Nieuwe sloten in de buitendeuren. Maar dat was eigenlijk nog een verrassing.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhoh... wat heb je nu weer gekocht???
hahahahaha, Cobra tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Droge worst hoort niet bij een droge witte wijn.
TRIO!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahahaha, Cobra toch![]()
Btw, we moeten eens ff afspreken, toch?
Dankjewel, ik werd al onzekerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef Vronsky het volgende:
Den titel, heeft mijn stempel van goedkeuring.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef EllaN het volgende:
Sharing is caring.. Alleen sommigen van ons zijn van mening dat de ER-L relatie af en toe overshared wordt enzo.
Ik vond hem mooi.
Is ie ook wel, als in mooi verwoord, maar ik ben veel te dom om dat in 1x te snappen johquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef EllaN het volgende:
Sharing is caring.. Alleen sommigen van ons zijn van mening dat de ER-L relatie af en toe overshared wordt enzo.
Ik vond hem mooi.
Binnenkort even de agenda's vergelijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahahaha, Cobra toch![]()
Btw, we moeten eens ff afspreken, toch?
hehehehequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nieuwe sloten in de buitendeuren. Maar dat was eigenlijk nog een verrassing.
quote:
Mooi, doen we dan, ff bijpraten, ZONDER Lotusssquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnenkort even de agenda's vergelijken.
Ik hoop voor je dat alles goed zal komen Maitje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef Maitje het volgende:![]()
Word net gebeld door de sgt die mij heeft aangenomen over morgen met die extra voorlichting. Dus ik spreek hem meteen aan over dat gezeik m.b.t. Amsterdam.
Hij was zeer verbaasd en klonk zelfs een beetje boos dat het zo liep..![]()
Met een beetje geluk gaat ie morgen mensen daar aan hun haren trekken.
Kan niet, die zit ongeveer 230 klikjes noordelijker, die is vrijdag weer aan de beurt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Lotusss het volgende:
Kan jij je vrouw even gaan commanderen ofzo?
Ik ben uitermate gelukkig in mijn leven, inclusief twee kinderen van vijf en vier jaar oud. (ook al heb ik een weekendhuwelijk).quote:Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel gelukkig bent in je leven, want ik krijg echt het idee dat je anderen gewoon niet gelukkiger wilt zien dan dat je zelf bent.
Dankjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat alles goed zal komen Maitje.
Wij hebben allemaal vrijheid van meningsuiting, en ook de keuze om iets wel of niet te lezen. En ook nog eens om je daar wel of niet iets van aan te trekken..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan niet, die zit ongeveer 230 klikjes noordelijker, die is vrijdag weer aan de beurt.
[..]
Ik ben uitermate gelukkig in mijn leven, inclusief twee kinderen van vijf en vier jaar oud. (ook al heb ik een weekendhuwelijk).
Echter ga ik mijn weekend "escapades" zoals "Een matras op je rug binden en oude kleren aan zodat ik je meteen aan stukken kan scheuren als ik thuiskom" niet op een forum plaatsen en zeker niet tot vermoeiens toe.
Heb je al een fles leeg? Ik wacht op het eerste rijmpje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal vrijheid van meningsuiting, en ook de keuze om iets wel of niet te lezen. En ook nog eens om je daar wel of niet iets van aan te trekken..
Doe er je voordeel mee.
Als jullie eens 1 slowchat (#42 dus) "normaal" doen, dan krijg je van mij een krat bier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal vrijheid van meningsuiting, en ook de keuze om iets wel of niet te lezen. En ook nog eens om je daar wel of niet iets van aan te trekken..
Doe er je voordeel mee.
Oeh word je onzeker...?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, doen we dan, ff bijpraten, ZONDER Lotusss
Sorry, geen drank hier bij Murmeli!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al een fles leeg? Ik wacht op het eerste rijmpje.
Tsk, seks en knuffelen is veel beter dan bier. Bovendien is er een Appie op 1 minuut loopafstand.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als jullie eens 1 slowchat (#42 dus) "normaal" doen, dan krijg je van mij een krat bier.![]()
Durf te wedden dat het je niet lukt
Kan zijn. Maar kan ook dat je schoenen minder demping geven omdat je bijvoorbeeld harder neerkomt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Maitje het volgende:
Ik heb gister hardgelopen alleen had het tempo ietsjes opgevoerd, nu is het zo dat ik vandaag wat last heb van de bal van m'n voet aan beide kanten. Is dat normaal ofzo.
Daar heb je helemaal gelijk in, echter start dan een ER loves Lotusss topic oid in weet ik veel wat voor subforum. Maar ga niet een SC volspammen met liefdesbriefjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.quote:Doe er je voordeel mee.
Hmm.. okequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar kan ook dat je schoenen minder demping geven omdat je bijvoorbeeld harder neerkomt.
Komt goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, doen we dan, ff bijpraten, ZONDER Lotusss
quote:Sergeant Majoor
Een generaal springt zonder aanloop over gebouwen,
Is sterker dan een locomotief,
Is sneller dan een kogel,
Loopt over water en spreekt met god.
Een kolonel springt zonder aanloop over lage gebouwen,
Is sterker dan een rangeertrein,
Is net zo snel als een kogel,
Loopt bij een kalme zee over water,
Overlegt met god.
Een overste springt met een aanloop en wind mee over lage gebouwen,
Is bijna net zo sterk als een rangeertrein,
Is langzamer dan een kogel,
Loopt in een zwembad over water,
En spreekt na toestemming met god.
Een majoor springt net over een barak heen,
Verliest met touwtrekken van een locomotief,
Kan een kogel afvuren,
Kan redelijk zwemmen,
En mag zich zo nu en dan melden bij god.
Een kapitein probeert over gebouwen te springen,
Wordt overreden door locomotiefs,
Vuurt soms een wapen af zonder zichzelf te verwonden,
Kan peddelen,
En spreekt tegen dieren.
Een luitenant rent tegen gebouwen aan,
Kan 2 van de 3 locomotieven herkennen,
Krijgt munitie uitgereikt,
Kan na instructie blijven drijven,
En spreekt tegen water.
Een vaandrig struikelt over de drempel bij het binnenkomen van een gebouw,
Zegt: "Kijk, een tsjoek tsjoek!"
Maakt zichzelf nat met een waterpistool,
En mompelt in zichzelf.
Een sergeant majoor tilt gebouwen op en loopt er onderdoor,
Stampt locomotieven van de rails,
Vangt kogels op met zijn tanden en eet ze op,
Laat water bevriezen met een enkele blik,
En is god.
Daar kan ik mij, als sergeant-majoor, wel in vinden.quote:
Nee hoor, jij mag erbij zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh word je onzeker...?
Geintje! Ga vooral samen bijpraten.
Dat is idd wel een mooie, de moeder van de Ciequote:
Spreekt u mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij, als sergeant-majoor, wel in vinden.
Je weet het hé, ik ben op z'n hoogst de moeder van een squadron.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel een mooie, de moeder van de Cie
En ff elke week de balen schijtllint berekenenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet het hé, ik ben op z'n hoogst de moeder van een squadron.
Of een batterij. Nu staan er al drie opties open!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel een mooie, de moeder van de Cie
Een rolletje per man per dag (+ reserve), je kan maar genoeg hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ff elke week de balen schijtllint berekenen
Daar hebben wij in elk peloton een pelotons sergeant voor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ff elke week de balen schijtllint berekenen
Mijn eerste baan bij Defensie was in een batterij. 2Bt 11AfdRa om precies te zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of een batterij. Nu staan er al drie opties open!
Vertel!!! Welke drie opties staan er nu open?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of een batterij. Nu staan er al drie opties open!
Sqn, Cie en Bat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertel!!! Welke drie opties staan er nu open?
Awww, over een tijdje mag ik misschien ook wel 'Kijk, een tsjoek tsjoek" zeggen.quote:
Da's de buurman. Die kijkt door een gaatje in de muur bij jou naar binnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje. Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid
.
Squadron SMquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertel!!! Welke drie opties staan er nu open?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de buurman. Die kijkt door een gaatje in de muur bij jou naar binnen.
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeestersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Squadron SM
Compagnie SM
Batterij OW
Compagnie OW
De laatste doet jou als ex lumbl natuurlijk de wenkbrauwen fronsen, echter heeft het luchtverdigingspeloton een "opper" als moeder van de compagnie, vandaar de "cowi".
Welke film?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje. Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid
.
De M109, daar ben ik ook mee begonnen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn eerste baan bij Defensie was in een batterij. 2Bt 11AfdRa om precies te zijn.
En dan vergeten we de Eskadron OW nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Ik heb geen voorkeur, het komt zoals het komt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Een paar van deze filmpjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welke film?
Oh, en je buurman zit verstopt in de kast te fappen.
Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
De M109, daar ben ik ook mee begonnen...
Dies mooi!!!quote:Een sergeant majoor tilt gebouwen op en loopt er onderdoor,
Stampt locomotieven van de rails,
Vangt kogels op met zijn tanden en eet ze op,
Laat water bevriezen met een enkele blik,
En is god.
Wacht maar tot vanachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
.
*kras kras kras* Ongeschikt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
.
Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.
"Oortjes!!!!....... Vuren!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"
"Top links, top rechts... Niet teveel lamstraal!!!""
Whehehehe.
Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft wasquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef EllaN het volgende:
Ja, jullie weten niet hoe mijn huis eruit ziet haha. Ik durfde vroeger 's nachts niet te gaan plassen, omdat ik bang was dat er the Shining praktijken me zouden overkomen
.
De vorige keer dat het huis allemaal geluiden maakte, hadme weer tot rust gepraat en me toen uitgelachen
. Of hij dat nou doet of jullie het doen, maakt mij niets uit haha
.
Wat mij altijd verbaasde was het verschil in effect op de M109 tussen een schot op de normale baan en op de directe richtings baan. Bij de laatste was ik altijd bang dat het hele stuk uit elkaar zou vallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft was![]()
Ik heb nog nooit zulke grote ogen gezien!
-1 pendeKquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dus ik stond met een noodgang bij de trap waar ik mijn moeder in der pendex zag staan, had dus net even een inbrekert verjaagd. (hij deed zijn hand door de brievenbus toen mijn moeder net naar benee kwam).
Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spellingquote:
+ een complimentje om je verhaal hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spelling...
Aaah... komt wel goed hoor! Je bent heel erg veilig thuisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef EllaN het volgende:
Als jullie me proberen gerust te stellen, werkt het niet.
Haha nee, ik ben alweer kalm.
Jawel.. Het komt wel haha.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Rave_NL het volgende:
Fuck, tijd gaat snel...
EllaN, snap je het al een beetje?
De meeste kazernes liggen in the middle of nowhere, de Bernhard Kazerne is een van de weinige uitzonderingen volgens mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Maitje het volgende:
Gen. Spoorkazerne ligt ook in the middle of nowhere!
Anywee, had wel wat aan het gesprek.
Ja, ik heb nu gewoon meer informatie over de functie gekregen, die was namelijk nergens te vinden en weinig mensen konden mij erover vertellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Alles op zijn pootjes terecht gekomen?
Nou, ik vond die in Weert ook niet echt achteraf zitten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Vronsky het volgende:
[..]
De meeste kazernes liggen in the middle of nowhere, de Bernhard Kazerne is een van de weinige uitzonderingen volgens mij.![]()
Wees maar blij dat je niet naar de Peel moest.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Rave_NL het volgende:
Er zijn dagen dat ik m'n eigen kreft ook niet ken..
Danoontje powerrrrr?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Maitje het volgende:
Ach, we zijn weer thuis.
Zo eerst naar de stad want in alle haast heb ik mijn riem vanochtend kapot getrokken. (ken mijn eigen kreften niet).
Daar kun je zien dat ik geen pinda ben!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Trouwens!!
Ik kwam een topic tegen met allemaal foto's van oefeningen en uitzendingen die jullie zelf gemaakt hebben. Dat topic is echter wat verouderd maar misschien is het een leuk idee om weer zoiets op te zetten als jullie dat leuk vinden (en behoefte uiteraard)?
Neequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar kun je zien dat ik geen pinda ben!
Nu is het slechts kiezen van een burgermeester, die met voorlopige immuniteit en dubbel stemrecht een ideale positie heeft om de maffia te pakken (of juist áls maffia het dorp van binnenuit kapot makenquote:
Da's gek, ik kom deze tegen op pagina 3:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Maitje het volgende:![]()
Dit was mijn 1e op Rave_NL (afbeeldingen)
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Da's gek, ik kom deze tegen op pagina 3:
[ afbeelding ]
Mwah.. kan beter.quote:
Nou, ik dacht dat ik aankomende periode het wat rustiger ging hebben, maar dat blijkt niet zo te zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mwah.. kan beter.
Zit op bericht van een belangrijk iemand te wachten.![]()
Hoe staat het leven voor de psychologie student?
Lesbak van de Pzh 2000, staat normaal gesproken in Amersfoort.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef m.k het volgende:
welke tank is dit dan? http://www.dumpert.nl/mediabase/1145581/47b749be/tank_op_a1.html
Leuk bijschrift, Dumpert, maar kunnen die krengen überhaupt wel in een vliegtuig worden vervoerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef m.k het volgende:
welke tank is dit dan? http://www.dumpert.nl/mediabase/1145581/47b749be/tank_op_a1.html
o ik vond hem er zo vaag uitzienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef Schild het volgende:
[..]
Lesbak van de Pzh 2000, staat normaal gesproken in Amersfoort.
Als het idd maar leuk is toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ik aankomende periode het wat rustiger ging hebben, maar dat blijkt niet zo te zijn. Het wordt echt druk, maar wel heel leuk vermoed ik
.
Ik merk het wel, als ik over 2-3 weken nog niets heb gehoord ga ik me wel zwaar zorgen maken.quote:
Contact uren nu ongeveer 16. Thuis/ in de UB zit ik ook 16 tot 30 uur ofzo denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als het idd maar leuk is toch?![]()
Hoeveel uur zit je gemiddeld op school dan?
Ooowh!! Ik vind dat eigenlijk best meevallenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Contact uren nu ongeveer 16. Thuis/ in de UB zit ik ook 16 tot 30 uur ofzo denk ik.
werk je erbij ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Contact uren nu ongeveer 16. Thuis/ in de UB zit ik ook 16 tot 30 uur ofzo denk ik.
True story voor jou?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Die heb ik ook op iemand's hyves gezien.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooowh!! Ik vind dat eigenlijk best meevallen
quote:
Nee ik had het in 1x goedquote:
dan is het al best veel opeensquote:
Naja het is op zich best te doen, alleen ik heb weer een hoop deadlines etc erbij gekregen. Een onderzoek uitvoeren is geen pretjequote:
(vrouw)vriendelijkheidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:34 schreef Vronsky het volgende:
Waarvoor zit jij precies in de schoolbanken?![]()
(Kan me niets ergers voorstellen.)
Idd, hoe je het ook went of keert je bent de hele tijd met je studie bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja het is op zich best te doen, alleen ik heb weer een hoop deadlines etc erbij gekregen. Een onderzoek uitvoeren is geen pretje.
Ik weet alleen nog steeds niet waarvoor je nu in de schoolbanken hebt gezeten. Dus als je klaar bent, wat is dan je functie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:30 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een maandje!
Ndááág schoolbanken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weheeeequote:, dan moet die nog wel langer dan een maand!
Er was eens....
Bah, vriendelijk zijn voor vrouwen.quote:
Weer een cursus figuurzagen om een paar nieuwe deuren te openen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:34 schreef Vronsky het volgende:
Waarvoor zit jij precies in de schoolbanken?![]()
(Kan me niets ergers voorstellen.)
Zo'n cursus is niet aan mij besteed..quote:
Aah ja dat was hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Iska het volgende:
Heb een claim van 100.000 door mislukt project etc, waar wij echter zeer weinig aan konden doen. Maar als die claim er dus komt betekend dat dat ik schuldsanering in ga en zal moeten stoppen met natuurkunde
Genaaid met hoofdletter G of is het ook deels jouw schuld?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Iska het volgende:
Heb een claim van 100.000 door mislukt project etc, waar wij echter zeer weinig aan konden doen. Maar als die claim er dus komt betekend dat dat ik schuldsanering in ga en zal moeten stoppen met natuurkunde
Succesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Iska het volgende:
Ondertussen naar jurist geweest en ze zijn een brief aan het schrijven waarin als het goed is duidelijk is dat het lastig zal zijn voor de tegenpartij om echt geld te gaan innen. En tja, als het ze toch gaat lukken moet ik maar het lange traject volgen voor officier met de hoop dat ik sommige vakken niet hoef te doen..
Project en persoon niet goed ingeschat. Heb er verder zelfs een tentamenweek voor laten schieten, dus niet met opzet om zeep geholpen. Wel contractbreuk omdat het gewoon niet verder konquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Genaaid met hoofdletter G of is het ook deels jouw schuld?
heb het niet meegekregen
Hmmmm, helpt natuurlijk niet veel:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Iska het volgende:
Kun je uitleggen wat het is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef Vortix het volgende:
Zo, net een introductieles thaiboxen gevolgd. Best wel leuk, heel opvallend hoeveel ik herkende uit MZV. Denk wel dat ik ermee doorga, nog even de komende drie maanden
Oow.. ik weet niet wat ik precies had gelezen, maar geen thaiboxen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Vortix het volgende:
Thaiboxen is ongeveer net als kickboxen maar dan met omhelzen, vastpakken en kniewerk, als je begrijpt wat ik bedoel.
Okequote:En MZV is Militaire Zelf Verdediging, wat jij ook gaat doen op de KMS. Een allegaartje van vechtsporten
Wat een mooi slank toestelquote:
Ik ben benieuwd.quote:Hans Hillen is sinds 12 juni 2007 namens het Christen-Democratisch Appèl lid van de Eerste Kamer der Staten-Generaal. Eerder was hij twaalf jaar lang lid van de Tweede Kamer. Hillen was tevens actief als columnist voor het opinieblad Elsevier en voorzitter van het College voor zorgverzekeringen.
Hillen groeide op in Hilversum en ging daarna in Utrecht eerst journalistiek (1 jaar) en daarna sociologie studeren. Hij werkte 14 jaar voor de NOS-tv, waarvan 6 jaar als politiek verslaggever van het NOS Journaal.
Ook werkte hij 6 jaar als leraar. In 1983 werd hij voorlichter van minister van Financiën Onno Ruding. In maart 1990 werd Hillen lid van de Tweede Kamer. Hij hield zich in het parlement bezig met defensie, buitenlandse zaken, mediabeleid en rijksuitgaven. Tevens was hij secretaris van zijn fractie (vanaf 1998).Hij had een goed gevoel voor publiciteit en schuwde het doen van harde uitspraken niet.
Mooi. Van feminisme is de krijgsmacht weinig beter geworden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dit is weer een pluspunt: Hans Hillen scoorde een -1 op de feministische meetlat.
Einde positieve discriminatie dus.
Minister van Defensie is nu dus een hahibaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef Vortix het volgende:
Die mag wel eens een paar rondjes over de hiba heen gejaagd worden
lotusssquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Van feminisme is de krijgsmacht weinig beter geworden.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Minister van Defensie is nu dus een hahiba
Oke...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
En zie hier de nieuwe MinDef:
[ afbeelding ]
Hans Hillen
Bron: Frits Wester.
Haha ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef Vortix het volgende:
Die mag wel eens een paar rondjes over de hiba heen gejaagd worden
Ik ben wel is benieuwd wat er nu dan zo'n verschil is tussen mannen en vrouwen. Het enige wat ik tot nu toe nog ben tegen gekomen is op de hindernisbaan 2 "toestellen" (of hoe je dat ook noemt) die vrouwen niet mogen nemen omdat ze anders baarmoeder verzakkingen krijgen of de heupen gaan kapot waardoor ze dus niet meer kunnen baren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:47 schreef Vortix het volgende:
Dat zou heel fijn zijn. Niet dat ik vrouwen niks gun binnen defensie, maar ze moeten gewoon aan dezelfde eisen voldoen als mannen wat mij betreft. Doen alsof het fysiek geen verschil maakt is voor beide geslachten onhandig.
Alle eisen op de sporttesten liggen lager voor vrouwen. Ik moet dus beter presteren dan een vrouw om mijn functie te mogen vervullen. Of hoeft een vrouw juist minder presteren om mijn functie te mogen vervullen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef Maitje het volgende:
Ik ben wel is benieuwd wat er nu dan zo'n verschil is tussen mannen en vrouwen. Het enige wat ik tot nu toe nog ben tegen gekomen is op de hindernisbaan 2 "toestellen" (of hoe je dat ook noemt) die vrouwen niet mogen nemen omdat ze anders baarmoeder verzakkingen krijgen of de heupen gaan kapot waardoor ze dus niet meer kunnen baren.
So tell me please, wat nog meer?
Murmpjequote:
Tof, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Murmpje
ErwinRommel en ik gaan vanaf volgend weekend officieel LAT-en!
Dank lieverd! Weer een Fok-paartje voor in de annalenquote:
Heeft ie nu al een huis? Cool! Details hoor ik morgen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Murmpje
ErwinRommel en ik gaan vanaf volgend weekend officieel LAT-en!
Pssst..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef Maitje het volgende:
Ik ben wel is benieuwd wat er nu dan zo'n verschil is tussen mannen en vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course! Details hoor je morgen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heeft ie nu al een huis? Cool! Details hoor ik morgen?
Als ik bijv. bij een functie wil met cluster 4, dan moet ik toch echt wel cluster 4 halen op de keuringen! Dus in die trand begrijp ik jou tegen argument niet zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle eisen op de sporttesten liggen lager voor vrouwen. Ik moet dus beter presteren dan een vrouw om mijn functie te mogen vervullen. Of hoeft een vrouw juist minder presteren om mijn functie te mogen vervullen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pssst..Das alleen om jullie te plezierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Je hebt cluster 4 en cluster 4.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Maitje het volgende:
Als ik bijv. bij een functie wil met cluster 4, dan moet ik toch echt wel cluster 4 halen op de keuringen! Dus in die trand begrijp ik jou tegen argument niet zo.
De defensie conditie proef:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Maitje het volgende:
Als ik bijv. bij een functie wil met cluster 4, dan moet ik toch echt wel cluster 4 halen op de keuringen! Dus in die trand begrijp ik jou tegen argument niet zo.
Klopt, maar als dat het enige is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De defensie conditie proef:
dames:
• opdrukken: 10 herhalingen
• sit-ups: 20 herhalingen
• coopertest: 1900 mtr
heren:
• opdrukken: 20 herhalingen
• sit ups: 30 herhalingen
• coopertest: 2400 mtr
Een vrouw hoeft dus veel minder te kunnen dan een man.
Ik ook, want wij vrouwen hebben tegen die maandelijkse stroming een middeltje uitgevonden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een binnepretje als de maandelijkse modderstroom weer van zich laat horen..
Ken er ook zat die meer dan 20 pushups doen met gemak.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Klopt, maar als dat het enige is?
Er zijn genoeg vrouwen binnen defensie die net zoals de mannen 20x (of meer) kunnen opdrukken etc.
Maar goed, we hadden het over eissen stellen.
Als dat echt het enige is, dan vind ik het wel triest dat mannen vaak zo'n probleem maken.
Of kom dan met meer voorbeelden![]()
Geen idee, ik kan alleen vanuit de KM spreken, misschien weten de vrinden van de KL meer redenen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Klopt, maar als dat het enige is?
Er zijn genoeg vrouwen binnen defensie die net zoals de mannen 20x (of meer) kunnen opdrukken etc.
Maar goed, we hadden het over eissen stellen.
Als dat echt het enige is, dan vind ik het wel triest dat mannen vaak zo'n probleem maken.
Of kom dan met meer voorbeelden![]()
Waarom zou een vrouw dat niet kunnen?! Als zij net zoals de mannen mee traint kan zij dat net zo goed als andere.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ken er ook zat die meer dan 20 pushups doen met gemak.
Maar kunnen ze ook dagenlang tientallen kilo's aan uitrusting meezeulen?![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd of er überhaupt vrouwen zijn die cluster 4 halen bij de keuring.
jawel hoor want er gaan nu dixies mee op bivakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Van feminisme is de krijgsmacht weinig beter geworden.
Punt is dat ze het niet hoeven. Er zijn gewoon dubbele standaarden en dat is onzin vind ik. Ok bepaalde apparaten waar je baarmoeder van gaat inzakken kunnen wel overgeslagen worden (hopelijk met alternatief apparaat). Maar dat vrouwen fysiek minder hoeven te kunnen vind ik kwalijk. Vooral voor de dames die het wel kunnen en op deze manier onterecht als 'minder' worden gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw dat niet kunnen?! Als zij net zoals de mannen mee traint kan zij dat net zo goed als andere.
En ja, dus ook een vrouw kan cluster 4 halen bij een keuring!
Dan heb jij nog nooit een dixie gezien waar een peloton soldaten overheen geweest isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Beter als een putje graven en dan erboven hangen en in poepen!
Alsof er dixies staan als je aan het vechten bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt doe je er verstandig aan om gewoon je mondje dicht te houden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Don't bring back the memoriesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een dixie gezien waar een peloton soldaten overheen geweest is
Ooit een dixie ingegraven gezien..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Alsof er dixies staan als je aan het vechten bent![]()
Kortom, het is nutteloos.
pssst vrouwen schijten niet, was je dat vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt doe je er verstandig aan om gewoon je mondje dicht te houden.
Er is niets, ik herhaal niets, fijner dan schijten in de buitenlucht. Punt.
Ooit zul je het snappen.
Maitje schijnbaar wel als ze zich gelijkwaardig acht..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]
pssst vrouwen schijten niet, was je dat vergeten ofzo?
Touchéquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maitje schijnbaar wel als ze zich gelijkwaardig acht..
Ze is een hyena-wijfje..
Ja en? Jij had ook kunnen kiezen om chef tafeldekker te worden toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen vanuit de KM spreken, misschien weten de vrinden van de KL meer redenen.
Het enige waar ik wel een probleem van maak is dat chef tafel dekken hetzelfde verdient als ik (elektromonteur).
quote:
Deze is anders erg mobiel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Helden!![]()
Wat's next, een pantser-dixie op rupsbanden?
Mobiel schijten op het front!
Eensch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Punt is dat ze het niet hoeven. Er zijn gewoon dubbele standaarden en dat is onzin vind ik. Ok bepaalde apparaten waar je baarmoeder van gaat inzakken kunnen wel overgeslagen worden (hopelijk met alternatief apparaat). Maar dat vrouwen fysiek minder hoeven te kunnen vind ik kwalijk. Vooral voor de dames die het wel kunnen en op deze manier onterecht als 'minder' worden gezien.
En hallo
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een dixie gezien waar een peloton soldaten overheen geweest is
We spreken elkaar daar later nog wel over...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt doe je er verstandig aan om gewoon je mondje dicht te houden.
Ooit zul je het snappen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]
pssst vrouwen schijten niet, was je dat vergeten ofzo?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maitje schijnbaar wel als ze zich gelijkwaardig acht..
Ze is een hyena-wijfje..
Mobiel schijten op het frontquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Helden!![]()
Wat's next, een pantser-dixie op rupsbanden?
Mobiel schijten op het front!
iets met toekomst enzo..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja en? Jij had ook kunnen kiezen om chef tafeldekker te worden toch?
hehehehe, ik heb nog een foto van ons mooie toilet te velde in Bosnië 1994.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze is anders erg mobiel.
[ afbeelding ]
Moggûh Cobraquote:
Oh!? Was jij dat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moggûh Cobra
Had je proberen te bellen afgelopen week, maar je nam niet op. Voicemail inspreken? Daar doe ik niet aan
Heh, is primaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh!? Was jij dat.Ik loop al lekker een paar dagen telefoonvrij rond. Geen piketdienst dus ik heb dat kreng even in een la getieft. Maar zodra ik 'm weer in mijn handen heb, bel ik je even.
Is je veldbedje ingestort dat je zo vroeg op bent?quote:
lol, nee. Ik sta normaal altijd zo vroeg op. Biologische klok zeg maar. Lotusss ligt nu nog te maffen, en ik heb alles al gedaan waaronder boodschappen whehehequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is je veldbedje ingestort dat je zo vroeg op bent?
Echt, ErwinRommel is wel lief voor me!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol, nee. Ik sta normaal altijd zo vroeg op. Biologische klok zeg maar. Lotusss ligt nu nog te maffen, en ik heb alles al gedaan waaronder boodschappen whehehe
Na een jaar zijn het allemaal klootzakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, ErwinRommel is wel lief voor me!
En ik zit lekker voor het grootste gedeelte van de dag aan mijn computer gekluisterdquote:
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?quote:
Dat gaat je hellemaal geen zak aan, maar omdat je het zo lief vraagt, ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?
Goedemorgen Sine en Rave
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat gaat je hellemaal geen zak aan, maar omdat je het zo lief vraagt, ja.
En ook een goede morgen.
Naar buiten met je kadaverquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:13 schreef Vortix het volgende:
[..]
En ik zit lekker voor het grootste gedeelte van de dag aan mijn computer gekluisterd
Of jij let niet op..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Naar buiten met je kadaver![]()
Ben net heerlijk wezen hardlopen door het bos, alleen er waren weer te veel bejaarde mensen die niet opletten waar ze fietsen.
Dit is ook altijd een mogelijkheid, maar dat weiger ik te accepteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of jij let niet op..![]()
Op het zand lopen met je kadaver!!
Zodat de oude dames en heren op het fietspad kunnen fietsen.
Ben je op vakantie? Veel plezier als het zo is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Over aan computer gesproken, zit hier op mijn hotel kamer aan m'n laptop en merk voor het eerst wat veel licht zo'n ding geeft.
(Alle lichten zijn uit omdat het vrouwtje nog ligt te slapen)
Ik heb helemaal niks in de planningquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?
Goedemorgen Sine en Rave
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee ben voor de baas onderweg. Moet dit weekend een ere wacht lopen, de colors plaatsen etc. Maar heb het vrouwtje mee genomen zodat ze er even tussen uit is.
Gehehe... je zal wel moeten!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een mogelijkheid, maar dat weiger ik te accepteren.![]()
Kan ook lekker zijn toch?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks in de planning
ja geweldig is dat. Tijdens mijn IPB waren er op het kamp 6 dixies voor 180 pax, waarvan 2 voor vrouwen (ong 20 stuksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef hcwp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vlakbij de KMA
Tuurlijk kan dat. We hebben toch allemaal The Unit gezien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?
Of ben je tegenwoordig een stuk statischer?
Heel snelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wanneer gaan we pilsje drinke?
Hmm misschien hardlopen? Of boek lezen in de tuin? Of gewoon wandelen...quote:
quote:
bronquote:De beoogde minister van Defensie, Hans Hillen van het CDA, accepteert de bezuinigingen op Defensie in het nieuwe regeerakkoord, maar vindt het daarmee dan ook wel welletjes. Hij gaat proberen in de toekomst een eind aan de bezuinigingen te maken, zei hij zaterdagmiddag na een gesprek met formateur Mark Rutte.
Smith? Goed boek.quote:
Dankzij uquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op mijn aanraden of er zelf achter gekomen wat voor mokerboek dit is?
't Is een soort van Sun Tzu voor de 21ste eeuw. Waar bijvoorbeeld Von Clausewitz zich vooral bezighoudt met internationale oorlogen gaat Smith vooral over onconventionele oorlogen, en vooral de manier waarop Westerse krijgsmachten daarop zouden moeten reageren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Vronsky het volgende:
* Vronsky kijkt op bol.com waarom dit boek zo speciaal is.
Waarom nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:20 schreef gerco94 het volgende:
Je mooiste defensie moment.
kickje waard?
Kom je naar Gorinchem... ik geef toch een feestje vanavond!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:01 schreef Remco026 het volgende:
Ik nietKan niemand vinden die zin heeft om mee te gaan.
Feestje bij Lotus? In Gorinchem? Haha lijkt me leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom je naar Gorinchem... ik geef toch een feestje vanavond!
Same. Pils! Heul veul!quote:
Zie PMquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Feestje bij Lotus? In Gorinchem? Haha lijkt me leuk
Ik had ook geen plannen, tot er een vriendin belt... "sta om 9 uur bij je op de stoep"... moet overigens nu nog douche.. aankleden.. cuppen (make-up op doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:01 schreef Remco026 het volgende:
Ik nietKan niemand vinden die zin heeft om mee te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:....
Er was eens....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik had ook geen plannen, tot er een vriendin belt... "sta om 9 uur bij je op de stoep"... moet overigens nu nog douche.. aankleden.. cuppen (make-up op doen)....
Maar wat trek ik aan....
Probeer mijn aanpak. Mijn kast telt ongeveer 20 kledingstukken (broeken en shirts/vesten bij elkaar) Waarvan ik de helft niet leuk genoeg vind om aan te doen met het uitgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Probeer mijn aanpak. Mijn kast telt ongeveer 20 kledingstukken (broeken en shirts/vesten bij elkaar) Waarvan ik de helft niet leuk genoeg vind om aan te doen met het uitgaan.
Ik durf te wedden dat ik nu gedoucht het, kleren uitgezocht heb, mijn haren gedaan heb en klaar voor vertrek ben en dat jij nog steeds niet weet wat je aan wilquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Naa, ik heb gewoon teveel leuke kleding, alleen is het niet te koud, of zit het niet te warm.. blablabla... Ik heb het echt ook alleen maar als ik uit ga. (gelukkig).
FOUT!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik nu gedoucht het, kleren uitgezocht heb, mijn haren gedaan heb en klaar voor vertrek ben en dat jij nog steeds niet weet wat je aan wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
20 Kledingstukken??? Heb je je sokken soms meegeteld?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
Probeer mijn aanpak. Mijn kast telt ongeveer 20 kledingstukken (broeken en shirts/vesten bij elkaar) Waarvan ik de helft niet leuk genoeg vind om aan te doen met het uitgaan.
Dat hangt maar helemaal van jezelf af en van je vrouwtje. Is natuurlijk niet altijd fijn voor de vrouw als je onderweg bent (oefeningen etc.) Wil je zekerheid hebben dat je geen problemen krijgt met het vrouwtje of vriendinetje moet je er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?
Of ben je tegenwoordig een stuk statischer?
[psycho. modus]quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat hangt maar helemaal van jezelf af en van je vrouwtje. Is natuurlijk niet altijd fijn voor de vrouw als je onderweg bent (oefeningen etc.) Wil je zekerheid hebben dat je geen problemen krijgt met het vrouwtje of vriendinetje moet je er niet aan beginnen.
En goedemorgen.quote:
Of op de goeie ouwe latrine. Gezellig met drie man tegelijk met de kont over de balk. En onder het vertellen van sterke verhalen de wc rol doorgeven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Rave_NL het volgende:
Mogguhquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 05:49 schreef Rave_NL het volgende:
Denken dat er op deze aardkloot een leuker iemand dan/als ik/mij rondloopt...____!
* Vronsky geeft Rave een biertjequote:Op zondag 10 oktober 2010 05:49 schreef Rave_NL het volgende:
Denken dat er op deze aardkloot een leuker iemand dan/als ik/mij rondloopt...____!
Welke stad?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:32 schreef Maitje het volgende:
Is normaal dat de KMar van zaterdagnacht op zondag patrouilleerd in de stad?
Er was wel veel politie op de fiets, en er waren ook belachelijk veel gevechten (waarvan ook hele grote) dan kwamen ze aan scheuren in de auto (de KMar)..stapte ze heel stoer uit, maar vervolgens stonden ze erbij en keken ernaar...
Waarschijnlijk is er dan een eenheid daar ergens in de buurt op oefening en hebben ze weekendbreak. Toen wij weekendbreak hadden in Groningen liep er ook Kmar door de stad.quote:
Ik heb je serieus nog nooooooit in de stad gezien! Welke kroegen ga je dan uit?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:07 schreef Vronsky het volgende:
Pffft, ga ik eens een weekendje niet uit gaan ze vol vechten.
Ja zoiets dacht ik al...quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:13 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er dan een eenheid daar ergens in de buurt op oefening en hebben ze weekendbreak. Toen wij weekendbreak hadden in Groningen liep er ook Kmar door de stad.
okquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
En de KMar geeft regelmatig ondersteuning aan politie korpsen. In bv A'dam hebben er jarenlang gemengde koppeltjes in de binnenstad gelopen.
..ik ga ook nooit uit in Amersfoort.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb je serieus nog nooooooit in de stad gezien! Welke kroegen ga je dan uit?
[..]
Ja zoiets dacht ik al...
[..]
ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |