dat mag altijd, maar voel je niet verplicht, iedereen lapt natuurlijk al watquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik kom definitief, samen met bibi![]()
*has a happy*
btw, moet ik nog wat lekkers maken?
brownies ofzo?
ik heb morgen een vrije dag, dus kan makkelijk wat makenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag altijd, maar voel je niet verplicht, iedereen lapt natuurlijk al wat
Ik kom met de auto dus zal het gewoon water wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Willen bibi, puckzzz, buzzwheedle en vamperotica nog hun drankswensen kenbaar maken?
Als het goed is gaat het niet sneeuwenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom met de auto dus zal het gewoon water worden
Ik wacht trouwens nog wel ff af wat het weer gaat doen hoor![]()
datquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het goed is gaat het niet sneeuwen![]()
Iig niet in Brabant
Ik ook, want dan durf ik echt niet te fietsen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat
zat 't al met arendsogen in de gaten te houden
Die haat ik ook want op school maken ze er dan een ijsbal van en dan is het de sport om zo hard mogelijk iemand tegen zn hoofd te raken.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die haat ik ook want op school maken ze er dan een ijsbal van en dan is het de sport om zo hard mogelijk iemand tegen zn hoofd te raken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
En ik moet afzeggen, krijgen volgende week pas loon
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
ik kan je wel wat voorschieten?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
okeeequote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Nee, ik heb nog 100miljardmiljoen euro te betalen aan mam enzo, dus ik ga er even niks voor lenen.
Er komt wel weer een meet
Wel lief
koffer op de fiets.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
hoera voor fiets en renren!
Jammer van joysa en buzz!
Koffer gaat dus mee met ren en fiets!
GT5...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
oh fiets, mijn vriend is al 2 dagen GT5 aan het spelen. Dus jullie vermaken je wel
Is dat een OK op de PM?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
hoera voor fiets en renren!
Jammer van joysa en buzz!
Koffer gaat dus mee met ren en fiets!
jup, goeie deal toch?quote:
You will haz plenty!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
GT5...
ik wil nagellak.
Ja, precies, vond ik ook welquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, goeie deal toch?
[..]
You will haz plenty!
puts it on muh nails!quote:
Cola light.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
and you will haz foodz.
Laat me wel ff weten wat jullie drinken
allebei?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cola light.En water. Of thee.
yesss!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |