quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zo het idee dat ik de enige ben die niet wist wie het was
* Maraca is dan ook niet zo van Nederlandse films en soaps
Oh oh cherso is humor (daar kan je van houden of niet).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is beter dan oh oh cherso. Eigenlijk is alles beter dan dat.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh oh cherso is humor (daar kan je van houden of niet).
Die derek is entertainment en een scam. En ik kan het entertainment niet waarderen zonder aan de scam te denken.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef xxiessiexx het volgende:
* xxiessiexx is uitgenodigd voor een solilcitatiegesprekBen best zenuwachtig nu
Hij is bij mijn half broertje geweest, dus dat wil ik wel even zien aangezien ik er niet bij wasquote:
Moet je je voorbereiden voor zo´n functie dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Oh god, het gesprek is morgenochtend al
Netjes er uit zien, that's itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je je voorbereiden voor zo´n functie dan?
Wilde net zeggenquote:
Daar ben ik niet zo goed in, lief kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilde net zeggenHet moeilijkste is je kleding uitzoeken. Voor de rest is het lief kijken
Er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Maraca het volgende:
Lief kijken zit in je genen als vrouwnet zoals multi-tasken
Heb je het dan over lief kunnen kijken of multi-tasken?quote:
Gefeliciteerd, je krijgt wel die baanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef xxiessiexx het volgende:
* xxiessiexx is uitgenodigd voor een solilcitatiegesprekBen best zenuwachtig nu
Niet alle vrouwen kunnen multitaskenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je het dan over lief kunnen kijken of multi-tasken?
Ik ben niet echt goed in meerdere dingen tegelijk doen, ben beter in lief kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je het dan over lief kunnen kijken of multi-tasken?
Nou, zo hard heb ik het baantje nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je krijgt wel die baan![]()
Anders kon je naar het de landelijke banenmarkt gaan vandaag
Als je bent aangenomen en je wilt wat te snoepen hebben moet je een zak drop laten vallen en zeggen, deze zak was al kapot , en dan mag je het opetenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou, zo hard heb ik het baantje nou ook weer niet nodigIk heb al een bijbaan en ik heb school, alleen voor in de uurtjes dak niks uitvoer zou een baantje wel fijn zijn.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Maraca het volgende:
Mogen klanten dat ook?
"oeps, alles in mijn winkelkarretje is kapot"
Waarom keek je zo raar naar me?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag zat trouwens iemand gewoon in de klas op FOK!, in zo'n onzintopicMoest echt mn lach inhouden :p
Ik zit wel vaker op school/stage op FoK!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag zat trouwens iemand gewoon in de klas op FOK!, in zo'n onzintopicMoest echt mn lach inhouden :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |