SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Sander op 07-10-2010 09:59:12 ]Fear is the grease of society.
Slimme swarma,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 05:16 schreef swarmahoer het volgende:
koop een abo
en ik had toch wel een scheldkannonade verwacht eigelijk, toch niet ?
Nou ik was ergens heel vrolijk rond aan het huppelen, met een (onbekend) meisje aan het praten en schreeuwde naar haar dat ze vrolijker moest zijn omdat het weekend was terwijl ik wegliep. Toen ik me omdraaide zag ik dat twee van mijn goede maten ineens aangevallen werden door een groepje rotzakken die ze van achter besprongen terwijl ze wegliepen met hun vishengels. (quote:
Morgen kan ik ook al niet. Plan nou eens als ik wel kanquote:
Die vishengels doen 't emquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik was ergens heel vrolijk rond aan het huppelen, met een (onbekend) meisje aan het praten en schreeuwde naar haar dat ze vrolijker moest zijn omdat het weekend was terwijl ik wegliep. Toen ik me omdraaide zag ik dat twee van mijn goede maten ineens aangevallen werden door een groepje rotzakken die ze van achter besprongen terwijl ze wegliepen met hun vishengels. (). Dus ik ren op die groepen af en laatste wat ik me herinner is dat ik tegen een gast aanbeuk en hem verkeerd raak met mijn vuist. Daarna ben ik klaarwakker met een hart dat 120KM/h gaat. Echt te debiel.
Dromenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik was ergens heel vrolijk rond aan het huppelen, met een (onbekend) meisje aan het praten en schreeuwde naar haar dat ze vrolijker moest zijn omdat het weekend was terwijl ik wegliep. Toen ik me omdraaide zag ik dat twee van mijn goede maten ineens aangevallen werden door een groepje rotzakken die ze van achter besprongen terwijl ze wegliepen met hun vishengels. (). Dus ik ren op die groepen af en laatste wat ik me herinner is dat ik tegen een gast aanbeuk en hem verkeerd raak met mijn vuist. Daarna ben ik klaarwakker met een hart dat 120KM/h gaat. Echt te debiel.
Indeed. Laatste keer dat ik m zag was bij VI tijdens het WK, toen wassie echt briljant adrem.quote:
Hoezo een slaatje er uitslaanquote:Dekkers oma omschrijft het hele verhaal van haar kleindochter in het boek 'Mijn Verhaal', dat donderdag uitkomt
http://www.geenstijl.nl/m(...)tonie_kamerling.htmlquote:Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. "In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. "Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' Antonie Kamerling laat vrouw (Isa Hoes) en twee kinderen na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Verder heb ik net laarzen gekocht. Met hak. Ik draag nooit iets met een hak, omdat ik me dan zo lang voel. Maar ik vind ze prachtig
.
Hoe lang ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1.74m en met deze laarzen dus zo'n 1.80m. Voelt zo langquote:
Ik ben met laarzen dan nog een pietsie langer!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben 1.74m en met deze laarzen dus zo'n 1.80m. Voelt zo lang.
Mooi! Mannen horen, in mijn hoofd, langer te zijn dan vrouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben met laarzen dan nog een pietsie langer!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Verder heb ik net laarzen gekocht. Met hak. Ik draag nooit iets met een hak, omdat ik me dan zo lang voel. Maar ik vind ze prachtig
.
1.80 is niet echt lang inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe dan ook, het geld van je piano is dus weer op?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dan doet die andere toch gewoon hakken aan en jij lage schoenen! Doe eens geëmancipeerd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi! Mannen horen, in mijn hoofd, langer te zijn dan vrouwen. Helaas is dat niet altijd zo met mijn lengte. Terwijl ik niet eens zo heel lang ben voor een vrouw.
Nahh, ik heb nog de helft overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1.80 is niet echt lang inderdaad.
Hoe dan ook, het geld van je piano is dus weer op?
En deze laarzen dan?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doet die andere toch gewoon hakken aan en jij lage schoenen! Doe eens geëmancipeerd!
O ja! Dan moet je gewoon een grote vent vinden! Ken je Pietje al? Geruchten gaan dat die 2 meter is! En dan hebben we het niet eens gehad over zijn lichaamslengte!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nahh, ik heb nog de helft over.
[..]
En deze laarzen dan?!![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1.80 is niet echt lang inderdaad.
Yeah!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
vrouwen moeten of klein zijn of bijna net zo groot als ik, ik heb een vreemde smaak
En in dit geval zijn Yash en Rituals (mits hakken) allebei door
Perfecte lengte voor Hosti. Je hebt zelfs twee opties, lage schoenen of ENORME hakkenquote:
Nice... ga jij binnekort nog wat hogere hakken halen toevallig? Kan ik het ff in mijn agenda zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Perfecte lengte voor Hosti. Je hebt zelfs twee opties, lage schoenen of ENORME hakken.
Hoe lang ben je? Dan weet ik hoe hoog m'n hakken moeten zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice... ga jij binnekort nog wat hogere hakken halen toevallig? Kan ik het ff in mijn agenda zetten
Jij 2 meter? Kan me nou niet herinneren dat je veel groter bent dan ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef vogelkooi het volgende:
Ik weet niet precies hoe lang ik ben, ongeveer 2 meter.
RIP voor de nabestaanden.
Weet het niet precies maar me hoogslaper is ongeveer 2 meter hoog en ik stoot net niet me hoofd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij 2 meter? Kan me nou niet herinneren dat je veel groter bent dan ik(1.89 hier).
Geen idee, eerlijk gezegd, ik schat rond de 1.88 ofzo? Koop maar wat sletterigs, altijd goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Dan weet ik hoe hoog m'n hakken moeten zijn.
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:04 schreef Dupje het volgende:
1.67m, jeej. Leuk, elkaars lengte beoordelen
Goed geregld, ukkiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, ik word gelukkig al gedaan dus dat scheelt
Bij mij doet de poetsmevrouw datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Californium het volgende:
Naar huis![]()
Ik ben mijn kamer aan het opruimen
Hoe bevalt dat bellen nu eigenlijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Word ik net door werk gebeld, met de mededeling dat ik volgende week niet kan werken omdat het project waar ik nu op zit te weinig beluren heeft, en het volgend project waar ze me op willen zetten pas in week 42 begint, maar daar wordt niet 's ochtends op gebeld dus dat zou betekenen dat ik andere uren zou moeten werken en dat kan en wil ik niet.. Dus ben benieuwd wat ze dan voor me hebben.. Maar wilde iig wel even laten zien dat ik moeite ging doen om te kijken of ik op dat project zou kunnen. Maar ik werk 3 ochtenden, die kan ik niet zomaar even verzetten naar middagen en avonden wil ik niet werken.
weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet..
Goed zo! Nog eisen/wensen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat bellen nu eigenlijk?
Ben zelf vandaag gestart met jobhunten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
Maar je had toch al een goede baan?
Wil iets medisch hebben, maar geen verzorging of poetswerk (al genoeg gedaan). Heb me nu bij FLEX ingeschreven bij het Radboud. Verder maar eens gaan speuren voor tijdelijke baantjes bij uitzendbureausquote:
An sich wel goed hoor, kijk het is niet de meest bijzondere baan ter wereld.. Maar heb gezellige collega's en opzich wel toffe supervisors.. Dus de sfeer is gewoon goed op het werkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja hij moet natuurlijk wel even vertellen dat ie de primeur had hèquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom zit Albert Verlinde gewoon Boulevard te presenteren terwijl zijn zwager net dood is..
Naja dat snap ik ergens ook wel, dat je gewoon wilt zorgen dat het goed gebeurt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:14 schreef vogelkooi het volgende:
Zou het niet weten. Misschien wil hij als laatste eerbetoon.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja hij moet natuurlijk wel even vertellen dat ie de primeur had hè
Geen idee maar hij was erg luxe...met allemaal tv's enzulks en dure auto's op het dekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, dat was een apart ding ja, enig idee waar 'ie van was?
Ik zei het ook al tegen IB jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat hadden jullie vandaag een luxe boot aan de overkant
Verstandige keuze denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Ha, dat heb ik gisteren ook gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga morgenavond voor de verandering maar eens een keer naar de kapperwanneer de laatste keer was kan ik me niet meer herinneren
dus dat zal wel 2.5 maand terug zijn geweest
Je moet in elk geval je zwemspullen meenemen, maar er wordt nog niet verteld wat we gaan doen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moggie !
Swarma, worden we vanmiddag wel thuis gebracht? Of moet mijn moeder mij komen halen?![]()
Feli!
Mijn grap, wat doe jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet in elk geval je zwemspullen meenemen, maar er wordt nog niet verteld wat we gaan doen!
Ja diequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen IB jaDie grijze bedoel je toch?
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Machete is de bazenfilm van 2010
quote:
Hejjem al gezien dan? Of zijn films een te banaal medium nu je zo'n superstudent bent?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hejjem al gezien dan? Of zijn films een te banaal medium nu je zo'n superstudent bent?
quote:
Het Goed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef morgane het volgende:
Hmm ik ben mijn boekencollectie aan het uitzoeken en kom veel dingen tegen die niet de moeite zijn om te verkopen via marktplaats, omdat ze al enorm vaak aangeboden worden (boekenweekgeschenken) e.d. maar weggooien vind ik ook zonde. Weet iemand kringloopwinkels o.i.d. waar ik mn boeken heen zou kunnen brengen?
De Slegte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef morgane het volgende:
Hmm ik ben mijn boekencollectie aan het uitzoeken en kom veel dingen tegen die niet de moeite zijn om te verkopen via marktplaats, omdat ze al enorm vaak aangeboden worden (boekenweekgeschenken) e.d. maar weggooien vind ik ook zonde. Weet iemand kringloopwinkels o.i.d. waar ik mn boeken heen zou kunnen brengen?
Nemen ze dingen als boekenweekgeschenken e.d. wel aan? Omdat ik er zelfs niks voor betaald heb...of moet ik ze dan gratis afgeven?quote:
Je krijgt van de Slegte een grijpstuiver voor je boeken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Nemen ze dingen als boekenweekgeschenken e.d. wel aan? Omdat ik er zelfs niks voor betaald heb...of moet ik ze dan gratis afgeven?
Daarom vraag ik ook naar winkels waar ik ze kan weggevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom houd je ze niet? Gratis boeken verkopen is ook zo.... tja.... pauper.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef dandybleu het volgende:
teut worden is zowiezo slecht voor een mens : ga je googlen op : toetbaal bobben popiel
( terwijl je voetbal profiel Robben bedoelt )
en dan zegt google : Uw zoekbewerking - toetbaal bobben popiel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
dan heb je dus een zogenaamd drankprobleem....
Het aanbod daar is sowieso om te huilen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef morgane het volgende:
Ik heb nu inderdaad op de site van Het Goed gevonden dat ze ook boeken aannemen, dus ik ga binnenkort maar eens met een doos die kant op
Zit er nog wat leuks tussen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:49 schreef morgane het volgende:
Boeiend, het is iig een betere plek dan bij het oud papier
Ik ben net pas begonnen met uitzoeken, maar heb tot nu toe:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
Heb nog ruimte over in me boekenkast, als je wat mooie boeken met mooie kaften hebt.Goed criterium om je boekenkast mee te vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wandelaar is roze en glimmend!
Heb je nog wat van Arthur Miller? Of iets post-modern? (post-modernismequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Goed criterium om je boekenkast mee te vullenDe Wandelaar is roze en glimmend!
Je gaat je koelkast opruimen? Al die vieze rommel weggooienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef vogelkooi het volgende:
Owja 3 maal raden wat ik vanavond te doen heb.
Eeen tip :
[ afbeelding ]
Nee joh! Ik heb al meer boek dan kast bijna!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef morgane het volgende:
Gratis afhalen in ruil voor jouw colaglazen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je gaat je koelkast opruimen? Al die vieze rommel weggooien
Vlees voor tokkies!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Genoeg verse worst in de vries de komende tijd![]()
[ afbeelding ]
Verse worst uit de vries. Jij eet ook vers fruit uit blik en verse maaltijden uit de magnetron?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Genoeg verse worst in de vries de komende tijd![]()
[ afbeelding ]
Beetje Brabander spoelt 2 weg met 1!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb minder commentaar op die verse worst dan op die koelkast vol rotzooi in ieder geval!
Wat zijn Brabanders toch bazen. Succes met de koelkast legen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje Brabander spoelt 2 weg met 1!
Duits bier, Duits bier een lekkere worst, de worst is voor de honger en het bier is voor de dorstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje Brabander spoelt 2 weg met 1!
Nee, ik zeg ook niet dat het vers isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verse worst uit de vries. Jij eet ook vers fruit uit blik en verse maaltijden uit de magnetron?
*burb*quote:
iddquote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
De jarige job ligt hard te snurken op zijn eigen bank(swine)
Scheerschuim en hem dan wakker kietelen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
Hoewel ie nu ligt te pitten, toch nog gefeliciteerd swarma!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi nog een beetje lang gesingstart, nu lekker slapen
Ga je normaal op het USC klimmen? En wanneer kan je dat eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef Cocktailprikker het volgende:heerlijk geklommen vandaag
Foto's met Go Pro HD cam waren helaas overbelicht... weet ik dat voor de volgende keer
Meteen iets nieuws voor in de slaapkamer gekocht, ter afwisseling zullen we maar zeggen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klimmen is gaaf! In de hal geweest gewoon?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
heerlijk geklommen vandaag
Foto's met Go Pro HD cam waren helaas overbelicht... weet ik dat voor de volgende keer
Meteen iets nieuws voor in de slaapkamer gekocht, ter afwisseling zullen we maar zeggen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
In slaap vallen op de bank op je verjaardag ookquote:
Bel m'n vriendin, dei weet daar alles vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:46 schreef SLP_ het volgende:
Iemand ervaring met de Primark in Rotterdam? Hoor er verschillende verhalen over, ga zondag ff kijken
dat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je gaat je koelkast opruimen? Al die vieze rommel weggooien
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ja, kermis!
vanavond in 't reuzenrad!
oh, en hoi![]()
Wie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog nooit in 'n reuzenrad geweest![]()
dus nu ga ik met Bram
das nog knap vanaf jouw kamerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:07 schreef Swine het volgende:
Net drie gasten in mijn kamer gehad, kerel en een meisje hebben hun boxer cq. string naar beneden geflikkerd op het dak van de ingang
Klimhal dukenburgquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ga je normaal op het USC klimmen? En wanneer kan je dat eigenlijk doen?
Volgens mij hebben ze buiten en binnen een klimwand op het USC. Ik zie er alleen nooit iemand als ik ga sporten. Die binnenwand is wel flink groot volgens mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klimhal dukenburgGa het nu hopelijk echt wat vaker doen, maat van me woont nu in de buurt die ook graag mee wilt klimmen
Misschien is het USC klimdeel ook wel leuk om een keer te proberen, is buiten toch?
Ik vond het echt tegenvallen, maar ik ben ook niet heel goed in shoppen. Vriendinnen van me vinden het fantastisch!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:46 schreef SLP_ het volgende:
Iemand ervaring met de Primark in Rotterdam? Hoor er verschillende verhalen over, ga zondag ff kijken
En dat leek op dat moment natuurlijk een geniaal goed plan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:07 schreef Swine het volgende:
Net drie gasten in mijn kamer gehad, kerel en een meisje hebben hun boxer cq. string naar beneden geflikkerd op het dak van de ingang
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:46 schreef SLP_ het volgende:
Ook naar den kermis geweest?quote:
Wij waren naar het centrum! Mini-me(eet)!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee bij mijn oudersIB was pc van iemand aan het fixen maar duurde allemaal iets langer dan gepland
Volgende weekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Was er geen Fokmeet in Samson vanavond? Of was dat niet vandaag?
Waar ergens? Ik heb nog even bij Samson gezeten op een colaatje. Moest nog even nachtelijk chauffeuren en nu een paar uurtjes slaap meepikkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij waren naar het centrum! Mini-me(eet)!
Genieten van mijn studentenlevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf @ swine
Wat doe jij allemaal man
True, in bezopen toestand is de hindernis nog wat groter zelfs, maar beide is het geluktquote:
USC heeft binnen en buiten een wand. Binnen is puur voor training, weinig routes en zeer beperkte hoogte. Wel mooie boulderwand (groter dan in klimhal). Buiten mag alleen wanneer je een klimzegel hebt op je sportkaart (training gevolgd hebben + buitensportverzekering). Is wel aardig, maar ook weer vrij beperkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klimhal dukenburgGa het nu hopelijk echt wat vaker doen, maat van me woont nu in de buurt die ook graag mee wilt klimmen
Misschien is het USC klimdeel ook wel leuk om een keer te proberen, is buiten toch?
Was een leuke, dat zeker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat leek op dat moment natuurlijk een geniaal goed plan?
Was de griet de moeite waard?
Proosdij?quote:
ditquote:
Niet Sterrenbosch? Die ziek er ook tussen!quote:
quote:
Oke... maak je wel aardig kans denk ik.... Wij moeten nog 1 maand en dan hebben we 1 jaar (en 68 punten), niet dat we er dan gelijk iets mee gaan doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
pfoe, vorige keer hadden we er 56 ofzo, nu denk ik dus iets in de 60 ofzo?
Ik weet het nooit zo met die punten
elke maand die je ingeschreven staat is een punt. Elke maand die IB ingeschreven staat is een punt. Dat bij elkaar is je totale puntenaantalquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
hoeveel punten krijg je nu per maand p.p.
Dus je bent gewoon ergens middenmoot of reële kanshebber?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Mwa, redelijkMeeste inschrijvingen zijn wel 50 punten +
Ik denk niet dat het mag. Je zit nu huur en je wil je huurdinges onderverhuren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Over een jaar ongeveer gaan wij ons huis (als het mag van portaal, dus legaal) onderverhurendus als jullie dan nog niets hebben en jullie hebben interesse dan moet je 't maar laten weten
ik mag hopen van wel ja, maar stel dátquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, dat is wel hele lange termijn planningGok dat we tegen die tijd wel iets hebben
Dat mag voor een jaar in verband met verblijf in het buitenland voor werk of studiequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het mag. Je zit nu huur en je wil je huurdinges onderverhuren?
Dan denk ik dat ik sowieso zal passenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mag hopen van wel ja, maar stel dát![]()
we hebben er liever bekenden in dan mensen via 'n advertentie aangezien we meubels enzo zullen laten staan
Klopt, maar zo speciaal is deze ook weer niet, dus denk dat het wel loslooptquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:48 schreef Californium het volgende:
Tis ook even afwachten; bij sommige appartementen / tweepersoonseenheden zie je soms ook puntenaantallen van 100+ ....
Dat gaat nog lastig worden om een huurder te vinden. Of je moet ver onder de prijs gaan zitten of studenten erin mikkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat mag voor een jaar in verband met verblijf in het buitenland voor werk of studieDe universiteit kan hier bewijs voor leveren. Of het 2 jaar mag moeten we nog navragen
Zo veel huur betalen we hier nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastig worden om een huurder te vinden. Of je moet ver onder de prijs gaan zitten of studenten erin mikken
Succes iig!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo veel huur betalen we hier nietdus inclusief zal de huurprijs niet hoger dan 500 euro komen te liggen. Da's 250 per persoon als je hier met 'n stel komt wonen, da's niet veel..
We vinden wel mensen, en als 't niet mag voor twee jaar, dan duiken we gewoon 't avontuur in en zoeken wel weer wat als we terug komen
Klopt idd... Zit wel op een mooie locatiequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar zo speciaal is deze ook weer niet, dus denk dat het wel loslooptWe zullen het wel zien
Floorplannner? Das misschien wel handig! Toen ik ging verhuizen had ik zo'n 3d applicatie waarin je alle ikea meubels kon plaatsen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik nu naar het plaatje blijf kijken wordt het wel steeds kleinermaar goed had toevallig nog een floorplanner staan die ik toen al ooit eens voor deze gemaakt had, en het moet wel goed komen
(mits we hem krijgen)
Dat was em volgens mij wel!quote:
Dat jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef morgane het volgende:
Die vond ik ook heel fijnvooral omdat veel Ikea meubels geïmporteerd kunnen worden inderdaad.
Fuck PowerPoint, gebruik Preziquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:00 schreef Californium het volgende:
I hate making powerpoint presentations
quote:First off, Nikola Tesla was brilliant. And not just like Ken Jennings brilliant, either - I mean like, "holy crap my head just exploded (from all the awesome)" brilliant. The Croatian-born engineer spoke eight languages, almost single-handedly developed technology that harnessed the power of electricity for household use, and invented things like electrical generators, FM radio, remote control, robots, spark plugs, fluorescent lights, and giant-ass machines that shoot enormous, brain-frying lightning bolts all over the place like crazy. He had an unyielding, steel-trap photographic memory and an insane ability to visualize even the most complex pieces of machinery – the guy did advanced calculus and physics equations in his damn head, memorized entire books at a time, and successfully pulled off scientific experiments that modern-day technology STILL can't replicate.
quote:One time, while he was working on magnetic resonance, he discovered the resonant frequency of the Earth and caused an earthquake so powerful that it almost obliterated the 5th Avenue New York building that housed his Frankenstein Castle of a laboratory. Stuff was flying off the walls, the drywall was breaking apart, the cops were coming after him, and Tesla had to smash his device with a sledge hammer to keep it from demolishing an entire city block. Later, he boasted that he could have built a device powerful enough to split the Earth in two. Nobody dared him to prove it.
http://www.badassoftheweek.com/tesla.htmlquote:Tesla also ordered the construction of the Wardenclyffe Tesla Tower, a giant building shaped like an erect penis that would have housed the largest Tesla coil ever built. The massive structure, ostensibly designed to wirelessly transmit power, has been cited as a potential cause of the mysterious 1908 Tunguska Event – a ten-megaton blast that detonated in the wastelands above central Russia that completely obliterated and deforested everything unlucky enough to be located within a several hundred mile radius. While nothing has ever successfully proven Tesla's involvement in the ass-destroyingly huge explosion, it's pretty awesome that this guy could potentially have detonated a weapon 1,000 times more powerful than the nuclear bomb that destroyed Hiroshima, and have done it back before they'd even invented the submachine gun.
roflcopterquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk 'artikel' over Tesla:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
http://www.badassoftheweek.com/tesla.html
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |