Voorkruiperquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Yessss dag 1 is af
Nu nog even de taken van morgen doen want morgen ben ik te laat thuis om ze te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voorkruiper![]()
![]()
Ik heb vandaag mijn keukenkastjes uitgesopt!Uit mezelf
whahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blij want alles achter elkaar viel me super mee qua tijd![]()
En dat terwijl ik er altijd tegenaan loop te hikken
Die dagtaken zijn wel goed voor mij
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
mijn sink shinede (sheen?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn sink shinede (sheen?) en mn dinsdagtaak was af toen ik mn bed in rolde
heerlijk hequote:
Ik wil nooit meer afwassen of een glaasje water pakkenquote:
dat heb ik ook altijd erna jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer afwassen of een glaasje water pakken
Is er ergens een overzicht (ik ben bang dat ik anders uren op de site ga lezen ipv schoonmakenquote:
Haha, ik las het alsof je 17 multomappen had met journals en planningen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh nou mijn control journal is een kleine (17-rings?) multomap met schema's en schrijfblaadjes erin (voor boodschappenlijstjes enzo). En die dingen kan je hoog leggen voor kinderen he
Deze week weer combinatiedag, morgen ook de klussen van vandaag doen want vanavond drukmaar verder heb ik alles vorige week gered
Heerlijkook dat de weekenden erdoor 'vrij' zijn
Ohhh dat is handig zo samenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn echtgenoot is ook aangestoken door het virus. Veel fijner om met zijn 2-en dingen uit te zoeken en op te ruimen alleen is onze kliko op dit moment even te klein voor alle weggegooide zooi.
Sinds vandaag is het aanrecht troep vrij. We hebben al geen grote keuken dus meer werkruimte is fijn.
Ik merk alleen dat de babysteps e-mails me even niet hard genoeg gaan qua taken maar het is ook wel weer fijn dat je dan even niet zo veel hoeft als je een keer een off day hebt en niet aan een hoekje opruimen toe komt.
Je kunt je trouwens ook aanmelden op Facebook hè. Daar komen dan ook taakjes voorbij, al zijn die door het tijdsverschil niet altijd op een even handig tijdstip.
Haha en uiteindelijk mist hij het zeker ook niet..quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn wederhelft kan alleen minder goed afscheid nemen van dingen dus vaak loop ik zijn opgeruimde hoekje nog even na om daarvan alsnog de helft weg te gooien.
gewoon opvoeden die hapquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn kinderen weten al tijden dat je op stoelen kunt gaan staan om dingen te pakken die buiten bereik liggen.Bovendien, ik wil dat schema gewoon iedere dag automatisch doen en niet uit een boekje oplepelen. Misschien waag ik me er eens aan als de schema's gedeeld moeten worden, als de kinderen ouder zijn en mee kunnen helpen.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi ik kom ook maar eens meedoenVorige week al een begin gemaakt met het uitmesten van mn slaapkamer, dus nu maar eens verder met schema van FlyLady.
Hier vooral veeeeeel geclutter dus ik ga gelijk aan de slag met het de-clutteren. De app staat al op mn telefoon en die babysteps, tsja. Ik heb al wat dagelijkse routine, alleen het grote geheel lukt nooit echt.
Dus ik heb net mn sink staan shinen met bleek, soda, dasty ramenspul en rvspoetsspul en tussendoor een kwartier besteed aan het kastje in de hal, 2 van de 3 laden opgeruimd. Ik heb ineens een lade met opgevouwen sjaals en handschoenen. Morgen la #3, gereedschap e.d.
Ja. Moet hem nog even beetje uitzoeken maar het zijn echt je dagelijkse checklists, flightplan zones etc. Je kunt dingen verwijderen/toevoegen, dat is wel heel prettig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Goed bezig!
en er is een APP?? ik wil
Dat zijn altijd leuke opstekers inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Te horen krijgen van je moeder dat het er mooi opgeruimd uit ziet. EINDELIJK, dat heb ik in jaren niet gehoord...
Hihi, dat is ook wel een compliment jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Te horen krijgen van je moeder dat het er mooi opgeruimd uit ziet. EINDELIJK, dat heb ik in jaren niet gehoord...
Doe ik ook hoor, of met Dasty oppervlaktenreiniger-shizzle. Die heb ik nu gebruikt, als de fles leeg is heb ik er weer een voor een allesreinigersopje. Maar ik heb echt VEEL ramen, tussen keuken en hal is glas, woonkamer/slaapkamer-muur bestaat voor 2/3 uit glas etc. En nu is het nogal viesquote:Op maandag 8 september 2014 15:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik doe de ramen ook op een simpele manier: plantenspuit met allesreiniger + water en spuiten maar. Doekje + goed boenen tot alle strepen (duurt niet zo heel lang) weg zijn en klaar is GWS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren alle deuren (en bijbehorende ramen en kozijnen) op de benedenverdieping schoon gemaakt. Dan ben ik stiekem toch wel blij met mijn Kärcher ramenlapper hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ziet er goed uit! Herinnert mij eraan dat ik dat ook nog moet doen...
quote:Op maandag 8 september 2014 16:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, of met Dasty oppervlaktenreiniger-shizzle. Die heb ik nu gebruikt, als de fles leeg is heb ik er weer een voor een allesreinigersopje. Maar ik heb echt VEEL ramen, tussen keuken en hal is glas, woonkamer/slaapkamer-muur bestaat voor 2/3 uit glas etc. En nu is het nogal vies![]()
Vandaag deed ik zoals FlyLady op de planning had staan, de gootsteenkastjes waarin je de schoonmaakspullen bewaart opgeruimd. Omdat ik vandaag niet hoef te werken op werk heb ik ook de tijd genomen om mn ramen te lappen in de keuken, zowel tussenramen als ramen naar buiten. Zie spoilerDan zag ik jouw post voorbij komen op fb ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan zag ik jouw post voorbij komen op fb ;-)
Ik moet de buitenboel láten doen, iig van de woon en slaapkamerquote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn ramen blinken ook weer, hopelijk blijven ze nog een tijdje schoon. Ik moet alleen nog wel de bovenverdieping doen, maar daar heb ik hulp bij nodig. In mijn uppie met een zware trap slepen zie ik niet zitten...
Net zoals de afwas. Stof. Konijnenkeutels. Viezigheid op de ramen. Vuilnis.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:25 schreef Probability het volgende:
Bij mij blijft die was maar terug komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |