abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:16:48 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87643820
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:51 schreef Sally het volgende:
Ik ben wel sportief, hoor :Y (ook figuurlijk :+ ;))
Nou niet dus. Meer een irritante schreeuwer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:20:07 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87643985
En dat Alonso de beste allround coureur is in het huidige veld lijkt me evident. Je kunt zijn karakter verafschuwen en ik kan me dat best voorstellen. Ik vind zijn eerlijkheid wel geinig, en hij is tenminste gepassioneerd. Dat hij een vervelend mannetje kan zijn is ook duidelijk. Maar ja dat geldt wel voor meer rijders (Hamilton bijvoorbeeld).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_87646295
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
En dat Alonso de beste allround coureur is in het huidige veld lijkt me evident. Je kunt zijn karakter verafschuwen en ik kan me dat best voorstellen. Ik vind zijn eerlijkheid wel geinig, en hij is tenminste gepassioneerd. Dat hij een vervelend mannetje kan zijn is ook duidelijk. Maar ja dat geldt wel voor meer rijders (Hamilton bijvoorbeeld).
Eerlijkheid en Alonso gaan NIET samen in een zin! Of zijn we Mclaren Spygate en zijn aandeel erin(afpersen) vergeten ;') .
pi_87648254
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
En dat Alonso de beste allround coureur is in het huidige veld lijkt me evident. Je kunt zijn karakter verafschuwen en ik kan me dat best voorstellen. Ik vind zijn eerlijkheid wel geinig, en hij is tenminste gepassioneerd. Dat hij een vervelend mannetje kan zijn is ook duidelijk. Maar ja dat geldt wel voor meer rijders (Hamilton bijvoorbeeld).
Alonso is een grote selectieve jankbal: verder een prima coureur, maar overschat kampioen. Daar hoef je alleen maar de seizoenen 2005-2009 op na te kijken.
Calmer than you are
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:20:39 #130
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87651470
Here we go again :')

2 keer WK worden, en kans maken op een nog een WK is echt geen geluk hoor :D
Als tie nu weer WK wordt, dan heeft tie dat zeker ook 'gekregen'? :D
The line is a dot to you!
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:45:24 #131
184465 Migue
Sensuele man
pi_87652860
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Alonso is een grote selectieve jankbal: verder een prima coureur, maar overschat kampioen. Daar hoef je alleen maar de seizoenen 2005-2009 op na te kijken.
Wat een onzin.
pi_87655559
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
En dat Alonso de beste allround coureur is in het huidige veld lijkt me evident. Je kunt zijn karakter verafschuwen en ik kan me dat best voorstellen. Ik vind zijn eerlijkheid wel geinig, en hij is tenminste gepassioneerd. Dat hij een vervelend mannetje kan zijn is ook duidelijk. Maar ja dat geldt wel voor meer rijders (Hamilton bijvoorbeeld).
Sorry dat je vindt dat ik een schreeuwer ben. Als ik voor FOK!sport schrijf, probeer ik mijn mening wel uit mijn nieuwsberichten te houden. Hier op het forum kan ik gelukkig wel mijn opinie vrijuit geven.

Wellicht heb je in een vorig F1-Nieuwtjestopic over mijn post heen gelezen dat ik vroeger ook fan was van die passie die Alonso liet zien. Wat me tegenwoordig tegenstaat is onder andere zijn gezwaai met het handje als hij zijn zin niet krijgt - tegen coureurs die niet aan de kant gaan, bijvoorbeeld -; het doen alsof hij een Matador is (of beeldt hij een stier uit?) na een overwining; het oneerlijk winnen van een race - hij had zijn teamgenoot in 2008 ervoor nodig (door wie Nelsinho Piquet precies gemanipuleerd was, laat ik in het midden); en ook dit seizoen moest een (voor mij overduidelijke) teamorder eraan te pas komen zodat zijn teamgenoot (ik weiger het in dit geval teammaatje te noemen) aan de kant ging en Ferrari een overduidelijk 1-2 niet in de volgorde Massa - Alonso kreeg, maar exact andersom.

Een puntenverschil van 7 tussen de nummer 1 en de nummer 2, maar het Ferrari-team had al lang en breed die 43 punten in de pocket bij de Grand Prix van Duitsland. Er was helemaal niks aan de hand met Massa, die moest alleen plaatsmaken voor 'de nieuwe nummer 1' bij Ferrari (dat pittige stukje temperament van een Spaanse peper, zal ik maar zeggen). Een erg aangenaam sociaal teamgevoel heeft Fernando niet. Laat ik het zo maar voorzichtig uitdrukken.

En wat ik hier heb neergezet zijn allemaal feiten, ik heb tussen haakjes mijn eigen mening gegeven.

Het zal mij benieuwen of die 7 punten het verschil maken mocht Alonso net wel of net niet (liever *niet* als het aan mij ligt) wereldkampioen 2010 worden.


Ik ben voor gedurfd racen. Hamilton maakt stomme fouten, net als Vettel, maar beide hebben wel lef. Dat zijn echter wel degenen die mij opvallen. Net als Robert Kubica, Kamui Kobayashi, enz., en Takuma Sato vroeger om maar wat namen te noemen.

Maar: op de openbare weg heb ik liever dat men het zo veilig mogelijk doet - ik zal echt niet bewonderenswaardig kijken als iemand voor mij snel opstrekt bij een verkeerslicht, of als hij op de motor een wheely maakt als ik sta te wachten als voetganger om over te steken. Dan schud ik alleen maar meewarig mijn hoofd. Rijd jezelf maar dood, maar houd de voetgangers, fietsers en alle andere weggebruikers even ver van je stunts. Racen hoort thuis op het circuit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 17-10-2010 23:47:05 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_87655669
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef kepler het volgende:
Here we go again :')

2 keer WK worden, en kans maken op een nog een WK is echt geen geluk hoor :D
Als tie nu weer WK wordt, dan heeft tie dat zeker ook 'gekregen'? :D
2005 in een superieure auto, waarbij de andere superieure auto (Raikkonen) behoorlijk vaak voor hem uitviel: zie m'n eerdere post ih andere topic. Dat maakt hem vh niveau Hill, Rosberg, Villeneuve: fantastisch.

2006: een ploffende Ferrari in Suzuka, een grote bek in Canada (laat Schumacher niet dichterbij komen dan 20-25 punten) en een jankverhaal na China (I feel so alone in the car) als diezelfde Schumacher hem passeert ih kampioenschap.

2007: niet kunnen winnen (of soms ook grandioos klop krijgen) ve rookie, je teambaaz chanteren en in 2008 winnen dankzij een frauderend team.

Feiten waar je niet omheen kunt. Ook dit jaar (Hockenheim) moet ie weer zeiken (this is ridiculous) als ie Massa niet kan inhalen.

Feiten, feiten, feiten met maar 1 conclusie: prima coureur, overschat kampioen en een selectieve jankbal.
Calmer than you are
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:17:28 #134
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87657235
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

2005 in een superieure auto, waarbij de andere superieure auto (Raikkonen) behoorlijk vaak voor hem uitviel: zie m'n eerdere post ih andere topic. Dat maakt hem vh niveau Hill, Rosberg, Villeneuve: fantastisch.

2006: een ploffende Ferrari in Suzuka, een grote bek in Canada (laat Schumacher niet dichterbij komen dan 20-25 punten) en een jankverhaal na China (I feel so alone in the car) als diezelfde Schumacher hem passeert ih kampioenschap.

2007: niet kunnen winnen (of soms ook grandioos klop krijgen) ve rookie, je teambaaz chanteren en in 2008 winnen dankzij een frauderend team.

Feiten waar je niet omheen kunt. Ook dit jaar (Hockenheim) moet ie weer zeiken (this is ridiculous) als ie Massa niet kan inhalen.

Feiten, feiten, feiten met maar 1 conclusie: prima coureur, overschat kampioen en een selectieve jankbal.
Hij is blijkbaar niet de enige selectieve jankbal in de wereld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2010 @ 08:31:08 #135
842 Zorro
Z
pi_87661186
Dus toen Schumacher dat soort dingen deed (ok, hij zeurde niet dat hij voorbij zijn teamgenoot moest, maar dat kwam omdat vooraf al lang bepaald was dat die plaats moest maken) mocht het wel en was het goed, en nu Alonso het doet is het fout?

Dingen als je auto midden op de weg parkeren tijdens de kwalificatie (Monaco) en je tegenstander de baan af rammen (bij Hill) of dat proberen te doen (bij Villeneuve) heb ik Alonso anders niet zien doen.

Maar ja, die heeft dat ook niet nodig. Nu Schumacher in een gelijkwaardige auto zit en een gelijk behandelde teamgenoot heeft zie je wat hij werkelijk waard is. Rosberg is vrijwel altijd sneller...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_87661267
Shob heeft wel gelijk. Zo'n hoge dunk heb ik ook nooit van Schumacher gehad.

Je kunt niet om de feiten, net zoals Shob er niet omheen kan dat Alonso wel een goed coureur is en dat dan ook gewoon toegeeft.

Alonso is gewoon een jankert die over lijken gaat ... NET als Schumacher. Alleen Schumacher zou denk ik niet een heel team verraden zoals Alonso dat deed.

Geef 'm wat hij wil en hij gaat laten zien dat wat Schumacher heeft gedaan helemaal niet zo speciaal is als je jaar na jaar het complete team achter je hebt staan.

Massa zegt niet voor niets "ik laat me niet door Ferrari in een tweede Barrichello veranderen".
Calm down, please!
pi_87661425
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 08:31 schreef Zorro het volgende:
Dus toen Schumacher dat soort dingen deed (ok, hij zeurde niet dat hij voorbij zijn teamgenoot moest, maar dat kwam omdat vooraf al lang bepaald was dat die plaats moest maken) mocht het wel en was het goed, en nu Alonso het doet is het fout?

Dingen als je auto midden op de weg parkeren tijdens de kwalificatie (Monaco) en je tegenstander de baan af rammen (bij Hill) of dat proberen te doen (bij Villeneuve) heb ik Alonso anders niet zien doen.

Maar ja, die heeft dat ook niet nodig. Nu Schumacher in een gelijkwaardige auto zit en een gelijk behandelde teamgenoot heeft zie je wat hij werkelijk waard is. Rosberg is vrijwel altijd sneller...
Schumacher is natuurlijk geen lieverdje, maar nooit een jankerd geweest. Als ie moest winnen voor een titel, deed ie dat. Kijk 1995 (laatste drie races mocht ie derde worden; hij won 2x en viel uit in de Adelaide) of 2000 (idem, toen haalde ie in Monza-USA-Suzuka ook 3x pole, snelste ronde, winst) en 2003 er maar gewoon op na. De andere jaren was de Ferrari gewoon te snel.

Maar vertel in je betoog dan ook gelijk even dat East Terrace in Adelaide niet een bijzonder snuggere plek is om in te halen; Hill had drie bochten moeten wachten, dan had ie Schumacher zo ingehaald op het rechte stuk.

Vertel dan ook gelijk even dat Hill Schumacher er zelf twee keer (meer dus dan omgekeerd) vanaf heeft getikt (en het in Canada 1998 ook nog 's probeerde).

En vertel dan ook gelijk dat Alonso als een zeikwijf op Nurnburgring (2007) een camera moet halen op wat rubber op zijn sidepod te laten zien (afkomstig van de Ferrari van Massa, waar ie mee ah racen was) maar twee races later zijn teamgenoot klem zet in de pits (Hongarije) en drie races later zijn teamgenoot gewoon de muur in duwt (Spa).

En dan rustig melden dat je dat Alonso niet ziet doen; ik zou dan toch 's wat beter de F1 gaan bekijken.

En ik heb al eerder verteld dat ik meen dat in de huidige F1 auto's de ontwikkeling van de auto veel belangrijker is dan de coureur en het meer dan eerder gaat om een samensmelting (aero, banden, motor, coureur) dan vroeger. Schumacher stapte in 1991 in in een Jordan en liet (m.i.) d'Angelis gelijk achter zich in Spa en liet in Monza gelijk drievoudig kampioen Piquet achter zich in zijn eerste rit in een Benetton.
Calmer than you are
pi_87662934
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 08:31 schreef Zorro het volgende:
Dus toen Schumacher dat soort dingen deed (ok, hij zeurde niet dat hij voorbij zijn teamgenoot moest, maar dat kwam omdat vooraf al lang bepaald was dat die plaats moest maken) mocht het wel en was het goed, en nu Alonso het doet is het fout?
Ik wilde mijn (grote) bek niet open trekken over Der Michael, want ook daar heb ik een uitgesproken mening over ;) :X

We hadden het echter over Fernando Alonso in dit 'debat', en daar wilde ik dan ook niet van afwijken.

quote:
Dingen als je auto midden op de weg parkeren tijdens de kwalificatie (Monaco) en je tegenstander de baan af rammen (bij Hill) of dat proberen te doen (bij Villeneuve) heb ik Alonso anders niet zien doen.
Schumacher had zo zijn streken (de sluwe vos), maar wat Googol zegt: die zou nooit (vooruit: zelden) het team (mensen, onderdelen) dat achter hem staat afvallen.
quote:
Maar ja, die heeft dat ook niet nodig. Nu Schumacher in een gelijkwaardige auto zit en een gelijk behandelde teamgenoot heeft zie je wat hij werkelijk waard is. Rosberg is vrijwel altijd sneller...
En nog steeds hoor ik de gebroken vinylplaat: "Ik heb problemen met de wagen, hij past niet bij mij!" als Schumacher weer eens achter zijn teamgenoot is beland in de uitslagen.

Maar, toegegeven: de Mercedes GP-bolide van 2010 is op Jenson Button afgestemd, en het team wil geen grote aanpassingen doen speciaal voor de Duitse zevenvoudig wereldkampioen. De wagen voor 2011 is al wel in ontwikkeling, speciaal aangepast aan Michael Schumacher.

Petje af voor de zevenvoudige wereldkampioenschappen, zekers. Maar hoe MS in perconferenties naar voren komt... ach, dat vind ik 'perfecte mediatraining' gehad (en wellicht zit het ook in de aard van dit Duitse beestje dat hij zo professioneel overkomt). [ :r "Obviously" :r ;)]

Ik vind Alonso verre van professioneel (edit: in optredens naar de buitenwereld (en dat is erg breed te trekken) /edit).

My 2 cents.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 18-10-2010 10:21:13 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:13:32 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87663002
Wat karakter betreft schelen Schumacher, Alonso maar ook Hamilton niet veel van elkaar, doen alledrie heel veel om te winnen en spelen zonodig vals.

Maar om Schumacher 7 voudig kampioen als "gewoon" te beschouwen vind ik wat ver gaan, blijft gewoon de beste aller tijden, ik hoop dat hij volgend jaar nog wat laat zien maar dat doet niets af aan al geleverde prestaties

Ook Alonso is meer dan gewoon en in staat nog enkele keren WK te worden.

Dan Hamilton, ook uitzonderlijke klasse en eigenlijk het leukst om naar te kijken omdat hij altijd voor de overwinning gaat no matter what, die komt ook nog wel weer op het hoogste podium.
pi_87672873
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Tarado het volgende:
Wat karakter betreft schelen Schumacher, Alonso maar ook Hamilton niet veel van elkaar, doen alledrie heel veel om te winnen en spelen zonodig vals.

Maar om Schumacher 7 voudig kampioen als "gewoon" te beschouwen vind ik wat ver gaan, blijft gewoon de beste aller tijden, ik hoop dat hij volgend jaar nog wat laat zien maar dat doet niets af aan al geleverde prestaties
Absoluut misschien wel, maar relatief zeker niet. Dan komen coureurs als Fangio (imho de beste aller tijden), Ascari, Senna en Clark ook in aanmerking.

Fangio scoort relatief gezien het beste in aantal overwinningen, aantal poles, aantal punten en aantal snelste ronden.

quote:
Ook Alonso is meer dan gewoon en in staat nog enkele keren WK te worden.

Dan Hamilton, ook uitzonderlijke klasse en eigenlijk het leukst om naar te kijken omdat hij altijd voor de overwinning gaat no matter what, die komt ook nog wel weer op het hoogste podium.
Als je Hamilton en Alonso relatief met elkaar vergelijkt, zie je dat Hamilton het veel beter doet dan Alonso. Komt natuurlijk doordat Hamilton meteen bij McLaren terecht kwam en kon strijden om de overwinningen, terwijl Alonso in de eerste jaren daar niet aan mee kon doen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:10:37 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87673606
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Absoluut misschien wel, maar relatief zeker niet. Dan komen coureurs als Fangio (imho de beste aller tijden), Ascari, Senna en Clark ook in aanmerking.

Fangio scoort relatief gezien het beste in aantal overwinningen, aantal poles, aantal punten en aantal snelste ronden.
[..]


Ik hou het dan maar op absoluut ;) , blijft moeilijk coureurs uit andere tijdperken met elkaar te vergelijken, over teamorders gesproken, ik las dat Fangio gewoon in de auto van zijn teammaat stapte als de zijne door technische problemen niet verder kon :) , niet dat ik iets wil afdoen aan zijn prestaties omdat in die tijd een fout vaak de dood betekende
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:53:41 #142
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87675385
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef Sally het volgende:

En wat ik hier heb neergezet zijn allemaal feiten, ik heb tussen haakjes mijn eigen mening gegeven.
Dat is dus vooral het probleem, de perceptie van de werkelijkheid laat bij een hoop mensen hier flink wat te wensen over.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_87678753
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik hou het dan maar op absoluut ;) , blijft moeilijk coureurs uit andere tijdperken met elkaar te vergelijken, over teamorders gesproken, ik las dat Fangio gewoon in de auto van zijn teammaat stapte als de zijne door technische problemen niet verder kon :) , niet dat ik iets wil afdoen aan zijn prestaties omdat in die tijd een fout vaak de dood betekende
Zo won hij wel de titel in 1956. En dat was geen teamorder, maar de hoffelijkheid van zijn teamgenoot (Peter Collins) zelf, die ook nog kans maakte op de titel. Diegene die zijn wagen had moeten afstaan (Luigi Musso) vond het belangrijker om de GP te winnen (wat mislukt doordaat hij later uitviel) dan dat een teamgenoot wereldkampioen kon worden (iets wat Massa misschien had moeten doen? :) ) .

Uiteindelijk werden Collins en Fangio tweede en haalde Fangio genoeg punten (3) om Moss voor te blijven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:23:06 #144
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_87679269
wees blij dat Massa in dienst rijdt van Alonso. Hierdoor heeft Alonso meer kans op de wereldtitel, en zou hij dan niet stoppen?
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:41:42 #145
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87680039
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

2005 in een superieure auto, waarbij de andere superieure auto (Raikkonen) behoorlijk vaak voor hem uitviel: zie m'n eerdere post ih andere topic. Dat maakt hem vh niveau Hill, Rosberg, Villeneuve: fantastisch.

2006: een ploffende Ferrari in Suzuka, een grote bek in Canada (laat Schumacher niet dichterbij komen dan 20-25 punten) en een jankverhaal na China (I feel so alone in the car) als diezelfde Schumacher hem passeert ih kampioenschap.

2007: niet kunnen winnen (of soms ook grandioos klop krijgen) ve rookie, je teambaaz chanteren en in 2008 winnen dankzij een frauderend team.

Feiten waar je niet omheen kunt. Ook dit jaar (Hockenheim) moet ie weer zeiken (this is ridiculous) als ie Massa niet kan inhalen.

Feiten, feiten, feiten met maar 1 conclusie: prima coureur, overschat kampioen en een selectieve jankbal.
Toch vind ik het mooi dat je consequent vergeet dat Alonso ook in Monza uit viel in 2006 waardoor die plof van Schumi in Japan redelijk gelijk getrokken werd ;).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87680438
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Toch vind ik het mooi dat je consequent vergeet dat Alonso ook in Monza uit viel in 2006 waardoor die plof van Schumi in Japan redelijk gelijk getrokken werd ;).
En zoals toen, zeg ik ook nu weer: Alonso lag in Suzuka achter Schumacher, waardoor ie weer (zie ook 2005 seizoen) punten inliep door niks te hoeven doen. En ja, in Monza lag ie ook achter Schumacher; mooi meegenomen voor Schumacher, maar die liep in ieder geval niet niks te doen.

Vandaar ook dat Schumacher in Hongarije 2006 toonde wie de racer van die twee is. Liever allles geven voor een tweede plek (vs. Heidfeld) en uitvallen dan dat Spaanse racemietje wat dan gewoon blijft rondrijden onder het mom van 'there is a lot to be lost in races' (quote Alonso Spa 2005).

En zoals ik tijdens Hongarije 2006 ook al zei: voor zo'n mietje kijk ik geen F1.
Calmer than you are
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:11:52 #147
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87709840
Als er geen regels waren zag een F1 auto er zo uit :-)





Specs:

quote:
* Engine: gas turbine, 1483bhp @ 15,000RPM, 527lb ft @ 12,000RPM
* Transmission: continuously variable, rear-wheel drive
* Top Speed: 249mph
* Weight: 545kg
* Length/Width/Height: 4750/2180/980mm
* Suzuka Lap Time: 1:11.540 (compare with Vettel’s 2009 F1 lap time of 1:30.833)
* Special Features: enclosed wheels, “fan element” to increase low and medium-speed downforce (much like a vacuum cleaner)

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87717373
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef nils7 het volgende:
Als er geen regels waren zag een F1 auto er zo uit :-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Specs:
[..]


_O_ :9~
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_87718181
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef nils7 het volgende:
Als er geen regels waren zag een F1 auto er zo uit :-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Specs:
[..]


Lijkt op de Caparo T1, in de top 10 van Top Gears crappest supercars



quote:
Billed as an ‘F1 Car For The Road', the 575bhp Caparo can do 0-100mph in five seconds flat. Problem is, most of the time it won't, preferring to be broken or substantially on fire. Or both. Scorching performance at its worst.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:28:40 #150
184465 Migue
Sensuele man
pi_87720740
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef nils7 het volgende:
Als er geen regels waren zag een F1 auto er zo uit :-)
Als er geen regels meer zouden zijn, zou het ook geen Formule 1 heten he ;)

Erg fethe auto, zou wat zijn als die gebouwd gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')