SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Sander op 07-10-2010 09:59:12 ]Fear is the grease of society.
Slimme swarma,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 05:16 schreef swarmahoer het volgende:
koop een abo
en ik had toch wel een scheldkannonade verwacht eigelijk, toch niet ?
Nou ik was ergens heel vrolijk rond aan het huppelen, met een (onbekend) meisje aan het praten en schreeuwde naar haar dat ze vrolijker moest zijn omdat het weekend was terwijl ik wegliep. Toen ik me omdraaide zag ik dat twee van mijn goede maten ineens aangevallen werden door een groepje rotzakken die ze van achter besprongen terwijl ze wegliepen met hun vishengels. (quote:
Morgen kan ik ook al niet. Plan nou eens als ik wel kanquote:
Die vishengels doen 't emquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik was ergens heel vrolijk rond aan het huppelen, met een (onbekend) meisje aan het praten en schreeuwde naar haar dat ze vrolijker moest zijn omdat het weekend was terwijl ik wegliep. Toen ik me omdraaide zag ik dat twee van mijn goede maten ineens aangevallen werden door een groepje rotzakken die ze van achter besprongen terwijl ze wegliepen met hun vishengels. (). Dus ik ren op die groepen af en laatste wat ik me herinner is dat ik tegen een gast aanbeuk en hem verkeerd raak met mijn vuist. Daarna ben ik klaarwakker met een hart dat 120KM/h gaat. Echt te debiel.
Dromenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik was ergens heel vrolijk rond aan het huppelen, met een (onbekend) meisje aan het praten en schreeuwde naar haar dat ze vrolijker moest zijn omdat het weekend was terwijl ik wegliep. Toen ik me omdraaide zag ik dat twee van mijn goede maten ineens aangevallen werden door een groepje rotzakken die ze van achter besprongen terwijl ze wegliepen met hun vishengels. (). Dus ik ren op die groepen af en laatste wat ik me herinner is dat ik tegen een gast aanbeuk en hem verkeerd raak met mijn vuist. Daarna ben ik klaarwakker met een hart dat 120KM/h gaat. Echt te debiel.
Indeed. Laatste keer dat ik m zag was bij VI tijdens het WK, toen wassie echt briljant adrem.quote:
Hoezo een slaatje er uitslaanquote:Dekkers oma omschrijft het hele verhaal van haar kleindochter in het boek 'Mijn Verhaal', dat donderdag uitkomt
http://www.geenstijl.nl/m(...)tonie_kamerling.htmlquote:Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. "In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. "Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' Antonie Kamerling laat vrouw (Isa Hoes) en twee kinderen na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Verder heb ik net laarzen gekocht. Met hak. Ik draag nooit iets met een hak, omdat ik me dan zo lang voel. Maar ik vind ze prachtig
.
Hoe lang ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1.74m en met deze laarzen dus zo'n 1.80m. Voelt zo langquote:
Ik ben met laarzen dan nog een pietsie langer!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben 1.74m en met deze laarzen dus zo'n 1.80m. Voelt zo lang.
Mooi! Mannen horen, in mijn hoofd, langer te zijn dan vrouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben met laarzen dan nog een pietsie langer!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Verder heb ik net laarzen gekocht. Met hak. Ik draag nooit iets met een hak, omdat ik me dan zo lang voel. Maar ik vind ze prachtig
.
1.80 is niet echt lang inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe dan ook, het geld van je piano is dus weer op?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dan doet die andere toch gewoon hakken aan en jij lage schoenen! Doe eens geëmancipeerd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi! Mannen horen, in mijn hoofd, langer te zijn dan vrouwen. Helaas is dat niet altijd zo met mijn lengte. Terwijl ik niet eens zo heel lang ben voor een vrouw.
Nahh, ik heb nog de helft overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1.80 is niet echt lang inderdaad.
Hoe dan ook, het geld van je piano is dus weer op?
En deze laarzen dan?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doet die andere toch gewoon hakken aan en jij lage schoenen! Doe eens geëmancipeerd!
O ja! Dan moet je gewoon een grote vent vinden! Ken je Pietje al? Geruchten gaan dat die 2 meter is! En dan hebben we het niet eens gehad over zijn lichaamslengte!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nahh, ik heb nog de helft over.
[..]
En deze laarzen dan?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |