink in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooie montage ook met het breaking news van vanochtend door Fleur. Het was helemaal mooi dat ze eindigde met dat Antonie een hitje had gescoord met Toen Ik Je Zag... en Domien direct daarna die plaat instartte.
Later hoorde ik dat dat dus niet van tevoren was afgesproken, maar gewoon puur toeval was.
Inderdaad. Ik zat net jankend boven de macaroni.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Toen ik je zag
Mooie/ontroerende woorden, Michiel!
Mooi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Morgen trouwens Veenstra in de ochtend (als ik mij niet vergis).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |