Positieve stages?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
5de stage, toen ik nog op school zat schreef ik alleen positieve stages in mijn cv
Dat wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Al die ervaring staat toch wel goed op je CV?
Ik heb ook een stage gehad waar ik de laatste 3 maanden (februari/maart/april) 6 van de 8 uur per dag internette omdat de baas mij geen werk gaf want er was niksquote:
Nu nog?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
fuck die moet ik zien
Maar ik moet aan het werk zometeen
Kga een reportage maken over een niburumeeting hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu nog?Alhoewel.. ik heb om 22:00 rijles.. faal
Whut?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kga een reportage maken over een niburumeeting hier
Wat is het probleemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Maraca het volgende:
[POP]Popstars verhuist van Vrijdag naar Maandag
Fans! gaat naar de woensdag
Werken op woensdag, FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Dat is je straf, omdat je altijd zo gemeen tegen me doetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Werken op woensdag, FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is je straf, omdat je altijd zo gemeen tegen me doet
Lekker boeiend, maandag blijft VI-avond...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Maraca het volgende:
[POP]Popstars verhuist van Vrijdag naar Maandag
Fans! gaat naar de woensdag
soberzo veronicaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Shasty het volgende:
Kijkt niemand hier Undercover Boss, dat is mogelijk nog triester dan Red mijn vakantie
Random medewerker: "op mijn trouwdag hoorde ik ik dat ik moest invallen op werk, dus dat heb ik maar gedaan"
Undercover Boss nadat hij zijn identiteit onthuld heeft "ik heb begrepen dat je je trouwdag moest onderbreken, om dit goed te maken bied ik je een weekend weg aan met je vrouw.... incl. diner"
Plaza Challengequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kijk Puberruil morgen wel![]()
@Maraca, hoe heet dat computerspel?
megatycoon?
Een joodquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarmee werd de jodenhater geruild?
Geniaal toch, als zo'n baas hoort hoe slecht mensen wat vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Shasty het volgende:
Kijkt niemand hier Undercover Boss, dat is mogelijk nog triester dan Red mijn vakantie
Random medewerker: "op mijn trouwdag hoorde ik ik dat ik moest invallen op werk, dus dat heb ik maar gedaan"
Undercover Boss nadat hij zijn identiteit onthuld heeft "ik heb begrepen dat je je trouwdag moest onderbreken, om dit goed te maken bied ik je een weekend weg aan met je vrouw.... incl. diner"
ben nu aan het terugkijken, wat een vreselijke tokkie familie die feyenoord fans, nog trots ook dat het zoontje het "middelvingerventje" isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef tralalala het volgende:
Puberruil was echt te ernstig![]()
Die Feyenoorders wat een IQ-loos volk.
Dat spel moest ik ook spelen van de leraar Nederlandsquote:
Zie dat het onderwerp terug komt in een volgend hoofdstuk. Ga het volgende week voorstellen aan mijn begeleiderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat spel moest ik ook spelen van de leraar Nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |