Dat bedoel ikquote:
met worstquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga maar eens naar college!
Vanavond boerenmoes!
Pietje net DWDD van gisteren gezien, hebben ze van het CDA congres aan elkaar geplakt, echt lag onder tafel ging over die stemmingen enzo, kan het alleen niet hier zetten want dan moet ik de hele uitzending van DWDD hier plaatsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
CDA-fractieleden unaniem achter Regeerakkoord
Dat wilden ze dus wel, dus dat het nu meer kost dan een maandinkomen mag ze ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je een groot feest wilt geven niet nee.
Speklapjes...en bah boerenkoolquote:
Ik ben gek op stampotjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Speklapjes...en bah boerenkoolmaar de liefde is groot genoeg dat ik het wel maak...eet ik zelf wel soep ofzo
Maar hoe is het met de kat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:
Zo....Dierenarts weer gespekt, boodschappen binnen en huisje wezen spotten...tijd voor een broodje met soep dus
wat is er met je poesjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:
Zo....Dierenarts weer gespekt, boodschappen binnen en huisje wezen spotten...tijd voor een broodje met soep dus
Ws had ze wel een beginnende blaasonsteking dus daar heeft ze antibioticum spuitjes voor gehad...Verder was ze te dik...al jaren hoor, zelfs met dieet voerquote:
Zie onder jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er met je poesjehahah overnieuw wat is er gebeurd met de kat
Fijn dat het minder erg was dan je in gedachten hadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ws had ze wel een beginnende blaasonsteking dus daar heeft ze antibioticum spuitjes voor gehad...Verder was ze te dik...al jaren hoor, zelfs met dieet voerZe kan zich niet meer zo goed schoonhouden zelf door dr vetrollen
Dus nu nog strenger op dieet en geen natvoer meer...Arme mina...Eten is haar troost![]()
maar gelukkig viel het dan al met al mee...in mn hoofd had ik al vele ernstige dingen bedacht
Ah fak, ik vind echt iedereen wel oké die niemand moet. Femke vind ik echt een goeierd. Ze zegt echt hele slimme dingen altijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
wat heeft Femke toch een gemaakt taalgebruik plus stem.
No more comfort food!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ws had ze wel een beginnende blaasonsteking dus daar heeft ze antibioticum spuitjes voor gehad...Verder was ze te dik...al jaren hoor, zelfs met dieet voerZe kan zich niet meer zo goed schoonhouden zelf door dr vetrollen
Dus nu nog strenger op dieet en geen natvoer meer...Arme mina...Eten is haar troost![]()
maar gelukkig viel het dan al met al mee...in mn hoofd had ik al vele ernstige dingen bedacht
ja hoor Noek, zeker in bed tegen haar eigen man, ( wat wel een leuke vent blijkt te zijn) maar vind haar echt 5 keer niks, was best voor Femke maar steeds meer krijg ik een afkeer van haar, omdat ze maar blijft herhalen en haar standpunten zowat door je strot duwt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah fak, ik vind echt iedereen wel oké die niemand moet. Femke vind ik echt een goeierd. Ze zegt echt hele slimme dingen altijd.
Ach gos, vooral als hij van lekker eten houdt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |