Kleine 20 minuten. En makkelijk te vinden!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hoever is het lopen naar jou vanaf het station SQ?
Lijkt me gezellig, ben zeker van plan te komen! Maar houdt het even bij ovbquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
Zaterdag 27 november
Debsterr
Lindy
IJsdraakje
Loqi
Spaceinvaders
Puckzzz
Stormqueen
Vamperotica
Diconnected
Juud (afhankelijk van feestje ouders ivm trouwdag)
Sharana
Joysa
Renren
Buzzwheedle (ovb)
AmNaBa (ovb)
ik denk zoals het er nu uitziet dat ik ook gezellig kom
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankomquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
en als je met meerdere mensen een taxi pakt kan het ook, ben je een knaak de man kwijt als je met vieren bent
zo ben ik ook wel hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankom
Ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Luie donder als ik ben zou ik een taxi gepakt hebben, ook omdat ik dan zeker weet dat ik op het juiste adres aankom
Ah jammer, was vorige keer zo gezellig! maar je hebt nu ook een leuk feestje toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:06 schreef Juud- het volgende:
Ik moet helaas afmeldenStond al onder voorbehoud ivm trouwdag ouders, maar moet nu dus definitief afzeggen
SQ ik pm je ff mbt swaplakje
Bleiblei was niet blijblijquote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
binnenkort maar eens concrete plannen trekken!
Ik heb het iig zo in mijn hoofd. Ik zorg voor fris en wat bier. Mensen die speciale wensen hebben zorgen voor hun eigen drankjes. Dwz, ik heb nu ff niet de middelen om 15 man de hele dag van drank en hap te voorzien. Hapjes worden ook meegebracht?
Een andere optie is dat iedereen mij een paar euro lapt en dat ik alles verzorg. Maakt me geen biet uit, maar dan moeten we wel een consensus bereiken
slapen kan alleen in geval van absolute nood. Ik weet dat het flauw is, maar ik heb nog een wederhelft en die keek echt heel ongelukkig toen ik de optie aankaartte. Helaas heb ik niet zo'n hippe studio als puckzie!
Laat me ff weten wat de gedachten zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |