Had ik gisteren opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, hoop geregeld vandaag.
Dadelijk boerenkool met worst.
RTLquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is ook maar een gerucht over Frank van Kappen, zou wel ideaal zijn, of heb je toch liever die pot van het CDA?
M'n pa heeft een Duits paspoort, en m'n opa ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ben jij een jood, want zo ver ik weet mag men als men meerder jarig is in Duitsland enkel maar een passport bezitten. De enigste uitzondering hierop is voor joodse staatsburgers die zowel de Duitse alswel de Israelische nationaliteit mogen hebben.
Mijn hele avond is spontaan geweldig, dickie ook nog eens.quote:
Klinkt best aannemelijk. Ik weet alleen niet wat ik van Van Bijsterveldt moet vinden. Ze heeft op onderwijs ook behoorlijk radicale dingen gedaan zoals die 1040 uren norm. En dan nu misschien op Voksgezondheid.quote:
Alleen valt in die lijst (van 05-10) Defensie nog onder de VVD. Nu is het CDA.quote:
Ja, het bevalt me goed. Voor mijzelf heb ik de scheiding een plek kunnen geven hoor, al denk je er wel vaak aan, het is namelijk niet niks.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had ik gisteren op! Hoe bevalt het weer terug in Nederland? Alles al een beetje een plek kunnen geven en een beetje kunnen acclimatiseren?
Hey Cobra, alles peppie?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen valt in die lijst (van 05-10) Defensie nog onder de VVD. Nu is het CDA.
Of andersom? Het zijn hoe dan ook nog geruchten toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen valt in die lijst (van 05-10) Defensie nog onder de VVD. Nu is het CDA.
En heppie.quote:
Volgens de kranten van vanochtend niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Of andersom? Het zijn hoe dan ook nog geruchten toch?
Dat is altijd een gok, die zijn vannacht gedrukt dus het kan altijd verkeerd zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de kranten van vanochtend niet.
Tot zo danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Lotusss het volgende:
Zo... heerlijk gegeten bij een mede- Fokster... Vanavond weer naar huis om met ErwinRommel te knuffelen
Ach, daar ben je vanaf zaterdag van verlost hoor, die passen namelijk met gemak in mijn jaszakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot zo dan
Ben nu bij jou thuis en die twee terroristen zijn weer lekker bezig
Hoe vind je je fietsslot?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot zo dan
Ben nu bij jou thuis en die twee terroristen zijn weer lekker bezig
quote:
Ach, ik geniet ervan hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, daar ben je vanaf zaterdag van verlost hoor, die passen namelijk met gemak in mijn jaszakken
Kun je die drie laatste letters in je Nick niet in de praktijk brengen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Lotusss het volgende:
Zo... heerlijk gegeten bij een mede- Fokster... Vanavond weer naar huis om met ErwinRommel te knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |