dat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je gaat je koelkast opruimen? Al die vieze rommel weggooien
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ja, kermis!
vanavond in 't reuzenrad!
oh, en hoi![]()
Wie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog nooit in 'n reuzenrad geweest![]()
dus nu ga ik met Bram
das nog knap vanaf jouw kamerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:07 schreef Swine het volgende:
Net drie gasten in mijn kamer gehad, kerel en een meisje hebben hun boxer cq. string naar beneden geflikkerd op het dak van de ingang
Klimhal dukenburgquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ga je normaal op het USC klimmen? En wanneer kan je dat eigenlijk doen?
Volgens mij hebben ze buiten en binnen een klimwand op het USC. Ik zie er alleen nooit iemand als ik ga sporten. Die binnenwand is wel flink groot volgens mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klimhal dukenburgGa het nu hopelijk echt wat vaker doen, maat van me woont nu in de buurt die ook graag mee wilt klimmen
Misschien is het USC klimdeel ook wel leuk om een keer te proberen, is buiten toch?
Ik vond het echt tegenvallen, maar ik ben ook niet heel goed in shoppen. Vriendinnen van me vinden het fantastisch!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:46 schreef SLP_ het volgende:
Iemand ervaring met de Primark in Rotterdam? Hoor er verschillende verhalen over, ga zondag ff kijken
En dat leek op dat moment natuurlijk een geniaal goed plan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:07 schreef Swine het volgende:
Net drie gasten in mijn kamer gehad, kerel en een meisje hebben hun boxer cq. string naar beneden geflikkerd op het dak van de ingang
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:46 schreef SLP_ het volgende:
Iemand ervaring met de Primark in Rotterdam? Hoor er verschillende verhalen over, ga zondag ff kijken
Ook naar den kermis geweest?quote:
Wij waren naar het centrum! Mini-me(eet)!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee bij mijn oudersIB was pc van iemand aan het fixen maar duurde allemaal iets langer dan gepland
Volgende weekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Was er geen Fokmeet in Samson vanavond? Of was dat niet vandaag?
Waar ergens? Ik heb nog even bij Samson gezeten op een colaatje. Moest nog even nachtelijk chauffeuren en nu een paar uurtjes slaap meepikkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij waren naar het centrum! Mini-me(eet)!
Genieten van mijn studentenlevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf @ swine
Wat doe jij allemaal man
True, in bezopen toestand is de hindernis nog wat groter zelfs, maar beide is het geluktquote:
USC heeft binnen en buiten een wand. Binnen is puur voor training, weinig routes en zeer beperkte hoogte. Wel mooie boulderwand (groter dan in klimhal). Buiten mag alleen wanneer je een klimzegel hebt op je sportkaart (training gevolgd hebben + buitensportverzekering). Is wel aardig, maar ook weer vrij beperkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klimhal dukenburgGa het nu hopelijk echt wat vaker doen, maat van me woont nu in de buurt die ook graag mee wilt klimmen
Misschien is het USC klimdeel ook wel leuk om een keer te proberen, is buiten toch?
Was een leuke, dat zeker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat leek op dat moment natuurlijk een geniaal goed plan?
Was de griet de moeite waard?
Proosdij?quote:
ditquote:
Niet Sterrenbosch? Die ziek er ook tussen!quote:
quote:
Oke... maak je wel aardig kans denk ik.... Wij moeten nog 1 maand en dan hebben we 1 jaar (en 68 punten), niet dat we er dan gelijk iets mee gaan doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
pfoe, vorige keer hadden we er 56 ofzo, nu denk ik dus iets in de 60 ofzo?
Ik weet het nooit zo met die punten
elke maand die je ingeschreven staat is een punt. Elke maand die IB ingeschreven staat is een punt. Dat bij elkaar is je totale puntenaantalquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
hoeveel punten krijg je nu per maand p.p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |