hahahha, maar zie jij nu ook Jan zijn moeder voor je, zo vals lachen met zo een knikje als ze tegen iedereen vertelt, wat goed dat Jan nu een ander heeft en ik wist het al, echt ik wist het al vanaf het beginquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook wist al dat het een fout wijf was toen ze die gastendoekjes begon te rauzen

zijn er leuke roddels ???
  zijn er leuke roddels ??? 

Eerst twee kindertjes krijgen en dan gaat ze met de helft van zijn bezittingen aan de haal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
dit duurt nog niet eens 3 jaar dan zet Wesley deze dame zo buiten met haar vuilniszak.

nee, die neemt geen kinderen, want haar carriere he, die is toch veel belangrijker, echt denk ik he, dat ze nog lang niet bezwangert wordt door Wesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst twee kindertjes krijgen en dan gaat ze met de helft van zijn bezittingen aan de haal.

Mwah, 18 jaar alimentatie voor 2 koters weegt redelijk op tegen haar verlies aan inkomsten hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, die neemt geen kinderen, want haar carriere he, die is toch veel belangrijker, echt denk ik he, dat ze nog lang niet bezwangert wordt door Wes

Altijd lekker, die bronnen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
In het showbizzcircuit is intussen echter wel duidelijk wat er precies aan de hand is. [..]
[...]zegt een ingewijde.[...]

ik denk eerder dat het Yo is die Wes dumpt na 3 jaar, tegen die tijd heeft ze zijn geld wel verbrastquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
, dit duurt nog niet eens 3 jaar dan zet Wesley deze dame zo buiten met haar vuilniszak.

Wes "verdient" twee ton hè. Per week.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het Yo is die Wes dumpt na 3 jaar, tegen die tijd heeft ze zijn geld wel verbrast

Damn, die hele bruiloft heeft ze dus zo ongeveer een maandinkomen gekost??...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wes "verdient" twee ton hè. Per week.
Maar als iemand het kan, is Yo het.

quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wes "verdient" twee ton hè. Per week.
Maar als iemand het kan, is Yo het.

Maar las ook ergens (ben even vergeten waar) dat het Geert heel goed zou zijn uitgekomen als het wel was toegewezen omdat ze momenteel druk zijn met de formatie van het kabinet. Het mag dan 1-0 zijn, heb toch het idee dat ze niet echt blij waren!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Jian het volgende:
De uitspraak aangaande het wrakingsverzoek is relatief onbelangrijk, de publieke schijn is gewekt bij de aanvraag. Bram zal tevreden zijn. Bij het indienen van het wrakingsverzoek stond het al 1-0 voor Moskowitz. M.a.w. hij kon dit niet verliezen.

Als je een groot feest wilt geven niet nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, die hele bruiloft heeft ze dus zo ongeveer een maandinkomen gekost??...
Incl de 100% overschrijding van het budget?!
Damn, wat een koopje, de meeste mensen redden het niet met slechts één maandinkomen voor de bruiloft.

als ze content waren met deze uitspraak, denk je dan dat ze dit zouden tonen, of denk je dat ze zich verontwaardigd zullen tonen om hun gelijk aangaande de schijn van partijdigheid bij de rechtbank, nog eens te bevestigen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar las ook ergens (ben even vergeten waar) dat het Geert heel goed zou zijn uitgekomen als het wel was toegewezen omdat ze momenteel druk zijn met de formatie van het kabinet. Het mag dan 1-0 zijn, heb toch het idee dat ze niet echt blij waren!

Het laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:32 schreef Jian het volgende:
[..]
als ze content waren met deze uitspraak, denk je dan dat ze dit zouden tonen, of denk je dat ze zich verontwaardigd zullen tonen om hun gelijk aangaande de schijn van partijdigheid bij de rechtbank, nog eens te bevestigen?

Dat bedoel ikquote:
 Bram  Moszkowicz heeft de schijn van partijdigheid bij de Rechtbank willen vergroten, als vanzelfsprekend volgend op de schijn die al gewekt is door Het Hof in Amsterdam, door het OM opdracht te geven om alsnog te vervolgen.   Daar is hij hiermee in geslaagd, ..... of dezelfde rechters blijven zitten zal hem echt biet zijn.  En misschien had Wilders het lievenrwillen opschuiven, omdat dat hem i.v.m. zijn werkzaamheden beter uitkomt, maar dat is natuurlijk slechts bijzaak.
   Bram  Moszkowicz heeft de schijn van partijdigheid bij de Rechtbank willen vergroten, als vanzelfsprekend volgend op de schijn die al gewekt is door Het Hof in Amsterdam, door het OM opdracht te geven om alsnog te vervolgen.   Daar is hij hiermee in geslaagd, ..... of dezelfde rechters blijven zitten zal hem echt biet zijn.  En misschien had Wilders het lievenrwillen opschuiven, omdat dat hem i.v.m. zijn werkzaamheden beter uitkomt, maar dat is natuurlijk slechts bijzaak.

wat heeft Femke toch een gemaakt taalgebruik plus stem.
 wat heeft Femke toch een gemaakt taalgebruik plus stem.

met worstquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga maar eens naar college!
Vanavond boerenmoes!

Pietje net DWDD van gisteren gezien, hebben ze van het CDA congres aan elkaar geplakt, echt lag onder tafel ging over die stemmingen enzo, kan het alleen niet hier zetten want dan moet ik de hele uitzending van DWDD hier plaatsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
CDA-fractieleden unaniem achter Regeerakkoord
 D-K leerse
 D-K leerse

Dat wilden ze dus wel, dus dat het nu meer kost dan een maandinkomen mag ze ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je een groot feest wilt geven niet nee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |