je zou denken dat anno 2010 ze bij Feyenoord weer een beetje normaal gingen doen maar nadat de hele Nederlandse sportwereld kennis had gemaakt met die toen piepjonge Mickey Wilson die nu wat ouder is en wiens vader ooit de actie van mickey op tv verdedigde is het nu de beurt aan diens
16 jarig zusje Shirley om te laten zien dat ze een gruwelijke hekel aan 'Joden'heeft.
Zie hier Shirley Wilson, 16 jaar en zoals ze zelf zegt: die-hard supporter van Feyenoord.
![]()
Als de onderwerpen ter sprake komen, heeft het over '020', 'de joden' en de 'snelkookpan'. Toen ze ooit op schoolreisje zou gaan naar Amsterdam, meldde haar vader haar af vanwege
'geloofsovertuigingen'. Toch ruilde Shirley onlangs vier dagen van gezin met de Joodse Jade (14) uit Amstelveen.
Haar ervaringen zijn vanavond, dinsdagavond 5 oktober 2010,op Nederland 3 te zien in het tv-programma Puberruil XL."ze namen me mee naar de Snelkookpan. We zouden naar een sportwinkel gaan. Toen ik uit de parkeergarage kwam, stond ik ineens voor dat ding. Ik heb me meteen omgedraaid en ben achteruit naar de winkel gelopen. Ik voelde me een verrader."
[ Bericht 10% gewijzigd door rubje op 05-10-2010 18:46:24 ]