Mag je naast mij in bedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:03 schreef Diconnected het volgende:
SQ zou ik evt kunnen blijven slapen mocht Juud niet kunnen rijden?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag je naast mij in bed![]()
Nee, misschien pak ik wel de trein naar huis, weetnogniet..
Gezellig!! Ik snurk en praat ook af en toequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]Romantisch!
Ik praat wel in m'n slaap trouwens.
Ja ik weet niet!quote:
Je mag wel met mij mee lopenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet!Ik zou dan graag willen komen, alleen wil ik wel graag met iemand dan naar jou vanaf het station ofzo, anders verdwaal ik heel hard.
zelfs in eindhoven rijden bussenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet!Ik zou dan graag willen komen, alleen wil ik wel graag met iemand dan naar jou vanaf het station ofzo, anders verdwaal ik heel hard.
Daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh, mijn logeerbed heeft maar 1 uitgang
Dus je moet wel over elkaar willen klimmen
het gaat niet om de waarde maar om de creabea!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Nou ja, met Secret santa, sinterklaas, een vakantie en kerst op komst heb ik vrij weinig geld. En het vrij druk, maar het lijkt me opzich wel leuk, als het budget dus een beetje redelijk is.
Ja, precies, mijn enige voorwaarde is, is dat het dan vrij snel gebeurt omdat dat met tijd wat handiger is, voor mij danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat niet om de waarde maar om de creabea!
Dus allemaal 1 lakje, leuk verpakt? 't Is ook maar een ideetje
dat weten we toch onderhand wel van elkaar?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, precies, mijn enige voorwaarde is, is dat het dan vrij snel gebeurt omdat dat met tijd wat handiger is, voor mij danMaar dan vind ik het helemaal tof.
Ik stel wel voor een kleine wenslijst. Wat vind je écht verschrikkelijk, wat vind je helemaal geweldig en waar denk je neutraal over, of vind je gewoon leuk en kan niet mis gaan, dan kan daarop worden ingespeeld. Dan weet je zeker dat je een leuk lakje krijgt, en blijft het tķch een verrassing.
Ik vind het persoonlijk lastig om dat bij mensen te lezen, en een lijstje is minimale moeite lijkt mequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weten we toch onderhand wel van elkaar?
True, nemen we dat mee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk lastig om dat bij mensen te lezen, en een lijstje is minimale moeite lijkt meDan kan er ook echt nooit een misverstand ontstaan.
het leek me nou leuk om dat dus niet te doen. Komop zeg, een beetje vertrouwen in elkaar mag bestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dan moet je ook weer afspraken maken over de prijsklasse van een lakje.
Zou het nl een beetje lullig vinden als ik een OPI weggeef en een essence terugkrijg
En zijn het nieuwe of gebruikte lakjes?
Ik vinnet een heel leuk idee maar heb daar niet zo'n zin in, zit de hele maand november doordeweeks in Zwolle en heb dan geen zin het weekend te besteden aan knutselen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Kick!
Omdat het inmiddels duidelijk is waar de meet gehouden wordt heb ik een leuk ideetje.
27 novenber is midden in de sinterklaasperiode. En wat hoort bij sinterklaas?
Ja! Supplieses!
het lijkt me dan ook heel leuk om met alle definitieve komers lootjes te trekken en een surprise te maken.
Gewoon, omdat het kan. Hoe denkt de rest daar over?
Mjah, ik zou het dan wel weer een beetje stom vinden om er zo bij te zitten terwijl iedereen gezellig surprises zit uit te pakken.. Ik weet gewoon dat ik wel graag mee wil doen, maar dat ik de schammele vrije tijd die ik heb straks ff niet moet volplannen al. Anders had ik graag meegedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:24 schreef Joysa het volgende:
Maar niet iedereen hoeft per se mee te doen toch?
Niet lullig bedoeld debs
ik denk zoals het er nu uitziet dat ik ook gezellig komquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Juud (afhankelijk van feestje ouders ivm trouwdag)
Sharana
Joysa
Renren
Buzzwheedle (ovb)
Kleine 20 minuten. En makkelijk te vinden!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hoever is het lopen naar jou vanaf het station SQ?
Lijkt me gezellig, ben zeker van plan te komen! Maar houdt het even bij ovbquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Juud (afhankelijk van feestje ouders ivm trouwdag)
Sharana
Joysa
Renren
Buzzwheedle (ovb)
AmNaBa (ovb)
ik denk zoals het er nu uitziet dat ik ook gezellig kom
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankomquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
en als je met meerdere mensen een taxi pakt kan het ook, ben je een knaak de man kwijt als je met vieren bent
zo ben ik ook wel hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |