Gewoon veul bierquote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat ligt er aan wat de wensen zijnik denk een euro of vijf
Oh nee, sorry als het zo overkwamquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch niet bizar lijkt me?
neuh, maar ik snap het wel, 't is ook zijn huisquote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bleiblei was niet blijblij.
Maarrem, meebetalen is misschien wel beter in de zin van logisch inkopen. En als mensen dan nog wat extra's mee willen brengen kan dat altijd!
Jaaaa ga ik doen. Heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
thanks voor de feedback! Ik voel me enerzijds wel wat bezwaard, zeker na de meet bij Puckzzz, maar ik heb gewoon echt de middelen niet om alles zelf te bekostigenals de mensen die definitief gaan komen mij even een pm willen sturen met wat ze graag drinken en eventuele voedselallergieen aan geven, dan zal ik deze week even een pm terug sturen naar iedereen met bankgegevens en mijn adres
Oh, en ik had je al gepmd, maar toch nog even wat zeggen: niet bezwaard voelen!!! Niemand verwacht dat je alles helemaal gaat verzorgen en doen, nergens voor nodig!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
thanks voor de feedback! Ik voel me enerzijds wel wat bezwaard, zeker na de meet bij Puckzzz, maar ik heb gewoon echt de middelen niet om alles zelf te bekostigenals de mensen die definitief gaan komen mij even een pm willen sturen met wat ze graag drinken en eventuele voedselallergieen aan geven, dan zal ik deze week even een pm terug sturen naar iedereen met bankgegevens en mijn adres
Ik wou je op de fiets halen maar dat was niet goed genoeg!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai.
ik zit heel erg in dubio, ik wil graag komen, maar zie 't dus niet zitten heen en terug te rijden alleen, wegens mijn lichamelijke gesteldheid enzo
SQ, is er eventueel een mogelijkheid dat ik kan blijven pitten? (en is het dan een bed, of een luchtbed, of?)
dan wil het wel nogmaals ff overdenken
ja, sorry hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou je op de fiets halen maar dat was niet goed genoeg!![]()
Ik ook, maar ik wil ze verkopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:55 schreef Loqi het volgende:
Ik neem swaplakkies mee, nog iemand ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |