Na een jaar zijn het allemaal klootzakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, ErwinRommel is wel lief voor me!
En ik zit lekker voor het grootste gedeelte van de dag aan mijn computer gekluisterdquote:
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?quote:
Dat gaat je hellemaal geen zak aan, maar omdat je het zo lief vraagt, ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?
Goedemorgen Sine en Rave
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat gaat je hellemaal geen zak aan, maar omdat je het zo lief vraagt, ja.
En ook een goede morgen.
Naar buiten met je kadaverquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:13 schreef Vortix het volgende:
[..]
En ik zit lekker voor het grootste gedeelte van de dag aan mijn computer gekluisterd
Of jij let niet op..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Naar buiten met je kadaver![]()
Ben net heerlijk wezen hardlopen door het bos, alleen er waren weer te veel bejaarde mensen die niet opletten waar ze fietsen.
Dit is ook altijd een mogelijkheid, maar dat weiger ik te accepteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of jij let niet op..![]()
Op het zand lopen met je kadaver!!
Zodat de oude dames en heren op het fietspad kunnen fietsen.
Ben je op vakantie? Veel plezier als het zo is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Over aan computer gesproken, zit hier op mijn hotel kamer aan m'n laptop en merk voor het eerst wat veel licht zo'n ding geeft.
(Alle lichten zijn uit omdat het vrouwtje nog ligt te slapen)
Ik heb helemaal niks in de planningquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?
Goedemorgen Sine en Rave
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee ben voor de baas onderweg. Moet dit weekend een ere wacht lopen, de colors plaatsen etc. Maar heb het vrouwtje mee genomen zodat ze er even tussen uit is.
Gehehe... je zal wel moeten!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een mogelijkheid, maar dat weiger ik te accepteren.![]()
Kan ook lekker zijn toch?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks in de planning
ja geweldig is dat. Tijdens mijn IPB waren er op het kamp 6 dixies voor 180 pax, waarvan 2 voor vrouwen (ong 20 stuksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een dixie gezien waar een peloton soldaten overheen geweest is
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vlakbij de KMA
Tuurlijk kan dat. We hebben toch allemaal The Unit gezien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?
Of ben je tegenwoordig een stuk statischer?
Heel snelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wanneer gaan we pilsje drinke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |