nee dank je...quote:
HvNL, dat kijk je toch niet vrijwilligquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee dank je...ik blijf wel even bij HvNl hangen dan
Ik word al niet goed bij het idee, maarja toch kijken he.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:34 schreef Studiotje het volgende:
Ik wacht op reportage, nu dus pijnlijke TV kijken op SBS
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee dank je...ik blijf wel even bij HvNl hangen dan
Oh oh Cherso kijk je niet vrijwillig bedoel je.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
HvNL, dat kijk je toch niet vrijwillig
oh oh cherso wel dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
HvNL, dat kijk je toch niet vrijwillig
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh oh Cherso kijk je niet vrijwillig bedoel je.
Met plezier natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een verschil tussen foute muziek en gewoon kutmuziekquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zullen we dan maar foute nummers posten?
Wordt elke 15 min geüpdatet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:40 schreef tralalala het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de stats? of komen ze er pas in te staan als het topic vol is?
dat vraag ik me ook af...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
omghoe flikken ze het..
Nooit dronken geweest![]()
Genoeg drinkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
omghoe flikken ze het..
Ben je nooit dronken geweestquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
omghoe flikken ze het..
Dan doe je iets niet goed.quote:
Ik weiger alcohol te drinkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je nooit dronken geweest?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En er toch telkens weer aan beginnen
Gamenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
doen jullie morgen nog iets speciaals met dierendag?
Ik kan nu een foute opmerking maken maar ik doe het toch maar niet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
waarom nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan nu een foute opmerking maken maar ik doe het toch maar niet!
extra biefstukje, meer nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
ik heb serieus nog nooit een ban gehad...quote:
Deze is tof man!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the
Sowieso Brainpower
Ik wou posten dat ik zelfs nog geen enkele note heb, maar blijkbaar zijn het er nu in ene keer 3.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit een ban gehad...
Ik wel 4/5 keer ofzo, zo'n 1x per jaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit een ban gehad...
Ik realiseer me net pas dat het dierendag is morgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef roos85 het volgende:
Was overigens niet persoonlijk hoor.. gewoon een schuine opmerkingquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik realiseer me net pas dat het dierendag is morgen
ben nog steeds nieuwsgierigquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was overigens niet persoonlijk hoor.. gewoon een schuine opmerking![]()
voor zover ik weet heb ik 2 notes. 1 uit meligheid van een crewlid, 1 omdat ik Sneijder spontane lepra toewenstequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wou posten dat ik zelfs nog geen enkele note heb, maar blijkbaar zijn het er nu in ene keer 3.
Het is wel minder dan de vorige seizoenen helaas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Slaap lekker allemaal, sorry dat ik er niet bij was, maar ik ben RmV echt zat
niks bijzondersquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
11 september 2001. Wat was er ook alweer met die datum?
Opruiming.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
11 september 2001. Wat was er ook alweer met die datum?
Ik dacht dat dat heel normaal was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
wtf.. stukje caravan in je lijf... dat kan niet gezond zijn....
nee inderdaad,en dan nog bij bewustzijn zijn..quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
wtf.. stukje caravan in je lijf... dat kan niet gezond zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |