abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87271621
Dit heb ik zondagochtend vastgelegd.

Het blijft een ONGEÏDENTIFICEERD VLIEGEND OBJECT. Dit kan dus alles zijn, en heeft niet gelijk met aliens etc. te maken.

Wat op het filmpje te zien is zijn geen satellieten. NASA heeft dit soort lichtbollen ook in hun opnames staan op Youtube onder UFO's en geen satellieten. Ook zijn dit geen ballonnen, natuurverschijnsel e.d.
Dit is zondagochtend opgenomen met Panasonic sdr-h80.

Ik wil graag jullie reactie horen. Kom nu eens met serieuze reacties en geen flauwekul.

Video staat inmiddels ook op Wetenschapsforum en Quofataferunt.com:
http://www.quofataferunt.(...)&catid=63&Itemid=111

Een serieuze reactie ik ook kreeg van een 'astronoom':

Deze witte bollen krijg ik wekelijks voor de lens en tot op heden weet nog niemand om welk fenomeen het hier gaat .Ik dacht in eerste instantie aan een radiosonde die elke dag om ca 12 :00 worden opgelaten door het KNMI maar zij wezen dat af om die tijd in deze regio.

Deze bollen die ik regelmatig zie hangen vaak lang stil op een plek soms meer dan 30min .Ik heb onlangs ook een oranje bol gezien ik heb toen snel geprobeerd om de Meade sterrekijker 180 /f100 ED APO in stelling te brengen en het object te gaan imagen met 60 fps en daaruit een foto samen stellen en die is dan meestal leoischerp.en dan weet je meestal wel waarom het gaat.

Ik had alles opgesteld en uitgelijnd op de polaris binnen ca 10 min is ook wel nodig ivm de flinke vergroting van 300X en rotatie van aarde in combinatie met de RA /DEC assen van de kijker montering moet dat gewoon goed staan, dit even voor de astro kenners onder ons.Ik kijk even later door de laserfinder om het object in focus te kunnen zetten en weg is die ,,,pffff weer alles voor niets opgebouwd dat is al de 2e keer in een maand tijd maar zodra ik de kans krijg hoor en zie je dat hier op het forum en dat zal zeker nog wel gebeuren.
pi_87271838
!
pi_87272793
Oef dit wil ik wel even volgen :9
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 07:56:44 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87273022
Die dingen heb ik wel op meer filmpjes gezien :9
The truth was in here.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:08:13 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_87273127
spannend!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_87273136
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:08 schreef IkWilbert het volgende:
Zijn volgens mij gewoon vliegtuigen... door de inval van het licht vd zon lijkt het alsof ze licht geven.
Ik heb ook het gevoel dat het vliegtuigen zijn. In welke richting vlogen die bollen? Oost-West, of omgekeerd?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87273186
Er zijn idd wel veel filmpjes opgedoken de laatste tijd.
Dat het vliegtuigen zijn, lijkt me sterk, geen geluid, door lichtval zien ze er rond uit en geen vliegtuigspoor ?

Edit: Lekker, als je je post edit, is daarna de hele post weg.. }:|
pi_87273342
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:13 schreef KroodjeBip het volgende:
Er zijn idd wel veel filmpjes opgedoken de laatste tijd.
Dat het vliegtuigen zijn, lijkt me sterk, geen geluid, door lichtval zien ze er rond uit en geen vliegtuigspoor ?

Edit: Lekker, als je je post edit, is daarna de hele post weg.. }:|
Zit je achter een proxy op kantoor? Want dan ligt het daaraan... dat van die hele post die dan weg is, bedoel ik. :)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87273792
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:29 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Zit je achter een proxy op kantoor? Want dan ligt het daaraan... dat van die hele post die dan weg is, bedoel ik. :)
Dat klopt idd, ik heb het probleem nog niet eerder gehad .. maar maakt niet uit verder, ik kopieer het wel als ik edit.
Thanks ^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:08:04 #10
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87277677
Ik zag je topic ook op Niburu en ik vroeg me af wat je hier precies mee bedoelde:

quote:
Als één van jullie s'nachts buiten kijkt, kunnen ze als ze willen, precies voor je uit het niets verschijnen/verdwijnen. Opeens zie je dan een heel helder licht voor je uit.
Als je schrikt, en dan angstig word zal die verdwijnen. Als je blijft kijken zal het licht groter worden en zal die blijven.
Dit gaat allemaal in fracties van secondes.

2 UFO's gefilmd boven m'n balkon zondagochtend
Want stel dat er meer mensen staan te kijken (eventueel vanaf verschillende locaties), waarvan er maar ééntje schrikt, verdwijnt het dan ook of verdwijnt het dan alleen voor de persoon die schrikt?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87278269
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zag je topic ook op Niburu en ik vroeg me af wat je hier precies mee bedoelde:
[..]

Want stel dat er meer mensen staan te kijken (eventueel vanaf verschillende locaties), waarvan er maar ééntje schrikt, verdwijnt het dan ook of verdwijnt het dan alleen voor de persoon die schrikt?
Mooi dat het zo werkt, binnenkort hebben we dus haarscherpe beelden .... TS kan de boel van te voren opstellen, een tijdje voor zich uit kijken .... en daar zijn ze dan :D
Wel de pics posten he ^O^
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 16:07:04 #12
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87288341
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:09 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat het vliegtuigen zijn. In welke richting vlogen die bollen? Oost-West, of omgekeerd?
Je voelt dat?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87292236
@AlphaOmega

Nee het zijn geen vliegtuigen.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]

Maakt niets uit. Ze blijven terugkomen.
Deze objecten kunnen opeens verschijnen in de nacht, en als jij buiten staat om 3 uur s'nachts, het is helder.. dan maak je goede kans dat je ze gaat zien... ik lieg niet.
Je hoeft niets te doen, alleen kijken...

Mensen die nu al denken, bullshit... bij hun gaat het ook (nog) niet gebeuren.

Wie op dit forum kijkt hele nachten (als het helder is), niemand bijna toch? Morgen moet er geld verdient worden..

Voor mij blijven deze objecten ook UFO's, omdat ik het ook nog niet kan verklaren. Maar deze UFO's kunnen uit het niets verschijnen, precies voor je of exact boven je... HERHALEND, letterlijk zoals ik het zeg.

Carol Rosin:
Robert Dean:
Alex Collier (1994):

[ Bericht 8% gewijzigd door MrVanBraun op 07-10-2010 17:49:03 ]
pi_87293065
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:41 schreef MrVanBraun het volgende:
@AlphaOmega

[..]

Deze objecten kunnen opeens verschijnen in de nacht, en als jij buiten staat om 3 uur s'nachts, het is helder.. dan maak je goede kans dat je ze gaat zien... ik lieg niet.

Wie op dit forum kijkt hele nachten (als het helder is), niemand bijna toch? Morgen moet er geld verdient worden..

Voor mij blijven deze objecten ook UFO's, omdat ik het ook nog niet kan verklaren. Maar deze UFO's kunnen uit het niets verschijnen, precies voor je of exact boven je... HERHALEND, letterlijk zoals ik het zeg.

Carol Rosin:
Robert Dean:
Alex Collier (1994):
Zou zoiets ook graag eens zien, maar het is zoals jij zegt, hele nachten kijken gaat niet.
pi_87295602
Cool
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2010 @ 19:43:32 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_87297032
Volgtopic, voor de fp
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 20:26:48 #18
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87299013
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Djeez het volgende:
Volgtopic, voor de fp
En geen kulverhaal omheen verzinnen aub :*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:37:00 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87299482
Ah ik herriner mij het weer.. die orbs, of ufo's heb ik gezien in een filmpje opgenomen bij een olieraffinaarderij.. mja, ga dat maar eens terugzoeken op youtube :') :D
The truth was in here.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:50:36 #20
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87300157
Ik zet vast koffie klaar
pi_87300420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:26 schreef MrVanBraun het volgende:
...

Het blijft een ONGEÏDENTIFICEERD VLIEGEND OBJECT. Dit kan dus alles zijn, en heeft niet gelijk met aliens etc. te maken.
...
En dan bij je Youtube filmpje:
quote:
tags
ufo reptoid reptile ufos alien aliens gizeh intelligence cia ovni ovnis coverup Icke phoenix lights nasa covert astronaut flying saucer scientific military reptilian reptilians paranormal reptiles demon demons possession morph annunaki alien grey shapeshifters archangel ufo ebe et ets extraterrestrial extraterrestrials ancient astronauts pleiadians pleiades plejaren blondes nordic race nordics light orb orbs star stars starship starships star ship star ships ufo technology haarp spaceship space ships national archive archives ufology ufologist ufologists flying saucer saucers alex collier credo mutwa Icke conspiracy orbs orb ancient astronauts paranormal supernatural new world order nwo conspiracy illuminati pyramid pyramideovni ghost sky tether moon alien aliens nasa esa sts disk disks disc discs amazing weird light space craft spacecraft anzemaljci secret tanjur believe infrared Dropa Stones sighting sightings Lies Life Mind truth denial Mystery New News Cult Cults Occult Occults Occultism Paranormal nibiru niburu war world 911 2011 2012 Attack exclusive Stephenville Area51 Area 51 compilation exopolitics Heaven Heaven's Gate Doomsday
:')

Kennelijk toch een beetje bevooroordeeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 20:57:59 ]
pi_87300957
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En dan bij je Youtube filmpje:
[..]

:')

Kennelijk toch een beetje bevooroordeeld?
:)

:{

:Z

Als jij dat denkt :')
pi_87301288
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

:)

:{

:Z

Als jij dat denkt :')
Waarom anders die overdaad aan dat soort tags?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:14:05 #24
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87301358
Vaag lichtbollen...ik heb ooit een ufo gezien nou dat was echt geen lichtbolletje hoor
Snollebolt
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:17:32 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87301534
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vaag lichtbollen...ik heb ooit een ufo gezien nou dat was echt geen lichtbolletje hoor
Ik heb wel een keer een oranje bol in de lucht zien hangen..
The truth was in here.
pi_87301951
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom anders die overdaad aan dat soort tags?
Omdat het er misschien allemaal mee te maken heeft? Deze tags zijn trouwens geplukt van een andere user, ik heb er geen problemen mee. Ik kan moeilijk jezus of allah akhbar woorden gebruiken.
pi_87302007
Die hetelucht-feestbalonnen kunnen er ook zo uit zien. Die dingen zorgen ook nog wel eens voor ufomeldingen. Idem voor vliegtuigen op flinke hoogte icm bepaalde lichtomstandigheden.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:37:27 #28
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87302563
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee geen oranje bol...
Maar een koperen schijf
Snollebolt
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 21:40:22 #29
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87302720
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook, meerdere zelfs. Foto's hier gepost om er vervolgens achter te komen dat het om van die Thaise ballonnen ging. _O-

Toch heb ik nog steeds geen verklaring voor wat ik in '98/'99 samen met mijn dochter heb gezien..
Nog steeds sta ik bijna elke avond de hemel af te speuren naar snel bewegende lichtjes. :)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87303703
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nee geen oranje bol...
Maar een koperen schijf
Ik heb ook meer veel meer gezien dan alleen de lichtbollen. Normaal gesproken meld ik niets meer, behalve als er beelden opgenomen kunnen worden. En s'nachts gaat dat niet, of ik moet infrarood apparatuur hebben om goed materiaal te krijgen.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik ook, meerdere zelfs. Foto's hier gepost om er vervolgens achter te komen dat het om van die Thaise ballonnen ging. _O-

Toch heb ik nog steeds geen verklaring voor wat ik in '98/'99 samen met mijn dochter heb gezien..
Nog steeds sta ik bijna elke avond de hemel af te speuren naar snel bewegende lichtjes. :)
Ga zo door, je zult ze met eigen ogen zien, op de NOS hoef je niet te wachten.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:30:17 #31
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87305537
Van lichtjes word ik niet echt meer warm of koud, ik heb ze ook regelmatig gezien, ook dat ze ineens verdwijnen. Toch vind ik die dingen niet zo heel speciaal meer, ik heb een keer een ufo echt van dichtbij gezien, dat was pas weird.
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2010 @ 23:28:16 #32
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_87308189
Filmpje staat nu op de FP
Hopelijk volgt Niburu morgen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_87308280
Heb ik eerder gezien. Toen waren het er 5. Zweefde toen (ongeveer) boven het AMC in Amsterdam

Helaas geen footage...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87309127
Haha, wat een faalfilmpje.
It's you my love, you who are the stranger
pi_87309532
@ Djeez, top!

@ Inverted_World, Ga jij een betere filmen voortaan dan voor me>?
pi_87311407
Hetzelfde zag ik ook in Rotterdam eind September, rond 4 uur smiddags! (1 inplaats van 2). Als je nog voor het station bent , dus vanuit het zuiden richting het station loopt (richting de hoofdingang) , kon je het van rechts naar links zien overvliegen. Ik had nog even gelet op de wind richting, maar het leek de andere kant op te gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:47:53 #37
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87311424
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Ik heb ook meer veel meer gezien dan alleen de lichtbollen. Normaal gesproken meld ik niets meer, behalve als er beelden opgenomen kunnen worden. En s'nachts gaat dat niet, of ik moet infrarood apparatuur hebben om goed materiaal te krijgen.
[..]

Ga zo door, je zult ze met eigen ogen zien, op de NOS hoef je niet te wachten.
Ik heb het toch al met eigen ogen gezien.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87312623
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik ook, dat was 2 weken geleden, maar net voordat ik thuis was om de camera te pakken, was hij al verdwenen. Het hing voor 10 minuten doodstil in de lucht, daarna zag mn vriendin hem wegschieten.
En een maand geleden zag ik zo'n thaise ballon voorbij vliegen (ik kon duidelijk zien dat er iets brandde en dat het werd meegenomen door de wind).
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:13:32 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87312712
Dat je het zelf niet kunt identificeren betekent inderdaad dat het een ongeidentificeerd vliegend object is, maar dit is gewoon een grote ballon met lamp erin die je op veel plaatsen kunt kopen :). In China worden deze veel gebruikt bij festiviteiten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87312819
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:13 schreef Maanvis het volgende:
Dat je het zelf niet kunt identificeren betekent inderdaad dat het een ongeidentificeerd vliegend object is, maar dit is gewoon een grote ballon met lamp erin die je op veel plaatsen kunt kopen :). In China worden deze veel gebruikt bij festiviteiten.
Er zit ook electronica in, dat er voor zorgt dat het doodstil blijft hangen en op een gegeven moment ineens wegschiet ^O^
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:26:42 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87312870
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:21 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Er zit ook electronica in, dat er voor zorgt dat het doodstil blijft hangen en op een gegeven moment ineens wegschiet ^O^
beide dingen gebeuren niet in dit filmpje. het zijn gewoon dergelijke ballonnen :D
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87312955
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

beide dingen gebeuren niet in dit filmpje. het zijn gewoon dergelijke ballonnen :D
Ah, ik dacht mbt de rode bol(len), maar wat je zegt idd ... balonnen :)

Trouwens, het meest indrukwekkende filmpje wat ik ooit ben tegen gekomen is die van een UFO bij het WTC:

Weet iemand hier meer van ? Is dit een HOAX of videobewerking (zoals in 99,9% van de gevallen) ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:45:25 #43
308876 Relko
pi_87313100
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Trouwens, het meest indrukwekkende filmpje wat ik ooit ben tegen gekomen is die van een UFO bij het WTC:

Weet iemand hier meer van ? Is dit een HOAX of videobewerking (zoals in 99,9% van de gevallen) ?
Was een project van een student als ik het mij goed herinner.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:55:56 #44
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_87313218
ah UFO's altijd boeiend :)
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_87313485
Enkele jaren geleden ook zoiets gezien 's morgensvroeg rond half 8, dat was zeker geen thaise ballon. Daar was de 'bol' te groot voor. Ook die 'bol' verscheen, vloog enkele minuten 1 richting uit en was daarna plots verdwenen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:21:18 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_87313568
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Dit is nep, dat filmpje is jaren geleden eens inzet geweest van een hevige discussie hier op fok, maar het bleek uiteindelijk dat het nep was. Ik kan me het exacte verhaal niet meer herinneren.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:29:27 #47
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87313724
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:41 schreef MrVanBraun het volgende:
@AlphaOmega

:D Geen vliegtuigen! Punt! Geen discussie mogelijk :D!

_O-

quote:
Dat bedoel ik niet. Jij schreef:

quote:
Als je schrikt, en dan angstig word zal die verdwijnen. Als je blijft kijken zal het licht groter worden en zal die blijven.
Misschien ben jij wel niet de enige die kijkt. Een ander (die eventueel op een andere locatie staat te kijken) schrikt er niet van en wordt er niet angstig van, maar jij schrijft dus dat ze reageren op jouw gemoedstoestand. Daarom vroeg ik me af of, als jij schrikt, of ze dan alleen voor jou verdwijnen of ook voor die ander(en).

quote:
Nou ja, als je je maar lang genoeg in het donker op de lucht gaat focussen en gaat staren, dan ga je vanzelf dingen 'zien', maar dat kan zich net zo goed in de hersenen afspelen.

quote:
En waarom zou het alleen gebeuren bij mensen die niet denken van 'bullshit'? Als ik buiten naast jou sta en jij ziet een ufo, dan zie ik hem dus niet?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:41:55 #48
27383 poktor
10101011010110
pi_87317269
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef MrVanBraun het volgende:
Iemand deze al gezien?!

Vage shit... vooral het uitstoten van een nieuw exemplaar, om even later zelf te verdwijnen... vreemd, hoor!
Waar in Nederland is dit opgenomen?
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
pi_87317787
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
En waarom zou het alleen gebeuren bij mensen die niet denken van 'bullshit'? Als ik buiten naast jou sta en jij ziet een ufo, dan zie ik hem dus niet?
Hij bedoelt denk ik dat je erin moet 'geloven', of TS voelt zichzelf een "uitverkorene"/"afgezant" en openbaren de UFO's zichzelf alleen als hij kijkt.

Sommige kunnen ook "shiften" tussen dimensies en komen van andere planeten, Niburu staat er vol mee, maar daar stop ik meestal met lezen ... ;( - no offense TS.
pi_87318718
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef MrVanBraun het volgende:
@ Djeez, top!

@ Inverted_World, Ga jij een betere filmen voortaan dan voor me>?
Ik zal binnekort eens random gaan filmen in steden vervolgend 2 particles met after effects aanbrengen, woehoe dan bereik ik ook de FP. Djeez pikt het vast wel op. :7
pi_87319211
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:45 schreef Yi--Long het volgende:
Hetzelfde zag ik ook in Rotterdam eind September, rond 4 uur smiddags! (1 inplaats van 2). Als je nog voor het station bent , dus vanuit het zuiden richting het station loopt (richting de hoofdingang) , kon je het van rechts naar links zien overvliegen. Ik had nog even gelet op de wind richting, maar het leek de andere kant op te gaan.
Nou dit geeft maar weer aan hoe weinig verstand UFO spotters hebben van dingen in de lucht...
Hoe kan je letten op de windrichting? Die verschilt gigantisch per hoogte waar je je op bevind dus daar kan je helemaal niks over zeggen vanaf de grond.

Verder als ik dit filmpje zie zou dit zelfs gewoon een vliegtuig kunnen zijn die het zonlicht weerkaatst. En dan zullen er nog wel tientallen andere mogelijkheden zijn net zoals in alle andere gevallen van UFO waarnemingen...
pi_87321118
Elke keer weer hetzelfde met dit soort crap, lijkt het een keertje aannemelijk te worden blijkt de filmer een of andere reptillian NWO ze zien je neit als je er niet in gelooft mafkees te zijn
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:52:04 #53
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_87323596
Grappig. Iets soortgelijks heb ik ook weleens gezien, maar dan in de nacht te Utrecht.

Als ik uit mn raam naar het zuiden keek zag ik een heldere lichtpunt van oost naar west achter de Dom langsgaan. Het ging te langzaam voor een vliegtuig, en bewoog weer te snel voor een ster. Deze zag ik regelmatig op verschillende dagen. Heb mn vriendin er eens op gewezen.

Denk dat het een satelliet of t ISS was ofzo. Anders een weerballon.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:53:31 #54
308876 Relko
pi_87323646
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Elke keer weer hetzelfde met dit soort crap, lijkt het een keertje aannemelijk te worden blijkt de filmer een of andere reptillian NWO ze zien je neit als je er niet in gelooft mafkees te zijn
:D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:45:52 #55
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87325536
Van het bijbehorende Frontpage-bericht:

quote:
Niemand heeft echter enig idee wat de bollen zouden kunnen zijn geweest. Ook het Ministerie van Defensie heeft nog geen verklaring afgegeven, noch het KNMI. We wachten in spanning af...
FOK!ker filmt ufo boven Rotterdam

Eeehm ja... Denken sommige mensen nou echt dat het Ministerie van Defensie en het KNMI elk vaag filmpje en of melding waarin lampjes/vliegers/vuurwerk/vliegtuigen/ballonnen/lampionnen... of 'Ufo's' zo je wilt... voorkomen, gaan onderzoeken?

Als ik bij elke keer, dat ik een lampje of wat dan ook, in de lucht zie, naar het KNMI en Ministerie van Defensie ga bellen/mailen/whatever, word ik volgens mij aangeklaagd voor stalking :D!

Kun je nagaan als iedereen dat zou gaan doen. Want jahaa, iedereen ziet weleens iets in de lucht hoor :D!
pi_87325839
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Van het bijbehorende Frontpage-bericht:
[..]

FOK!ker filmt ufo boven Rotterdam

Eeehm ja... Denken sommige mensen nou echt dat het Ministerie van Defensie en het KNMI elk vaag filmpje en of melding waarin lampjes/vliegers/vuurwerk/vliegtuigen/ballonnen/lampionnen... of 'Ufo's' zo je wilt... voorkomen, gaan onderzoeken?
Ik heb zo'n vermoeden dat Djeez dat er gewoon bij heeft verzonnen. Ik begrijp eigenlijk ook niet dat het op de FP is gezet onder het mom van "scherpe beelden".
Beetje jammer (en overbodig).
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:35:31 #57
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87327215
LOL :D!

Uit het Niburu-forum:

quote:
door MrVanBraun op 08 okt 2010 00:11

Reacties van de mensen op fok zijn we gewend, maar het staat er :- )
_O-
pi_87330245
JoepiePoepie, jij weet het allemaal zo goed hé...
Asjeblieft, blijf me uitlachen, graag zelfs! Niet huilen als ik straks het laatst lacht... dat al deze shit die nu belachelijk gemaakt word gewoon keihard waarheid is maar dat jullie die waarheid nooit kunnen accepteren.

Prachtig die reacties, ik kijk graag uit naar meerdere.
pi_87331235
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef MrVanBraun het volgende:
Asjeblieft, blijf me uitlachen, graag zelfs! Niet huilen als ik straks het laatst lacht... dat al deze shit die nu belachelijk gemaakt word gewoon keihard waarheid is maar dat jullie die waarheid nooit kunnen accepteren.

Ik geloof je !! :'(
pi_87334150
Ga toch lekker popstars kijken joh.
@poktor Inderdaad, weet niet waar die is opgenomen. Hij kwam in de uitzending van Jaime Maussan, Mexico.
Daar zenden ze zo wat dagelijks aan hun volk uit wat er gebeurd, terwijl hier iedereen wordt dom gehouden.
Maar alsnog worden grootste bewijzen achterwege gehouden.

pi_87335927
Zijn het niet gewoon Chinese nieuwjaarsballonnen? :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_87337493
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef MrVanBraun het volgende:
Ga toch lekker popstars kijken joh.

Popstars? :o Jij hebt weinig mensenkennis.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:20:13 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87337583
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zijn het niet gewoon Chinese nieuwjaarsballonnen? :{
jep :)
Een gedicht over Maanvis
pi_87338322
quote:

Gast het gaat om de verpakking die je het geeft, als je het nou eens gewoon normaal zou benaderen, wetenschappelijk enzo. Er zijn zo onvoorspelbaar veel sterren dat het haast arrogant zou zijn om te stellen dat het niet mogelijk is dat er elders leven is, statistisch voordeel enzo.

Maar die arrogantie die believers zoals jij uitstralen en zoals jullie altijd elitair lopen te lullen dat je moet geloven om te zien en alleen jullie de kennis in pacht hebben maakt dat mensen er van genieten als jij op de bek gaat, en neem het ze eens kwalijk...
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:02:33 #65
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87342481
quote:

Maak je niet druk om Joepie. ;) Die heeft overal een verklaring voor. Niets ten nadele van haar hoor, zo'n user houdt je met beide benen op de grond namelijk. Maar soms zijn dingen niet zo makkelijk te verklaren.
En met onze beperkte kennis van zaken moeten we niet bekrompen kijken naar wat we kennen maar openstaan naar méér kennis en wijsheid.

En een klein aantal mensen van de miljarden op deze wereld hebben mogen ervaren dat er méér is.
Neem het mensen die dat geluk niet hebben gehad niks kwalijk. Kunnen zij ook niks aan doen. ;)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:28:38 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_87343479
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Maak je niet druk om Joepie. ;) Die heeft overal een verklaring voor. Niets ten nadele van haar hoor, zo'n user houdt je met beide benen op de grond namelijk. Maar soms zijn dingen niet zo makkelijk te verklaren.
En met onze beperkte kennis van zaken moeten we niet bekrompen kijken naar wat we kennen maar openstaan naar méér kennis en wijsheid.

En een klein aantal mensen van de miljarden op deze wereld hebben mogen ervaren dat er méér is.
Neem het mensen die dat geluk niet hebben gehad niks kwalijk. Kunnen zij ook niks aan doen. ;)
En zo is dat!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 03:20:27 #67
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87348947
Nou, ik moest eigenlijk vooral lachen om het feit dat MrVanBraun in zijn mirrortopic op Niburu, FOK een beetje loopt af te zeiken en dat Djeez op de Frontpage schrijft dat KNMI en Ministerie van Defensie nog geen reactie hebben gegeven :).

Verder heb ik vóór die posts vooral vragen gesteld, zoals bijvoorbeeld hoe het dan kan dat alleen mensen die in ufo's geloven, die dingen kunnen zien. Ik vroeg me af hoe dat zit. Vooral als ik naast een believer sta die er eentje ziet, en dat ik die ufo dan niet zie...!

Dat vind ik wel erg apart namelijk :)! Maar goed, geen antwoorden helaas :).

En verder heb ik nergens beweerd dat het filmpje nep is, of wat dan ook, maar echt bijzonder (ik denk dat de meeste mensen weleens dit soort dingen in de lucht zien en het niet belangrijk genoeg vinden om er een issue van te maken), of haarscherp ofzo vind ik het ook niet.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:05:58 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87349890
quote:

Ze stelt graag tot het vervelends toe vragen, meer dan een kind nog.. gewoon laten gaan.
The truth was in here.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:09:11 #69
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87349924
leuk laat verjaardagscadeautje voor djeez :P
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87350022
Je ziet twee lichte vlekjes. Het is veel te ver weg om te kunnen zien wat het is. A priori worden alledaagse verklaringen al zonder enig argument verworpen en wordt continu, zonder enige concrete aanwijzing naar "aliens" toe geredeneerd. Jullie willen graag dat dit "aliens" zijn dus wordt de discussie over iets anders onmogelijk gemaakt. En dan met z'n allen gaan jammeren als iemand daar (niet eens zo heel sarcastisch) op reageert. Jammer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 09:23:10 ]
pi_87351870
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gast het gaat om de verpakking die je het geeft, als je het nou eens gewoon normaal zou benaderen, wetenschappelijk enzo. Er zijn zo onvoorspelbaar veel sterren dat het haast arrogant zou zijn om te stellen dat het niet mogelijk is dat er elders leven is, statistisch voordeel enzo.

Maar die arrogantie die believers zoals jij uitstralen en zoals jullie altijd elitair lopen te lullen dat je moet geloven om te zien en alleen jullie de kennis in pacht hebben maakt dat mensen er van genieten als jij op de bek gaat, en neem het ze eens kwalijk...
Het punt is dat niet iedereen een wetenschappelijke achtergrond heeft, maar wel degelijk het gevoel heeft dat hij of zij iets vreemds heeft gezien. Iets dat niet met onze wetenschappelijke kennis te verklaren is. Bovendien is de wetenschap kampioen in "als we het niet rationeel kunnen verklaren, hebben we het er niet meer over", waardoor mensen die zich nog wel met dit onderwerp bezig willen houden en er op een buitenwetenschappelijke manier mee bezig zijn, zich afkeren van de wetenschap.

Stel nu eens dat je een ruimteschip over hebt zien komen. Maar je kunt het niet bewijzen want er zijn geen sporen van. De wetenschap zegt dan dat het niet bestaat. Terwijl je zelf toch wel veel beter weet. Bovendien staat onze wetenschap in relatie tot buitenaardse intelligenties nog in de kinderschoenen. Hoe wil je met onze beperkte wetenschap iets aantonen dat veel groter is dan onze beperkte wetenschap?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:05:03 #72
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87352844
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:05 schreef Bastard het volgende:
Ze stelt graag tot het vervelends toe vragen, meer dan een kind nog.. gewoon laten gaan.
Tja, als iemand beweert iets 'bijzonders' meegemaakt te hebben, dan wil ik daar graag meer over weten, logisch toch?

Als ik jou vertel dat ik een 'kabouter met een hele grote pik met haar' * heb gezien, dan denk jij toch ook van: "Wat had hij dan aan, waar was dat, wat deed ie?"

Als dat soort vragen namelijk niet in je opkomen, dan vind ik dat je 'onverklaarbare' zaken wel erg makkelijk voor waar aanneemt. En juist ook voor een believer als jij, lijkt het me dat je toch ook wel bepaalde dingen wilt scheiden en niet zomaar alles klakkeloos wilt geloven. Want als je dat wel zou doen, zou ik me wel afvragen: "Wat voor waarde heeft zo'n geloof dan?"

Als iemand vertelt regelmatig 'ufo's' te zien, maar er ook bij vertelt dat je die alleen kunt zien als je erin 'gelooft', dan roept dat bij mij toch wel vragen op :). (Waarmee ik overigens nog steeds niet wil beweren dat die lichtplekjes in dat filmpje nep zouden zijn. Integendeel.)

* © Van Kooten & De Bie

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je ziet twee lichte vlekjes. Het is veel te ver weg om te kunnen zien wat het is. A priori worden alledaagse verklaringen al zonder enig argument verworpen en wordt continu, zonder enige concrete aanwijzing naar "aliens" toe geredeneerd. Jullie willen graag dat dit "aliens" zijn dus wordt de discussie over iets anders onmogelijk gemaakt. En dan met z'n allen gaan jammeren als iemand daar (niet eens zo heel sarcastisch) op reageert. Jammer.
QFT ^O^
pi_87353820
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het punt is dat niet iedereen een wetenschappelijke achtergrond heeft, maar wel degelijk het gevoel heeft dat hij of zij iets vreemds heeft gezien. Iets dat niet met onze wetenschappelijke kennis te verklaren is. Bovendien is de wetenschap kampioen in "als we het niet rationeel kunnen verklaren, hebben we het er niet meer over", waardoor mensen die zich nog wel met dit onderwerp bezig willen houden en er op een buitenwetenschappelijke manier mee bezig zijn, zich afkeren van de wetenschap.

Stel nu eens dat je een ruimteschip over hebt zien komen. Maar je kunt het niet bewijzen want er zijn geen sporen van. De wetenschap zegt dan dat het niet bestaat. Terwijl je zelf toch wel veel beter weet. Bovendien staat onze wetenschap in relatie tot buitenaardse intelligenties nog in de kinderschoenen. Hoe wil je met onze beperkte wetenschap iets aantonen dat veel groter is dan onze beperkte wetenschap?
Dat lijkt me dan ook bijzonder frustrerend. Je hebt iets wonderbaarlijks gezien, wilt dat graag delen maar je weet dat bijna niemand je zal geloven.
pi_87454065
Ik zie ook wel eens rare dingen!
en ik zie lichtbollen vliegen!

maar ik weet van me zelf dat ik gek ben!
en dat het niet werkelijkheid is ^O^
Lovethehardest. Music; Hardcore!
pi_87454219
Apart ik heb afgelopen zondag een soortgelijke bol op de A27 ten hoogte van Raamsdonkveer.
Ik stond in de file en zag de bol, ik zat me af te vragen wat het was en zo ineens was de bol weer verdwenen.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:30:58 #76
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87463440
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Apart ik heb afgelopen zondag een soortgelijke bol op de A27 ten hoogte van Raamsdonkveer.
Ik stond in de file en zag de bol, ik zat me af te vragen wat het was en zo ineens was de bol weer verdwenen.
Een oranje bol?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87463456
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:30 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Een oranje bol?
Nope wit.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:32:41 #78
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_87463494
tja ik zie zulke dingen ook wel is vliegen maar goed ik heb ook geen idee wat het is.
Ben er wel benieuwd naar trouwens, is er al iets meer bekend?
pi_87477914
TS, woon je in de bollenstreek?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:09:46 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87488994
HET ZIJN CHINESE BALLONNEN, TS!!!
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:51:31 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87490285
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Maanvis het volgende:
HET ZIJN CHINESE BALLONNEN, TS!!!
Je bedoelde vast Thaise...
The truth was in here.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:01:36 #82
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87490617
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef Bastard het volgende:
Je bedoelde vast Thaise...
Chinese ballonnen bestaan ook hoor :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')