Kan ik niet bij met mijn gedachte, hetzelfde als met MJ toen hij overleed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat dat een mooi eerbetoon is.
Het is schokkend/onverwacht dus gaan mensen googelen en dan willen ze dat nummer hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan ik niet bij met mijn gedachte, hetzelfde als met MJ toen hij overleed.
Nee moeilijk is het niet nee, maar ik snap niet waarom mensen dan spontaan alle nummers van een bepaalde artiest 'helemaal geweldig' vinden terwijl ze het nummer normaal nooit meer geluisterd zouden hebben waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is schokkend/onverwacht dus gaan mensen googelen en dan willen ze dat nummer hebben.
Zo moeilijk is het niet lijkt me.
Het gaat niet om of het geweldig is (wat ik trouwens wel vind), maar het gaat wmb om het eerbetoon.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee moeilijk is het niet nee, maar ik snap niet waarom mensen dan spontaan alle nummers van een bepaalde artiest 'helemaal geweldig' vinden terwijl ze het nummer normaal nooit meer geluisterd zouden hebben waarschijnlijk.
Het 'shockeffect', mensen willen dat nummer dan ineens luisteren/hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee moeilijk is het niet nee, maar ik snap niet waarom mensen dan spontaan alle nummers van een bepaalde artiest 'helemaal geweldig' vinden terwijl ze het nummer normaal nooit meer geluisterd zouden hebben waarschijnlijk.
Vond het anders best aardig klinkenquote:
Kwam ontzettend geforceerd over. Blegh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vond het anders best aardig klinken.
Dat was denk ik de 'in je dip tip'quote:
Wij zitten qua muzieksmaak redelijk op een lijn volgens mij, in tegenstelling tot onze voetbalclub keuze.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vond het anders best aardig klinken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat was denk ik de 'in je dip tip'
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij zitten qua muzieksmaak redelijk op een lijn volgens mij, in tegenstelling tot onze voetbalclub keuze.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
Hero inmiddels alweer opgeschoven naar plekje 5, dus dat gaat wel lukken.
quote:
Ga naar huusquote:
What's the frequency, Hans?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:34 schreef -Hans- het volgende:
I Want It All !!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |