But I didz!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
but you haz not entered the wishlist!
als je het ff laat wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:
ik kom, maar nog wel onder voorbehoud hoor
ah, zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht op antwoord van de beide dames. Als zij akkoord gaan, doe ik dat ook
vanaf een uurtje of 3. Slaapoptie is exclusief voor jou beschikbaarquote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Mirjam het volgende:
om hoelaat begint het festijn eigenlijk?
quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanaf een uurtje of 3. Slaapoptie is exclusief voor jou beschikbaar
je bent mij heul vergetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Eens kijken, de volgende mensjes komen nu:
loqi
lindytje
debsterr
diconnected
spaceinvaders
mirjam
Joysa
Puckzzz
Nog meer mensjes die zich willen opgeven voor ik de PM ga sturen?
oh nee sorry, ik ben door wat dingetjes laatste tijd wat minder online en lees niet alles meer terug omdat er in alle topics zoveel geouwehoerd wordt dat ik niet alles bij kan houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je dan een pm aan mij gestuurd met drankwensen?
gewoon hapjes enzulks, en ik zorg wel da er wat pizza's in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling qua avondeten?
Gewoon lekkor frietjes halen of moeten we dan al opgerot zijn?
Oohh das mooiiquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon hapjes enzulks, en ik zorg wel da er wat pizza's in de vriezer liggen
moet ik je nou nog iets PM-en of moest ik nog geld overmaken voor het drinken enzeu?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon hapjes enzulks, en ik zorg wel da er wat pizza's in de vriezer liggen
ik wil wel graag weten wat je drinkt, ik zal vanavond ff een pm sturen nogquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik je nou nog iets PM-en of moest ik nog geld overmaken voor het drinken enzeu?
dat merk ik ja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik zit zelden meer achter de computer lately
Ja meis! En geeft niks, komt zoals 't komt, zou het leuk vinden als je er bent maar no hard feelings als het niet gaat. Hoe zit het met je zus?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Diconnected het volgende:
De aanwezigen:
loqi
lindytje
debsterr
diconnected
spaceinvaders
mirjam
Joysa
Puckzzz
Sharana
Ijsdraakje
dan nam ik jullie allemaal mee naar NYC voor een shopping spreequote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Loqi het volgende:had ik bijna je rekeningnummer ook als verzendbedrag ingevoerd SQ
![]()
Had ik maar zoveel
dat mag altijd, maar voel je niet verplicht, iedereen lapt natuurlijk al watquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik kom definitief, samen met bibi![]()
*has a happy*
btw, moet ik nog wat lekkers maken?
brownies ofzo?
ik heb morgen een vrije dag, dus kan makkelijk wat makenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag altijd, maar voel je niet verplicht, iedereen lapt natuurlijk al wat
Ik kom met de auto dus zal het gewoon water wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Willen bibi, puckzzz, buzzwheedle en vamperotica nog hun drankswensen kenbaar maken?
Als het goed is gaat het niet sneeuwenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom met de auto dus zal het gewoon water worden
Ik wacht trouwens nog wel ff af wat het weer gaat doen hoor![]()
datquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het goed is gaat het niet sneeuwen![]()
Iig niet in Brabant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |