eindhovuhhh en poezelsquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan allemaal behalve 30 oktober en heb een huis ver beschikking als het nodig is. Leuk!
Birthday cupcakes for joequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
als we op 13 november meeten gaan jullie dan wel een liedje voor mij zingen en taart bakken?
Oreobonnomnoms ook goed?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
als we op 13 november meeten gaan jullie dan wel een liedje voor mij zingen en taart bakken?
Dat vinnik wel een strak plan ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
We kunnen wél een locatie voorkeurspoll maken.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
• Zaterdag 30 oktober
PriemGirl
• Zondag 31 oktober
PriemGirl
• Zaterdag 13 november
PriemGirl
• Zondag 14 november
PriemGirl
Debsterr
• Zaterdag 27 november
Debsterr
• Zondag 28 november
Debsterr
Ik maak wel ff een pollquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:06 schreef Joysa het volgende:
En waar word de meeting gehouden eigenlijk?
Dan kan ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog wel een vraag: waarom staat het weekend van 6 en 7 november niet als optie?
Dan kan ik helemaal zeker wel
Op het parkeren na primaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
ik wil best mijn huis weer beschikbaar stellen, ik weet niet hoe dat iedereen de vorige keer bevallen is?
ja, ik weet hetquote:
Ikkuh, aangezien ik dan in Venlo woonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, lindy gaat aan kop
Wie heeft er op Eindhoven gestemd?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Vamp stemt Lindy denk ik
Kan ze naar huis rollen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, lindy gaat aan kop
Wie heeft er op Eindhoven gestemd?
Ik ben engquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Vind het wel een beetje sneu dat niemand voor jouw woonplaats stemt nu
Bij Lindy of bij SQquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
Waar wordt het gehouden, weten we dat al?
Jep, zaterdagen dus. Ivm nieuw rooster wil ik niet dat ik opeens niet meer op zondag uit Brabant kan komen of pas om 2 uur thuis ben.quote:Zaterdag 30 oktober
PriemGirl
Lindy
Puckzzz
Diconnected
Juud
RenRen-
Zondag 31 oktober
PriemGirl
Lindy
IJsdraakje
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica ( afhankelijk van hoe het feestje van dochterlief de dag er voor gegaan is)
Diconnected
Juud
Zaterdag 13 november
PriemGirl
Lindy
IJsdraakje
Spaceinvaders ovb
Stormqueen (afhankelijk van verjaardag schoonmoeder)
Vamperotica
Diconnected
Juud
RenRen-
Zondag 14 november
PriemGirl
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Puckzzz
Stormqueen (afhankelijk van verjaardag schoonmoeder)
Vamperotica
Diconnected
Juud
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Juud (afhankelijk van feestje ouders ivm trouwdag)
Sharana
RenRen-
Zondag 28 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Sharana
Ik welquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Nou, zaterdag 27 november staat aan kop.
Ik ben voor een knoop doorhakken, eens?
Jup!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Prima!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Lindytje het volgende:
it's a date!!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Strak planquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
En dan de plaats-poll nog 2 dagen open houden en meeste stemmen gelden?
Puik planquote:
Ik heb nog niet met mijn telefoon op tilburg gestemd, dat kan nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Puik plan![]()
SQ: jij staat aan kop in de poll, ik reserveer alvast een plekje op de logeerzolder![]()
Oh als dat zou kunnen weer zou dat supertof zijn natuurlichquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:43 schreef Juud- het volgende:
Ah, knoop doorgehakt.. da's mooi. Ik ben nog onder voorbehoud, maar ik vermoed dat het wel moet gaan lukken en anders hoor ik het vast wel op tijd. Leukleuk:) Dico: wellicht kunnen we tzt weer wat combineren?
er rijd zeker niemand vanuit amsterdam?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Sharana
Joysa
En mij uit het lijstje flikkeren he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Sharana
Joysa
RenRen-
Ik ga vrij proberen te krijgen, dan kunnen we iig samen treinen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er rijd zeker niemand vanuit amsterdam?
Not anymorequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alleen via Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gezelligquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga vrij proberen te krijgen, dan kunnen we iig samen treinen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gezellig
ijsdraakje komt langs amstel dus dan huppen we bij haar in de trein!
Voor mij is dat het meest dichtbijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel benieuwd waarom iedereen zo graag naar Eindhoven komt!
Ik was er heilig van overtuigd dat het Tilburg zou gaan worden
Eindhoveuh de gekstuuuuuh!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
jullie willen gewoon allemaal mijn poes aaien met jullie vettige handjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eindhoveuh de gekstuuuuuh!
We voelen ons aangetrokken.
Ja want jij hebt een lekkere poesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie willen gewoon allemaal mijn poes aaien met jullie vettige handjes
DATquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja want jij hebt een lekkere poes
quote:
lollerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens op eindhoven gestemd omdat ik dan niet hoef over te stappen en bij tilburg wel ..
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens op eindhoven gestemd omdat ik dan niet hoef over te stappen en bij tilburg wel ..
Huh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik dus wel, en daarom weet ik niet of ik kom
Jawel, maar de directe is naar Tilburg, niet naar Eindhoven, althans, toen ik er vorige week was, was de directe naar Tilburg. Niet dat ik verder naar het traject heb gekekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh?
Welke trein neem je dan in godsnaam, of kom je niet vanuit Rotterdam?
Eindhoven ligt qua treinstation iets gunstiger iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, toen ik nog treinde reed er elk half uur een intercity tussen Eindhoven en Den Haag hoor...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel, maar de directe is naar Tilburg, niet naar Eindhoven, althans, toen ik er vorige week was, was de directe naar Tilburg. Niet dat ik verder naar het traject heb gekeken
Ediet. Oh ik keek half goed, één keer in het uur is het mét overstapa
Oke hoor, nu niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmz, toen ik nog treinde reed er elk half uur een intercity tussen Eindhoven en Den Haag hoor...
Mag je naast mij in bedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:03 schreef Diconnected het volgende:
SQ zou ik evt kunnen blijven slapen mocht Juud niet kunnen rijden?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag je naast mij in bed![]()
Nee, misschien pak ik wel de trein naar huis, weetnogniet..
Gezellig!! Ik snurk en praat ook af en toequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]Romantisch!
Ik praat wel in m'n slaap trouwens.
Ja ik weet niet!quote:
Je mag wel met mij mee lopenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet!Ik zou dan graag willen komen, alleen wil ik wel graag met iemand dan naar jou vanaf het station ofzo, anders verdwaal ik heel hard.
zelfs in eindhoven rijden bussenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet!Ik zou dan graag willen komen, alleen wil ik wel graag met iemand dan naar jou vanaf het station ofzo, anders verdwaal ik heel hard.
Daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh, mijn logeerbed heeft maar 1 uitgang
Dus je moet wel over elkaar willen klimmen
het gaat niet om de waarde maar om de creabea!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Nou ja, met Secret santa, sinterklaas, een vakantie en kerst op komst heb ik vrij weinig geld. En het vrij druk, maar het lijkt me opzich wel leuk, als het budget dus een beetje redelijk is.
Ja, precies, mijn enige voorwaarde is, is dat het dan vrij snel gebeurt omdat dat met tijd wat handiger is, voor mij danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat niet om de waarde maar om de creabea!
Dus allemaal 1 lakje, leuk verpakt? 't Is ook maar een ideetje
dat weten we toch onderhand wel van elkaar?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, precies, mijn enige voorwaarde is, is dat het dan vrij snel gebeurt omdat dat met tijd wat handiger is, voor mij danMaar dan vind ik het helemaal tof.
Ik stel wel voor een kleine wenslijst. Wat vind je écht verschrikkelijk, wat vind je helemaal geweldig en waar denk je neutraal over, of vind je gewoon leuk en kan niet mis gaan, dan kan daarop worden ingespeeld. Dan weet je zeker dat je een leuk lakje krijgt, en blijft het tķch een verrassing.
Ik vind het persoonlijk lastig om dat bij mensen te lezen, en een lijstje is minimale moeite lijkt mequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weten we toch onderhand wel van elkaar?
True, nemen we dat mee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk lastig om dat bij mensen te lezen, en een lijstje is minimale moeite lijkt meDan kan er ook echt nooit een misverstand ontstaan.
het leek me nou leuk om dat dus niet te doen. Komop zeg, een beetje vertrouwen in elkaar mag bestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dan moet je ook weer afspraken maken over de prijsklasse van een lakje.
Zou het nl een beetje lullig vinden als ik een OPI weggeef en een essence terugkrijg
En zijn het nieuwe of gebruikte lakjes?
Ik vinnet een heel leuk idee maar heb daar niet zo'n zin in, zit de hele maand november doordeweeks in Zwolle en heb dan geen zin het weekend te besteden aan knutselen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Kick!
Omdat het inmiddels duidelijk is waar de meet gehouden wordt heb ik een leuk ideetje.
27 novenber is midden in de sinterklaasperiode. En wat hoort bij sinterklaas?
Ja! Supplieses!
het lijkt me dan ook heel leuk om met alle definitieve komers lootjes te trekken en een surprise te maken.
Gewoon, omdat het kan. Hoe denkt de rest daar over?
Mjah, ik zou het dan wel weer een beetje stom vinden om er zo bij te zitten terwijl iedereen gezellig surprises zit uit te pakken.. Ik weet gewoon dat ik wel graag mee wil doen, maar dat ik de schammele vrije tijd die ik heb straks ff niet moet volplannen al. Anders had ik graag meegedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:24 schreef Joysa het volgende:
Maar niet iedereen hoeft per se mee te doen toch?
Niet lullig bedoeld debs
ik denk zoals het er nu uitziet dat ik ook gezellig komquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Sharana
Joysa
Renren
Buzzwheedle (ovb)
Kleine 20 minuten. En makkelijk te vinden!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hoever is het lopen naar jou vanaf het station SQ?
Lijkt me gezellig, ben zeker van plan te komen! Maar houdt het even bij ovbquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Sharana
Joysa
Renren
Buzzwheedle (ovb)
AmNaBa (ovb)
ik denk zoals het er nu uitziet dat ik ook gezellig kom
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankomquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
en als je met meerdere mensen een taxi pakt kan het ook, ben je een knaak de man kwijt als je met vieren bent
zo ben ik ook wel hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankom
Ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankom
Ah jammer, was vorige keer zo gezellig! maar je hebt nu ook een leuk feestje toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:06 schreef Juud- het volgende:
Ik moet helaas afmeldenStond al onder voorbehoud ivm trouwdag ouders, maar moet nu dus definitief afzeggen
SQ ik pm je ff mbt swaplakje
Bleiblei was niet blijblijquote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
binnenkort maar eens concrete plannen trekken!
Ik heb het iig zo in mijn hoofd. Ik zorg voor fris en wat bier. Mensen die speciale wensen hebben zorgen voor hun eigen drankjes. Dwz, ik heb nu ff niet de middelen om 15 man de hele dag van drank en hap te voorzien. Hapjes worden ook meegebracht?
Een andere optie is dat iedereen mij een paar euro lapt en dat ik alles verzorg. Maakt me geen biet uit, maar dan moeten we wel een consensus bereiken
slapen kan alleen in geval van absolute nood. Ik weet dat het flauw is, maar ik heb nog een wederhelft en die keek echt heel ongelukkig toen ik de optie aankaartte. Helaas heb ik niet zo'n hippe studio als puckzie!
Laat me ff weten wat de gedachten zijn!
Gewoon veul bierquote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat ligt er aan wat de wensen zijnik denk een euro of vijf
Oh nee, sorry als het zo overkwamquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch niet bizar lijkt me?
neuh, maar ik snap het wel, 't is ook zijn huisquote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bleiblei was niet blijblij.
Maarrem, meebetalen is misschien wel beter in de zin van logisch inkopen. En als mensen dan nog wat extra's mee willen brengen kan dat altijd!
Jaaaa ga ik doen. Heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
thanks voor de feedback! Ik voel me enerzijds wel wat bezwaard, zeker na de meet bij Puckzzz, maar ik heb gewoon echt de middelen niet om alles zelf te bekostigenals de mensen die definitief gaan komen mij even een pm willen sturen met wat ze graag drinken en eventuele voedselallergieen aan geven, dan zal ik deze week even een pm terug sturen naar iedereen met bankgegevens en mijn adres
Oh, en ik had je al gepmd, maar toch nog even wat zeggen: niet bezwaard voelen!!! Niemand verwacht dat je alles helemaal gaat verzorgen en doen, nergens voor nodig!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
thanks voor de feedback! Ik voel me enerzijds wel wat bezwaard, zeker na de meet bij Puckzzz, maar ik heb gewoon echt de middelen niet om alles zelf te bekostigenals de mensen die definitief gaan komen mij even een pm willen sturen met wat ze graag drinken en eventuele voedselallergieen aan geven, dan zal ik deze week even een pm terug sturen naar iedereen met bankgegevens en mijn adres
Ik wou je op de fiets halen maar dat was niet goed genoeg!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai.
ik zit heel erg in dubio, ik wil graag komen, maar zie 't dus niet zitten heen en terug te rijden alleen, wegens mijn lichamelijke gesteldheid enzo
SQ, is er eventueel een mogelijkheid dat ik kan blijven pitten? (en is het dan een bed, of een luchtbed, of?)
dan wil het wel nogmaals ff overdenken
ja, sorry hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou je op de fiets halen maar dat was niet goed genoeg!![]()
Ik ook, maar ik wil ze verkopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:55 schreef Loqi het volgende:
Ik neem swaplakkies mee, nog iemand ook?
But I didz!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
but you haz not entered the wishlist!
als je het ff laat wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:
ik kom, maar nog wel onder voorbehoud hoor
ah, zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht op antwoord van de beide dames. Als zij akkoord gaan, doe ik dat ook
vanaf een uurtje of 3. Slaapoptie is exclusief voor jou beschikbaarquote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Mirjam het volgende:
om hoelaat begint het festijn eigenlijk?
quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanaf een uurtje of 3. Slaapoptie is exclusief voor jou beschikbaar
je bent mij heul vergetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Eens kijken, de volgende mensjes komen nu:
loqi
lindytje
debsterr
diconnected
spaceinvaders
mirjam
Joysa
Puckzzz
Nog meer mensjes die zich willen opgeven voor ik de PM ga sturen?
oh nee sorry, ik ben door wat dingetjes laatste tijd wat minder online en lees niet alles meer terug omdat er in alle topics zoveel geouwehoerd wordt dat ik niet alles bij kan houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je dan een pm aan mij gestuurd met drankwensen?
gewoon hapjes enzulks, en ik zorg wel da er wat pizza's in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling qua avondeten?
Gewoon lekkor frietjes halen of moeten we dan al opgerot zijn?
Oohh das mooiiquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon hapjes enzulks, en ik zorg wel da er wat pizza's in de vriezer liggen
moet ik je nou nog iets PM-en of moest ik nog geld overmaken voor het drinken enzeu?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon hapjes enzulks, en ik zorg wel da er wat pizza's in de vriezer liggen
ik wil wel graag weten wat je drinkt, ik zal vanavond ff een pm sturen nogquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik je nou nog iets PM-en of moest ik nog geld overmaken voor het drinken enzeu?
dat merk ik ja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik zit zelden meer achter de computer lately
Ja meis! En geeft niks, komt zoals 't komt, zou het leuk vinden als je er bent maar no hard feelings als het niet gaat. Hoe zit het met je zus?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Diconnected het volgende:
De aanwezigen:
loqi
lindytje
debsterr
diconnected
spaceinvaders
mirjam
Joysa
Puckzzz
Sharana
Ijsdraakje
dan nam ik jullie allemaal mee naar NYC voor een shopping spreequote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Loqi het volgende:had ik bijna je rekeningnummer ook als verzendbedrag ingevoerd SQ
![]()
Had ik maar zoveel
dat mag altijd, maar voel je niet verplicht, iedereen lapt natuurlijk al watquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik kom definitief, samen met bibi![]()
*has a happy*
btw, moet ik nog wat lekkers maken?
brownies ofzo?
ik heb morgen een vrije dag, dus kan makkelijk wat makenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag altijd, maar voel je niet verplicht, iedereen lapt natuurlijk al wat
Ik kom met de auto dus zal het gewoon water wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Willen bibi, puckzzz, buzzwheedle en vamperotica nog hun drankswensen kenbaar maken?
Als het goed is gaat het niet sneeuwenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom met de auto dus zal het gewoon water worden
Ik wacht trouwens nog wel ff af wat het weer gaat doen hoor![]()
datquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het goed is gaat het niet sneeuwen![]()
Iig niet in Brabant
Ik ook, want dan durf ik echt niet te fietsen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat
zat 't al met arendsogen in de gaten te houden
Die haat ik ook want op school maken ze er dan een ijsbal van en dan is het de sport om zo hard mogelijk iemand tegen zn hoofd te raken.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die haat ik ook want op school maken ze er dan een ijsbal van en dan is het de sport om zo hard mogelijk iemand tegen zn hoofd te raken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
En ik moet afzeggen, krijgen volgende week pas loon
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
ik kan je wel wat voorschieten?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
okeeequote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Nee, ik heb nog 100miljardmiljoen euro te betalen aan mam enzo, dus ik ga er even niks voor lenen.
Er komt wel weer een meet
Wel lief
koffer op de fiets.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
hoera voor fiets en renren!
Jammer van joysa en buzz!
Koffer gaat dus mee met ren en fiets!
GT5...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
oh fiets, mijn vriend is al 2 dagen GT5 aan het spelen. Dus jullie vermaken je wel
Is dat een OK op de PM?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
hoera voor fiets en renren!
Jammer van joysa en buzz!
Koffer gaat dus mee met ren en fiets!
jup, goeie deal toch?quote:
You will haz plenty!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
GT5...
ik wil nagellak.
Ja, precies, vond ik ook welquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, goeie deal toch?
[..]
You will haz plenty!
puts it on muh nails!quote:
Cola light.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
and you will haz foodz.
Laat me wel ff weten wat jullie drinken
allebei?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cola light.En water. Of thee.
yesss!quote:
Wieeeejjjj ik heb nog wat voor jequote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Mirjam het volgende:
wwwwiiiieeeeejjj, renren en fiets komen
jaaaaaa!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wieeeejjjj ik heb nog wat voor je
GT5!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
oh fiets, mijn vriend is al 2 dagen GT5 aan het spelen. Dus jullie vermaken je wel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan wel een stukje racen morgen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik wou trouwens nog Oreobonbonnoms maken maar ik heb er echt geen tijd voor om dat nog te gaan maken vandaag
Heeft ie ook call of duty?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan wel een stukje racen morgen
hahahaha met zn allen gratis koh halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hey SQ, zit er toevallig een MOOI in de buurt? Ergens lijkt dit me extreem humor: http://twitpic.com/3aafi9/full
Een methode om eens mensen in de winkel te krijgen misschien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoezo geven ze een 15euro lakje weg
En dan op alles wat ze zegt een antwoord geven omdat we het beter wetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Loqi het volgende:
eheheh, ik zie het al helemaal voor me... de blik van pure angst in de ogen van de verkoopster als er zo'n horde binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |