Dus je bent gewoon ergens middenmoot of reële kanshebber?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Mwa, redelijkMeeste inschrijvingen zijn wel 50 punten +
Ik denk niet dat het mag. Je zit nu huur en je wil je huurdinges onderverhuren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Over een jaar ongeveer gaan wij ons huis (als het mag van portaal, dus legaal) onderverhurendus als jullie dan nog niets hebben en jullie hebben interesse dan moet je 't maar laten weten
ik mag hopen van wel ja, maar stel dátquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, dat is wel hele lange termijn planningGok dat we tegen die tijd wel iets hebben
Dat mag voor een jaar in verband met verblijf in het buitenland voor werk of studiequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het mag. Je zit nu huur en je wil je huurdinges onderverhuren?
Dan denk ik dat ik sowieso zal passenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mag hopen van wel ja, maar stel dát![]()
we hebben er liever bekenden in dan mensen via 'n advertentie aangezien we meubels enzo zullen laten staan
Klopt, maar zo speciaal is deze ook weer niet, dus denk dat het wel loslooptquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:48 schreef Californium het volgende:
Tis ook even afwachten; bij sommige appartementen / tweepersoonseenheden zie je soms ook puntenaantallen van 100+ ....
Dat gaat nog lastig worden om een huurder te vinden. Of je moet ver onder de prijs gaan zitten of studenten erin mikkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat mag voor een jaar in verband met verblijf in het buitenland voor werk of studieDe universiteit kan hier bewijs voor leveren. Of het 2 jaar mag moeten we nog navragen
Zo veel huur betalen we hier nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastig worden om een huurder te vinden. Of je moet ver onder de prijs gaan zitten of studenten erin mikken
Succes iig!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo veel huur betalen we hier nietdus inclusief zal de huurprijs niet hoger dan 500 euro komen te liggen. Da's 250 per persoon als je hier met 'n stel komt wonen, da's niet veel..
We vinden wel mensen, en als 't niet mag voor twee jaar, dan duiken we gewoon 't avontuur in en zoeken wel weer wat als we terug komen
Klopt idd... Zit wel op een mooie locatiequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar zo speciaal is deze ook weer niet, dus denk dat het wel loslooptWe zullen het wel zien
Floorplannner? Das misschien wel handig! Toen ik ging verhuizen had ik zo'n 3d applicatie waarin je alle ikea meubels kon plaatsen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik nu naar het plaatje blijf kijken wordt het wel steeds kleinermaar goed had toevallig nog een floorplanner staan die ik toen al ooit eens voor deze gemaakt had, en het moet wel goed komen
(mits we hem krijgen)
Dat was em volgens mij wel!quote:
Dat jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef morgane het volgende:
Die vond ik ook heel fijnvooral omdat veel Ikea meubels geïmporteerd kunnen worden inderdaad.
Fuck PowerPoint, gebruik Preziquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:00 schreef Californium het volgende:
I hate making powerpoint presentations
quote:First off, Nikola Tesla was brilliant. And not just like Ken Jennings brilliant, either - I mean like, "holy crap my head just exploded (from all the awesome)" brilliant. The Croatian-born engineer spoke eight languages, almost single-handedly developed technology that harnessed the power of electricity for household use, and invented things like electrical generators, FM radio, remote control, robots, spark plugs, fluorescent lights, and giant-ass machines that shoot enormous, brain-frying lightning bolts all over the place like crazy. He had an unyielding, steel-trap photographic memory and an insane ability to visualize even the most complex pieces of machinery – the guy did advanced calculus and physics equations in his damn head, memorized entire books at a time, and successfully pulled off scientific experiments that modern-day technology STILL can't replicate.
quote:One time, while he was working on magnetic resonance, he discovered the resonant frequency of the Earth and caused an earthquake so powerful that it almost obliterated the 5th Avenue New York building that housed his Frankenstein Castle of a laboratory. Stuff was flying off the walls, the drywall was breaking apart, the cops were coming after him, and Tesla had to smash his device with a sledge hammer to keep it from demolishing an entire city block. Later, he boasted that he could have built a device powerful enough to split the Earth in two. Nobody dared him to prove it.
http://www.badassoftheweek.com/tesla.htmlquote:Tesla also ordered the construction of the Wardenclyffe Tesla Tower, a giant building shaped like an erect penis that would have housed the largest Tesla coil ever built. The massive structure, ostensibly designed to wirelessly transmit power, has been cited as a potential cause of the mysterious 1908 Tunguska Event – a ten-megaton blast that detonated in the wastelands above central Russia that completely obliterated and deforested everything unlucky enough to be located within a several hundred mile radius. While nothing has ever successfully proven Tesla's involvement in the ass-destroyingly huge explosion, it's pretty awesome that this guy could potentially have detonated a weapon 1,000 times more powerful than the nuclear bomb that destroyed Hiroshima, and have done it back before they'd even invented the submachine gun.
roflcopterquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk 'artikel' over Tesla:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
http://www.badassoftheweek.com/tesla.html
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |