Moest ook direct aan Giel denken. Was duidelijk fan van 'm.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
@giel3fm Ik kan t nog niet bevatten. Ben er stil van. Mijn Hero is niet meer. Rust zacht lieve Antonie. En sterkte iedereen die hem nu ook al zo mist
en het was ook een leuke uitzending... zouden ze het niet nog eens doen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet heel lang geleden was ie ook bij Ekstra Weekend:
@tleemhuis Tjitse Leemhuis
Is het echt? Bizar! Nog niet zo lang geleden was Antonie Kamerling te gast bij Ekstra Weekend.... Zo'n aardige man. Bizar, bizar.....
... en uiteindelijk zong Antonie Kamerling 'Toen ik je zag' live bij #EkstraWeekend op 24 juni 2010. http://youtu.be/VPNyLqn_8HI
http://www.flickr.com/photos/23353282@N05/4757403121/
Ik dacht ook dat hij op de lijst stond voor de komende weken die hier laatst gepost werd..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het was ook een leuke uitzending... zouden ze het niet nog eens doen?
hehe hij is er achter dat ze steeds dezelfde cd op hebben staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef -Hans- het volgende:
Valt me nu wel een beetje op dat WaterstadFM wel vaak dezelfde muziek laat horen. Misschien toch maar even een alternatief zoeken.
Mijn gedachtequote:
Haha, iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe hij is er achter dat ze steeds dezelfde cd op hebben staan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ehm. Ze nemen de TT wel erg letterlijk bij 3FM nu?
2 minuten stilte voor Kamerling?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ehm. Ze nemen de TT wel erg letterlijk bij 3FM nu?
dan is het niet alleen Lopikquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:14 schreef borisz het volgende:
Ik heb BNR op staan. Die zender doet het nog wel.
Yep.quote:
aha, dat is een stevige storingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister via stream. Die ligt er ook uit.. Net als de websites trouwens.
Zelfs in Hongarije hebben ze er last van.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, dat is een stevige storing
Iemand heeft ergens een damwand door de backbone geslagen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zelfs in Hongarije hebben ze er last van.
* zapt naar Sky * Moet ik 'm eerst van de blacklist halen anders werkt het nietquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef Ferdo het volgende:
En Radio 2 is terug, 3FM ook, neem ik aan?
quote:
Yup.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef Ferdo het volgende:
En Radio 2 is terug, 3FM ook, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |