Ik dacht even dat ie (weer) een ban had.... maar dat is het ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/4846bf900ecb508c2cc92edef35b5c8b.png]afbeelding ] [/url]
wie is Zaagmansquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef remlof het volgende:
Gheh, stond ik net op de trein te wachten, kom ik Zaagmans tegen
De man die de werkweek doormidden zaagt. Ow eigenlijk was ik 'm al tegengekomen toen ik lunch ging halen, want ik heb zondag ook al thuis gewerktquote:
O, die komt bij ons altijd woensdag om 12 uurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De man die de werkweek doormidden zaagt. Ow eigenlijk was ik 'm al tegengekomen toen ik lunch ging halen, want ik heb zondag ook al thuis gewerkt
de werkweek wordt pas op woensdag doorgezaagt Remlof echt waar hoor je bent een dagje te vroegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De man die de werkweek doormidden zaagt. Ow eigenlijk was ik 'm al tegengekomen toen ik lunch ging halen, want ik heb zondag ook al thuis gewerkt
Ik heb vrijdag vrijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de werkweek wordt pas op woensdag doorgezaagt Remlof echt waar hoor je bent een dagje te vroeg
Of ... de terugkeer van een blauwe een maand is niet zo lang als men denktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, Teun zit hier lekker mee te lezen en te wachten tot wij gaan janken om hem![]()
Teun![]()
oh op die manier reken jijquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ... de terugkeer van een blauwe een maand is niet zo lang als men denkt
[ afbeelding ]
Donder toch es opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een blote kip in dit altijd zo nette beschaafde topic.
ik hoop echt voor je dat iemand je kan helpen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je Marrije.
Ik ben er serieus misselijk van.
Neeeee, blijf Heksiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja SouryGoed Soury
ik ben al weg
Ik ook, heel erg, en vooral dat ik, mocht ik het vannacht opnieuw moeten gaan doen, ik het niet wéér fout zal doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop echt voor je dat iemand je kan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |