Hmm, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen... Wassen en te drogen hangen is inderdaad het probleem niet....quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heb een hele lading wasgoed opgevouwen. Wassen en ophangen is het probleem niet, opvouwen ben ik wat minder enthousiast over...
quote:
Ja of op een schone hoge tafel. Niet ongevouwen de wasmand in laten gaanquote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Lastig als je een droogmolen gebruikt.
Is er een boek vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat leuk!
Ik heb een tijdje geleden het FlyLady boek gescored bij de plaatselijke kringloopwinkelKon het echt niet laten liggen.
quote:
Die lijntjes geef ik niet zo om, bovendien heb ik daar bijna nooit last van. En als het aan de droogmolen hangt moet ik het wel ongevouwen in de wasmand doen, want ik vouw het in de keuken op, dus dan moet ik iedere keer heen en weer lopen om dat voor elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja of op een schone hoge tafel. Niet ongevouwen de wasmand in laten gaanof je zet er een rek naast en terwijl je het er afhaalt is het al voor de helft gebouwen en bijna klaar.
Wat ook scheelt:
1. Je kleding uitslaan, goed om keren en heel netjes op het rek hangen (geen knijpers gebruiken)
2. Het over 2 rekjes heen hangen ipv 1
a. Je hebt niet die lelijke lijntjes in je kleding
b. Het is veeel sneller droog
is er een app!quote:Op maandag 9 juni 2014 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb veel baat bij de app. Dat helpt me 'herinneren' inmiddels is ons huis zo goed als clutter vrij(ik ben dan ook al wel een jaar of wat met wisselende inspanning bezig) vandaag homeblessingday. De bedden zijn al schoon en veel van de rest. Alleen de prullenbakken nog.
en zo prettig dat t aan de kant is dan.
Was bijhouden lukt hier ook. Alleen voordat het in de goede kast ligt...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja dat scheelt. Ik was elke dag. Want 5 personen waarvan twee pubers. Dus ja, dat is ook altijd bij.
Maar wel met dank aan flylady.
niet teveel van voorstellen. Het is geen officiele. Maar wel net genoeg om niet zo'n hele map achter je aan te hoeven slepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is er een app!![]()
Die moet ik in mn nieuwe huis
Herkenbaar. Wassen, ophangen, afhalen geen probleem, maar opvouwen en opbergen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Was bijhouden lukt hier ook. Alleen voordat het in de goede kast ligt...
Ik probeer nu meteen bij het vouwen te sorteren. Ik heb nu een mand per kind. Dat helpt al een beetje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wassen, ophangen, afhalen geen probleem, maar opvouwen en opbergen...
Oh ja, dat doe ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Met het wassen zelf ben ik trouwens vrij makkelijk: ik mik alles bij elkaar en alles gaat op dertig graden. (Wit, bont, zwart? Nah....) Behalve handdoeken en keukenwas (beide 60), en het beddengoed doe ik ook apart zodat niet alle was in de slopen verdwijnt.
waar vind ik die app! Die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb veel baat bij de app. Dat helpt me 'herinneren' inmiddels is ons huis zo goed als clutter vrij(ik ben dan ook al wel een jaar of wat met wisselende inspanning bezig) vandaag homeblessingday. De bedden zijn al schoon en veel van de rest. Alleen de prullenbakken nog.
en zo prettig dat t aan de kant is dan.
oi, ik heb m van android. Daar heet ie Flyhelper. En stel je nou niet teveel voor van die app. Het is net niks. Maar daardoor net handig. (Een to do functie zou nog handiger zijn. En de zones per keer met afstreephokjes. Een mens mag dromen niet waar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
waar vind ik die app! Die moet ik ook hebbenIn de apple store kan ik 'm niet vinden!
Zijn ze ook nog op van die Amerikaanse tijden? Dat je om 4 uur 's nachts krijgt dat je op tijd naar bed moet en zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:31 schreef Muck het volgende:
Ik heb me opnieuw ingeschreven voor Flylady, maar ik weet ook weer wat me er zo aan tegenstond. Dertien emails in een middag, wtf?![]()
Maar goed, ik zit sinds september met een burn out thuis en het huishouden was eh, mijn laatste prioriteit. Nu gaat het steeds een beetje beter en wil ik een schoon huis
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog op van die Amerikaanse tijden? Dat je om 4 uur 's nachts krijgt dat je op tijd naar bed moet en zo?
Valsspeler!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:00 schreef tombolafan het volgende:
HOP! Ik ben maar weer eens begonnenPer gister.
Lekker elke dag mn sink shinen en het flight plan iig volgen, kijken hoe lang ik het nu vol houd
Ja nou ik loop evengoed kilometers achter op het schemaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valsspeler!
Met een kakelvers nieuw huis is je sink makkelijk te shinen.![]()
Ik moet nog steeds beginnen te flyladien.
Good for you!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik loop evengoed kilometers achter op het schema
Maar ik wil het nu echt en fanatiek gaan doen
you are not behind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik loop evengoed kilometers achter op het schema
Maar ik wil het nu echt en fanatiek gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |