abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87325382
Wie deed dat ook wel eens in studenten tijd?

De bier is met de euro zo duur geworden en het loon is blijven hangen : dus wat ik en mijn vriendin wel eens deden : gingen we uit en dan namen we onze eigen wijn mee : bestelden wel een wijntje eerst voor het glas.... en dan heel de avond gratis bijschenken....

Stiekem welteverstaan : onder de tafel : en al spiedend naar de bar of het personeel het niet mag zien....

Dat scheelt al snel een tientje en van dat geld kan je weer lekker een shoarma eten of een frietje....en dat scheelt al weer een jas...of als het vroeg is : duik je nog even AH in en koopt dan voor het geld dat je bespaard hebt een gratis biefstukje mjammie mjammie....toch weer mooi meegenomen...

Iemand ook wel eens gedaan vroeger? wij doen het nog steeds wel eens en ook op gratis popfestivals : drinken is reteduur ( en is ook nog eens festival bier...niet zo superlekker enzo ) en je staat een uur te zweten in de rij voor dat je een biertje gescoord hebt : als je dan je eigen bier meeneemt : is bijna 17 euro de man goedkoper op een hele dag ( als je schultenbrau neemt ) en je staat niet heel de tijd te stressen in de rij...

Slapend rijk worden dus.

Bij de pleinbioscoop in de grote stad : mag het niet meer : daar heb je sinds dit jaar tassencontrole en mag je geen bier meer meenenem : maar is ook te omzeilen : wij doen de wijn dan in een coca cola fles en komen toch binnen zo op die manier....en worden gratis teut heel de avond...

Het leven is duur en ja je moet toch wat. Uit gaan hoeft van mij ook niet altijd perse : Maar ja soms heb je geen prive feest en dan wil je toch wat nieuwe mensen zien ...

pi_87325418
Gier
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:44:31 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_87325492
:')

ik voorzie een back-fire topic...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:44:32 #4
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87325493
Potentieel tokkie topic.

En de pleinbioscoop in de grote stad.. Wie kent het niet!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:45:12 #5
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_87325512
dat dit nog kan in nederland
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_87325513
ha nee het is nietzeer gier : Mijn zus ook die is maar een eenvoudig basisschool leraresje.... en die verdienen niet zoveel ... ( net ietsje hoger als een uitkering ) .....Ja dus een terasje pikken ...dat is dan zo duur dat het ten koste gaat van een propere avondmaal ... dus ja als het lekker weer is en je wilt even de buitenlucht proeven dan is dit wel een methode dus om toch noch wat lol te hebben....

dus ja lol hebben we wel op deze manier..... als we alles konden betalen dan zouden we heus niet zo moelijk doen....
pi_87325541
Jij mag dat, Edwin.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:46:51 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_87325567
Vooraf wat drinken en dan niet gulzig zijn op het terras?

Naar gratis popfeestjes wil ik dat nog wel eens doen, maar verder.., je weet gewoon dat je geld nodig hebt als je uit gaat. Zelf wijn bijschenken vind ik in een restaurant/op een terras wel erg pauper :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_87325625
Op een groot festival kan ik het wel begrijpen. Niet alleen vanwege de prijs maar ook omdat je dan niet 8 dagen in de rij hoeft te staan voor bestellingen.

Maar verder in een kroeg of cafe is het nogal cheap ass :{ Blijf dan thuis met je schultenbrau...
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:48:43 #10
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87325634
Dine and ditch als je echt goedkoop uit wil zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87325709
Cheap ass? Ha proef ik hier de verechtsing van Nederland?
pi_87325749
Goede tips, Edwin. Je bent alleen een formaliteit vergeten bij de afsluiting; ik mis de "gr gr".
pi_87325855
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:40 schreef dandybleu het volgende:
[...]
en dan heel de avond gratis bijschenken....
[...]
duik je nog even AH in en koopt dan voor het geld dat je bespaard hebt een gratis biefstukje
[...]
Slapend rijk worden dus.
[...]
en worden gratis teut heel de avond...
Gratis dit, gratis dat. Jij hoeft dus niet te betalen voor die wijn en schultenbrau en biefstuk? :O
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:58:01 #14
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87325926
Ja hoor vroeger gewoon een fles in de opa jas stoppen...
Vooral tijdens kerst en andere feestdagen verliep dat geweldig, ouders in de woonkamer inclu visite en jij ervandoor met een fles vieux
In de kroeg stiekem naar de plee met vriendinnen en bijschenken in je glas cola...HMMMM :P
Dat waren leuke tijden...
Snollebolt
pi_87325968
TS = zwerver :').
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87326017
Anderhalf liter slobberwijn bij de Ah kost maar drie euro en dan drink je jezelf wel teut.
Veel studenten die ik zie drinken op een teras die kunnen dat heel goed : echt een uur doen met een glas...Maar ja dat lukt mij nooit dan krijg ik dus echt te snel weer trek en dorst... Petje af voor de studenten hoor : Dat vind ik dus echt wel . Maar ja niet ieder mens zit hetzelfde in elkaar..

gr gr
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:03:09 #17
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87326100
Jat dan gewoon de drank, zo bespaar je nog veel meer. Of beter gezegd; jat alles wat je gebruikt in je leven, zo bespaar je pas echt duiten.
pi_87326290
teut worden is zowiezo slecht voor een mens : ga je googlen op : toetbaal bobben popiel

( terwijl je voetbal profiel Robben bedoelt )

en dan zegt google : Uw zoekbewerking - toetbaal bobben popiel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

dan heb je dus een zogenaamd drankprobleem....
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:10:47 #19
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87326343
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef dandybleu het volgende:
teut worden is zowiezo slecht voor een mens : ga je googlen op : toetbaal bobben popiel

( terwijl je voetbal profiel Robben bedoelt )

en dan zegt google : Uw zoekbewerking - toetbaal bobben popiel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

dan heb je dus een zogenaamd drankprobleem....
Die kun je in je zak steken.
pi_87326814
veel mensen vinden me een pauper : maar ja das allemaal geen boodschap voor mij : neem als voorbeeld mn buurman die werkt voor sales bij de eneco ....werk slaat echt helemaal nergens op : hij gaat langs de deuren mensen lastig vallen dat ze hun stroom bij de eneco moeten kopen omdat het goedloper zou zijn ....

ja die verdiend daar lekker mee maar ik vind a: het werk nuttloos : en b : storend als er weer eens aan de deur een verkoper staat die me lastig valt....

als je het van uit mijn optiek bekijkt : ja dan is veel werk totale onzin...en schaam me dus niet om een pauper te zijn in holland....
pi_87327074
Schultenbrau _O_ _O_ _O_
pi_87327082
Met drinken nooit gedaan.
Wel altijd een bus Pringles in jas verstoppen in de bioscoop.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:32:52 #23
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87327133
Topics van dandybleu bevatten altijd waarheden of goede tips. Ga zo door jongen!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:37:38 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_87327280
Ik stond in het Hardrock-café in Kopenhagen de hele avond cola te bestellen met een fles Stroh-rum in mn binnenzak.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:43:23 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_87327473
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:00 schreef dandybleu het volgende:

Veel studenten die ik zie drinken op een teras die kunnen dat heel goed : echt een uur doen met een glas...Maar ja dat lukt mij nooit dan krijg ik dus echt te snel weer trek en dorst... Petje af voor de studenten hoor : Dat vind ik dus echt wel .
Die hebben dan ook gestudeerd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')