Ik heb ook het gevoel dat het vliegtuigen zijn. In welke richting vlogen die bollen? Oost-West, of omgekeerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:08 schreef IkWilbert het volgende:
Zijn volgens mij gewoon vliegtuigen... door de inval van het licht vd zon lijkt het alsof ze licht geven.
Zit je achter een proxy op kantoor? Want dan ligt het daaraan... dat van die hele post die dan weg is, bedoel ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:13 schreef KroodjeBip het volgende:
Er zijn idd wel veel filmpjes opgedoken de laatste tijd.
Dat het vliegtuigen zijn, lijkt me sterk, geen geluid, door lichtval zien ze er rond uit en geen vliegtuigspoor ?
Edit: Lekker, als je je post edit, is daarna de hele post weg..![]()
Dat klopt idd, ik heb het probleem nog niet eerder gehad .. maar maakt niet uit verder, ik kopieer het wel als ik edit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zit je achter een proxy op kantoor? Want dan ligt het daaraan... dat van die hele post die dan weg is, bedoel ik.
Want stel dat er meer mensen staan te kijken (eventueel vanaf verschillende locaties), waarvan er maar ééntje schrikt, verdwijnt het dan ook of verdwijnt het dan alleen voor de persoon die schrikt?quote:Als één van jullie s'nachts buiten kijkt, kunnen ze als ze willen, precies voor je uit het niets verschijnen/verdwijnen. Opeens zie je dan een heel helder licht voor je uit.
Als je schrikt, en dan angstig word zal die verdwijnen. Als je blijft kijken zal het licht groter worden en zal die blijven.
Dit gaat allemaal in fracties van secondes.
2 UFO's gefilmd boven m'n balkon zondagochtend
Mooi dat het zo werkt, binnenkort hebben we dus haarscherpe beelden .... TS kan de boel van te voren opstellen, een tijdje voor zich uit kijken .... en daar zijn ze danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zag je topic ook op Niburu en ik vroeg me af wat je hier precies mee bedoelde:
[..]
Want stel dat er meer mensen staan te kijken (eventueel vanaf verschillende locaties), waarvan er maar ééntje schrikt, verdwijnt het dan ook of verdwijnt het dan alleen voor de persoon die schrikt?
Je voelt dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:09 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat het vliegtuigen zijn. In welke richting vlogen die bollen? Oost-West, of omgekeerd?
Maakt niets uit. Ze blijven terugkomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zag je topic ook op Niburu en ik vroeg me af wat je hier precies mee bedoelde:
[..]
Want stel dat er meer mensen staan te kijken (eventueel vanaf verschillende locaties), waarvan er maar ééntje schrikt, verdwijnt het dan ook of verdwijnt het dan alleen voor de persoon die schrikt?
Zou zoiets ook graag eens zien, maar het is zoals jij zegt, hele nachten kijken gaat niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:41 schreef MrVanBraun het volgende:
@AlphaOmega
Nee het zijn geen vliegtuigen.
[..]
Maakt niets uit. Ze blijven terugkomen.
Deze objecten kunnen opeens verschijnen in de nacht, en als jij buiten staat om 3 uur s'nachts, het is helder.. dan maak je goede kans dat je ze gaat zien... ik lieg niet.
Je hoeft niets te doen, alleen kijken...
Mensen die nu al denken, bullshit... bij hun gaat het ook (nog) niet gebeuren.
Wie op dit forum kijkt hele nachten (als het helder is), niemand bijna toch? Morgen moet er geld verdient worden..
Voor mij blijven deze objecten ook UFO's, omdat ik het ook nog niet kan verklaren. Maar deze UFO's kunnen uit het niets verschijnen, precies voor je of exact boven je... HERHALEND, letterlijk zoals ik het zeg.
Carol Rosin:
Robert Dean:
Alex Collier (1994):
En dan bij je Youtube filmpje:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:26 schreef MrVanBraun het volgende:
...
Het blijft een ONGEÏDENTIFICEERD VLIEGEND OBJECT. Dit kan dus alles zijn, en heeft niet gelijk met aliens etc. te maken.
...
quote:tags
ufo reptoid reptile ufos alien aliens gizeh intelligence cia ovni ovnis coverup Icke phoenix lights nasa covert astronaut flying saucer scientific military reptilian reptilians paranormal reptiles demon demons possession morph annunaki alien grey shapeshifters archangel ufo ebe et ets extraterrestrial extraterrestrials ancient astronauts pleiadians pleiades plejaren blondes nordic race nordics light orb orbs star stars starship starships star ship star ships ufo technology haarp spaceship space ships national archive archives ufology ufologist ufologists flying saucer saucers alex collier credo mutwa Icke conspiracy orbs orb ancient astronauts paranormal supernatural new world order nwo conspiracy illuminati pyramid pyramideovni ghost sky tether moon alien aliens nasa esa sts disk disks disc discs amazing weird light space craft spacecraft anzemaljci secret tanjur believe infrared Dropa Stones sighting sightings Lies Life Mind truth denial Mystery New News Cult Cults Occult Occults Occultism Paranormal nibiru niburu war world 911 2011 2012 Attack exclusive Stephenville Area51 Area 51 compilation exopolitics Heaven Heaven's Gate Doomsday
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan bij je Youtube filmpje:
[..]
Kennelijk toch een beetje bevooroordeeld?
Ik heb wel een keer een oranje bol in de lucht zien hangen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vaag lichtbollen...ik heb ooit een ufo gezien nou dat was echt geen lichtbolletje hoor
Omdat het er misschien allemaal mee te maken heeft? Deze tags zijn trouwens geplukt van een andere user, ik heb er geen problemen mee. Ik kan moeilijk jezus of allah akhbar woorden gebruiken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom anders die overdaad aan dat soort tags?
Nee geen oranje bol...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een oranje bol in de lucht zien hangen..
Ik ook, meerdere zelfs. Foto's hier gepost om er vervolgens achter te komen dat het om van die Thaise ballonnen ging.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een oranje bol in de lucht zien hangen..
Ik heb ook meer veel meer gezien dan alleen de lichtbollen. Normaal gesproken meld ik niets meer, behalve als er beelden opgenomen kunnen worden. En s'nachts gaat dat niet, of ik moet infrarood apparatuur hebben om goed materiaal te krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee geen oranje bol...
Maar een koperen schijf
Ga zo door, je zult ze met eigen ogen zien, op de NOS hoef je niet te wachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook, meerdere zelfs. Foto's hier gepost om er vervolgens achter te komen dat het om van die Thaise ballonnen ging.
Toch heb ik nog steeds geen verklaring voor wat ik in '98/'99 samen met mijn dochter heb gezien..
Nog steeds sta ik bijna elke avond de hemel af te speuren naar snel bewegende lichtjes.
Ik heb het toch al met eigen ogen gezien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Ik heb ook meer veel meer gezien dan alleen de lichtbollen. Normaal gesproken meld ik niets meer, behalve als er beelden opgenomen kunnen worden. En s'nachts gaat dat niet, of ik moet infrarood apparatuur hebben om goed materiaal te krijgen.
[..]
Ga zo door, je zult ze met eigen ogen zien, op de NOS hoef je niet te wachten.
Ik ook, dat was 2 weken geleden, maar net voordat ik thuis was om de camera te pakken, was hij al verdwenen. Het hing voor 10 minuten doodstil in de lucht, daarna zag mn vriendin hem wegschieten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook, meerdere zelfs. Foto's hier gepost om er vervolgens achter te komen dat het om van die Thaise ballonnen ging.
Toch heb ik nog steeds geen verklaring voor wat ik in '98/'99 samen met mijn dochter heb gezien..
Nog steeds sta ik bijna elke avond de hemel af te speuren naar snel bewegende lichtjes.
Er zit ook electronica in, dat er voor zorgt dat het doodstil blijft hangen en op een gegeven moment ineens wegschietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:13 schreef Maanvis het volgende:
Dat je het zelf niet kunt identificeren betekent inderdaad dat het een ongeidentificeerd vliegend object is, maar dit is gewoon een grote ballon met lamp erin die je op veel plaatsen kunt kopen. In China worden deze veel gebruikt bij festiviteiten.
beide dingen gebeuren niet in dit filmpje. het zijn gewoon dergelijke ballonnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er zit ook electronica in, dat er voor zorgt dat het doodstil blijft hangen en op een gegeven moment ineens wegschiet
Ah, ik dacht mbt de rode bol(len), maar wat je zegt idd ... balonnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beide dingen gebeuren niet in dit filmpje. het zijn gewoon dergelijke ballonnen
Was een project van een student als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ah, ik dacht mbt de rode bol(len), maar wat je zegt idd ... balonnen![]()
Trouwens, het meest indrukwekkende filmpje wat ik ooit ben tegen gekomen is die van een UFO bij het WTC:
Weet iemand hier meer van ? Is dit een HOAX of videobewerking (zoals in 99,9% van de gevallen) ?
Dit is nep, dat filmpje is jaren geleden eens inzet geweest van een hevige discussie hier op fok, maar het bleek uiteindelijk dat het nep was. Ik kan me het exacte verhaal niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ah, ik dacht mbt de rode bol(len), maar wat je zegt idd ... balonnen![]()
Trouwens, het meest indrukwekkende filmpje wat ik ooit ben tegen gekomen is die van een UFO bij het WTC:
Weet iemand hier meer van ? Is dit een HOAX of videobewerking (zoals in 99,9% van de gevallen) ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:41 schreef MrVanBraun het volgende:
@AlphaOmega
Nee het zijn geen vliegtuigen.
Dat bedoel ik niet. Jij schreef:quote:Maakt niets uit. Ze blijven terugkomen.
Misschien ben jij wel niet de enige die kijkt. Een ander (die eventueel op een andere locatie staat te kijken) schrikt er niet van en wordt er niet angstig van, maar jij schrijft dus dat ze reageren op jouw gemoedstoestand. Daarom vroeg ik me af of, als jij schrikt, of ze dan alleen voor jou verdwijnen of ook voor die ander(en).quote:Als je schrikt, en dan angstig word zal die verdwijnen. Als je blijft kijken zal het licht groter worden en zal die blijven.
Nou ja, als je je maar lang genoeg in het donker op de lucht gaat focussen en gaat staren, dan ga je vanzelf dingen 'zien', maar dat kan zich net zo goed in de hersenen afspelen.quote:Deze objecten kunnen opeens verschijnen in de nacht, en als jij buiten staat om 3 uur s'nachts, het is helder.. dan maak je goede kans dat je ze gaat zien... ik lieg niet.
Je hoeft niets te doen, alleen kijken...
En waarom zou het alleen gebeuren bij mensen die niet denken van 'bullshit'? Als ik buiten naast jou sta en jij ziet een ufo, dan zie ik hem dus niet?quote:Mensen die nu al denken, bullshit... bij hun gaat het ook (nog) niet gebeuren.
Vage shit... vooral het uitstoten van een nieuw exemplaar, om even later zelf te verdwijnen... vreemd, hoor!quote:
Hij bedoelt denk ik dat je erin moet 'geloven', of TS voelt zichzelf een "uitverkorene"/"afgezant" en openbaren de UFO's zichzelf alleen als hij kijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
En waarom zou het alleen gebeuren bij mensen die niet denken van 'bullshit'? Als ik buiten naast jou sta en jij ziet een ufo, dan zie ik hem dus niet?
Ik zal binnekort eens random gaan filmen in steden vervolgend 2 particles met after effects aanbrengen, woehoe dan bereik ik ook de FP. Djeez pikt het vast wel op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef MrVanBraun het volgende:
@ Djeez, top!
@ Inverted_World, Ga jij een betere filmen voortaan dan voor me>?
Nou dit geeft maar weer aan hoe weinig verstand UFO spotters hebben van dingen in de lucht...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:45 schreef Yi--Long het volgende:
Hetzelfde zag ik ook in Rotterdam eind September, rond 4 uur smiddags! (1 inplaats van 2). Als je nog voor het station bent , dus vanuit het zuiden richting het station loopt (richting de hoofdingang) , kon je het van rechts naar links zien overvliegen. Ik had nog even gelet op de wind richting, maar het leek de andere kant op te gaan.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Elke keer weer hetzelfde met dit soort crap, lijkt het een keertje aannemelijk te worden blijkt de filmer een of andere reptillian NWO ze zien je neit als je er niet in gelooft mafkees te zijn
FOK!ker filmt ufo boven Rotterdamquote:Niemand heeft echter enig idee wat de bollen zouden kunnen zijn geweest. Ook het Ministerie van Defensie heeft nog geen verklaring afgegeven, noch het KNMI. We wachten in spanning af...
Ik heb zo'n vermoeden dat Djeez dat er gewoon bij heeft verzonnen. Ik begrijp eigenlijk ook niet dat het op de FP is gezet onder het mom van "scherpe beelden".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Van het bijbehorende Frontpage-bericht:
[..]
FOK!ker filmt ufo boven Rotterdam
Eeehm ja... Denken sommige mensen nou echt dat het Ministerie van Defensie en het KNMI elk vaag filmpje en of melding waarin lampjes/vliegers/vuurwerk/vliegtuigen/ballonnen/lampionnen... of 'Ufo's' zo je wilt... voorkomen, gaan onderzoeken?
quote:door MrVanBraun op 08 okt 2010 00:11
Reacties van de mensen op fok zijn we gewend, maar het staat er :- )
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef MrVanBraun het volgende:
JoepiePoepie, jij weet het allemaal zo goed hé...
Asjeblieft, blijf me uitlachen, graag zelfs! Niet huilen als ik straks het laatst lacht... dat al deze shit die nu belachelijk gemaakt word gewoon keihard waarheid is maar dat jullie die waarheid nooit kunnen accepteren.
Prachtig die reacties, ik kijk graag uit naar meerdere.
jepquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zijn het niet gewoon Chinese nieuwjaarsballonnen?
Gast het gaat om de verpakking die je het geeft, als je het nou eens gewoon normaal zou benaderen, wetenschappelijk enzo. Er zijn zo onvoorspelbaar veel sterren dat het haast arrogant zou zijn om te stellen dat het niet mogelijk is dat er elders leven is, statistisch voordeel enzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef MrVanBraun het volgende:
Asjeblieft, blijf me uitlachen, graag zelfs! Niet huilen als ik straks het laatst lacht... dat al deze shit die nu belachelijk gemaakt word gewoon keihard waarheid is maar dat jullie die waarheid nooit kunnen accepteren.
Maak je niet druk om Joepie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef MrVanBraun het volgende:
En zo is dat!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maak je niet druk om Joepie.Die heeft overal een verklaring voor. Niets ten nadele van haar hoor, zo'n user houdt je met beide benen op de grond namelijk. Maar soms zijn dingen niet zo makkelijk te verklaren.
En met onze beperkte kennis van zaken moeten we niet bekrompen kijken naar wat we kennen maar openstaan naar méér kennis en wijsheid.
En een klein aantal mensen van de miljarden op deze wereld hebben mogen ervaren dat er méér is.
Neem het mensen die dat geluk niet hebben gehad niks kwalijk. Kunnen zij ook niks aan doen.
Ze stelt graag tot het vervelends toe vragen, meer dan een kind nog.. gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef MrVanBraun het volgende:
Het punt is dat niet iedereen een wetenschappelijke achtergrond heeft, maar wel degelijk het gevoel heeft dat hij of zij iets vreemds heeft gezien. Iets dat niet met onze wetenschappelijke kennis te verklaren is. Bovendien is de wetenschap kampioen in "als we het niet rationeel kunnen verklaren, hebben we het er niet meer over", waardoor mensen die zich nog wel met dit onderwerp bezig willen houden en er op een buitenwetenschappelijke manier mee bezig zijn, zich afkeren van de wetenschap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast het gaat om de verpakking die je het geeft, als je het nou eens gewoon normaal zou benaderen, wetenschappelijk enzo. Er zijn zo onvoorspelbaar veel sterren dat het haast arrogant zou zijn om te stellen dat het niet mogelijk is dat er elders leven is, statistisch voordeel enzo.
Maar die arrogantie die believers zoals jij uitstralen en zoals jullie altijd elitair lopen te lullen dat je moet geloven om te zien en alleen jullie de kennis in pacht hebben maakt dat mensen er van genieten als jij op de bek gaat, en neem het ze eens kwalijk...
Tja, als iemand beweert iets 'bijzonders' meegemaakt te hebben, dan wil ik daar graag meer over weten, logisch toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:05 schreef Bastard het volgende:
Ze stelt graag tot het vervelends toe vragen, meer dan een kind nog.. gewoon laten gaan.
QFTquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je ziet twee lichte vlekjes. Het is veel te ver weg om te kunnen zien wat het is. A priori worden alledaagse verklaringen al zonder enig argument verworpen en wordt continu, zonder enige concrete aanwijzing naar "aliens" toe geredeneerd. Jullie willen graag dat dit "aliens" zijn dus wordt de discussie over iets anders onmogelijk gemaakt. En dan met z'n allen gaan jammeren als iemand daar (niet eens zo heel sarcastisch) op reageert. Jammer.
Dat lijkt me dan ook bijzonder frustrerend. Je hebt iets wonderbaarlijks gezien, wilt dat graag delen maar je weet dat bijna niemand je zal geloven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het punt is dat niet iedereen een wetenschappelijke achtergrond heeft, maar wel degelijk het gevoel heeft dat hij of zij iets vreemds heeft gezien. Iets dat niet met onze wetenschappelijke kennis te verklaren is. Bovendien is de wetenschap kampioen in "als we het niet rationeel kunnen verklaren, hebben we het er niet meer over", waardoor mensen die zich nog wel met dit onderwerp bezig willen houden en er op een buitenwetenschappelijke manier mee bezig zijn, zich afkeren van de wetenschap.
Stel nu eens dat je een ruimteschip over hebt zien komen. Maar je kunt het niet bewijzen want er zijn geen sporen van. De wetenschap zegt dan dat het niet bestaat. Terwijl je zelf toch wel veel beter weet. Bovendien staat onze wetenschap in relatie tot buitenaardse intelligenties nog in de kinderschoenen. Hoe wil je met onze beperkte wetenschap iets aantonen dat veel groter is dan onze beperkte wetenschap?
Een oranje bol?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Apart ik heb afgelopen zondag een soortgelijke bol op de A27 ten hoogte van Raamsdonkveer.
Ik stond in de file en zag de bol, ik zat me af te vragen wat het was en zo ineens was de bol weer verdwenen.
Chinese ballonnen bestaan ook hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |