Het is wel minder dan de vorige seizoenen helaas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Slaap lekker allemaal, sorry dat ik er niet bij was, maar ik ben RmV echt zat
niks bijzondersquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
11 september 2001. Wat was er ook alweer met die datum?
Opruiming.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
11 september 2001. Wat was er ook alweer met die datum?
Ik dacht dat dat heel normaal was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
wtf.. stukje caravan in je lijf... dat kan niet gezond zijn....
nee inderdaad,en dan nog bij bewustzijn zijn..quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
wtf.. stukje caravan in je lijf... dat kan niet gezond zijn....
Ja hier krijg je toch geen honger van.quote:
niet bepaald neequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hier krijg je toch geen honger van.
Ik luister maar zo, ik durf niet te kijken.quote:
nee, maar als je al honger hebt, gaat het ook niet over hierdoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ik moest er stiekem om lachen, lekker nuchter die ventquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
episch. Hij is er nogal luchtig onder
Ik kijk geen SBS6 meer, daar hebben jullie het dus de hele tijd over...quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat scheelt ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk geen SBS6 meer, daar hebben jullie het dus de hele tijd over...
Eindelijk weer chickies!quote:Op maandag 4 oktober 2010 05:14 schreef Hyundai het volgende:
Hoi mede fokkers, heb jullie lang niet gesproken zeg. Ik lig nu al sinds elf uur gisteravond in bed zonder te slapen! Ik moet over twee uur naar school, denk dat ik me afmeld. Hoe was het gisteravond?
Ik heb ook niet gekeken, maar ik heb wel koos de trucker gezienquote:Op maandag 4 oktober 2010 05:14 schreef Hyundai het volgende:
Hoi mede fokkers, heb jullie lang niet gesproken zeg. Ik lig nu al sinds elf uur gisteravond in bed zonder te slapen! Ik moet over twee uur naar school, denk dat ik me afmeld. Hoe was het gisteravond?
Hop naar college,quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Middag! Ik moet ook zo naar college maar helemaal geen zin meerNet de tweede aflevering van Dexter gekeken
Dus dezequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chickiesquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft u limiet overschreden. Het totale bedrag dat u extra moet betalen bedraagt : ¤125,80quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
U heeft u limiet overschreden. Het totale bedrag dat u extra moet betalen bedraagt : ¤125,80
Indien u bezwaar heeft kunt u bellen met Alberto stegeman 0800 - stegeman
Had je niet kunnen zeggen dat je nog iemand moest confronterenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verdomme.. liep ik eindelijk alleen naar het station van Zwolle, gaat een medestudent gezellig meeKon ik weer niet langs Noordkaap
Waarom kon je niet zeggen van , ik moet nog wat doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verdomme.. liep ik eindelijk alleen naar het station van Zwolle, gaat een medestudent gezellig meeKon ik weer niet langs Noordkaap
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen dat je nog iemand moest confronteren?
Njah, had ik misschien inderdaad moeten zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom kon je niet zeggen van , ik moet nog wat doen?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik nog wat gemist de eerste 10 minuten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
gauw opzetten! het is nog niet te laat
nee hoor, alleen dat die ene vrouw 33 jaar is en nog nooit een relatie heeft gehad omdat ze te kieskeurig isquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Had ik nog wat gemist de eerste 10 minuten?
Zie je in de samenvatting straks na de reclamequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Had ik nog wat gemist de eerste 10 minuten?
Whehehehequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee hoor, alleen dat die ene vrouw 33 jaar is en nog nooit een relatie heeft gehad omdat ze te kieskeurig is
Ohja, het is wel SBS6quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zie je in de samenvatting straks na de reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |