Ik gebruik daar vaak glassex voor werkt ook goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb vandaag allerlei nieuw schoonmaakmateriaal gekocht, heb het weer helemaal te pakken.
Ik had een tip gelezen om allesreiniger met water in een plantenspuit te doen. Werkt echt heerlijk! Plantenspuit, doekje erover, klaar. Heb gelijk zin om het hele huis te doen.
Ik ga morgen de hele keuken schoonmaken, opruimen, uitmesten, herorganiseren.
Ik vouw het op het rek op, scheelt erg veel.quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heb een hele lading wasgoed opgevouwen. Wassen en ophangen is het probleem niet, opvouwen ben ik wat minder enthousiast over...
Hmm, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen... Wassen en te drogen hangen is inderdaad het probleem niet....quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heb een hele lading wasgoed opgevouwen. Wassen en ophangen is het probleem niet, opvouwen ben ik wat minder enthousiast over...
quote:
Ja of op een schone hoge tafel. Niet ongevouwen de wasmand in laten gaanquote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Lastig als je een droogmolen gebruikt.
Is er een boek vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat leuk!
Ik heb een tijdje geleden het FlyLady boek gescored bij de plaatselijke kringloopwinkelKon het echt niet laten liggen.
quote:
Die lijntjes geef ik niet zo om, bovendien heb ik daar bijna nooit last van. En als het aan de droogmolen hangt moet ik het wel ongevouwen in de wasmand doen, want ik vouw het in de keuken op, dus dan moet ik iedere keer heen en weer lopen om dat voor elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja of op een schone hoge tafel. Niet ongevouwen de wasmand in laten gaanof je zet er een rek naast en terwijl je het er afhaalt is het al voor de helft gebouwen en bijna klaar.
Wat ook scheelt:
1. Je kleding uitslaan, goed om keren en heel netjes op het rek hangen (geen knijpers gebruiken)
2. Het over 2 rekjes heen hangen ipv 1
a. Je hebt niet die lelijke lijntjes in je kleding
b. Het is veeel sneller droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |