SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
Heb nog ruimte over in me boekenkast, als je wat mooie boeken met mooie kaften hebt.Goed criterium om je boekenkast mee te vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wandelaar is roze en glimmend!
Heb je nog wat van Arthur Miller? Of iets post-modern? (post-modernismequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Goed criterium om je boekenkast mee te vullenDe Wandelaar is roze en glimmend!
Je gaat je koelkast opruimen? Al die vieze rommel weggooienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef vogelkooi het volgende:
Owja 3 maal raden wat ik vanavond te doen heb.
Eeen tip :
[ afbeelding ]
Nee joh! Ik heb al meer boek dan kast bijna!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef morgane het volgende:
Gratis afhalen in ruil voor jouw colaglazen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je gaat je koelkast opruimen? Al die vieze rommel weggooien
Vlees voor tokkies!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Genoeg verse worst in de vries de komende tijd![]()
[ afbeelding ]
Verse worst uit de vries. Jij eet ook vers fruit uit blik en verse maaltijden uit de magnetron?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Genoeg verse worst in de vries de komende tijd![]()
[ afbeelding ]
Beetje Brabander spoelt 2 weg met 1!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb minder commentaar op die verse worst dan op die koelkast vol rotzooi in ieder geval!
Wat zijn Brabanders toch bazen. Succes met de koelkast legen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje Brabander spoelt 2 weg met 1!
Duits bier, Duits bier een lekkere worst, de worst is voor de honger en het bier is voor de dorstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje Brabander spoelt 2 weg met 1!
Nee, ik zeg ook niet dat het vers isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verse worst uit de vries. Jij eet ook vers fruit uit blik en verse maaltijden uit de magnetron?
*burb*quote:
iddquote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
De jarige job ligt hard te snurken op zijn eigen bank(swine)
Scheerschuim en hem dan wakker kietelen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
Hoewel ie nu ligt te pitten, toch nog gefeliciteerd swarma!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi nog een beetje lang gesingstart, nu lekker slapen
Ga je normaal op het USC klimmen? En wanneer kan je dat eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef Cocktailprikker het volgende:heerlijk geklommen vandaag
Foto's met Go Pro HD cam waren helaas overbelicht... weet ik dat voor de volgende keer
Meteen iets nieuws voor in de slaapkamer gekocht, ter afwisseling zullen we maar zeggen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klimmen is gaaf! In de hal geweest gewoon?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
heerlijk geklommen vandaag
Foto's met Go Pro HD cam waren helaas overbelicht... weet ik dat voor de volgende keer
Meteen iets nieuws voor in de slaapkamer gekocht, ter afwisseling zullen we maar zeggen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
In slaap vallen op de bank op je verjaardag ookquote:
Bel m'n vriendin, dei weet daar alles vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:46 schreef SLP_ het volgende:
Iemand ervaring met de Primark in Rotterdam? Hoor er verschillende verhalen over, ga zondag ff kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |