Ik ook, want dan durf ik echt niet te fietsen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat
zat 't al met arendsogen in de gaten te houden
Die haat ik ook want op school maken ze er dan een ijsbal van en dan is het de sport om zo hard mogelijk iemand tegen zn hoofd te raken.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die haat ik ook want op school maken ze er dan een ijsbal van en dan is het de sport om zo hard mogelijk iemand tegen zn hoofd te raken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
En ik moet afzeggen, krijgen volgende week pas loon
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
ik kan je wel wat voorschieten?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
okeeequote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Nee, ik heb nog 100miljardmiljoen euro te betalen aan mam enzo, dus ik ga er even niks voor lenen.
Er komt wel weer een meet
Wel lief
koffer op de fiets.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
hoera voor fiets en renren!
Jammer van joysa en buzz!
Koffer gaat dus mee met ren en fiets!
GT5...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
oh fiets, mijn vriend is al 2 dagen GT5 aan het spelen. Dus jullie vermaken je wel
Is dat een OK op de PM?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
hoera voor fiets en renren!
Jammer van joysa en buzz!
Koffer gaat dus mee met ren en fiets!
jup, goeie deal toch?quote:
You will haz plenty!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
GT5...
ik wil nagellak.
Ja, precies, vond ik ook welquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, goeie deal toch?
[..]
You will haz plenty!
puts it on muh nails!quote:
Cola light.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
and you will haz foodz.
Laat me wel ff weten wat jullie drinken
allebei?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cola light.En water. Of thee.
yesss!quote:
Wieeeejjjj ik heb nog wat voor jequote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Mirjam het volgende:
wwwwiiiieeeeejjj, renren en fiets komen
jaaaaaa!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wieeeejjjj ik heb nog wat voor je
GT5!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
oh fiets, mijn vriend is al 2 dagen GT5 aan het spelen. Dus jullie vermaken je wel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan wel een stukje racen morgen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik wou trouwens nog Oreobonbonnoms maken maar ik heb er echt geen tijd voor om dat nog te gaan maken vandaag
Heeft ie ook call of duty?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan wel een stukje racen morgen
hahahaha met zn allen gratis koh halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hey SQ, zit er toevallig een MOOI in de buurt? Ergens lijkt dit me extreem humor: http://twitpic.com/3aafi9/full
Een methode om eens mensen in de winkel te krijgen misschien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoezo geven ze een 15euro lakje weg
En dan op alles wat ze zegt een antwoord geven omdat we het beter wetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Loqi het volgende:
eheheh, ik zie het al helemaal voor me... de blik van pure angst in de ogen van de verkoopster als er zo'n horde binnenkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |