quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1.80 is niet echt lang inderdaad.
Yeah!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
vrouwen moeten of klein zijn of bijna net zo groot als ik, ik heb een vreemde smaak
En in dit geval zijn Yash en Rituals (mits hakken) allebei door
Perfecte lengte voor Hosti. Je hebt zelfs twee opties, lage schoenen of ENORME hakkenquote:
Nice... ga jij binnekort nog wat hogere hakken halen toevallig? Kan ik het ff in mijn agenda zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Perfecte lengte voor Hosti. Je hebt zelfs twee opties, lage schoenen of ENORME hakken.
Hoe lang ben je? Dan weet ik hoe hoog m'n hakken moeten zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice... ga jij binnekort nog wat hogere hakken halen toevallig? Kan ik het ff in mijn agenda zetten
Jij 2 meter? Kan me nou niet herinneren dat je veel groter bent dan ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef vogelkooi het volgende:
Ik weet niet precies hoe lang ik ben, ongeveer 2 meter.
RIP voor de nabestaanden.
Weet het niet precies maar me hoogslaper is ongeveer 2 meter hoog en ik stoot net niet me hoofd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij 2 meter? Kan me nou niet herinneren dat je veel groter bent dan ik(1.89 hier).
Geen idee, eerlijk gezegd, ik schat rond de 1.88 ofzo? Koop maar wat sletterigs, altijd goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Dan weet ik hoe hoog m'n hakken moeten zijn.
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:04 schreef Dupje het volgende:
1.67m, jeej. Leuk, elkaars lengte beoordelen
Goed geregld, ukkiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, ik word gelukkig al gedaan dus dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |