Ik gebruik daar vaak glassex voor werkt ook goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb vandaag allerlei nieuw schoonmaakmateriaal gekocht, heb het weer helemaal te pakken.
Ik had een tip gelezen om allesreiniger met water in een plantenspuit te doen. Werkt echt heerlijk! Plantenspuit, doekje erover, klaar. Heb gelijk zin om het hele huis te doen.
Ik ga morgen de hele keuken schoonmaken, opruimen, uitmesten, herorganiseren.
Ik vouw het op het rek op, scheelt erg veel.quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heb een hele lading wasgoed opgevouwen. Wassen en ophangen is het probleem niet, opvouwen ben ik wat minder enthousiast over...
Hmm, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen... Wassen en te drogen hangen is inderdaad het probleem niet....quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heb een hele lading wasgoed opgevouwen. Wassen en ophangen is het probleem niet, opvouwen ben ik wat minder enthousiast over...
quote:
Ja of op een schone hoge tafel. Niet ongevouwen de wasmand in laten gaanquote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Lastig als je een droogmolen gebruikt.
Is er een boek vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat leuk!
Ik heb een tijdje geleden het FlyLady boek gescored bij de plaatselijke kringloopwinkelKon het echt niet laten liggen.
quote:
Die lijntjes geef ik niet zo om, bovendien heb ik daar bijna nooit last van. En als het aan de droogmolen hangt moet ik het wel ongevouwen in de wasmand doen, want ik vouw het in de keuken op, dus dan moet ik iedere keer heen en weer lopen om dat voor elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja of op een schone hoge tafel. Niet ongevouwen de wasmand in laten gaanof je zet er een rek naast en terwijl je het er afhaalt is het al voor de helft gebouwen en bijna klaar.
Wat ook scheelt:
1. Je kleding uitslaan, goed om keren en heel netjes op het rek hangen (geen knijpers gebruiken)
2. Het over 2 rekjes heen hangen ipv 1
a. Je hebt niet die lelijke lijntjes in je kleding
b. Het is veeel sneller droog
is er een app!quote:Op maandag 9 juni 2014 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb veel baat bij de app. Dat helpt me 'herinneren' inmiddels is ons huis zo goed als clutter vrij(ik ben dan ook al wel een jaar of wat met wisselende inspanning bezig) vandaag homeblessingday. De bedden zijn al schoon en veel van de rest. Alleen de prullenbakken nog.
en zo prettig dat t aan de kant is dan.
Was bijhouden lukt hier ook. Alleen voordat het in de goede kast ligt...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja dat scheelt. Ik was elke dag. Want 5 personen waarvan twee pubers. Dus ja, dat is ook altijd bij.
Maar wel met dank aan flylady.
niet teveel van voorstellen. Het is geen officiele. Maar wel net genoeg om niet zo'n hele map achter je aan te hoeven slepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is er een app!![]()
Die moet ik in mn nieuwe huis
Herkenbaar. Wassen, ophangen, afhalen geen probleem, maar opvouwen en opbergen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Was bijhouden lukt hier ook. Alleen voordat het in de goede kast ligt...
Ik probeer nu meteen bij het vouwen te sorteren. Ik heb nu een mand per kind. Dat helpt al een beetje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wassen, ophangen, afhalen geen probleem, maar opvouwen en opbergen...
Oh ja, dat doe ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Met het wassen zelf ben ik trouwens vrij makkelijk: ik mik alles bij elkaar en alles gaat op dertig graden. (Wit, bont, zwart? Nah....) Behalve handdoeken en keukenwas (beide 60), en het beddengoed doe ik ook apart zodat niet alle was in de slopen verdwijnt.
waar vind ik die app! Die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb veel baat bij de app. Dat helpt me 'herinneren' inmiddels is ons huis zo goed als clutter vrij(ik ben dan ook al wel een jaar of wat met wisselende inspanning bezig) vandaag homeblessingday. De bedden zijn al schoon en veel van de rest. Alleen de prullenbakken nog.
en zo prettig dat t aan de kant is dan.
oi, ik heb m van android. Daar heet ie Flyhelper. En stel je nou niet teveel voor van die app. Het is net niks. Maar daardoor net handig. (Een to do functie zou nog handiger zijn. En de zones per keer met afstreephokjes. Een mens mag dromen niet waar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
waar vind ik die app! Die moet ik ook hebbenIn de apple store kan ik 'm niet vinden!
Zijn ze ook nog op van die Amerikaanse tijden? Dat je om 4 uur 's nachts krijgt dat je op tijd naar bed moet en zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:31 schreef Muck het volgende:
Ik heb me opnieuw ingeschreven voor Flylady, maar ik weet ook weer wat me er zo aan tegenstond. Dertien emails in een middag, wtf?![]()
Maar goed, ik zit sinds september met een burn out thuis en het huishouden was eh, mijn laatste prioriteit. Nu gaat het steeds een beetje beter en wil ik een schoon huis
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog op van die Amerikaanse tijden? Dat je om 4 uur 's nachts krijgt dat je op tijd naar bed moet en zo?
Valsspeler!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:00 schreef tombolafan het volgende:
HOP! Ik ben maar weer eens begonnenPer gister.
Lekker elke dag mn sink shinen en het flight plan iig volgen, kijken hoe lang ik het nu vol houd
Ja nou ik loop evengoed kilometers achter op het schemaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valsspeler!
Met een kakelvers nieuw huis is je sink makkelijk te shinen.![]()
Ik moet nog steeds beginnen te flyladien.
Good for you!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik loop evengoed kilometers achter op het schema
Maar ik wil het nu echt en fanatiek gaan doen
you are not behind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik loop evengoed kilometers achter op het schema
Maar ik wil het nu echt en fanatiek gaan doen
Voorkruiperquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Yessss dag 1 is af
Nu nog even de taken van morgen doen want morgen ben ik te laat thuis om ze te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorkruiper![]()
![]()
Ik heb vandaag mijn keukenkastjes uitgesopt!Uit mezelf
whahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blij want alles achter elkaar viel me super mee qua tijd![]()
En dat terwijl ik er altijd tegenaan loop te hikken
Die dagtaken zijn wel goed voor mij
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
mijn sink shinede (sheen?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn sink shinede (sheen?) en mn dinsdagtaak was af toen ik mn bed in rolde
heerlijk hequote:
Ik wil nooit meer afwassen of een glaasje water pakkenquote:
dat heb ik ook altijd erna jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer afwassen of een glaasje water pakken
Is er ergens een overzicht (ik ben bang dat ik anders uren op de site ga lezen ipv schoonmakenquote:
Haha, ik las het alsof je 17 multomappen had met journals en planningen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh nou mijn control journal is een kleine (17-rings?) multomap met schema's en schrijfblaadjes erin (voor boodschappenlijstjes enzo). En die dingen kan je hoog leggen voor kinderen he
Deze week weer combinatiedag, morgen ook de klussen van vandaag doen want vanavond drukmaar verder heb ik alles vorige week gered
Heerlijkook dat de weekenden erdoor 'vrij' zijn
Ohhh dat is handig zo samenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn echtgenoot is ook aangestoken door het virus. Veel fijner om met zijn 2-en dingen uit te zoeken en op te ruimen alleen is onze kliko op dit moment even te klein voor alle weggegooide zooi.
Sinds vandaag is het aanrecht troep vrij. We hebben al geen grote keuken dus meer werkruimte is fijn.
Ik merk alleen dat de babysteps e-mails me even niet hard genoeg gaan qua taken maar het is ook wel weer fijn dat je dan even niet zo veel hoeft als je een keer een off day hebt en niet aan een hoekje opruimen toe komt.
Je kunt je trouwens ook aanmelden op Facebook hč. Daar komen dan ook taakjes voorbij, al zijn die door het tijdsverschil niet altijd op een even handig tijdstip.
Haha en uiteindelijk mist hij het zeker ook niet..quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn wederhelft kan alleen minder goed afscheid nemen van dingen dus vaak loop ik zijn opgeruimde hoekje nog even na om daarvan alsnog de helft weg te gooien.
gewoon opvoeden die hapquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn kinderen weten al tijden dat je op stoelen kunt gaan staan om dingen te pakken die buiten bereik liggen.Bovendien, ik wil dat schema gewoon iedere dag automatisch doen en niet uit een boekje oplepelen. Misschien waag ik me er eens aan als de schema's gedeeld moeten worden, als de kinderen ouder zijn en mee kunnen helpen.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi ik kom ook maar eens meedoenVorige week al een begin gemaakt met het uitmesten van mn slaapkamer, dus nu maar eens verder met schema van FlyLady.
Hier vooral veeeeeel geclutter dus ik ga gelijk aan de slag met het de-clutteren. De app staat al op mn telefoon en die babysteps, tsja. Ik heb al wat dagelijkse routine, alleen het grote geheel lukt nooit echt.
Dus ik heb net mn sink staan shinen met bleek, soda, dasty ramenspul en rvspoetsspul en tussendoor een kwartier besteed aan het kastje in de hal, 2 van de 3 laden opgeruimd. Ik heb ineens een lade met opgevouwen sjaals en handschoenen. Morgen la #3, gereedschap e.d.
Ja. Moet hem nog even beetje uitzoeken maar het zijn echt je dagelijkse checklists, flightplan zones etc. Je kunt dingen verwijderen/toevoegen, dat is wel heel prettig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Goed bezig!
en er is een APP?? ik wil
Dat zijn altijd leuke opstekers inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Te horen krijgen van je moeder dat het er mooi opgeruimd uit ziet. EINDELIJK, dat heb ik in jaren niet gehoord...
Hihi, dat is ook wel een compliment jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Te horen krijgen van je moeder dat het er mooi opgeruimd uit ziet. EINDELIJK, dat heb ik in jaren niet gehoord...
Doe ik ook hoor, of met Dasty oppervlaktenreiniger-shizzle. Die heb ik nu gebruikt, als de fles leeg is heb ik er weer een voor een allesreinigersopje. Maar ik heb echt VEEL ramen, tussen keuken en hal is glas, woonkamer/slaapkamer-muur bestaat voor 2/3 uit glas etc. En nu is het nogal viesquote:Op maandag 8 september 2014 15:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik doe de ramen ook op een simpele manier: plantenspuit met allesreiniger + water en spuiten maar. Doekje + goed boenen tot alle strepen (duurt niet zo heel lang) weg zijn en klaar is GWS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren alle deuren (en bijbehorende ramen en kozijnen) op de benedenverdieping schoon gemaakt. Dan ben ik stiekem toch wel blij met mijn Kärcher ramenlapper hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ziet er goed uit! Herinnert mij eraan dat ik dat ook nog moet doen...
quote:Op maandag 8 september 2014 16:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, of met Dasty oppervlaktenreiniger-shizzle. Die heb ik nu gebruikt, als de fles leeg is heb ik er weer een voor een allesreinigersopje. Maar ik heb echt VEEL ramen, tussen keuken en hal is glas, woonkamer/slaapkamer-muur bestaat voor 2/3 uit glas etc. En nu is het nogal vies![]()
Vandaag deed ik zoals FlyLady op de planning had staan, de gootsteenkastjes waarin je de schoonmaakspullen bewaart opgeruimd. Omdat ik vandaag niet hoef te werken op werk heb ik ook de tijd genomen om mn ramen te lappen in de keuken, zowel tussenramen als ramen naar buiten. Zie spoilerDan zag ik jouw post voorbij komen op fb ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan zag ik jouw post voorbij komen op fb ;-)
Ik moet de buitenboel láten doen, iig van de woon en slaapkamerquote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn ramen blinken ook weer, hopelijk blijven ze nog een tijdje schoon. Ik moet alleen nog wel de bovenverdieping doen, maar daar heb ik hulp bij nodig. In mijn uppie met een zware trap slepen zie ik niet zitten...
Net zoals de afwas. Stof. Konijnenkeutels. Viezigheid op de ramen. Vuilnis.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:25 schreef Probability het volgende:
Bij mij blijft die was maar terug komen!
Dat zou wel een leuke zijn aangezien ze mij en andere buren ook verantwoordelijk houden voor de rommel die de junk onder ons veroorzaakt ja. Maar uiteindelijk zullen die kosten toch wel weer aan ons doorberekend worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Douche-eendje, volgens mij is de verhuurder is verantwoordelijk voor de bewassing van onbereikbare ramen. Misschien eens dreigen met het inhuren van schoonmakers en het opsturen van de rekening naar de verhuurder?Of ga eens naar het juridisch loket, misschien weten zij beter hoe te handelen.
Klopt, alleen is het hier 1 specifiek persoon die nogal vervelende rommel veroorzaakt en het niet opruimt waarvoor wij dus kunnen kiezen > wij opruimen of meer moeten betalen. En dat is niet tof. Maar ach, daar is dit topic niet voor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kosten van schoonmaken van de gemeenschappelijke ruimtes zijn inderdaad voor de huurders en dat wordt uiteindelijk via de servicekosten doorberekend.
Beetje FlyLady: ik heb nu ook een routine voor huidverzorging. Wassen, smeren etc. Doe het net en paar dagen en mijn huid knapt er nu al van op.
Timer instellen zodat het klaar is als je opstaat?quote:Op zondag 14 september 2014 10:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat je langzaam aan een steeds groter deel van het huis opgeruimder ziet worden werkt motiverend.![]()
Ik heb geen WHBH, ik doe iedere dag een beetje. Zo doe ik eens in de week de ene dag de bedden van de kinderen, de andere dag ons eigen bed. (Change sheets) Tenminste, dat is mijn bedoeling, lukt nog niet altijd.
Zijn ook weer meteen twee wassen. (a laundry a day). Ik moet alleen nog eens een goed ritme uitvogelen voor de verschillende wassen. Zo zou ik het liefst de handdoeken/keukenwas op dinsdag doen, maar dan moet ik vroeg de deur uit. De katoenwas duurt echter ruim twee uur, en ik wil de wasmachine niet laten draaien terwijl ik er niet bij ben. Dus die moet dan woensdag maar. Dat soort dingen moet ik nog steeds een beetje goed uitzoeken...
Zeker, en het is fijn ook. Overzichtelijker en je hebt ook makkelijker mensen over de vloer als het schoon isquote:Op zondag 14 september 2014 10:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat je langzaam aan een steeds groter deel van het huis opgeruimder ziet worden werkt motiverend.![]()
Ik heb geen WHBH, ik doe iedere dag een beetje. Zo doe ik eens in de week de ene dag de bedden van de kinderen, de andere dag ons eigen bed. (Change sheets) Tenminste, dat is mijn bedoeling, lukt nog niet altijd.
Zijn ook weer meteen twee wassen. (a laundry a day). Ik moet alleen nog eens een goed ritme uitvogelen voor de verschillende wassen. Zo zou ik het liefst de handdoeken/keukenwas op dinsdag doen, maar dan moet ik vroeg de deur uit. De katoenwas duurt echter ruim twee uur, en ik wil de wasmachine niet laten draaien terwijl ik er niet bij ben. Dus die moet dan woensdag maar. Dat soort dingen moet ik nog steeds een beetje goed uitzoeken...
Zo timen dat de centrifuge aangaat als ze op moeten staan. Heb je geen wekker meer nodig, kun jij het huishouden evt op gang helpen en dan nog snel de was uithangen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik kan dat wel eens proberen, maar waarschijnlijk worden ze hier wakker van het centrifugeren. En dat doet hun humeur meestal geen goed...
Weekendwas is hier ook het strevenquote:Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo timen dat de centrifuge aangaat als ze op moeten staan. Heb je geen wekker meer nodig, kun jij het huishouden evt op gang helpen en dan nog snel de was uithangen.![]()
Ik heb totaal geen schoonmaakritme. Enige regelmaat is vuilniszakken buiten zetten op de ophaaldag en ik houd heilig vast aan het weekend voor de was (laag tarief en met een eenpersoons huishouden heb je die luxe). Ik ruim wel regelmatig rommeltjes op, want ik houd van surfaces.![]()
En was vouw ik recht vanaf droogrek of droger op en meteen de kast in.
Voor de rest hangt mijn poetsgedrag af van mijn beschikbare tijd en (vooral) al dan niet arriveren van bezoek.
Geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er flyladies/cleanfreaks die gebruik maken van een stoommop?
Ik kan er zo langzamerhand echt niet meer onderuit mijn zeil eens een goede dweilbeurt te geven, maar met een normale dweil mop, moet het eigenlijk echt een keer of 3 voor het echt merkbaar schoon is en
[ [url=https://rv.wkcdn.net/http://rigvedawiki.net/r1(...)fodat.jpg]afbeelding[/url] ]
Die heeft mijn moeder geloof ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Ik heb sinds kort wel een Kärcher windowvac. Schone ruiten jonguh
Doen! Ik ben fliefdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder geloof ik ookDie ga ik ook een keer lenen
O maar dat is dus niet klikklak, flessie water er op en stomen maar? Want dat wil ik dus. Lijkt me mega nifty en geschikt voor de luie mensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb een dweilsituatie van Leifheit die erg fijn is. Niet zo nattig als een mop en goed poetsend. En door de emmer wringer hoef je er nooit met je handen aan. Ideaal.
En zo'n ramending heb ik ook.
Geld heb ik niet, maar spullen......
ik vraag me serieus af of het wel goed schoonmaakt. en of ik dan niet tien keer dat flesje moet bijvullen.maar goed, wij leven met 5. misschien scheelt dat ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O maar dat is dus niet klikklak, flessie water er op en stomen maar? Want dat wil ik dus. Lijkt me mega nifty en geschikt voor de luie mens
Ja, ik woon maar klein en echt vies wordt het nooit. Ik druppel wel eens iets, maar gooi zelden dingen om ofzo. Laat staan dat er meerdere keren iets over de vloer gaat. Als mijn schoenen vies zijn trek ik ze altijd buiten uit, omdat ik weet dat ik lui ben en het zelf moet schoonmakenquote:Op zondag 4 januari 2015 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af of het wel goed schoonmaakt. en of ik dan niet tien keer dat flesje moet bijvullen.maar goed, wij leven met 5. misschien scheelt dat ook.
was.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar je krijgt er zhoooooooooooooooveeel voor terug
quote:
Moet je bij die zes stappen ook stoffen?quote:
Ja want als je maar genoeg dimt zie je de ellende niet...quote:Op zondag 4 januari 2015 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je bij die zes stappen ook stoffen?
Ik knal meestal meteen naar stap 6
Exactquote:Op zondag 4 januari 2015 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja want als je maar genoeg dimt zie je de ellende niet...
Bij mij valt het eigenlijk reuze mee tegenwoordig. Vroeger was ik veeeuel erger. Over het algemeen kan er zo iemand binnen komen vallen zonder dat ik me dood hoef te generen. Maar als ik een volgepropte week heb zal de zeut me echt worst zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact![]()
Al ben ik ook best ijverig met rommel opruimen. Lang leve een dekenkist als salontafel.
Ja! Volmondig ja!quote:Op zondag 4 januari 2015 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij valt het eigenlijk reuze mee tegenwoordig. Vroeger was ik veeeuel erger. Over het algemeen kan er zo iemand binnen komen vallen zonder dat ik me dood hoef te generen. Maar als ik een volgepropte week heb zal de zeut me echt worst zijn.
Sowieso weten mensen dat ik er een hekel aan heb wanneer ze onverwacht op m'n stoep zijn. Doe je dat toch heb je mazzel als ik je binnen laat, dus als je je dan ook nog tegen mijn zeut aan gaat zitten te lopen te bemoeien...
Vaatwasser. Ik heb hem ook pas sinds kort. En god, ik zal nooit meer zonder doen. Nooit. Mijn levensgeluk is 2 punten hoger door dat ding.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Volmondig ja!
Ik heb zelden echt rotzooi, mijn bank is op luie dagen wel opslag voor zaken die een lui mens daar echt nodig heeft.
En afwas.... afwas heb ik altijd staanDat is echt een dingetje waar ik aan begin net voordat ik bezoek krijg. Of mijn borden op raken
Ik heb plek en geld voor een vaatwasser. En, als er ooit een nieuwe keuken inkomt, staat hij bovenaan de lijst. Maar tot die tijd doe ik zonder, houdt me nederig.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vaatwasser. Ik heb hem ook pas sinds kort. En god, ik zal nooit meer zonder doen. Nooit. Mijn levensgeluk is 2 punten hoger door dat ding.
Nee, het is niet veel werk, maar ik deed het gewoon nooit. Dus.
In mijn oude flat hadden wij een mini keuken maar (daarnaast) een mega badkamer. Stond mijn vaatwasser dus in de badkamer.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil ook een vaatwasser maar ik heb een kleine woningbouwkeuken waar ik er niet zomaar een in kan zetten![]()
hier is in huis wel te merken dat ik door het ziek zijn het huishouden amper bij kan houden ook. Erg vervelend, want als ik iets niet leuk vind is het een vies rommelig huis en ik ging net zo lekker...
De badkamer is met 2*2 meter ook niet echt de meest royale ruimte van het huis... dus helaas. Geen vaatwasser voor mijquote:Op zondag 4 januari 2015 16:16 schreef Cathmar het volgende:
[..]
In mijn oude flat hadden wij een mini keuken maar (daarnaast) een mega badkamer. Stond mijn vaatwasser dus in de badkamer.
Hopelijk heb je het snel weer wat op orde.
Hier is mijn bar/kookeiland eindelijk weer leeg. Het blijft een verzamelplek voor 'dingetjes'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn noodgreep bij onverwacht bezoek/geen tijd/écht geen zin.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Een oude schoonmaakster zonder vaatwasser vertelde me eens dat ze bij haar thuis de vuile vaat in een teiltje deed en dat achter het gordijntje onder de gootsteem uit het zicht zette.
Precies datquote:Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vaatwasser. Ik heb hem ook pas sinds kort. En god, ik zal nooit meer zonder doen. Nooit. Mijn levensgeluk is 2 punten hoger door dat ding.
Ik heb een mannelijke fok!er hem zien gebruiken/demonstreren voor de leuk op een meet. Ja, het werkt. Ja, ik wil er ook eenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies dat
Oh en bedankt dames. Nu wil ik ook een Kärcher Windowvacwerkt dat čcht??
Mn vader zette het altijd in een emmer met sop, als hij dan wat nodig had trok hij dat uit de emmer, spoelde het af onder de kraan, theedoek erover en klaarquote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Een oude schoonmaakster zonder vaatwasser vertelde me eens dat ze bij haar thuis de vuile vaat in een teiltje deed en dat achter het gordijntje onder de gootsteem uit het zicht zette.
Gawd, nu wil ik m nog meerquote:Op zondag 4 januari 2015 16:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een mannelijke fok!er hem zien gebruiken/demonstreren voor de leuk op een meet. Ja, het werkt. Ja, ik wil er ook eenZijn 5jarige zoontje kon hem zelfs gebruiken en vond het leuk om te doen!
Jazeker.. heb hem zelf ook!quote:Op zondag 4 januari 2015 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies dat
Oh en bedankt dames. Nu wil ik ook een Kärcher Windowvacwerkt dat čcht??
Nee hoor, het gros van de mensen hier heeft er een hekel aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:41 schreef Amnistia het volgende:
Awww er zijn meer mensen gek op schoonmaken net als moi!
Owquote:Op maandag 5 januari 2015 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, het gros van de mensen hier heeft er een hekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |