Die snap ik even niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens een race zien rijden terwijl je weet dat je nooit kunt winnen. Zeker als je een paar miljoen betaalt krijgt om te racen verwacht je toch dat je je best moet doen?
Kennelijk niet.
Mwah ... 't zit 'm in het woordje "expres". M'n punt was slechts dat ik me kan voorstellen dat de motivatie bij Massa 0,0 is op het moment. Hij zal zelf ook niet happy zijn met de resultaten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Die snap ik even niet?
Als ik het niet naar mijn zin heb op mn werk dan ga ik niet expres slecht mijn werk doen. Dan zorg ik dat ik het of beter naar mn zin krijg of ga ik zoeken naar een andere werkgever.
Ik snap de situatie waar Massa in zit, maar ik kan me niet vinden in de oplossing die hij (volgens de geruchten) heeft gevonden. Maar goed, het zijn geruchten dus ik hoop dat het niet waar is
Als hij voor volgend jaar geen tweede rijder wil zijn, zal hij zich toch moeten bewijzen. Dus zou hij juist extra zijn best moeten doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mwah ... 't zit 'm in het woordje "expres". M'n punt was slechts dat ik me kan voorstellen dat de motivatie bij Massa 0,0 is op het moment. Hij zal zelf ook niet happy zijn met de resultaten.
't Is ook niet zozeer het 'naar z'n zin hebben' maar meer het 'wat heeft het voor zin'.
Sorry hoor ... maar als Ferrari Alonso met andere engine settings laat rijden wanneer hij achter Massa rijdt en Massa fuel saving engine settings adviseert wanneer hij op kop rijdt dan KAN Massa zichzelf helemaal niet bewijzen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als hij voor volgend jaar geen tweede rijder wil zijn, zal hij zich toch moeten bewijzen. Dus zou hij juist extra zijn best moeten doen.
Als hij dat niet kan, blijkt maar weer dat hij geen vechter / racer is. (sorry Sally)
In principe wel, het team weet dat dus dan weten ze ook of hij sneller had kunnen zijn dan Alonso of niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry hoor ... maar als Ferrari Alonso met andere engine settings laat rijden wanneer hij achter Massa rijdt en Massa fuel saving engine settings adviseert wanneer hij op kop rijdt dan KAN Massa zichzelf helemaal niet bewijzen.
Wat ze wel kunnen zeggen is, vertragen! Probeer ze op te houden zodat alonso kan inlopen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe wel, het team weet dat dus dan weten ze ook of hij sneller had kunnen zijn dan Alonso of niet.
Verder kan het natuurlijk ook voorkomen dat hij op een eerste plek ligt in Korea met Webber en Vettel achter hem en daarachter Alonso, ik neem aan dat Ferrari dan niet zegt ga maar aan de kant, dat kan alleen in situaties waar de één direct achter de ander zit.
Genoeg om voor te racen lijkt me dus voor Massa
Zo bedoel ik het ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry hoor ... maar als Ferrari Alonso met andere engine settings laat rijden wanneer hij achter Massa rijdt en Massa fuel saving engine settings adviseert wanneer hij op kop rijdt dan KAN Massa zichzelf helemaal niet bewijzen.
Ja dat is inderdaad ook een optie, ik wilde met dat voorbeeld alleen maar aangeven dat er geen redenen zijn voor Massa om in te houden, wat hij volgens mij ook nooit gedaan heeft, wel heeft hij natuurlijk mentaal een tik gekregen van die teamorder, het is nu aan hem om te laten zien dat dat onterecht was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wat ze wel kunnen zeggen is, vertragen! Probeer ze op te houden zodat alonso kan inlopen.
Die gelijkwaardige positie bij Ferrari ging de deur uit in Hockenheim, toen er nog bijna 250 punten te verdienen waren. Ferrari heeft op Alonso gegokt en Felipe pikt dat niet. Terecht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet.
Uit bovenstaande discussie lijkt het alsof Massa niet meer wil, en juist dat is funest. Hij zou wel moeten willen en alles geven wat hij heeft (om te winnen dan wel Alonso te helpen WK te worden). Dus zijn concurrent is niet Alonso (die moet hij juist helpen), maar de concurrenten van Alonso (Red Bull, McLaren).
Dat is voor hem de enige manier om een gelijkwaardige positie bij Ferrari te krijgen.
amenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die gelijkwaardige positie bij Ferrari ging de deur uit in Hockenheim, toen er nog bijna 250 punten te verdienen waren. Ferrari heeft op Alonso gegokt en Felipe pikt dat niet. Terecht.
Het Barrichello-gen?quote:Massa welcomes Montezemolo's comments
October 14, 2010
Over the Japanese Grand Prix there were suggestions that Massa was not living up to Ferrari's expectations after Montezemolo, in the build-up to the race, said: "I have waited for Felipe with great perseverance in the last four races. I want a strong Massa who will shave points off the rivals."
Massa crashed out of the Japanese Grand Prix on the first lap, leading to more speculation about his relationship with the team, which Ferrari was keen to play it down. After the race Montezemolo released another statement that said: "I'm sure that he will be the surprise of the last three races of the season. After this bad day he will be desperately keen to react and we will do everything to give him the possibility to win."
The Spanish newspaper La Razon interpreted it as an "Italian ultimatum", but Massa insists it is a show of support and fully welcomes it.
"Even though I am going through a particularly difficult time right now with a lack of results in the last couple of races, I know I can count on the support of the team, who have always been behind me one hundred percent, especially in the difficult times," he wrote in his Ferrari blog. "I was very pleased to read what our president Montezemolo said after the Japanese Grand Prix. Knowing he has faith in me is something I truly appreciate: he has an excellent understanding of the sport and he knows that you can sometimes go through tough times. The fact his support is always there is very important."
He said he intended to turn his results around in the final three races of the season.
"My desire to do as well as possible for me and for the team is the same as ever and that has been my approach to the sport ever since I started in Formula One," Massa added. "You have to maintain a positive approach, especially as the team is locked into a very tough fight with two goals in mind, even if the situation in the Constructors' championship has become very difficult. Everyone must put in 110% effort in order to succeed and that is definitely what I'll be doing for the remaining weeks of the season."
quote:Russia finally inks F1 deal
Bernie Ecclestone has signed a seven-year deal for a Russian Grand Prix in Sochi between 2014-2020.
The deal was announced by Russian prime minister Vladimir Putin and then inked by F1 commercial rights boss Ecclestone and Krasnodar regional governor Alexander Tkachev.
Ecclestone has been trying to secure a Russian Grand Prix since the early eighties when he met Leonid Brezhnev to discuss plans that ultimately fell through. On shaking hands with Ecclestone, Putin said: "I know that you even met Brezhnev to negotiate a deal to have a race in Russia way back then. Finally, after decades of negotiation we have come to an agreement to make it happen."
More recently, with Moscow and St Petersburg the favoured options, Ecclestone came close to a Russian deal with Moscow mayor Yuri Luzhkov in 2002 but those plans also ultimately hit the buffers over financial issues.
Sochi, however, is the venue for the 22nd Winter Olympics in 2014 and the use of common infrastructure has reduced the potential cost of a grand prix while also providing for a new network of roads and hotels. The track will be built close to the Olympic Park in a new deal said to be worth around £125 million.
Sochi, home to Nobel prize-winning physicist Andre Geim and former world tennis No1 Yevgeny Kafelnikov, sprawls along the shores of the Black Sea and, at 90 miles, the greater Sochi area lays claim to being the longest city in Europe.
Russian deputy prime minister Dmitry Kozak said that the first Russian race could be delayed until 2015 if the logistics of hosting both the grand prix and the Olympics in the same year prove too challenging.
With next year's Indian Grand Prix taking the F1 calendar to 20 events and with Austin, Texas due to be part of the schedule in 2012, the Russian race and a projected new event in Rome will add to the pressure on existing events. The South Africans are also reportedly interested in a Durban-based project.
There is likely to be paddock resistance to increasing the calendar beyond 20 races, although earlier this year, Ecclestone joked, "We're not dropping anything. It's 20 races, getting ready for 25!" At least they thought he was joking...
Eens, maar Felipe wil die positie (bij Ferrari) terug. En dat betekent dat hij voor zijn plek moet knokken. Alles geven wat hij heeft. Anders kan hij net zo goed vertrekken, want dan zit hij volgend jaar in hetzelfde schuitje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die gelijkwaardige positie bij Ferrari ging de deur uit in Hockenheim, toen er nog bijna 250 punten te verdienen waren. Ferrari heeft op Alonso gegokt en Felipe pikt dat niet. Terecht.
Dat snap ik ook wel, maar dan moet Felipe gewoon ontslag nemen als hij het echt niet pikt. Niet express langzamer gaan rijdenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die gelijkwaardige positie bij Ferrari ging de deur uit in Hockenheim, toen er nog bijna 250 punten te verdienen waren. Ferrari heeft op Alonso gegokt en Felipe pikt dat niet. Terecht.
Hier dus niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:29 schreef kepler het volgende:
Ik geloof het ook niet echt, maar waar rook is is vuur
Ik geloof je wel, maar er is natuurlijk altijd een kans dat het waar is. Er gebeuren wel gekkere dingen in de F1quote:
No offence taken, hoor. En al helemaal niet van jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als hij voor volgend jaar geen tweede rijder wil zijn, zal hij zich toch moeten bewijzen. Dus zou hij juist extra zijn best moeten doen.
Als hij dat niet kan, blijkt maar weer dat hij geen vechter / racer is. (sorry Sally)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die gelijkwaardige positie bij Ferrari ging de deur uit in Hockenheim, toen er nog bijna 250 punten te verdienen waren. Ferrari heeft op Alonso gegokt en Felipe pikt dat niet. Terecht.
Kan ik alleen maar be-Amenquote:
Alonso kan je een zak vinden maar hij blijft één van de beste, zoniet dé beste coureur(s) in F1 op dit momentquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef vosss het volgende:
Kunnen we in plaats van Massa afkraken niet gewoon die stomme zak van een Alonso afkraken?
De beste zeker niet, daarvoor heeft ie teveel met hulp en/of gehuil gehaald. Singapore moest ie geholpen worden, toen ie bij Mclaren eens echt voor zijn plek moest rijden ging ie maar weer lekker janken en toen Massa niet meteen voor hem voorover ging in Hockenheim(aan de kant dus) deed ie maar weer eens "huil. huil"quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso kan je een zak vinden maar hij blijft één van de beste, zoniet dé beste coureur(s) in F1 op dit moment
je argumenten zijn niet overtuigend, ik heb het niet over zijn karakter maar zijn rijders kwaliteitenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef Ermanon het volgende:
[..]
De beste zeker niet, daarvoor heeft ie teveel met hulp en/of gehuil gehaald. Singapore moest ie geholpen worden, toen ie bij Mclaren eens echt voor zijn plek moest rijden ging ie maar weer lekker janken en toen Massa niet meteen voor hem voorover ging in Hockenheim(aan de kant dus) deed ie maar weer eens "huil. huil". Als coureur is ie goed, maar zeker niet de beste, want daar hoort ook teamgeest bij, en die heeft de kwal Alonso alleen maar als het hem uitkomt, of voordeel geeft
![]()
Team spirit is een rijderskwaliteit, en die heeft ie zeker nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
je argumenten zijn niet overtuigend, ik heb het niet over zijn karakter maar zijn rijders kwaliteiten
dat vind ik geen rijders kwaliteit, meer een sociale vaardigheid, dat ontbreekt wel bij hem jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:01 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Team spirit is een rijderskwaliteit, en die heeft ie zeker niet
Goed ideequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef vosss het volgende:
Kunnen we in plaats van Massa afkraken niet gewoon die stomme zak van een Alonso afkraken?
Nou niet dus. Meer een irritante schreeuwer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:51 schreef Sally het volgende:
Ik ben wel sportief, hoor(ook figuurlijk
![]()
)
Eerlijkheid en Alonso gaan NIET samen in een zin! Of zijn we Mclaren Spygate en zijn aandeel erin(afpersen) vergeten ;') .quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
En dat Alonso de beste allround coureur is in het huidige veld lijkt me evident. Je kunt zijn karakter verafschuwen en ik kan me dat best voorstellen. Ik vind zijn eerlijkheid wel geinig, en hij is tenminste gepassioneerd. Dat hij een vervelend mannetje kan zijn is ook duidelijk. Maar ja dat geldt wel voor meer rijders (Hamilton bijvoorbeeld).
Alonso is een grote selectieve jankbal: verder een prima coureur, maar overschat kampioen. Daar hoef je alleen maar de seizoenen 2005-2009 op na te kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
En dat Alonso de beste allround coureur is in het huidige veld lijkt me evident. Je kunt zijn karakter verafschuwen en ik kan me dat best voorstellen. Ik vind zijn eerlijkheid wel geinig, en hij is tenminste gepassioneerd. Dat hij een vervelend mannetje kan zijn is ook duidelijk. Maar ja dat geldt wel voor meer rijders (Hamilton bijvoorbeeld).
Wat een onzin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alonso is een grote selectieve jankbal: verder een prima coureur, maar overschat kampioen. Daar hoef je alleen maar de seizoenen 2005-2009 op na te kijken.
Sorry dat je vindt dat ik een schreeuwer ben. Als ik voor FOK!sport schrijf, probeer ik mijn mening wel uit mijn nieuwsberichten te houden. Hier op het forum kan ik gelukkig wel mijn opinie vrijuit geven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
En dat Alonso de beste allround coureur is in het huidige veld lijkt me evident. Je kunt zijn karakter verafschuwen en ik kan me dat best voorstellen. Ik vind zijn eerlijkheid wel geinig, en hij is tenminste gepassioneerd. Dat hij een vervelend mannetje kan zijn is ook duidelijk. Maar ja dat geldt wel voor meer rijders (Hamilton bijvoorbeeld).
2005 in een superieure auto, waarbij de andere superieure auto (Raikkonen) behoorlijk vaak voor hem uitviel: zie m'n eerdere post ih andere topic. Dat maakt hem vh niveau Hill, Rosberg, Villeneuve: fantastisch.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef kepler het volgende:
Here we go again
2 keer WK worden, en kans maken op een nog een WK is echt geen geluk hoor
Als tie nu weer WK wordt, dan heeft tie dat zeker ook 'gekregen'?
Hij is blijkbaar niet de enige selectieve jankbal in de wereld.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
2005 in een superieure auto, waarbij de andere superieure auto (Raikkonen) behoorlijk vaak voor hem uitviel: zie m'n eerdere post ih andere topic. Dat maakt hem vh niveau Hill, Rosberg, Villeneuve: fantastisch.
2006: een ploffende Ferrari in Suzuka, een grote bek in Canada (laat Schumacher niet dichterbij komen dan 20-25 punten) en een jankverhaal na China (I feel so alone in the car) als diezelfde Schumacher hem passeert ih kampioenschap.
2007: niet kunnen winnen (of soms ook grandioos klop krijgen) ve rookie, je teambaaz chanteren en in 2008 winnen dankzij een frauderend team.
Feiten waar je niet omheen kunt. Ook dit jaar (Hockenheim) moet ie weer zeiken (this is ridiculous) als ie Massa niet kan inhalen.
Feiten, feiten, feiten met maar 1 conclusie: prima coureur, overschat kampioen en een selectieve jankbal.
Schumacher is natuurlijk geen lieverdje, maar nooit een jankerd geweest. Als ie moest winnen voor een titel, deed ie dat. Kijk 1995 (laatste drie races mocht ie derde worden; hij won 2x en viel uit in de Adelaide) of 2000 (idem, toen haalde ie in Monza-USA-Suzuka ook 3x pole, snelste ronde, winst) en 2003 er maar gewoon op na. De andere jaren was de Ferrari gewoon te snel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:31 schreef Zorro het volgende:
Dus toen Schumacher dat soort dingen deed (ok, hij zeurde niet dat hij voorbij zijn teamgenoot moest, maar dat kwam omdat vooraf al lang bepaald was dat die plaats moest maken) mocht het wel en was het goed, en nu Alonso het doet is het fout?
Dingen als je auto midden op de weg parkeren tijdens de kwalificatie (Monaco) en je tegenstander de baan af rammen (bij Hill) of dat proberen te doen (bij Villeneuve) heb ik Alonso anders niet zien doen.
Maar ja, die heeft dat ook niet nodig. Nu Schumacher in een gelijkwaardige auto zit en een gelijk behandelde teamgenoot heeft zie je wat hij werkelijk waard is. Rosberg is vrijwel altijd sneller...
Ik wilde mijn (grote) bek niet open trekken over Der Michael, want ook daar heb ik een uitgesproken mening overquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:31 schreef Zorro het volgende:
Dus toen Schumacher dat soort dingen deed (ok, hij zeurde niet dat hij voorbij zijn teamgenoot moest, maar dat kwam omdat vooraf al lang bepaald was dat die plaats moest maken) mocht het wel en was het goed, en nu Alonso het doet is het fout?
Schumacher had zo zijn streken (de sluwe vos), maar wat Googol zegt: die zou nooit (vooruit: zelden) het team (mensen, onderdelen) dat achter hem staat afvallen.quote:Dingen als je auto midden op de weg parkeren tijdens de kwalificatie (Monaco) en je tegenstander de baan af rammen (bij Hill) of dat proberen te doen (bij Villeneuve) heb ik Alonso anders niet zien doen.
En nog steeds hoor ik de gebroken vinylplaat: "Ik heb problemen met de wagen, hij past niet bij mij!" als Schumacher weer eens achter zijn teamgenoot is beland in de uitslagen.quote:Maar ja, die heeft dat ook niet nodig. Nu Schumacher in een gelijkwaardige auto zit en een gelijk behandelde teamgenoot heeft zie je wat hij werkelijk waard is. Rosberg is vrijwel altijd sneller...
Absoluut misschien wel, maar relatief zeker niet. Dan komen coureurs als Fangio (imho de beste aller tijden), Ascari, Senna en Clark ook in aanmerking.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Tarado het volgende:
Wat karakter betreft schelen Schumacher, Alonso maar ook Hamilton niet veel van elkaar, doen alledrie heel veel om te winnen en spelen zonodig vals.
Maar om Schumacher 7 voudig kampioen als "gewoon" te beschouwen vind ik wat ver gaan, blijft gewoon de beste aller tijden, ik hoop dat hij volgend jaar nog wat laat zien maar dat doet niets af aan al geleverde prestaties
Als je Hamilton en Alonso relatief met elkaar vergelijkt, zie je dat Hamilton het veel beter doet dan Alonso. Komt natuurlijk doordat Hamilton meteen bij McLaren terecht kwam en kon strijden om de overwinningen, terwijl Alonso in de eerste jaren daar niet aan mee kon doen.quote:Ook Alonso is meer dan gewoon en in staat nog enkele keren WK te worden.
Dan Hamilton, ook uitzonderlijke klasse en eigenlijk het leukst om naar te kijken omdat hij altijd voor de overwinning gaat no matter what, die komt ook nog wel weer op het hoogste podium.
Ik hou het dan maar op absoluutquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Absoluut misschien wel, maar relatief zeker niet. Dan komen coureurs als Fangio (imho de beste aller tijden), Ascari, Senna en Clark ook in aanmerking.
Fangio scoort relatief gezien het beste in aantal overwinningen, aantal poles, aantal punten en aantal snelste ronden.
[..]
Dat is dus vooral het probleem, de perceptie van de werkelijkheid laat bij een hoop mensen hier flink wat te wensen over.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef Sally het volgende:
En wat ik hier heb neergezet zijn allemaal feiten, ik heb tussen haakjes mijn eigen mening gegeven.
Zo won hij wel de titel in 1956. En dat was geen teamorder, maar de hoffelijkheid van zijn teamgenoot (Peter Collins) zelf, die ook nog kans maakte op de titel. Diegene die zijn wagen had moeten afstaan (Luigi Musso) vond het belangrijker om de GP te winnen (wat mislukt doordaat hij later uitviel) dan dat een teamgenoot wereldkampioen kon worden (iets wat Massa misschien had moeten doen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hou het dan maar op absoluut, blijft moeilijk coureurs uit andere tijdperken met elkaar te vergelijken, over teamorders gesproken, ik las dat Fangio gewoon in de auto van zijn teammaat stapte als de zijne door technische problemen niet verder kon
, niet dat ik iets wil afdoen aan zijn prestaties omdat in die tijd een fout vaak de dood betekende
Toch vind ik het mooi dat je consequent vergeet dat Alonso ook in Monza uit viel in 2006 waardoor die plof van Schumi in Japan redelijk gelijk getrokken werdquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
2005 in een superieure auto, waarbij de andere superieure auto (Raikkonen) behoorlijk vaak voor hem uitviel: zie m'n eerdere post ih andere topic. Dat maakt hem vh niveau Hill, Rosberg, Villeneuve: fantastisch.
2006: een ploffende Ferrari in Suzuka, een grote bek in Canada (laat Schumacher niet dichterbij komen dan 20-25 punten) en een jankverhaal na China (I feel so alone in the car) als diezelfde Schumacher hem passeert ih kampioenschap.
2007: niet kunnen winnen (of soms ook grandioos klop krijgen) ve rookie, je teambaaz chanteren en in 2008 winnen dankzij een frauderend team.
Feiten waar je niet omheen kunt. Ook dit jaar (Hockenheim) moet ie weer zeiken (this is ridiculous) als ie Massa niet kan inhalen.
Feiten, feiten, feiten met maar 1 conclusie: prima coureur, overschat kampioen en een selectieve jankbal.
En zoals toen, zeg ik ook nu weer: Alonso lag in Suzuka achter Schumacher, waardoor ie weer (zie ook 2005 seizoen) punten inliep door niks te hoeven doen. En ja, in Monza lag ie ook achter Schumacher; mooi meegenomen voor Schumacher, maar die liep in ieder geval niet niks te doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi dat je consequent vergeet dat Alonso ook in Monza uit viel in 2006 waardoor die plof van Schumi in Japan redelijk gelijk getrokken werd.
quote:* Engine: gas turbine, 1483bhp @ 15,000RPM, 527lb ft @ 12,000RPM
* Transmission: continuously variable, rear-wheel drive
* Top Speed: 249mph
* Weight: 545kg
* Length/Width/Height: 4750/2180/980mm
* Suzuka Lap Time: 1:11.540 (compare with Vettel’s 2009 F1 lap time of 1:30.833)
* Special Features: enclosed wheels, “fan element” to increase low and medium-speed downforce (much like a vacuum cleaner)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef nils7 het volgende:
Als er geen regels waren zag een F1 auto er zo uit :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Specs:
[..]
Lijkt op de Caparo T1, in de top 10 van Top Gears crappest supercarsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef nils7 het volgende:
Als er geen regels waren zag een F1 auto er zo uit :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Specs:
[..]
quote:Billed as an ‘F1 Car For The Road', the 575bhp Caparo can do 0-100mph in five seconds flat. Problem is, most of the time it won't, preferring to be broken or substantially on fire. Or both. Scorching performance at its worst.
Als er geen regels meer zouden zijn, zou het ook geen Formule 1 heten hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef nils7 het volgende:
Als er geen regels waren zag een F1 auto er zo uit :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |