nee dank je...quote:
HvNL, dat kijk je toch niet vrijwilligquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee dank je...ik blijf wel even bij HvNl hangen dan
Ik word al niet goed bij het idee, maarja toch kijken he.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:34 schreef Studiotje het volgende:
Ik wacht op reportage, nu dus pijnlijke TV kijken op SBS
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee dank je...ik blijf wel even bij HvNl hangen dan
Oh oh Cherso kijk je niet vrijwillig bedoel je.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
HvNL, dat kijk je toch niet vrijwillig
oh oh cherso wel dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
HvNL, dat kijk je toch niet vrijwillig
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh oh Cherso kijk je niet vrijwillig bedoel je.
Met plezier natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een verschil tussen foute muziek en gewoon kutmuziekquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zullen we dan maar foute nummers posten?
Wordt elke 15 min geüpdatet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:40 schreef tralalala het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de stats? of komen ze er pas in te staan als het topic vol is?
dat vraag ik me ook af...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
omghoe flikken ze het..
Nooit dronken geweest![]()
Genoeg drinkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
omghoe flikken ze het..
Ben je nooit dronken geweestquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
omghoe flikken ze het..
Dan doe je iets niet goed.quote:
Ik weiger alcohol te drinkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je nooit dronken geweest?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En er toch telkens weer aan beginnen
Gamenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
doen jullie morgen nog iets speciaals met dierendag?
Ik kan nu een foute opmerking maken maar ik doe het toch maar niet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
waarom nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan nu een foute opmerking maken maar ik doe het toch maar niet!
extra biefstukje, meer nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
ik heb serieus nog nooit een ban gehad...quote:
Deze is tof man!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the
Sowieso Brainpower
Ik wou posten dat ik zelfs nog geen enkele note heb, maar blijkbaar zijn het er nu in ene keer 3.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit een ban gehad...
Ik wel 4/5 keer ofzo, zo'n 1x per jaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit een ban gehad...
Ik realiseer me net pas dat het dierendag is morgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
Was overigens niet persoonlijk hoor.. gewoon een schuine opmerkingquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik realiseer me net pas dat het dierendag is morgen
ben nog steeds nieuwsgierigquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was overigens niet persoonlijk hoor.. gewoon een schuine opmerking![]()
voor zover ik weet heb ik 2 notes. 1 uit meligheid van een crewlid, 1 omdat ik Sneijder spontane lepra toewenstequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wou posten dat ik zelfs nog geen enkele note heb, maar blijkbaar zijn het er nu in ene keer 3.
Het is wel minder dan de vorige seizoenen helaas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Slaap lekker allemaal, sorry dat ik er niet bij was, maar ik ben RmV echt zat
niks bijzondersquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
11 september 2001. Wat was er ook alweer met die datum?
Opruiming.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
11 september 2001. Wat was er ook alweer met die datum?
Ik dacht dat dat heel normaal was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
wtf.. stukje caravan in je lijf... dat kan niet gezond zijn....
nee inderdaad,en dan nog bij bewustzijn zijn..quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
wtf.. stukje caravan in je lijf... dat kan niet gezond zijn....
Ja hier krijg je toch geen honger van.quote:
niet bepaald neequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hier krijg je toch geen honger van.
Ik luister maar zo, ik durf niet te kijken.quote:
nee, maar als je al honger hebt, gaat het ook niet over hierdoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ik moest er stiekem om lachen, lekker nuchter die ventquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
episch. Hij is er nogal luchtig onder
Ik kijk geen SBS6 meer, daar hebben jullie het dus de hele tijd over...quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat scheelt ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk geen SBS6 meer, daar hebben jullie het dus de hele tijd over...
Eindelijk weer chickies!quote:Op maandag 4 oktober 2010 05:14 schreef Hyundai het volgende:
Hoi mede fokkers, heb jullie lang niet gesproken zeg. Ik lig nu al sinds elf uur gisteravond in bed zonder te slapen! Ik moet over twee uur naar school, denk dat ik me afmeld. Hoe was het gisteravond?
Ik heb ook niet gekeken, maar ik heb wel koos de trucker gezienquote:Op maandag 4 oktober 2010 05:14 schreef Hyundai het volgende:
Hoi mede fokkers, heb jullie lang niet gesproken zeg. Ik lig nu al sinds elf uur gisteravond in bed zonder te slapen! Ik moet over twee uur naar school, denk dat ik me afmeld. Hoe was het gisteravond?
Hop naar college,quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Middag! Ik moet ook zo naar college maar helemaal geen zin meerNet de tweede aflevering van Dexter gekeken
Dus dezequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chickiesquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft u limiet overschreden. Het totale bedrag dat u extra moet betalen bedraagt : ¤125,80quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
U heeft u limiet overschreden. Het totale bedrag dat u extra moet betalen bedraagt : ¤125,80
Indien u bezwaar heeft kunt u bellen met Alberto stegeman 0800 - stegeman
Had je niet kunnen zeggen dat je nog iemand moest confronterenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verdomme.. liep ik eindelijk alleen naar het station van Zwolle, gaat een medestudent gezellig meeKon ik weer niet langs Noordkaap
Waarom kon je niet zeggen van , ik moet nog wat doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verdomme.. liep ik eindelijk alleen naar het station van Zwolle, gaat een medestudent gezellig meeKon ik weer niet langs Noordkaap
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen dat je nog iemand moest confronteren?
Njah, had ik misschien inderdaad moeten zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom kon je niet zeggen van , ik moet nog wat doen?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik nog wat gemist de eerste 10 minuten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
gauw opzetten! het is nog niet te laat
nee hoor, alleen dat die ene vrouw 33 jaar is en nog nooit een relatie heeft gehad omdat ze te kieskeurig isquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Had ik nog wat gemist de eerste 10 minuten?
Zie je in de samenvatting straks na de reclamequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Had ik nog wat gemist de eerste 10 minuten?
Whehehehequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee hoor, alleen dat die ene vrouw 33 jaar is en nog nooit een relatie heeft gehad omdat ze te kieskeurig is
Ohja, het is wel SBS6quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zie je in de samenvatting straks na de reclame
Bedanktquote:
je kan altijd nog een digitenne kastje halenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb geen plaats voor een nieuwe tv en heb ook geen antenne/tvkabel meer over
Maar ik heb geen digitennequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
je kan altijd nog een digitenne kastje halen
Lekker met haar spelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
shit, volgens mij heb ik fans! weer gemist
Maar omfg wat is bayonetta voor xbox360![]()
![]()
maar zo;n kastje kan je toch altijd halen?quote:
MILFquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen digitenne![]()
[..]
Lekker met haar spelen
Ja, mijn slaapritme klopte niet meer en aangezien ik deze week of volgende week ga beginnen met mijn stage is het niet handig als ik pas om 3 uur ga slapenquote:
Met postalgold , waarmee kan ik u mee van dienst zijn ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiieeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn
Met hoeveel goud kan ik 450 euro krijgen? (dat zou fantastisch zijn..)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Met postalgold , waarmee kan ik u mee van dienst zijn ?
Als u nou uw chocolade muntjes inlevert bij ons die u van sinterklaas heeft gekregen dan krijgt u 450 euro terug. Per zakje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met hoeveel goud kan ik 450 euro krijgen? (dat zou fantastisch zijn..)
Die gouden smilie levert u 450 Alberto's op . Dit is echt fantastischquote:
Het is pas verrot als je 1 of 2 dagen in de week vroeg er uit moet en de rest uit kan slapenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:42 schreef xxiessiexx het volgende:
10 uur pas wakkerMisschien is het beter om een rooster te krijgen met meer lessen 's ochtends
Kan je er in ieder geval bij zetten dat je doorzettingsvermogen hebtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die gouden smilie levert u 450 Alberto's op . Dit is echt fantastisch
Edit : En weer een sollicitatie verstuurd, weer een van de bedrijven waar ik in augustus gesolliciteerd was en afgewezen,![]()
Dat heb ik, wat is er verrot aan dan? Oh je hebt zeker dan een vast slaapritme ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het is pas verrot als je 1 of 2 dagen in de week vroeg er uit moet en de rest uit kan slapen
Heb ik niet gedaan....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan je er in ieder geval bij zetten dat je doorzettingsvermogen hebt
Net terug van stageschool en uitzendbureau. Morgen ga ik bij de stageschool beginnen en bij het uitzendbureau ben ik weggegaan met 2 testjesNou ja, het is een begin
Nou ja, was ook maar een garpjequote:
Al die ervaring staat toch wel goed op je CV?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. kan mijn naam wel veranderen naar "de stagiaire" . Dit is alweer mijn 5e stage
"always the trainee, never the employee"
5de stagequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. kan mijn naam wel veranderen naar "de stagiaire" . Dit is alweer mijn 5e stage
"always the trainee, never the employee"
Positieve stages?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
5de stage, toen ik nog op school zat schreef ik alleen positieve stages in mijn cv
Dat wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Al die ervaring staat toch wel goed op je CV?
Ik heb ook een stage gehad waar ik de laatste 3 maanden (februari/maart/april) 6 van de 8 uur per dag internette omdat de baas mij geen werk gaf want er was niksquote:
Nu nog?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
fuck die moet ik zien
Maar ik moet aan het werk zometeen
Kga een reportage maken over een niburumeeting hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu nog?Alhoewel.. ik heb om 22:00 rijles.. faal
Whut?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kga een reportage maken over een niburumeeting hier
Wat is het probleemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Maraca het volgende:
[POP]Popstars verhuist van Vrijdag naar Maandag
Fans! gaat naar de woensdag
Werken op woensdag, FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Dat is je straf, omdat je altijd zo gemeen tegen me doetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Werken op woensdag, FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is je straf, omdat je altijd zo gemeen tegen me doet
Lekker boeiend, maandag blijft VI-avond...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Maraca het volgende:
[POP]Popstars verhuist van Vrijdag naar Maandag
Fans! gaat naar de woensdag
soberzo veronicaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Shasty het volgende:
Kijkt niemand hier Undercover Boss, dat is mogelijk nog triester dan Red mijn vakantie
Random medewerker: "op mijn trouwdag hoorde ik ik dat ik moest invallen op werk, dus dat heb ik maar gedaan"
Undercover Boss nadat hij zijn identiteit onthuld heeft "ik heb begrepen dat je je trouwdag moest onderbreken, om dit goed te maken bied ik je een weekend weg aan met je vrouw.... incl. diner"
Plaza Challengequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kijk Puberruil morgen wel![]()
@Maraca, hoe heet dat computerspel?
megatycoon?
Een joodquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarmee werd de jodenhater geruild?
Geniaal toch, als zo'n baas hoort hoe slecht mensen wat vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Shasty het volgende:
Kijkt niemand hier Undercover Boss, dat is mogelijk nog triester dan Red mijn vakantie
Random medewerker: "op mijn trouwdag hoorde ik ik dat ik moest invallen op werk, dus dat heb ik maar gedaan"
Undercover Boss nadat hij zijn identiteit onthuld heeft "ik heb begrepen dat je je trouwdag moest onderbreken, om dit goed te maken bied ik je een weekend weg aan met je vrouw.... incl. diner"
ben nu aan het terugkijken, wat een vreselijke tokkie familie die feyenoord fans, nog trots ook dat het zoontje het "middelvingerventje" isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef tralalala het volgende:
Puberruil was echt te ernstig![]()
Die Feyenoorders wat een IQ-loos volk.
Dat spel moest ik ook spelen van de leraar Nederlandsquote:
Zie dat het onderwerp terug komt in een volgend hoofdstuk. Ga het volgende week voorstellen aan mijn begeleiderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat spel moest ik ook spelen van de leraar Nederlands
Alles goed met u?quote:
Ook goed hoor.quote:
Heb je die pen zelf uitgevonden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Het lijkt de ideale James Bond-gadget: de Livescribe smartpen. Deze computer in penformaat slaat alles op wat je schrijft en hoort, en maakt er een onweerlegbare, digitale kopie van. Hoe dat werkt zie je in de videoreview.
Alberto, dit heb je nodig
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb trek in chocola, iemand nog tips voor ik naar de supermarkt ga?
Ben je straks na een kwartiertje slapen zwaar geïrriteerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nergens zin in
Ik zit telkens 15 min iets te doen (bv. gamen, fokken, tv) en ik word er na dat kwartiertje al chagrijnig van omdat ik me ergens aan irriteer.
Dus ik ga maar vroeg slapen
Ik slaap wel langer dan een kwartiertje per nacht hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ben je straks na een kwartiertje slapen zwaar geïrriteerd
Heb het op de achtergrond opstaan, klinkt best kansloos.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:24 schreef Battlefan het volgende:
Zit Verslaafd aan Verzamelen te kijken, wat een mensenWat een rommel
Ik wou dat ik weekend hadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:12 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenHet is... weekend
* Maraca gaat koffie zetten
Ja ik dus ook, naast school.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:37 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, heb wel een to-do-list waar je u tegen zegtMaar kan wel vanuit huis werken
Hopelijk niet zo erg als in "verslaafd aan verzamelen" mag ik hopenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, naast school.
Waaronder m'n kamer schoonmaken, ook een klus waar je u tegen zegt
Alweer weekend?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:12 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenHet is... weekend
* Maraca gaat koffie zetten
21/10 volgens mijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Studiotje het volgende:
Dat is wel faal ja..
Trouwens, weet iemand wanneer Derek Ogilvie weer begint op RTL?
Oke!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
21/10 volgens mij
TNT heeft het ook wel eens gepresteerd om een memorycard van mijn PS2 in de groene vuilnisbak te gooien en een briefje in de bus te doen : Het ligt in de groene vuilnisbak
Echt ***#$($&( TNT
Kijk je dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Studiotje het volgende:
Dat is wel faal ja..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Studiotje het volgende:
Ja wie niet.quote:
Jup.. werk maar 2 dagen en heb maar 1 dag schoolquote:
Is beter dan oh oh cherso. Eigenlijk is alles beter dan dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iemand die snapt dat het onzin is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zo het idee dat ik de enige ben die niet wist wie het was
* Maraca is dan ook niet zo van Nederlandse films en soaps
Oh oh cherso is humor (daar kan je van houden of niet).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is beter dan oh oh cherso. Eigenlijk is alles beter dan dat.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh oh cherso is humor (daar kan je van houden of niet).
Die derek is entertainment en een scam. En ik kan het entertainment niet waarderen zonder aan de scam te denken.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef xxiessiexx het volgende:
* xxiessiexx is uitgenodigd voor een solilcitatiegesprekBen best zenuwachtig nu
Hij is bij mijn half broertje geweest, dus dat wil ik wel even zien aangezien ik er niet bij wasquote:
Moet je je voorbereiden voor zo´n functie dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Oh god, het gesprek is morgenochtend al
Netjes er uit zien, that's itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je je voorbereiden voor zo´n functie dan?
Wilde net zeggenquote:
Daar ben ik niet zo goed in, lief kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilde net zeggenHet moeilijkste is je kleding uitzoeken. Voor de rest is het lief kijken
Er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Maraca het volgende:
Lief kijken zit in je genen als vrouwnet zoals multi-tasken
Heb je het dan over lief kunnen kijken of multi-tasken?quote:
Gefeliciteerd, je krijgt wel die baanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef xxiessiexx het volgende:
* xxiessiexx is uitgenodigd voor een solilcitatiegesprekBen best zenuwachtig nu
Niet alle vrouwen kunnen multitaskenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je het dan over lief kunnen kijken of multi-tasken?
Ik ben niet echt goed in meerdere dingen tegelijk doen, ben beter in lief kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je het dan over lief kunnen kijken of multi-tasken?
Nou, zo hard heb ik het baantje nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je krijgt wel die baan![]()
Anders kon je naar het de landelijke banenmarkt gaan vandaag
Als je bent aangenomen en je wilt wat te snoepen hebben moet je een zak drop laten vallen en zeggen, deze zak was al kapot , en dan mag je het opetenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou, zo hard heb ik het baantje nou ook weer niet nodigIk heb al een bijbaan en ik heb school, alleen voor in de uurtjes dak niks uitvoer zou een baantje wel fijn zijn.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Maraca het volgende:
Mogen klanten dat ook?
"oeps, alles in mijn winkelkarretje is kapot"
Waarom keek je zo raar naar me?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag zat trouwens iemand gewoon in de klas op FOK!, in zo'n onzintopicMoest echt mn lach inhouden :p
Ik zit wel vaker op school/stage op FoK!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag zat trouwens iemand gewoon in de klas op FOK!, in zo'n onzintopicMoest echt mn lach inhouden :p
Lijkt wegmisbruikers wel...Ons een beetje lekker maken met toffe voorstukjes en dan valt het enorm tegen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik dacht dat die vriend zou zijn vreemdgegaan
Haha daar dacht ik ook precies aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt wegmisbruikers wel...Ons een beetje lekker maken met toffe voorstukjes en dan valt het enorm tegen.
Dus? Zondag is Alberto op tvquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar dan is het weekend weer bijna voorbij
uh?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Het is niet zo heel spannend hoor. Ik sluit de productiefactoren ondernemer, arbeid, kapitaal en natuur aan met de krokante krab
Meneer krabs is een ondernemerquote:
Pardon?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meneer krabs is een ondernemer
Spongebob en Octo zijn arbeid
Het fornuis is het kapitaal
en je hebt natuur nodig om de krabburger te maken
Ik denk dat het apart is dat je leraar het er mee instemt dat je spongebob als onderwerp neemtquote:
Daar trap ik dus mooi niet inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Maraca het volgende:
Lief kijken zit in je genen als vrouwnet zoals multi-tasken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |