Oh verrek!quote:
Doehoeggggquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh verrek!
Das ook zo. Kan ik mooi onder t strijken kijken.
Of nee... kijk 'm wel op uitzending gemist.
Oke, dag hoor!
Zal ze inmiddels Sylvia ook al in haar nek voelen hijgen? Eng wijf, zouden ze op de brandstapel moeten zetten.quote:
En van begraven krijgen we het benauwdquote:
Whehehequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En van begraven krijgen we het benauwd![]()
Jomanda is een blauwe trol
nee een stelletje wormen aan je lopen knagen dat voel je zeker niet.quote:
Nu weet ik zeker dat ik me laat cremeren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee een stelletje wormen aan je lopen knagen dat voel je zeker niet.
vind zulke uitsparken van die mevrouw met de blauwe jurk toch altijd eng hoor
Johnny Hoes, ken je accentenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Door wie is het overhandigd?
Ik verstond het even niet.
Ik ben het alweer kwijtquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Door wie is het overhandigd?
Ik verstond het even niet.
Verdacht hoor dat jij dat draadje weet te vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
Moeten jullie niet in [SBS6] Fans ! # 7 - Met een normale Normaal fan zijn?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:17 schreef Toverheks het volgende:
en al zal je het niet zeggen, heb ook alle muziek en dvd`s van Peter gabriel, dit is ook mooi nummer.
Ok, ik merge ze welquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Verdacht hoor dat jij dat draadje weet te vinden
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef anufri het volgende:
[..]
![]()
Heksieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!
Ik in ieder geval wel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vermoed dat de platenmaatschappij erg onder de indruk zal zijn van de sneeuwbal met foto.
Wandelende frietzakken!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:18 schreef Soury het volgende:
Die dochter heeft al net zulke zakken onder haar ogen als die moeder.
Fucking hell
Het kan erger inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef Gert het volgende:
Ze waren mij niet gestoord idolaat genoeg, deze fans.De bijbehorende lelijkheid was er dan weer wél.
Nog wel..quote:
Levend cremeren bedoel je? Dat doet zeker pijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal ze inmiddels Sylvia ook al in haar nek voelen hijgen? Eng wijf, zouden ze op de brandstapel moeten zetten.
Vind ik ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Nieuwsuur is toch nu al bijna zo goed als Nova.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
Yo Heidi, hier is de beloofde foto:
[ afbeelding ]
En ik heb ook nog de familiebijbel uit 190X uitgegeven door Roeloffzen & Hübner. Zo goed als nieuw, bijna nooit in gelezen
zOMG is a varient of the all-too-popular acronym "OMG", meaning "Oh My God". The "z" was originally a mistake while attempting to hit the shift key with the left hand, and type "OMG" Also used in all-caps, 'ZOMG' is generally used in a sarcastic manner, more often than not a humiliating fasion. It is also used as a device for stating the obvious.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
Heb nog een vraagje.
Zie soms 'zomg' staan en weet niet wat het betekent. Wil het al zo lang vragen, dus trek de stoute schoenen nu maar eens aan.
Ah! Thanks Remlofquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
zOMG is a varient of the all-too-popular acronym "OMG", meaning "Oh My God". The "z" was originally a mistake while attempting to hit the shift key with the left hand, and type "OMG" Also used in all-caps, 'ZOMG' is generally used in a sarcastic manner, more often than not a humiliating fasion. It is also used as a device for stating the obvious.
"zOMG! you r teh winz!!one!!eleven!"
bron: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zomg
goedemorgen Noek speciaal voor jouquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:48 schreef Noek het volgende:
Oh ja, tattoo's. Ik moet er nog steeds eentje. Mijn doel deze week, eentje verzinnen met een zo min mogelijke betekenis. Eindig ik straks met een dolfijn, net als de andere helft van de bevolking omdat ik er iets mee heb.
Ik voel me nauw verbonden met Flipper ja!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:52 schreef Noek het volgende:
Of ipv Flipper laat ik Opa op mijn rug zetten. Dan gaan Spuitje en Margo over mijn rug heen bekvechten.
quote:
Nee natuurlijk niet, met je rare puntmuts. Ze hebben hier hooivorkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Toverheks het volgende:
maar doe je dan ook het AJAX logo en schuin daar onder Heineken Logo erbij, dat maakt het helemaal *af*
Ow jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is nog veels te vroeg voor die onzin Remlof
het is koffietijd
hahahahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, met je rare puntmuts. Ze hebben hier hooivorken![]()
, natuurlijk ga ik geen Ajax-logo op mijn lijf plaatsen. Ik zou mezelf met een hooivork door mijn oog jassen.
quote:
Zoveel geld en toch zóó cheap!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:22 schreef Marrije het volgende:
Wat een verhaal zeg, van die extra kosten voor die bruiloft
Goeie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Slowchat!
Of is dat een stom tattoowoord?
Dat vermoeden was er al tijdje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_proces__.html?p=2,1
Die EHB toch
Waarom sta ik hier niet van te kijken..
Hopenlijk komt er nog meer..zou eens vragen stellen over JD.
Die Ferrier schijnt kieuwen te hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Met waterboarden duurt het toch niet zo lang?
Laatste stuiptrekkingen der linkse propagandaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
Van de fp, ik moest lachen:
[ afbeelding ]
Mmmm, verdachte stilte ........quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef Jian het volgende:
Waar is Teun, wat hebben jullie met 'm gedaanWaarom is Cc. juist nu naar Indonesia gevlucht?
Ik vermoed een verband
![]()
Nee, geen paranoia hier
Oeh, mooiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
Van de fp, ik moest lachen:
[ afbeelding ]
hier is wel zonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:30 schreef Laysa het volgende:
Morguh.....geen zon hier...maar dat geeft niet!![]()
Met dit onderschrift zegt Noek al genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, verdachte stilte ........
Weet je zeker dat je, je op je zwijgrecht wil beroepen, Noek?
Goed, ze vond de placenta een beetje aan de grote kant, en vond het qua vruchtwater wat ruim, en begon in eerste instantie nog te beweren dat een goede suikertest niet alles zei, maar toen ik zei dat m'n vader diabeet is, en we de hele zwangerschap m'n suiker af en toen hebben laten controleren (voor de zekerheid) begon ze al aardig in te dimmen.... maar goed, ook zij zal zich wel in eerste instantie op m'n bouw verkeken hebben; die fout wordt wel vaker gemaakt, en dan wordt me op voorhand al een hoge bloeddruk, hoge suikerwaarden en een hoog cholesterol toebedacht, terwijl die altijd keurig zijn, en beter bij een jonge slanke godin van 25 passen dan bij een te zware 40-plusserquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:29 schreef Toverheks het volgende:
hey Leandra, hoe was het gisteren bij de groeiecho?
Of dat het gewoon een goede ochtend is om te neuken.... dat kan ook nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dit onderschrift zegt Noek al genoeg![]()
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk het kopje thee gedeeltequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat het gewoon een goede ochtend is om te neuken.... dat kan ook nog
Fijn dat alles toch zo lekker gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, ze vond de placenta een beetje aan de grote kant, en vond het qua vruchtwater wat ruim, en begon in eerste instantie nog te beweren dat een goede suikertest niet alles zei, maar toen ik zei dat m'n vader diabeet is, en we de hele zwangerschap m'n suiker af en toen hebben laten controleren (voor de zekerheid) begon ze al aardig in te dimmen.... maar goed, ook zij zal zich wel in eerste instantie op m'n bouw verkeken hebben; die fout wordt wel vaker gemaakt, en dan wordt me op voorhand al een hoge bloeddruk, hoge suikerwaarden en een hoog cholesterol toebedacht, terwijl die altijd keurig zijn, en beter bij een jonge slanke godin van 25 passen dan bij een te zware 40-plusser
Verder was de echo leuk, zelfs de nageltjes waren al te zien op de vingertjes, de baby doet het keurig volgens de groeicurve, dus dat was ook goed.
Als de badkamerverbouwing zo ver is dat ik weer gewoon bij de PC en scanner kan zal ik de echo's wel even scannen en posten
ssssstt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef Jian het volgende:
Mmmm, verdachte stilte ........
Weet je zeker dat je, je op je zwijgrecht wil beroepen, Noek?
Als ik jou was zou ik een verzoek tot wraking van de rechter indienen, het heeft er de schijn van dat hij niet onbevooroordeeld isquote:
Bram wordt mijn woordvoerder. Bram en ik kunnen het vast goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
Als ik jou was zou ik een verzoek tot wraking van de rechter indienen, het heeft er de schijn van dat hij niet onbevooroordeeld is
Zolang je de gepeperde rekeningen van Bram blijft betalen is hij jouw beste vriend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Bram wordt mijn woordvoerder. Bram en ik kunnen het vast goed met elkaar vinden.
oke dus alles is goed, en heel leuk dat je de echo`s later plaatst. en wat een techniek dat ze de nageltjes al kunnen zien vind dat gewoon een wonder allemaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, ze vond de placenta een beetje aan de grote kant, en vond het qua vruchtwater wat ruim, en begon in eerste instantie nog te beweren dat een goede suikertest niet alles zei, maar toen ik zei dat m'n vader diabeet is, en we de hele zwangerschap m'n suiker af en toen hebben laten controleren (voor de zekerheid) begon ze al aardig in te dimmen.... maar goed, ook zij zal zich wel in eerste instantie op m'n bouw verkeken hebben; die fout wordt wel vaker gemaakt, en dan wordt me op voorhand al een hoge bloeddruk, hoge suikerwaarden en een hoog cholesterol toebedacht, terwijl die altijd keurig zijn, en beter bij een jonge slanke godin van 25 passen dan bij een te zware 40-plusser
Verder was de echo leuk, zelfs de nageltjes waren al te zien op de vingertjes, de baby doet het keurig volgens de groeicurve, dus dat was ook goed.
Als de badkamerverbouwing zo ver is dat ik weer gewoon bij de PC en scanner kan zal ik de echo's wel even scannen en posten
Dat lijkt me verdomd ongemakkelijk, geen toilet en vooral in jouw positiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
Op dit moment kan ik zelfs niet naar de WC....
Maar de nieuwe WC komt tijdelijk al even op de plek van de oude, en dan gaan ze de badkamer eerst helemaal afmaken en daarna de WC beneden.... die dan ondertussen met de kale basis bruikbaar zal zijn.
En komend weekend gaan we naar S'veen.... als Jr. idd alleen maar een ontsteking blijkt te hebben, want die had de afgelopen dagen al steeds meer een gezwollen wang, en dat werd steeds pijnlijker, maar gisteren bij de huisarts wist hij niet of hij wel ingeënt was tegen de Bof (ja, dat is hij)....
Dus vooralsnog gaan ze van een ontsteking van de speekselklier uit, maar ik wil wel even zeker weten dat dat het is, en het niet iets besmettelijks is, want anders zie ik het niet zitten om komend weekend naar huis te gaan.... ongeacht of we wel of niet kunnen douchen.
Het was een ouderwetse 2D echo, maar omdat de zwangerschap al zo ver is kon je dat dus al wel zien, en de baby lag er precies goed voor natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus alles is goed, en heel leuk dat je de echo`s later plaatst. en wat een techniek dat ze de nageltjes al kunnen zien vind dat gewoon een wonder allemaal.
en vergeet niet weer een foto van je dikke buik te maken, je zal nu wel helemaal aan het groeien zijn.
Moet ik me nog inlezen, behalve dat ene bericht wat hier gisteravond al gepost was?? Dat er beslag op hun rekeningen gelegd is?quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik me nog inlezen, behalve dat ene bericht wat hier gisteravond al gepost was?? Dat er beslag op hun rekeningen gelegd is?
Natuurlijk moet je inlezen, het verhaal over 35 kapotte champagneglazen op een zwembadbodem wil je niet missenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik me nog inlezen, behalve dat ene bericht wat hier gisteravond al gepost was?? Dat er beslag op hun rekeningen gelegd is?
Ik heb het hier al even naar toe gehaald, ook voor de mensen onder ons die niet in SHO komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear... linkje naar het topic? In SHO I presume
Zoals je ziet, Telegraaf en je weet allesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear... linkje naar het topic? In SHO I presume
en de duifjes die nog moesten worden ingevlogen ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je inlezen, het verhaal over 35 kapotte champagneglazen op een zwembadbodem wil je niet missen
ik heb geduldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een ouderwetse 2D echo, maar omdat de zwangerschap al zo ver is kon je dat dus al wel zien, en de baby lag er precies goed voor natuurlijk
Met ongeveer 37 weken gaan we nog een keer foto's maken, dus dat duurt nog tot half november.
Maar ze hielden er geen cent aan over. Harteloos!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
De duiven moesten ingevlogen worden
Vind het toch een vaag verhaal. Een bruiloft die ineens het dubbele kost van wat was begroot en dat was toch al een heel bedrag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het hier al even naar toe gehaald, ook voor de mensen onder ons die niet in SHO komen
Das een schijntje joh. Voor Yo en Wes. Ze betalen het toch nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vind het toch een vaag verhaal. Een bruiloft die ineens het dubbele kost van wat was begroot en dat was toch al een heel bedrag.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De duiven moesten ingevlogen worden
Voor een miljoen had Yolanthe ook wel een langere echtgenoot kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef Leandra het volgende:
OMG wat een drama.... en dan helemaal iedere keer je eisen en verwachtingen aanpassen/veranderen maar dan tegelijkertijd ook verwachten dat het nog steeds allemaal voor dezelfde prijs gaat....
Zo vreemd is dat niet..... als je constant verwacht dat dingen die al klaar zijn nog een keer veranderd worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vind het toch een vaag verhaal. Een bruiloft die ineens het dubbele kost van wat was begroot en dat was toch al een heel bedrag.
Nou, een paar schoenen met onopvallende hakken hadden iig probleemloos in het budget gepastquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor een miljoen had Yolanthe ook wel een langere echtgenoot kunnen bestellen.
Gefrituurde foie grasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
En Foie Gras bitterballen.... hoe verzin je het in hemelsnaam?
"Hé Wes, die bitterballen sijn niet goed meer hoor"quote:Geen wonder dat dat niet goed valt, het is sowieso al het verpesten van de Foie Gras, en dan te bedenken dat het ook nog een keer voor een publiek was dat allang blij is als ergens iets "gewoons" als bitterballen geserveerd wordt
Natuurlijk is het een vaag verhaal. Het is de Telegraaf. Misschien ligt de cateraar allang met z'n blote kont op een strand te genieten van de opbrengsten van zijn huisgemaakte ganzenleverbitterballen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook wist al dat het een fout wijf was toen ze die gastendoekjes begon te rauzenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
wat ik gewoon niet snap, Wesley zijn goede naam gaat door het slijk, vanaf het begin dat hij verkering nam met deze golddikker is er toch al aardig over hem geschreven in de pers, en niet alleen goede dingen, deze jongen verdiend bakken met geld, wat is voor hem nu 1 miljoen, dat moet je toch zonder blikken en blozen zo kunnen overmaken.
echt die Yo brengt hem naar de afgrond, zijn voetbalspel zal er onder lijden en let op mijn woorden, dit duurt nog niet eens 3 jaar dan zet Wesley deze dame zo buiten met haar vuilniszak.
oh wat dankt Jan god op zijn blote knieen denk ik, en Jan zijn moeder helemaal, hoor haar gewoon zeggen in het volemdams, zie je wel, ik wist het
hahahha, maar zie jij nu ook Jan zijn moeder voor je, zo vals lachen met zo een knikje als ze tegen iedereen vertelt, wat goed dat Jan nu een ander heeft en ik wist het al, echt ik wist het al vanaf het beginquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook wist al dat het een fout wijf was toen ze die gastendoekjes begon te rauzen
Eerst twee kindertjes krijgen en dan gaat ze met de helft van zijn bezittingen aan de haal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
dit duurt nog niet eens 3 jaar dan zet Wesley deze dame zo buiten met haar vuilniszak.
nee, die neemt geen kinderen, want haar carriere he, die is toch veel belangrijker, echt denk ik he, dat ze nog lang niet bezwangert wordt door Wesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst twee kindertjes krijgen en dan gaat ze met de helft van zijn bezittingen aan de haal.
Mwah, 18 jaar alimentatie voor 2 koters weegt redelijk op tegen haar verlies aan inkomsten hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, die neemt geen kinderen, want haar carriere he, die is toch veel belangrijker, echt denk ik he, dat ze nog lang niet bezwangert wordt door Wes
Altijd lekker, die bronnen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
In het showbizzcircuit is intussen echter wel duidelijk wat er precies aan de hand is. [..]
[...]zegt een ingewijde.[...]
ik denk eerder dat het Yo is die Wes dumpt na 3 jaar, tegen die tijd heeft ze zijn geld wel verbrastquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
, dit duurt nog niet eens 3 jaar dan zet Wesley deze dame zo buiten met haar vuilniszak.
Wes "verdient" twee ton hè. Per week.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het Yo is die Wes dumpt na 3 jaar, tegen die tijd heeft ze zijn geld wel verbrast
Damn, die hele bruiloft heeft ze dus zo ongeveer een maandinkomen gekost??...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wes "verdient" twee ton hè. Per week.
Maar als iemand het kan, is Yo het.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wes "verdient" twee ton hè. Per week.
Maar als iemand het kan, is Yo het.
Maar las ook ergens (ben even vergeten waar) dat het Geert heel goed zou zijn uitgekomen als het wel was toegewezen omdat ze momenteel druk zijn met de formatie van het kabinet. Het mag dan 1-0 zijn, heb toch het idee dat ze niet echt blij waren!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Jian het volgende:
De uitspraak aangaande het wrakingsverzoek is relatief onbelangrijk, de publieke schijn is gewekt bij de aanvraag. Bram zal tevreden zijn. Bij het indienen van het wrakingsverzoek stond het al 1-0 voor Moskowitz. M.a.w. hij kon dit niet verliezen.
Als je een groot feest wilt geven niet nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, die hele bruiloft heeft ze dus zo ongeveer een maandinkomen gekost??...
Incl de 100% overschrijding van het budget?!
Damn, wat een koopje, de meeste mensen redden het niet met slechts één maandinkomen voor de bruiloft.
als ze content waren met deze uitspraak, denk je dan dat ze dit zouden tonen, of denk je dat ze zich verontwaardigd zullen tonen om hun gelijk aangaande de schijn van partijdigheid bij de rechtbank, nog eens te bevestigen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar las ook ergens (ben even vergeten waar) dat het Geert heel goed zou zijn uitgekomen als het wel was toegewezen omdat ze momenteel druk zijn met de formatie van het kabinet. Het mag dan 1-0 zijn, heb toch het idee dat ze niet echt blij waren!
Het laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:32 schreef Jian het volgende:
[..]
als ze content waren met deze uitspraak, denk je dan dat ze dit zouden tonen, of denk je dat ze zich verontwaardigd zullen tonen om hun gelijk aangaande de schijn van partijdigheid bij de rechtbank, nog eens te bevestigen?
Dat bedoel ikquote:
met worstquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga maar eens naar college!
Vanavond boerenmoes!
Pietje net DWDD van gisteren gezien, hebben ze van het CDA congres aan elkaar geplakt, echt lag onder tafel ging over die stemmingen enzo, kan het alleen niet hier zetten want dan moet ik de hele uitzending van DWDD hier plaatsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
CDA-fractieleden unaniem achter Regeerakkoord
Dat wilden ze dus wel, dus dat het nu meer kost dan een maandinkomen mag ze ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je een groot feest wilt geven niet nee.
Speklapjes...en bah boerenkoolquote:
Ik ben gek op stampotjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Speklapjes...en bah boerenkoolmaar de liefde is groot genoeg dat ik het wel maak...eet ik zelf wel soep ofzo
Maar hoe is het met de kat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:
Zo....Dierenarts weer gespekt, boodschappen binnen en huisje wezen spotten...tijd voor een broodje met soep dus
wat is er met je poesjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:
Zo....Dierenarts weer gespekt, boodschappen binnen en huisje wezen spotten...tijd voor een broodje met soep dus
Ws had ze wel een beginnende blaasonsteking dus daar heeft ze antibioticum spuitjes voor gehad...Verder was ze te dik...al jaren hoor, zelfs met dieet voerquote:
Zie onder jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er met je poesjehahah overnieuw wat is er gebeurd met de kat
Fijn dat het minder erg was dan je in gedachten hadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ws had ze wel een beginnende blaasonsteking dus daar heeft ze antibioticum spuitjes voor gehad...Verder was ze te dik...al jaren hoor, zelfs met dieet voerZe kan zich niet meer zo goed schoonhouden zelf door dr vetrollen
Dus nu nog strenger op dieet en geen natvoer meer...Arme mina...Eten is haar troost![]()
maar gelukkig viel het dan al met al mee...in mn hoofd had ik al vele ernstige dingen bedacht
Ah fak, ik vind echt iedereen wel oké die niemand moet. Femke vind ik echt een goeierd. Ze zegt echt hele slimme dingen altijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
wat heeft Femke toch een gemaakt taalgebruik plus stem.
No more comfort food!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ws had ze wel een beginnende blaasonsteking dus daar heeft ze antibioticum spuitjes voor gehad...Verder was ze te dik...al jaren hoor, zelfs met dieet voerZe kan zich niet meer zo goed schoonhouden zelf door dr vetrollen
Dus nu nog strenger op dieet en geen natvoer meer...Arme mina...Eten is haar troost![]()
maar gelukkig viel het dan al met al mee...in mn hoofd had ik al vele ernstige dingen bedacht
ja hoor Noek, zeker in bed tegen haar eigen man, ( wat wel een leuke vent blijkt te zijn) maar vind haar echt 5 keer niks, was best voor Femke maar steeds meer krijg ik een afkeer van haar, omdat ze maar blijft herhalen en haar standpunten zowat door je strot duwt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah fak, ik vind echt iedereen wel oké die niemand moet. Femke vind ik echt een goeierd. Ze zegt echt hele slimme dingen altijd.
Ach gos, vooral als hij van lekker eten houdt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja mis Teun ook, maar Ian en mera zijn er ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/4846bf900ecb508c2cc92edef35b5c8b.png]afbeelding ] [/url]
Ja, vele politici zijn vast beter in de slaapkamer dan in de kamer maar ons Fem niet. Vond haar ook vrij irritant in het begin, zeker toen ze Paul opvolgde maar ze is gegroeid vind ik of misschien ben ik aan haar gaan wennen, dat kan ook. Mijn respcet heeft ze in elk geval! Dit zal haar zeker steunen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
ja hoor Noek, zeker in bed tegen haar eigen man, ( wat wel een leuke vent blijkt te zijn) maar vind haar echt 5 keer niks, was best voor Femke maar steeds meer krijg ik een afkeer van haar, omdat ze maar blijft herhalen en haar standpunten zowat door je strot duwt.
Ian kom ik hier en daar op Fok gewoon tegen. Teun is zoek, verdwenen, .... gegijzeld?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja mis Teun ook, maar Ian en mera zijn er ook niet meer.
ben blij voor Femke Noek, dat ze jou steun heeft, ach het arme mens tussen al die wilde politici.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vele politici zijn vast beter in de slaapkamer dan in de kamer maar ons Fem niet. Vond haar ook vrij irritant in het begin, zeker toen ze Paul opvolgde maar ze is gegroeid vind ik of misschien ben ik aan haar gaan wennen, dat kan ook. Mijn respcet heeft ze in elk geval! Dit zal haar zeker steunen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ian kom ik hier en daar op Fok gewoon tegen. Teun is zoek, verdwenen, .... gegijzeld?
Ja, zo is ze. Consequent!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
als ze ergens te gast is weet ik precies wat ze wil gaan zeggen
Welnee, Teun zit hier lekker mee te lezen en te wachten tot wij gaan janken om hemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ian kom ik hier en daar op Fok gewoon tegen. Teun is zoek, verdwenen, .... gegijzeld?
Ja Mina dus ook...en aan deuren krabben...Of gewoon voor je zitten ...Uren.... En met grote ogen je aanblijven kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach gos, vooral als hij van lekker eten houdt.
Die rooie van mij is ook zo'n smulpaap, die gaat dan gewoon keihard ziten miauwen omdat hij eten wil, ook als het geen tijd is.
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.phpquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Mina dus ook...en aan deuren krabben...Of gewoon voor je zitten ...Uren.... En met grote ogen je aanblijven kijken
HOI!!!
[ afbeelding ]
Leuke meid en goeie politica.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
[..]
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
ze kijkt wel een beetje boosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Mina dus ook...en aan deuren krabben...Of gewoon voor je zitten ...Uren.... En met grote ogen je aanblijven kijken
HOI!!!
[ afbeelding ]
Op die foto vind ik hem niet eens zo heel dik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
HOI!!!
[ afbeelding ]
oh dan is het logies dat ze zo boos kijktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehehe hier was ze Fok aan het checken
Op deze komt ze dan ook meer tot haar rechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die foto vind ik hem niet eens zo heel dik.
ohh wat schattig ze is groter dan het mandjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op deze komt ze dan ook meer tot haar recht![]()
[ afbeelding ]
Stevige tante inderdaad, maar wel een mooie!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze puilt uit haar mandjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat ie (weer) een ban had.... maar dat is het ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/4846bf900ecb508c2cc92edef35b5c8b.png]afbeelding ] [/url]
wie is Zaagmansquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
Gheh, stond ik net op de trein te wachten, kom ik Zaagmans tegen
De man die de werkweek doormidden zaagt. Ow eigenlijk was ik 'm al tegengekomen toen ik lunch ging halen, want ik heb zondag ook al thuis gewerktquote:
O, die komt bij ons altijd woensdag om 12 uurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De man die de werkweek doormidden zaagt. Ow eigenlijk was ik 'm al tegengekomen toen ik lunch ging halen, want ik heb zondag ook al thuis gewerkt
de werkweek wordt pas op woensdag doorgezaagt Remlof echt waar hoor je bent een dagje te vroegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De man die de werkweek doormidden zaagt. Ow eigenlijk was ik 'm al tegengekomen toen ik lunch ging halen, want ik heb zondag ook al thuis gewerkt
Ik heb vrijdag vrijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de werkweek wordt pas op woensdag doorgezaagt Remlof echt waar hoor je bent een dagje te vroeg
Of ... de terugkeer van een blauwe een maand is niet zo lang als men denktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, Teun zit hier lekker mee te lezen en te wachten tot wij gaan janken om hem![]()
Teun![]()
oh op die manier reken jijquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ... de terugkeer van een blauwe een maand is niet zo lang als men denkt
[ afbeelding ]
Donder toch es opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een blote kip in dit altijd zo nette beschaafde topic.
ik hoop echt voor je dat iemand je kan helpen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je Marrije.
Ik ben er serieus misselijk van.
Neeeee, blijf Heksiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja SouryGoed Soury
ik ben al weg
Ik ook, heel erg, en vooral dat ik, mocht ik het vannacht opnieuw moeten gaan doen, ik het niet wéér fout zal doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop echt voor je dat iemand je kan helpen.
Hah, Teun bang voor een blauwe, hah, de Teun die ik ken eats a blauwe for breakfast, soms zelfs 2quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ... de terugkeer van een blauwe een maand is niet zo lang als men denkt
[ afbeelding ]
Rel delquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, Teun bang voor een blauwe, hah, de Teun die ik ken eats a blauwe for breakfast, soms zelfs 2
Haaaaaah, Teuntje, ik was zo ongerustquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, wat kunnen jullie toch met z'n allen zeikstralen zeg![]()
Ik kom pas weer terug als Gert met Noek de bruiloft houden
Dat weet alleen mera denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:17 schreef hondjes het volgende:
Wat is gebeurd met Ian...wat heb ik gemist.
Dat was je helemaal niet. Ik was afgelopen weekend weg, maar de volgende keer zal ik je vooraf inseinen, dan kun je in ieder geval rustig slapenquote:
Niet echt natuurlijk, maar ja komt Gert terug en die doet een reisverslag en plaatst een paar foto's , niet eens één van het vrijheidsbeeld, en iedereen, ooooooh, wat mooi, oooooh wat leuk, oooooh wat gaaaaaf. Niet één onvertogen woord, geen kritische noot, niks pesterigs, helemaal nada niks. Nou ja behoorlijk saai zul je begrijpen en voor je het weet zitten we weer over de zwangerschap van Leandra te beppen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was je helemaal niet. Ik was afgelopen weekend weg, maar de volgende keer zal ik je vooraf inseinen, dan kun je in ieder geval rustig slapen
Wat een ontzettend zeikkind ben je soms tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, maar ja komt Gert terug en die doet een reisverslag en plaatst een paar foto's , niet eens één van het vrijheidsbeeld, en iedereen, ooooooh, wat mooi, oooooh wat leuk, oooooh wat gaaaaaf. Niet één onvertogen woord, geen kritische noot, niks pesterigs, helemaal nada niks. Nou ja behoorlijk saai zul je begrijpen en voor je het weet zitten we weer over de zwangerschap van Leandra te beppen.Remlof heeft zich neergelegd bij een linkse nederlaag en spartelt ook niet meer. Het eerste onvertogen woord van Soury was dat van net tegen Heksie. Nou je begrijpt het al, gewoon een beetje triestig allemaal.
En D_K was ook behoorlijk tam de afgelopen dagen, zit je m te dresseren ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een ontzettend zeikkind ben je soms toch
Vindt je het heel erg als ik daar niet op ingaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En D_K was ook behoorlijk tam de afgelopen dagen, zit je m te dresseren ofzo
Ja dus, ik weet genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je het heel erg als ik daar niet op inga
Bleker die heeft inmiddels een eigen parkeerplaats daar.quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 5 oktober zijn: Henk Bleker, Alexander Klöpping, David Nieborg, Robbert Dijkgraaf, Diederik Jekel. Muziek in is er van Perquisite en tafelheer is Prem Radhakishun.
WB Teun, leuk weekend gehad?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was je helemaal niet. Ik was afgelopen weekend weg, maar de volgende keer zal ik je vooraf inseinen, dan kun je in ieder geval rustig slapen
Okee, ...... is de boerenkool al klaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee meer in het kader van : Tis maar fok, maak je niet druk!
Ach ik ben toch een softie/watje irl?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja SouryGoed Soury
ik ben al weg
Ja mn hele huis stinkt ernaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ...... is de boerenkool al klaar
Ik heb natuurlijk bijgelezen, zo ben ik welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, maar ja komt Gert terug en die doet een reisverslag en plaatst een paar foto's , niet eens één van het vrijheidsbeeld, en iedereen, ooooooh, wat mooi, oooooh wat leuk, oooooh wat gaaaaaf. Niet één onvertogen woord, geen kritische noot, niks pesterigs, helemaal nada niks. Nou ja behoorlijk saai zul je begrijpen en voor je het weet zitten we weer over de zwangerschap van Leandra te beppen.Remlof heeft zich neergelegd bij een linkse nederlaag en spartelt ook niet meer. Het eerste onvertogen woord van Soury was dat van net tegen Heksie. Nou je begrijpt het al, gewoon een beetje triestig allemaal.
Ja, 't was een prima weekend. Wel balen dat ik dat CDA congres heb gemistquote:
Je mist mequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk bijgelezen, zo ben ik wel![]()
Dat geknuffel van Gert is inderdaad nogal tering tergend, alsof ze allemaal aan z'n lolly mogen sabbelen en hij naar salmiak smaakt.![]()
Soury moet met d'r vettige vingers natuurlijk van Heks afblijven, dat lijkt mij logisch, hoef ik verder niet over uit te weiden.
Verder zoals gewoonlijk eens met je, 't is één grote kleffe "Kijk ons toch eens leuk en gezellig doen" meuk. Met name als ze een zogenaamde gezamenlijke "vijand" in beeld hebben.
Wie is D_K nu weer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En D_K was ook behoorlijk tam de afgelopen dagen, zit je m te dresseren ofzo
Nou WB dan maar...quote:
Ja, maar nu ben jij er weer en dan is het meteen een stuk "gezelliger" qua Spaghetti-western-style zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk bijgelezen, zo ben ik wel![]()
Dat geknuffel van Gert is inderdaad nogal tering tergend, alsof ze allemaal aan z'n lolly mogen sabbelen en hij naar salmiak smaakt.![]()
Soury moet met d'r vettige vingers natuurlijk van Heks afblijven, dat lijkt mij logisch, hoef ik verder niet over uit te weiden.
Verder zoals gewoonlijk eens met je, 't is één grote kleffe "Kijk ons toch eens leuk en gezellig doen" meuk. Met name als ze een zogenaamde gezamenlijke "vijand" in beeld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |