Had ik gisteren opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, hoop geregeld vandaag.
Dadelijk boerenkool met worst.
RTLquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is ook maar een gerucht over Frank van Kappen, zou wel ideaal zijn, of heb je toch liever die pot van het CDA?
M'n pa heeft een Duits paspoort, en m'n opa ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ben jij een jood, want zo ver ik weet mag men als men meerder jarig is in Duitsland enkel maar een passport bezitten. De enigste uitzondering hierop is voor joodse staatsburgers die zowel de Duitse alswel de Israelische nationaliteit mogen hebben.
Mijn hele avond is spontaan geweldig, dickie ook nog eens.quote:
Klinkt best aannemelijk. Ik weet alleen niet wat ik van Van Bijsterveldt moet vinden. Ze heeft op onderwijs ook behoorlijk radicale dingen gedaan zoals die 1040 uren norm. En dan nu misschien op Voksgezondheid.quote:
Alleen valt in die lijst (van 05-10) Defensie nog onder de VVD. Nu is het CDA.quote:
Ja, het bevalt me goed. Voor mijzelf heb ik de scheiding een plek kunnen geven hoor, al denk je er wel vaak aan, het is namelijk niet niks.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had ik gisteren op! Hoe bevalt het weer terug in Nederland? Alles al een beetje een plek kunnen geven en een beetje kunnen acclimatiseren?
Hey Cobra, alles peppie?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen valt in die lijst (van 05-10) Defensie nog onder de VVD. Nu is het CDA.
Of andersom? Het zijn hoe dan ook nog geruchten toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen valt in die lijst (van 05-10) Defensie nog onder de VVD. Nu is het CDA.
En heppie.quote:
Volgens de kranten van vanochtend niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Of andersom? Het zijn hoe dan ook nog geruchten toch?
Dat is altijd een gok, die zijn vannacht gedrukt dus het kan altijd verkeerd zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de kranten van vanochtend niet.
Tot zo danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Lotusss het volgende:
Zo... heerlijk gegeten bij een mede- Fokster... Vanavond weer naar huis om met ErwinRommel te knuffelen
Ach, daar ben je vanaf zaterdag van verlost hoor, die passen namelijk met gemak in mijn jaszakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot zo dan
Ben nu bij jou thuis en die twee terroristen zijn weer lekker bezig
Hoe vind je je fietsslot?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot zo dan
Ben nu bij jou thuis en die twee terroristen zijn weer lekker bezig
quote:
Ach, ik geniet ervan hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, daar ben je vanaf zaterdag van verlost hoor, die passen namelijk met gemak in mijn jaszakken
Kun je die drie laatste letters in je Nick niet in de praktijk brengen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Lotusss het volgende:
Zo... heerlijk gegeten bij een mede- Fokster... Vanavond weer naar huis om met ErwinRommel te knuffelen
Als het goed is in de kont van een Mig.quote:
Kan jij je vrouw even gaan commanderen ofzo? Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel gelukkig bent in je leven, want ik krijg echt het idee dat je anderen gewoon niet gelukkiger wilt zien dan dat je zelf bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je die drie laatste letters in je Nick niet in de praktijk brengen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het goed is in de kont van een Mig.
Oke...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mits mis ergens op/in de grond/ zee. Maar ze gaan niet mis.
Woehahahaha!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
AchJa, wacht even met antwoorden. Ik pak even snel een biertje en popcorn.
Mij een rode danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oke...
[..]
Woehahahaha!!
Doe mij maar een droge witte wijn!
Het is gewoon soms nogal.. 14 jarige kindertjes die net iets met elkaar hebben-achtig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan jij je vrouw even gaan commanderen ofzo? Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel gelukkig bent in je leven, want ik krijg echt het idee dat je anderen gewoon niet gelukkiger wilt zien dan dat je zelf bent.
quote:
Alstublieft dames.quote:
Schenk mij ook een droge witte wijn in dan! Dan kom ik weer in the rhyming mood ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oke...
[..]
Woehahahaha!!
Doe mij maar een droge witte wijn!
Het is toch ook heerlijk om lekker puberaal te kunnen blijvenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Het is gewoon soms nogal.. 14 jarige kindertjes die net iets met elkaar hebben-achtig.
Hier, kun je weer even los gaan met je rijmpjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Schenk mij ook een droge witte wijn in dan! Dan kom ik weer in the rhyming mood ook!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Alstublieft dames.
[ afbeelding ]
Geen dank.quote:
Het voelt soms echt alsof ik via een raam het huis der liefde van ER en Lotusss binnen kijk. En dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is toch ook heerlijk om lekker puberaal te kunnen blijven
Hoop dat je niet schrikt als je straks weer thuis bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Schenk mij ook een droge witte wijn in dan! Dan kom ik weer in the rhyming mood ook!
Idd...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het voelt soms echt alsof ik via een raam het huis der liefde van ER en Lotusss binnen kijk. En dat wil ik helemaal niet.
Niet weggenomen dat ik heel blij voor hen ben. Maar dat ER bij Lotusss thuis is en binnen met de katten zit te spelen terwijl zij van een vriendinnendate terug komt en zin heeft om te knuffelen. Dat hoef ik dan niet per se te weten
.
Kijk, en nog chardonnay ook! 't Is dat ik al bezet ben, maar anders....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier, kun je weer even los gaan met je rijmpjes.
[ afbeelding ]
Ok, dan zit ik daarin blijkbaar anders in elkaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het voelt soms echt alsof ik via een raam het huis der liefde van ER en Lotusss binnen kijk. En dat wil ik helemaal niet.
Niet weggenomen dat ik heel blij voor hen ben. Maar dat ER bij Lotusss thuis is en binnen met de katten zit te spelen terwijl zij van een vriendinnendate terug komt en zin heeft om te knuffelen. Dat hoef ik dan niet per se te weten
.
Droge worst hoort niet bij een droge witte wijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop dat je niet schrikt als je straks weer thuis bent
Uhoh... wat heb je nu weer gekocht???quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop dat je niet schrikt als je straks weer thuis bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |