abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:27:22 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87555270
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik wil jou wel eens een race zien rijden terwijl je weet dat je nooit kunt winnen. Zeker als je een paar miljoen betaalt krijgt om te racen verwacht je toch dat je je best moet doen?

Kennelijk niet.
Die snap ik even niet? :D

Als ik het niet naar mijn zin heb op mn werk dan ga ik niet expres slecht mijn werk doen. Dan zorg ik dat ik het of beter naar mn zin krijg of ga ik zoeken naar een andere werkgever.

Ik snap de situatie waar Massa in zit, maar ik kan me niet vinden in de oplossing die hij (volgens de geruchten) heeft gevonden. Maar goed, het zijn geruchten dus ik hoop dat het niet waar is :D
The line is a dot to you!
pi_87560239
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef kepler het volgende:

[..]

Die snap ik even niet? :D

Als ik het niet naar mijn zin heb op mn werk dan ga ik niet expres slecht mijn werk doen. Dan zorg ik dat ik het of beter naar mn zin krijg of ga ik zoeken naar een andere werkgever.

Ik snap de situatie waar Massa in zit, maar ik kan me niet vinden in de oplossing die hij (volgens de geruchten) heeft gevonden. Maar goed, het zijn geruchten dus ik hoop dat het niet waar is :D
Mwah ... 't zit 'm in het woordje "expres". M'n punt was slechts dat ik me kan voorstellen dat de motivatie bij Massa 0,0 is op het moment. Hij zal zelf ook niet happy zijn met de resultaten.

't Is ook niet zozeer het 'naar z'n zin hebben' maar meer het 'wat heeft het voor zin'. :')
Calm down, please!
pi_87565032
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mwah ... 't zit 'm in het woordje "expres". M'n punt was slechts dat ik me kan voorstellen dat de motivatie bij Massa 0,0 is op het moment. Hij zal zelf ook niet happy zijn met de resultaten.

't Is ook niet zozeer het 'naar z'n zin hebben' maar meer het 'wat heeft het voor zin'. :')
Als hij voor volgend jaar geen tweede rijder wil zijn, zal hij zich toch moeten bewijzen. Dus zou hij juist extra zijn best moeten doen.

Als hij dat niet kan, blijkt maar weer dat hij geen vechter / racer is. (sorry Sally)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_87565635
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als hij voor volgend jaar geen tweede rijder wil zijn, zal hij zich toch moeten bewijzen. Dus zou hij juist extra zijn best moeten doen.

Als hij dat niet kan, blijkt maar weer dat hij geen vechter / racer is. (sorry Sally)
Sorry hoor ... maar als Ferrari Alonso met andere engine settings laat rijden wanneer hij achter Massa rijdt en Massa fuel saving engine settings adviseert wanneer hij op kop rijdt dan KAN Massa zichzelf helemaal niet bewijzen.
Calm down, please!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:06:34 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87568023
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Sorry hoor ... maar als Ferrari Alonso met andere engine settings laat rijden wanneer hij achter Massa rijdt en Massa fuel saving engine settings adviseert wanneer hij op kop rijdt dan KAN Massa zichzelf helemaal niet bewijzen.
In principe wel, het team weet dat dus dan weten ze ook of hij sneller had kunnen zijn dan Alonso of niet.

Verder kan het natuurlijk ook voorkomen dat hij op een eerste plek ligt in Korea met Webber en Vettel achter hem en daarachter Alonso, ik neem aan dat Ferrari dan niet zegt ga maar aan de kant, dat kan alleen in situaties waar de één direct achter de ander zit.

Genoeg om voor te racen lijkt me dus voor Massa
pi_87568549
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

In principe wel, het team weet dat dus dan weten ze ook of hij sneller had kunnen zijn dan Alonso of niet.

Verder kan het natuurlijk ook voorkomen dat hij op een eerste plek ligt in Korea met Webber en Vettel achter hem en daarachter Alonso, ik neem aan dat Ferrari dan niet zegt ga maar aan de kant, dat kan alleen in situaties waar de één direct achter de ander zit.

Genoeg om voor te racen lijkt me dus voor Massa
Wat ze wel kunnen zeggen is, vertragen! Probeer ze op te houden zodat alonso kan inlopen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_87568969
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het ook niet.

Uit bovenstaande discussie lijkt het alsof Massa niet meer wil, en juist dat is funest. Hij zou wel moeten willen en alles geven wat hij heeft (om te winnen dan wel Alonso te helpen WK te worden). Dus zijn concurrent is niet Alonso (die moet hij juist helpen), maar de concurrenten van Alonso (Red Bull, McLaren).

Dat is voor hem de enige manier om een gelijkwaardige positie bij Ferrari te krijgen.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:32:37 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87568984
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Wat ze wel kunnen zeggen is, vertragen! Probeer ze op te houden zodat alonso kan inlopen.
Ja dat is inderdaad ook een optie, ik wilde met dat voorbeeld alleen maar aangeven dat er geen redenen zijn voor Massa om in te houden, wat hij volgens mij ook nooit gedaan heeft, wel heeft hij natuurlijk mentaal een tik gekregen van die teamorder, het is nu aan hem om te laten zien dat dat onterecht was.

Feit blijft dat hij met de hardere band niet overweg kan en over een volledige race afstand gewoon langzamer is dan Alonso
pi_87570093
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het ook niet.

Uit bovenstaande discussie lijkt het alsof Massa niet meer wil, en juist dat is funest. Hij zou wel moeten willen en alles geven wat hij heeft (om te winnen dan wel Alonso te helpen WK te worden). Dus zijn concurrent is niet Alonso (die moet hij juist helpen), maar de concurrenten van Alonso (Red Bull, McLaren).

Dat is voor hem de enige manier om een gelijkwaardige positie bij Ferrari te krijgen.
Die gelijkwaardige positie bij Ferrari ging de deur uit in Hockenheim, toen er nog bijna 250 punten te verdienen waren. Ferrari heeft op Alonso gegokt en Felipe pikt dat niet. Terecht.
Calmer than you are
pi_87570275
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Die gelijkwaardige positie bij Ferrari ging de deur uit in Hockenheim, toen er nog bijna 250 punten te verdienen waren. Ferrari heeft op Alonso gegokt en Felipe pikt dat niet. Terecht.
amen

Hoewel Felippe dat zelf anders ziet :') (he feels teh needs to defend!)

quote:
Massa welcomes Montezemolo's comments
October 14, 2010

Over the Japanese Grand Prix there were suggestions that Massa was not living up to Ferrari's expectations after Montezemolo, in the build-up to the race, said: "I have waited for Felipe with great perseverance in the last four races. I want a strong Massa who will shave points off the rivals."

Massa crashed out of the Japanese Grand Prix on the first lap, leading to more speculation about his relationship with the team, which Ferrari was keen to play it down. After the race Montezemolo released another statement that said: "I'm sure that he will be the surprise of the last three races of the season. After this bad day he will be desperately keen to react and we will do everything to give him the possibility to win."

The Spanish newspaper La Razon interpreted it as an "Italian ultimatum", but Massa insists it is a show of support and fully welcomes it.

"Even though I am going through a particularly difficult time right now with a lack of results in the last couple of races, I know I can count on the support of the team, who have always been behind me one hundred percent, especially in the difficult times," he wrote in his Ferrari blog. "I was very pleased to read what our president Montezemolo said after the Japanese Grand Prix. Knowing he has faith in me is something I truly appreciate: he has an excellent understanding of the sport and he knows that you can sometimes go through tough times. The fact his support is always there is very important."

He said he intended to turn his results around in the final three races of the season.

"My desire to do as well as possible for me and for the team is the same as ever and that has been my approach to the sport ever since I started in Formula One," Massa added. "You have to maintain a positive approach, especially as the team is locked into a very tough fight with two goals in mind, even if the situation in the Constructors' championship has become very difficult. Everyone must put in 110% effort in order to succeed and that is definitely what I'll be doing for the remaining weeks of the season."
Het Barrichello-gen?
Calm down, please!
pi_87575501
quote:
Russia finally inks F1 deal

Bernie Ecclestone has signed a seven-year deal for a Russian Grand Prix in Sochi between 2014-2020.

The deal was announced by Russian prime minister Vladimir Putin and then inked by F1 commercial rights boss Ecclestone and Krasnodar regional governor Alexander Tkachev.

Ecclestone has been trying to secure a Russian Grand Prix since the early eighties when he met Leonid Brezhnev to discuss plans that ultimately fell through. On shaking hands with Ecclestone, Putin said: "I know that you even met Brezhnev to negotiate a deal to have a race in Russia way back then. Finally, after decades of negotiation we have come to an agreement to make it happen."

More recently, with Moscow and St Petersburg the favoured options, Ecclestone came close to a Russian deal with Moscow mayor Yuri Luzhkov in 2002 but those plans also ultimately hit the buffers over financial issues.

Sochi, however, is the venue for the 22nd Winter Olympics in 2014 and the use of common infrastructure has reduced the potential cost of a grand prix while also providing for a new network of roads and hotels. The track will be built close to the Olympic Park in a new deal said to be worth around £125 million.

Sochi, home to Nobel prize-winning physicist Andre Geim and former world tennis No1 Yevgeny Kafelnikov, sprawls along the shores of the Black Sea and, at 90 miles, the greater Sochi area lays claim to being the longest city in Europe.

Russian deputy prime minister Dmitry Kozak said that the first Russian race could be delayed until 2015 if the logistics of hosting both the grand prix and the Olympics in the same year prove too challenging.

With next year's Indian Grand Prix taking the F1 calendar to 20 events and with Austin, Texas due to be part of the schedule in 2012, the Russian race and a projected new event in Rome will add to the pressure on existing events. The South Africans are also reportedly interested in a Durban-based project.

There is likely to be paddock resistance to increasing the calendar beyond 20 races, although earlier this year, Ecclestone joked, "We're not dropping anything. It's 20 races, getting ready for 25!" At least they thought he was joking...
Calm down, please!
pi_87576816
quote:

[..]

Eens, maar Felipe wil die positie (bij Ferrari) terug. En dat betekent dat hij voor zijn plek moet knokken. Alles geven wat hij heeft. Anders kan hij net zo goed vertrekken, want dan zit hij volgend jaar in hetzelfde schuitje.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:33:15 #113
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87580197
quote:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar dan moet Felipe gewoon ontslag nemen als hij het echt niet pikt. Niet express langzamer gaan rijden :D
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:24:59 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87584165
Wat een onzin zeg, dat mensen het nog geloven ook :'). Massa heeft 2 ongelukkige races en meteen zou hij met opzet langzaam rijden, wat een belachelijk gerucht. Singapore was niet zijn schuld, achteraan starten is funest voor bijna iedereen. In Japan had ie last van verkeer tijdens de kwali en een iets te enthousiaste start.

Dat is alles. Iedereen heeft wel eens 2 slechte races achter elkaar (zie Hamilton).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:29:14 #115
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87584364
Ik geloof het ook niet echt, maar waar rook is is vuur :P
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:41:09 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87592501
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:29 schreef kepler het volgende:
Ik geloof het ook niet echt, maar waar rook is is vuur :P
Hier dus niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:41:43 #117
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87597626
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hier dus niet.
Ik geloof je wel, maar er is natuurlijk altijd een kans dat het waar is. Er gebeuren wel gekkere dingen in de F1 :D
pi_87623094
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

No offence taken, hoor. En al helemaal niet van jou :N

Ik mag Fellali toch al niet, maar ik misgun Massa ook geen goede plek en dito behandeling van dat Italiaanse team.
(oh jee: dubbele ontkenning, dat is wat lastig lezen. Dus: ik gun Massa een goede plek en dito behandeling van die rooie rakkers ;))

Het zijn echter - in mijn ogen en het heeft zich feitelijk weer bewezen in het gewone serieuze nieuws - een stelletje arrogante klootzakken bij elkaar daar. Excusé le mot :P

quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

amen

Kan ik alleen maar be-Amen :Y ;) :P

Oh, mijn excuses aan iedereen die wel pro-Ferrari is. Ik ben wel sportief, hoor :Y (ook figuurlijk :+ ;)) Maar volgens mij heb ik dat ook al 100 keer gezegd ofzo :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_87626749
Kunnen we in plaats van Massa afkraken niet gewoon die stomme zak van een Alonso afkraken? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:52:15 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87627362
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef vosss het volgende:
Kunnen we in plaats van Massa afkraken niet gewoon die stomme zak van een Alonso afkraken? :@
Alonso kan je een zak vinden maar hij blijft één van de beste, zoniet dé beste coureur(s) in F1 op dit moment
pi_87629141
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Alonso kan je een zak vinden maar hij blijft één van de beste, zoniet dé beste coureur(s) in F1 op dit moment
De beste zeker niet, daarvoor heeft ie teveel met hulp en/of gehuil gehaald. Singapore moest ie geholpen worden, toen ie bij Mclaren eens echt voor zijn plek moest rijden ging ie maar weer lekker janken en toen Massa niet meteen voor hem voorover ging in Hockenheim(aan de kant dus) deed ie maar weer eens "huil. huil" :'). Als coureur is ie goed, maar zeker niet de beste, want daar hoort ook teamgeest bij, en die heeft de kwal Alonso alleen maar als het hem uitkomt, of voordeel geeft :{ :{
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:57:25 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87629273
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef Ermanon het volgende:

[..]

De beste zeker niet, daarvoor heeft ie teveel met hulp en/of gehuil gehaald. Singapore moest ie geholpen worden, toen ie bij Mclaren eens echt voor zijn plek moest rijden ging ie maar weer lekker janken en toen Massa niet meteen voor hem voorover ging in Hockenheim(aan de kant dus) deed ie maar weer eens "huil. huil" :'). Als coureur is ie goed, maar zeker niet de beste, want daar hoort ook teamgeest bij, en die heeft de kwal Alonso alleen maar als het hem uitkomt, of voordeel geeft :{ :{
je argumenten zijn niet overtuigend, ik heb het niet over zijn karakter maar zijn rijders kwaliteiten
pi_87629374
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

je argumenten zijn niet overtuigend, ik heb het niet over zijn karakter maar zijn rijders kwaliteiten
Team spirit is een rijderskwaliteit, en die heeft ie zeker niet
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:19:09 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87629975
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:01 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Team spirit is een rijderskwaliteit, en die heeft ie zeker niet
dat vind ik geen rijders kwaliteit, meer een sociale vaardigheid, dat ontbreekt wel bij hem ja ;)
pi_87632107
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef vosss het volgende:
Goed idee :Y Laten we dat eens doen :Y *O* *O* *O*

Had een van ons niet nog een bak bier tegoed van de ander? :o Kunnen we het niet houden op 'ieder de helft'? Dan gaan we gezellig eens brallen over alle huilies die de F1 heeft gekend :+

Deal?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')