quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
Je moet naar een ander huis, deze is bezeten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik doe kinderen ook wel eens andersom in een lijstje, staan ze opeens op hun handen.
Ik dacht dat je op D_K doelde met flexwindquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het openen van de deur zorgt voor net genoeg luchtverplaatsing.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik doe kinderen ook wel eens andersom in een lijstje, staan ze opeens op hun handen.
Ja dat ligt ook ff op zn rugquote:
dus terug bij afquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat ligt ook ff op zn rug![]()
we moeten maar gewoon weer via internet reageren en dat doen we ook
Het zijn wel foto's waar hij op staat!! Hmmm makes you wonder no?!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op D_K doelde met flexwind
Want ze gaan er geen ruk aan doen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat ligt ook ff op zn rug![]()
we moeten maar gewoon weer via internet reageren en dat doen we ook
Tja...als we wel voor dat huis waren gegaan was ik in een beroeder huis gekomen daar waar ik nu in zit...en deze wordt geslooptquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Want ze gaan er geen ruk aan doen?
Maar je hebt dan toch nog wel voorrang toch?
binnen 4 maanden moet je idd wel wat hebben hier...en aangezien ik heb laten zien dat ik heul flexibel was en de gemeente niet afdoende voor me kan doen, kunnen ze ook niet meer zeuren bij mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef Marrije het volgende:
Dat voorrang kan dus ook nog zomaar een half jaar duren als ik het goed begrijp?
Goedkoper dan de efteling? Ik zeg:quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:34 schreef Noek het volgende:
Oeh, Marrakesh is net als de Fata Morgana maar dan goedkoper, CarO!
Is het niet raar? Je vliegt daar goedkoper heen dan met de trein naar Brabant. How bizarre...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:35 schreef Laysa het volgende:
Goedkoper dan de efteling? Ik zeg:
[ afbeelding ]
En je hoeft de reus niet de ballen uit zijn broek te kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:34 schreef Noek het volgende:
En je hoeft niet weg te duiken voor die bedelaar-Osama's.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:37 schreef Dementor het volgende:
En je hoeft de reus niet de ballen uit zijn broek te kijken.
Told you so!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:34 schreef Noek het volgende:
Noord-Korea heeft mooie stranden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Told you so!
Ikwilut![]()
Nou ja, ik wil overal wel naar toe. Behalve Antartica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |