Voor mij is dat het meest dichtbijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel benieuwd waarom iedereen zo graag naar Eindhoven komt!
Ik was er heilig van overtuigd dat het Tilburg zou gaan worden
Eindhoveuh de gekstuuuuuh!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
jullie willen gewoon allemaal mijn poes aaien met jullie vettige handjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eindhoveuh de gekstuuuuuh!
We voelen ons aangetrokken.
Ja want jij hebt een lekkere poesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie willen gewoon allemaal mijn poes aaien met jullie vettige handjes
DATquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja want jij hebt een lekkere poes
quote:
lollerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens op eindhoven gestemd omdat ik dan niet hoef over te stappen en bij tilburg wel ..
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens op eindhoven gestemd omdat ik dan niet hoef over te stappen en bij tilburg wel ..
Huh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik dus wel, en daarom weet ik niet of ik kom
Jawel, maar de directe is naar Tilburg, niet naar Eindhoven, althans, toen ik er vorige week was, was de directe naar Tilburg. Niet dat ik verder naar het traject heb gekekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh?
Welke trein neem je dan in godsnaam, of kom je niet vanuit Rotterdam?
Eindhoven ligt qua treinstation iets gunstiger iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, toen ik nog treinde reed er elk half uur een intercity tussen Eindhoven en Den Haag hoor...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel, maar de directe is naar Tilburg, niet naar Eindhoven, althans, toen ik er vorige week was, was de directe naar Tilburg. Niet dat ik verder naar het traject heb gekeken
Ediet. Oh ik keek half goed, één keer in het uur is het mét overstapa
Oke hoor, nu niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmz, toen ik nog treinde reed er elk half uur een intercity tussen Eindhoven en Den Haag hoor...
Mag je naast mij in bedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:03 schreef Diconnected het volgende:
SQ zou ik evt kunnen blijven slapen mocht Juud niet kunnen rijden?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag je naast mij in bed![]()
Nee, misschien pak ik wel de trein naar huis, weetnogniet..
Gezellig!! Ik snurk en praat ook af en toequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]Romantisch!
Ik praat wel in m'n slaap trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |