Ik zei het ook al tegen IB jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat hadden jullie vandaag een luxe boot aan de overkant
Verstandige keuze denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat bellen nu eigenlijk?
Ben zelf vandaag gestart met jobhunten
Ha, dat heb ik gisteren ook gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga morgenavond voor de verandering maar eens een keer naar de kapperwanneer de laatste keer was kan ik me niet meer herinneren
dus dat zal wel 2.5 maand terug zijn geweest
Je moet in elk geval je zwemspullen meenemen, maar er wordt nog niet verteld wat we gaan doen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moggie !
Swarma, worden we vanmiddag wel thuis gebracht? Of moet mijn moeder mij komen halen?![]()
Feli!
Mijn grap, wat doe jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet in elk geval je zwemspullen meenemen, maar er wordt nog niet verteld wat we gaan doen!
Ja diequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen IB jaDie grijze bedoel je toch?
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Machete is de bazenfilm van 2010
quote:
Hejjem al gezien dan? Of zijn films een te banaal medium nu je zo'n superstudent bent?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hejjem al gezien dan? Of zijn films een te banaal medium nu je zo'n superstudent bent?
quote:
Het Goed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef morgane het volgende:
Hmm ik ben mijn boekencollectie aan het uitzoeken en kom veel dingen tegen die niet de moeite zijn om te verkopen via marktplaats, omdat ze al enorm vaak aangeboden worden (boekenweekgeschenken) e.d. maar weggooien vind ik ook zonde. Weet iemand kringloopwinkels o.i.d. waar ik mn boeken heen zou kunnen brengen?
De Slegte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef morgane het volgende:
Hmm ik ben mijn boekencollectie aan het uitzoeken en kom veel dingen tegen die niet de moeite zijn om te verkopen via marktplaats, omdat ze al enorm vaak aangeboden worden (boekenweekgeschenken) e.d. maar weggooien vind ik ook zonde. Weet iemand kringloopwinkels o.i.d. waar ik mn boeken heen zou kunnen brengen?
Nemen ze dingen als boekenweekgeschenken e.d. wel aan? Omdat ik er zelfs niks voor betaald heb...of moet ik ze dan gratis afgeven?quote:
Je krijgt van de Slegte een grijpstuiver voor je boeken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Nemen ze dingen als boekenweekgeschenken e.d. wel aan? Omdat ik er zelfs niks voor betaald heb...of moet ik ze dan gratis afgeven?
Daarom vraag ik ook naar winkels waar ik ze kan weggevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom houd je ze niet? Gratis boeken verkopen is ook zo.... tja.... pauper.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef dandybleu het volgende:
teut worden is zowiezo slecht voor een mens : ga je googlen op : toetbaal bobben popiel
( terwijl je voetbal profiel Robben bedoelt )
en dan zegt google : Uw zoekbewerking - toetbaal bobben popiel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
dan heb je dus een zogenaamd drankprobleem....
Het aanbod daar is sowieso om te huilen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef morgane het volgende:
Ik heb nu inderdaad op de site van Het Goed gevonden dat ze ook boeken aannemen, dus ik ga binnenkort maar eens met een doos die kant op
Zit er nog wat leuks tussen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:49 schreef morgane het volgende:
Boeiend, het is iig een betere plek dan bij het oud papier
Ik ben net pas begonnen met uitzoeken, maar heb tot nu toe:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |