abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87271621
Dit heb ik zondagochtend vastgelegd.

Het blijft een ONGEÏDENTIFICEERD VLIEGEND OBJECT. Dit kan dus alles zijn, en heeft niet gelijk met aliens etc. te maken.

Wat op het filmpje te zien is zijn geen satellieten. NASA heeft dit soort lichtbollen ook in hun opnames staan op Youtube onder UFO's en geen satellieten. Ook zijn dit geen ballonnen, natuurverschijnsel e.d.
Dit is zondagochtend opgenomen met Panasonic sdr-h80.

Ik wil graag jullie reactie horen. Kom nu eens met serieuze reacties en geen flauwekul.

Video staat inmiddels ook op Wetenschapsforum en Quofataferunt.com:
http://www.quofataferunt.(...)&catid=63&Itemid=111

Een serieuze reactie ik ook kreeg van een 'astronoom':

Deze witte bollen krijg ik wekelijks voor de lens en tot op heden weet nog niemand om welk fenomeen het hier gaat .Ik dacht in eerste instantie aan een radiosonde die elke dag om ca 12 :00 worden opgelaten door het KNMI maar zij wezen dat af om die tijd in deze regio.

Deze bollen die ik regelmatig zie hangen vaak lang stil op een plek soms meer dan 30min .Ik heb onlangs ook een oranje bol gezien ik heb toen snel geprobeerd om de Meade sterrekijker 180 /f100 ED APO in stelling te brengen en het object te gaan imagen met 60 fps en daaruit een foto samen stellen en die is dan meestal leoischerp.en dan weet je meestal wel waarom het gaat.

Ik had alles opgesteld en uitgelijnd op de polaris binnen ca 10 min is ook wel nodig ivm de flinke vergroting van 300X en rotatie van aarde in combinatie met de RA /DEC assen van de kijker montering moet dat gewoon goed staan, dit even voor de astro kenners onder ons.Ik kijk even later door de laserfinder om het object in focus te kunnen zetten en weg is die ,,,pffff weer alles voor niets opgebouwd dat is al de 2e keer in een maand tijd maar zodra ik de kans krijg hoor en zie je dat hier op het forum en dat zal zeker nog wel gebeuren.
pi_87271838
!
pi_87272793
Oef dit wil ik wel even volgen :9
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 07:56:44 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87273022
Die dingen heb ik wel op meer filmpjes gezien :9
The truth was in here.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:08:13 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_87273127
spannend!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_87273136
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:08 schreef IkWilbert het volgende:
Zijn volgens mij gewoon vliegtuigen... door de inval van het licht vd zon lijkt het alsof ze licht geven.
Ik heb ook het gevoel dat het vliegtuigen zijn. In welke richting vlogen die bollen? Oost-West, of omgekeerd?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87273186
Er zijn idd wel veel filmpjes opgedoken de laatste tijd.
Dat het vliegtuigen zijn, lijkt me sterk, geen geluid, door lichtval zien ze er rond uit en geen vliegtuigspoor ?

Edit: Lekker, als je je post edit, is daarna de hele post weg.. }:|
pi_87273342
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:13 schreef KroodjeBip het volgende:
Er zijn idd wel veel filmpjes opgedoken de laatste tijd.
Dat het vliegtuigen zijn, lijkt me sterk, geen geluid, door lichtval zien ze er rond uit en geen vliegtuigspoor ?

Edit: Lekker, als je je post edit, is daarna de hele post weg.. }:|
Zit je achter een proxy op kantoor? Want dan ligt het daaraan... dat van die hele post die dan weg is, bedoel ik. :)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87273792
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:29 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Zit je achter een proxy op kantoor? Want dan ligt het daaraan... dat van die hele post die dan weg is, bedoel ik. :)
Dat klopt idd, ik heb het probleem nog niet eerder gehad .. maar maakt niet uit verder, ik kopieer het wel als ik edit.
Thanks ^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:08:04 #10
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87277677
Ik zag je topic ook op Niburu en ik vroeg me af wat je hier precies mee bedoelde:

quote:
Als één van jullie s'nachts buiten kijkt, kunnen ze als ze willen, precies voor je uit het niets verschijnen/verdwijnen. Opeens zie je dan een heel helder licht voor je uit.
Als je schrikt, en dan angstig word zal die verdwijnen. Als je blijft kijken zal het licht groter worden en zal die blijven.
Dit gaat allemaal in fracties van secondes.

2 UFO's gefilmd boven m'n balkon zondagochtend
Want stel dat er meer mensen staan te kijken (eventueel vanaf verschillende locaties), waarvan er maar ééntje schrikt, verdwijnt het dan ook of verdwijnt het dan alleen voor de persoon die schrikt?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87278269
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zag je topic ook op Niburu en ik vroeg me af wat je hier precies mee bedoelde:
[..]

Want stel dat er meer mensen staan te kijken (eventueel vanaf verschillende locaties), waarvan er maar ééntje schrikt, verdwijnt het dan ook of verdwijnt het dan alleen voor de persoon die schrikt?
Mooi dat het zo werkt, binnenkort hebben we dus haarscherpe beelden .... TS kan de boel van te voren opstellen, een tijdje voor zich uit kijken .... en daar zijn ze dan :D
Wel de pics posten he ^O^
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 16:07:04 #12
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87288341
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:09 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat het vliegtuigen zijn. In welke richting vlogen die bollen? Oost-West, of omgekeerd?
Je voelt dat?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87292236
@AlphaOmega

Nee het zijn geen vliegtuigen.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]

Maakt niets uit. Ze blijven terugkomen.
Deze objecten kunnen opeens verschijnen in de nacht, en als jij buiten staat om 3 uur s'nachts, het is helder.. dan maak je goede kans dat je ze gaat zien... ik lieg niet.
Je hoeft niets te doen, alleen kijken...

Mensen die nu al denken, bullshit... bij hun gaat het ook (nog) niet gebeuren.

Wie op dit forum kijkt hele nachten (als het helder is), niemand bijna toch? Morgen moet er geld verdient worden..

Voor mij blijven deze objecten ook UFO's, omdat ik het ook nog niet kan verklaren. Maar deze UFO's kunnen uit het niets verschijnen, precies voor je of exact boven je... HERHALEND, letterlijk zoals ik het zeg.

Carol Rosin:
Robert Dean:
Alex Collier (1994):

[ Bericht 8% gewijzigd door MrVanBraun op 07-10-2010 17:49:03 ]
pi_87293065
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:41 schreef MrVanBraun het volgende:
@AlphaOmega

Nee het zijn geen vliegtuigen.
[..]

Maakt niets uit. Ze blijven terugkomen.
Deze objecten kunnen opeens verschijnen in de nacht, en als jij buiten staat om 3 uur s'nachts, het is helder.. dan maak je goede kans dat je ze gaat zien... ik lieg niet.
Je hoeft niets te doen, alleen kijken...

Mensen die nu al denken, bullshit... bij hun gaat het ook (nog) niet gebeuren.

Wie op dit forum kijkt hele nachten (als het helder is), niemand bijna toch? Morgen moet er geld verdient worden..

Voor mij blijven deze objecten ook UFO's, omdat ik het ook nog niet kan verklaren. Maar deze UFO's kunnen uit het niets verschijnen, precies voor je of exact boven je... HERHALEND, letterlijk zoals ik het zeg.

Carol Rosin:
Robert Dean:
Alex Collier (1994):
Zou zoiets ook graag eens zien, maar het is zoals jij zegt, hele nachten kijken gaat niet.
pi_87295602
Cool
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2010 @ 19:43:32 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_87297032
Volgtopic, voor de fp
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 20:26:48 #18
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87299013
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Djeez het volgende:
Volgtopic, voor de fp
En geen kulverhaal omheen verzinnen aub :*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:37:00 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87299482
Ah ik herriner mij het weer.. die orbs, of ufo's heb ik gezien in een filmpje opgenomen bij een olieraffinaarderij.. mja, ga dat maar eens terugzoeken op youtube :') :D
The truth was in here.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:50:36 #20
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87300157
Ik zet vast koffie klaar
pi_87300420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:26 schreef MrVanBraun het volgende:
...

Het blijft een ONGEÏDENTIFICEERD VLIEGEND OBJECT. Dit kan dus alles zijn, en heeft niet gelijk met aliens etc. te maken.
...
En dan bij je Youtube filmpje:
quote:
tags
ufo reptoid reptile ufos alien aliens gizeh intelligence cia ovni ovnis coverup Icke phoenix lights nasa covert astronaut flying saucer scientific military reptilian reptilians paranormal reptiles demon demons possession morph annunaki alien grey shapeshifters archangel ufo ebe et ets extraterrestrial extraterrestrials ancient astronauts pleiadians pleiades plejaren blondes nordic race nordics light orb orbs star stars starship starships star ship star ships ufo technology haarp spaceship space ships national archive archives ufology ufologist ufologists flying saucer saucers alex collier credo mutwa Icke conspiracy orbs orb ancient astronauts paranormal supernatural new world order nwo conspiracy illuminati pyramid pyramideovni ghost sky tether moon alien aliens nasa esa sts disk disks disc discs amazing weird light space craft spacecraft anzemaljci secret tanjur believe infrared Dropa Stones sighting sightings Lies Life Mind truth denial Mystery New News Cult Cults Occult Occults Occultism Paranormal nibiru niburu war world 911 2011 2012 Attack exclusive Stephenville Area51 Area 51 compilation exopolitics Heaven Heaven's Gate Doomsday
:')

Kennelijk toch een beetje bevooroordeeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 20:57:59 ]
pi_87300957
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En dan bij je Youtube filmpje:
[..]

:')

Kennelijk toch een beetje bevooroordeeld?
:)

:{

:Z

Als jij dat denkt :')
pi_87301288
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

:)

:{

:Z

Als jij dat denkt :')
Waarom anders die overdaad aan dat soort tags?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:14:05 #24
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87301358
Vaag lichtbollen...ik heb ooit een ufo gezien nou dat was echt geen lichtbolletje hoor
Snollebolt
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:17:32 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87301534
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vaag lichtbollen...ik heb ooit een ufo gezien nou dat was echt geen lichtbolletje hoor
Ik heb wel een keer een oranje bol in de lucht zien hangen..
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')