Hah, Teun bang voor een blauwe, hah, de Teun die ik ken eats a blauwe for breakfast, soms zelfs 2quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ... de terugkeer van een blauwe een maand is niet zo lang als men denkt
[ afbeelding ]
Rel delquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, Teun bang voor een blauwe, hah, de Teun die ik ken eats a blauwe for breakfast, soms zelfs 2
Haaaaaah, Teuntje, ik was zo ongerustquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, wat kunnen jullie toch met z'n allen zeikstralen zeg![]()
Ik kom pas weer terug als Gert met Noek de bruiloft houden
Dat weet alleen mera denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:17 schreef hondjes het volgende:
Wat is gebeurd met Ian...wat heb ik gemist.
Dat was je helemaal niet. Ik was afgelopen weekend weg, maar de volgende keer zal ik je vooraf inseinen, dan kun je in ieder geval rustig slapenquote:
Niet echt natuurlijk, maar ja komt Gert terug en die doet een reisverslag en plaatst een paar foto's , niet eens één van het vrijheidsbeeld, en iedereen, ooooooh, wat mooi, oooooh wat leuk, oooooh wat gaaaaaf. Niet één onvertogen woord, geen kritische noot, niks pesterigs, helemaal nada niks. Nou ja behoorlijk saai zul je begrijpen en voor je het weet zitten we weer over de zwangerschap van Leandra te beppen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was je helemaal niet. Ik was afgelopen weekend weg, maar de volgende keer zal ik je vooraf inseinen, dan kun je in ieder geval rustig slapen
Wat een ontzettend zeikkind ben je soms tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, maar ja komt Gert terug en die doet een reisverslag en plaatst een paar foto's , niet eens één van het vrijheidsbeeld, en iedereen, ooooooh, wat mooi, oooooh wat leuk, oooooh wat gaaaaaf. Niet één onvertogen woord, geen kritische noot, niks pesterigs, helemaal nada niks. Nou ja behoorlijk saai zul je begrijpen en voor je het weet zitten we weer over de zwangerschap van Leandra te beppen.Remlof heeft zich neergelegd bij een linkse nederlaag en spartelt ook niet meer. Het eerste onvertogen woord van Soury was dat van net tegen Heksie. Nou je begrijpt het al, gewoon een beetje triestig allemaal.
En D_K was ook behoorlijk tam de afgelopen dagen, zit je m te dresseren ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een ontzettend zeikkind ben je soms toch
Vindt je het heel erg als ik daar niet op ingaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En D_K was ook behoorlijk tam de afgelopen dagen, zit je m te dresseren ofzo
Ja dus, ik weet genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je het heel erg als ik daar niet op inga
Bleker die heeft inmiddels een eigen parkeerplaats daar.quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 5 oktober zijn: Henk Bleker, Alexander Klöpping, David Nieborg, Robbert Dijkgraaf, Diederik Jekel. Muziek in is er van Perquisite en tafelheer is Prem Radhakishun.
WB Teun, leuk weekend gehad?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was je helemaal niet. Ik was afgelopen weekend weg, maar de volgende keer zal ik je vooraf inseinen, dan kun je in ieder geval rustig slapen
Okee, ...... is de boerenkool al klaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee meer in het kader van : Tis maar fok, maak je niet druk!
Ach ik ben toch een softie/watje irl?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja SouryGoed Soury
ik ben al weg
Ja mn hele huis stinkt ernaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ...... is de boerenkool al klaar
Ik heb natuurlijk bijgelezen, zo ben ik welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, maar ja komt Gert terug en die doet een reisverslag en plaatst een paar foto's , niet eens één van het vrijheidsbeeld, en iedereen, ooooooh, wat mooi, oooooh wat leuk, oooooh wat gaaaaaf. Niet één onvertogen woord, geen kritische noot, niks pesterigs, helemaal nada niks. Nou ja behoorlijk saai zul je begrijpen en voor je het weet zitten we weer over de zwangerschap van Leandra te beppen.Remlof heeft zich neergelegd bij een linkse nederlaag en spartelt ook niet meer. Het eerste onvertogen woord van Soury was dat van net tegen Heksie. Nou je begrijpt het al, gewoon een beetje triestig allemaal.
Ja, 't was een prima weekend. Wel balen dat ik dat CDA congres heb gemistquote:
Je mist mequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk bijgelezen, zo ben ik wel![]()
Dat geknuffel van Gert is inderdaad nogal tering tergend, alsof ze allemaal aan z'n lolly mogen sabbelen en hij naar salmiak smaakt.![]()
Soury moet met d'r vettige vingers natuurlijk van Heks afblijven, dat lijkt mij logisch, hoef ik verder niet over uit te weiden.
Verder zoals gewoonlijk eens met je, 't is één grote kleffe "Kijk ons toch eens leuk en gezellig doen" meuk. Met name als ze een zogenaamde gezamenlijke "vijand" in beeld hebben.
Wie is D_K nu weer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En D_K was ook behoorlijk tam de afgelopen dagen, zit je m te dresseren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |