Even los van de vraag of die dingen er liggen: er loopt op Volkel nog altijd een Munitions Support Squadron (het 752e of het 703e) van de USAF rond. Die lopen er maar met één reden: het werken met "special weapons".quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hij zegt: "de bunkers voor atoombommen" de bunkers waren en zijn er nog steeds, er hebben alleen nooit atoombommen in gelegen. Worden nu voor andere civiele doeleinden gebruikt (geloof ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Dat zal best. Maar de QRA(Strike) is al sinds de eerste helft van de jaren 90 opgeheven. Zo'n beetje vanaf het moment dat Volkel de QRA(Intercept) begon mee te draaien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef refused. het volgende:
312 heeft nog maandelijks strike-oefeningen
kun je ff antwoord geven op mijn vraagquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar de QRA(Strike) is al sinds de eerste helft van de jaren 90 opgeheven. Zo'n beetje vanaf het moment dat Volkel de QRA(Intercept) begon mee te draaien.
Om de Belgen te pesten. Zij werken tegen (publiekelijk dan, op de achtergrond weet ik zo net nog niet), dus leggen we daar nukes, en nederland belonen we met een nuke-vrije periode.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:27 schreef Pumatje het volgende:
[..]
kun je ff antwoord geven op mijn vraag?
ben benieuwd om namelijk.
Whehe ik herken het wel, in een soortgelijke situatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:01 schreef Bouke-p het volgende:
nog een mooi moment:
tijdens een oefening patrouille lopen en ik als voorste verkenner. Snachts, dus stik donker in het bos en opeens gaat er 30cm naast me een lichtsein af. Ik was in een struikeldraad gestapt.... Ik was ff helemaal t padje kwijt vanwege de schrik, maar mn wachtmeester trapt me in de goede richting en brult dat ik de 2e sectie moest meenemen en dat we sprongsgewijs voorwaarts gingen.
Bleek dus dat dat lichtsein neergezet was door mariniers die daar schijnbaar ook aan het oefenen waren, die waren dus wakker geworden en begonnen ook met vuren(die dachten dat ze door een oefenvijand aangegrepen werden).
Goed, wij dus met 2 secties vurend voorwaarts gegaan en de mariniers uitgeschakeld![]()
Achteraf nog staan praten met de marns, die wisten niet dat wij ook aan het oefenen waren en wij wisten niet dat zij dr waren. Nog een compliment gekregen ook, ze hadden niet verwacht dat een groep kms'ers zo fanatiek tekeer konden gaan.
Het lijkt mischien kinderachtig ofzo, maar je had dr bij moeten zijn. DIt was echt zo geweldig!
Dát had ik graag willen zienquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:01 schreef Bouke-p het volgende:
nog een mooi moment:
tijdens een oefening patrouille lopen en ik als voorste verkenner. Snachts, dus stik donker in het bos en opeens gaat er 30cm naast me een lichtsein af. Ik was in een struikeldraad gestapt.... Ik was ff helemaal t padje kwijt vanwege de schrik, maar mn wachtmeester trapt me in de goede richting en brult dat ik de 2e sectie moest meenemen en dat we sprongsgewijs voorwaarts gingen.
Bleek dus dat dat lichtsein neergezet was door mariniers die daar schijnbaar ook aan het oefenen waren, die waren dus wakker geworden en begonnen ook met vuren(die dachten dat ze door een oefenvijand aangegrepen werden).
Goed, wij dus met 2 secties vurend voorwaarts gegaan en de mariniers uitgeschakeld![]()
Achteraf nog staan praten met de marns, die wisten niet dat wij ook aan het oefenen waren en wij wisten niet dat zij dr waren. Nog een compliment gekregen ook, ze hadden niet verwacht dat een groep kms'ers zo fanatiek tekeer konden gaan.
Het lijkt mischien kinderachtig ofzo, maar je had dr bij moeten zijn. DIt was echt zo geweldig!
Ook jij gaat dat mooie moment nog krijgen Maitje. En geloof het of niet daarna wil je dat je het allemaal over mocht doen. Als ik nu het aanbod krijg om opnieuw de AMO te doen tussen burgerpaxen om mijn niveau 1 zaken bij te werken zou ik meteen ja zeggen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |