SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/lifestyl(...)vuitton-duurder.html
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier Sharaanja klopt dat had ik al verteld, vet domme actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/lifestyl(...)vuitton-duurder.html
die tas die ik wou halen is van 1350 naar 1480 gegaan, belachelijk!
maargoed, al mijn spullen zijn nu wel in waarde gestegen![]()
ik ben thuis ... nu asos rondshoppen!
mooi!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:46 schreef princess-a het volgende:
Voor SQ en mirannie
Zhe boots
[ afbeelding ]
Ik zat over de 120 pond, nu terug gebracht naar 35.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
hoezo asos goedkooper zit al voor 73$ in mijn mandje en ben nog niet klaar ... ik ga maar wat dingen scrappen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
waarom ben ik mijn mandje aan het vullen
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef mirannie het volgende:
Ik verwacht nog 2 kleine swapjes (waarvan er 1 niet gaat komen aangezien de mijne ook nooit daar aangekomen is) en een TD pakket. Andere swap aan het regelen met SH prisms
![]()
Ben erg benieuwd wat ik van mijn ene Burlesqueje vind, aangezien er nu steeds vaker opduikt dat het meer roze dan paarse glitters zijn![]()
Er was al iemand die Burlesque binnen had toch? Plaatjes please
aaah super meisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:35 schreef Lindytje het volgende:![]()
![]()
Vakantie geboekt!!!!!
8 Dagen all-inclusive met BFF stinken op Djerba, coctails drinken, op strandbedje liggen en verder helemaal niks!![]()
(ohja, beetje leren voor tentamens.. heb er 1 de dag nadat ik thuis kom en 1 twee dagen daarna)
quote:
nu is het nog beter, in NL koud en daar warm!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel een beetje aan toe eigenlijk! Mis het toch wel dat we in de zomer niet op vakantie zijn geweest.
Ja!! Als het goed is, is het daar dan zo'n 28 gradenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nu is het nog beter, in NL koud en daar warm!!
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
k heb nog maar 35$ in mandje zitten
Bizar is dat ja, had mijn moeder ook een keerquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een afdruk van een duif op mijn raam! Je herkent gewoon een vleugel met veren. Die is echt smackfaced tegen mijn raam aan gevlogen
It runs deep.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguh!
Ik had gedroomd dat SQ en ik nog eens goed naar MPJ gingen kijken en dat hij nep bleek te zijn
Ik heb ff gekeken (in mijn badjasquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bizar is dat ja, had mijn moeder ook een keer
Liggen er veertjes?
eindhoven heeft leuke winkels!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning!
Vandaag naar Eindhoven, shoppen. Whoopdiedoo
Ik ook, ik zal zwaaienquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning!
Vandaag naar Eindhoven, shoppen. Whoopdiedoo
welke phone ga je nou nemen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik ga naar de Hi winkel, vandaag verlengen
En die kutpraxis gaat pas om 12 uur open hier
Feit. Alleen niet leuk wanneer je met vriendlief gaat, die een pak moet kopen (en chagrijnig wordt als ie na 1 winkel nog steeds niet gevonden heeft wat ie zocht).quote:
Gewoon naar de society shop, de meest gay uitziende verkoper aan zijn jas trekken en je vriend loopt een half uur later supertevreden naar buiten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Feit. Alleen niet leuk wanneer je met vriendlief gaat, die een pak moet kopen (en chagrijnig wordt als ie na 1 winkel nog steeds niet gevonden heeft wat ie zocht).
Rozequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Adviesvraagje: ik heb nu donkerblauwe lak op met daarover een babyblauwe luipaard konad. Nu moet ik nog de extra stippen zetten, zal ik die doen met zilver of roze? Ik zat zelf te denken aan knalroze
Ja, rozequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Adviesvraagje: ik heb nu donkerblauwe lak op met daarover een babyblauwe luipaard konad. Nu moet ik nog de extra stippen zetten, zal ik die doen met zilver of roze? Ik zat zelf te denken aan knalroze
Verkopen ze daar pakken??quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon naar de society shop, de meest gay uitziende verkoper aan zijn jas trekken en je vriend loopt een half uur later supertevreden naar buiten.
Neequote:Op zondag 3 oktober 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Glittaaah!
Bijt jij je duimnagels nog?
Vriend tipt nog een zaak op de Tongelresestraat, naast de ijscowinkel, die verkopen merkpakken voor discountprijzen. En verder Setpoint!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verkopen ze daar pakken??*noteert alvast!*
Ik vote voor zilverquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Tjeezus! Auwie!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
NeeMijn duim is verbrijzeld geweest en nu groeit die nagel in drie stukken. Ik hou 'em kort omdat hij anders inscheurt.
[ afbeelding ]
Zo is het een beetje te zien.
Mjah, ik was zes en blijkbaar heb ik het hele ziekenhuis bij elkaar gegild. Maar goed, mijn duim was ook half eraf dus ik geloof dat een schrikreactie wel op zijn plaats was.quote:
Ach gossie! Zes jaar! Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik was zes en blijkbaar heb ik het hele ziekenhuis bij elkaar gegild. Maar goed, mijn duim was ook half eraf dus ik geloof dat een schrikreactie wel op zijn plaats was.
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach gossie! Zes jaar! Hoe is dat gebeurd dan?
Thank you !!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vriend tipt nog een zaak op de Tongelresestraat, naast de ijscowinkel, die verkopen merkpakken voor discountprijzen. En verder Setpoint!
Auw!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.
booohquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
OMG ja! Evil pijnlijk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je moet niet alle stipjes opvullenquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom kan ik dit niet zo mooi als jullie? Ik vind het nix
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh. lekker... ik ga eens naar mijn pieceslakjes kijken...quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pieces lak ontbindt
[ afbeelding ]
ik vind het zonder stipjes mooierquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat klinkt bekend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo gooide ik de schuurdeur dicht an daar zat de pink van mijn zusje tussen.... bovenste kootje hing echt letterlijk nog aan 1 velletje vast
Ja, dat snap ik, dat je je vreemde nagel dan voor lief neemt. Een halve duim is een stuk lastiger!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat klinkt bekend.Maar goed, ik ben allang blij dat mijn duim er nog aan zit! Het had veel erger kunnen zijn. Dan neem ik die vreemde nagel wel voor lief.
Ja precies. Ik ben ook rechts dus dan had ik waarschijnlijk met links moeten leren schrijven ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, dat je je vreemde nagel dan voor lief neemt. Een halve duim is een stuk lastiger!
Dat snap ik!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat klinkt bekend.Maar goed, ik ben allang blij dat mijn duim er nog aan zit! Het had veel erger kunnen zijn. Dan neem ik die vreemde nagel wel voor lief.
Dat is inderdaad heel vreemd... moet ie dan uit eigen zak jouw danoontje gaan betalen ofzo? Raar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
Dwyn, wanneer waren jouw Burlesque's verstuurd?
Weten jullie nog mijn gesneuvelde Damone? Klacht ingediend, bij de TNT. Na het verstrijken van de door hun zelf aangegeven reactietermijn uiteindelijk een hakkelend en zenuwachtig voicemailbericht ontvangen dat de chauffeur contact gaat opnemen met mij voor een vergoeding van de schade. Vind ik wel een beetje raar, nou krijg ik dus een boze chauffeur aan de lijn straks. En ik weet niet eens wanneer!
De 28e!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
Weten jullie nog mijn gesneuvelde Damone? Klacht ingediend, bij de TNT. Na het verstrijken van de door hun zelf aangegeven reactietermijn uiteindelijk een hakkelend en zenuwachtig voicemailbericht ontvangen dat de chauffeur contact gaat opnemen met mij voor een vergoeding van de schade. Vind ik wel een beetje raar, nou krijg ik dus een boze chauffeur aan de lijn straks. En ik weet niet eens wanneer!
TNTquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
zilver staat beter!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het met zilver leukerdus de eerste drie vingers gaan in de herkansing
[ afbeelding ]
Lindy: heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht!
Zilver is wel leuker jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het met zilver leukerdus de eerste drie vingers gaan in de herkansing
[ afbeelding ]
Lindy: heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht!
Ja nogal ja.. ben benieuwd of ik er ooit nog wat van hoor!quote:
Ja, dat is het toch!!!quote:Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Vanaf 03 oktober 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
We zien je graag tegen die tijd terug!
als je online besteld moet je weer wachten tot ze de tlefoon opsturen, morgen naar d winkel gaan is dan snellerquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Klote Hi
Staat er al maanden op de site dat ik vanaf 3 oktober kan verlengen, ga je naar de winkel, zeggen ze: ja, da's online, in de winkel kan het pas vanaf morgen!
Ik zo vanKomop, 't is 1 dag, doe niet zo flauw!
Nee mevrouw, ik kan niet op die knopjes klikken, dat zit in het systeem, als u vandaag wil verlengen moet u dat echt online doen!
Dus ik weer naar die site, krijg ik dit:
[..]
Ja, dat is het toch!!!
ja maar mijn vriend wil weer iets regelen omdat hij zijn abo ophoogt, dus dat kan dan weer nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je online besteld moet je weer wachten tot ze de tlefoon opsturen, morgen naar d winkel gaan is dan sneller
abbbo ophogen kan altijd bij die luiquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend wil weer iets regelen omdat hij zijn abo ophoogt, dus dat kan dan weer niet
YAY!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef Killditzie het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort jij oookkkk als je weer m0neyz hebt (:
hij wil een deal sluiten zodat ik dan korting krijgquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
abbbo ophogen kan altijd bij die lui
maardat kan je toch online doen?
je kan toch juist in de winkel dat regelen, of kan dat online ook?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend wil weer iets regelen omdat hij zijn abo ophoogt, dus dat kan dan weer niet
dat kan ook in de winkel, alleen pas vanaf morgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kan toch juist in de winkel dat regelen, of kan dat online ook?
Heeeerlijk hequote:Op zondag 3 oktober 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Mensenkinderen, wat een prachtweer vandaag
huh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:20 schreef princess-a het volgende:
Debsterr wat stom zeg! Dat ze het op deze manier een beetje bij jou leggen, heel lomp!
Ja, fijn he? Ik ga denk ik straks mijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Mensenkinderen, wat een prachtweer vandaag
TNT zou het moeten oplossen met de chauffeur en haar dan geld terug geven oid. En niet de chauffeur contact op laten nemen met haar, nu wordt Debs erbij betrokken en moet zij het regelen met de chauffeur. Lomp vind ik datquote:
Oh, okee. Op die manierquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
TNT zou het moeten oplossen met de chauffeur en haar dan geld terug geven oid. En niet de chauffeur contact op laten nemen met haar, nu wordt Debs erbij betrokken en moet zij het regelen met de chauffeur. Lomp vind ik dat
Murphyquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu lijkt de wasmachine het te begevenwhat's next (ze zeggen toch altijd dat dingen in 3en kapot gaan, vorige week de combi magnetron)
Oei, dat zou minder zijn....quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Der vloog hier net een traumaheli over en die landde bij de flat hier aan de overkant... 6 ambu's, overal politie. Ik gok op een springer.
Hij centrifugeerd niet meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
ai, da's net te oud voor de garantie dan... Wat is er stuk?
Geslaagd in Setpoint !quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vriend tipt nog een zaak op de Tongelresestraat, naast de ijscowinkel, die verkopen merkpakken voor discountprijzen. En verder Setpoint!
Badquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit lekker in badje
@D: 6 ambulances voor 1 springer lijkt me wat veel...weet je al iets meer?
Afzetterij met die snellere service! Ik heb voor 3 euro laten verzenden en ze zeiden dat het voor of op 11 oktober geshipped zou worden ofzo. Nou je ziet het, gelijk de volgende dag al!quote:Hi,
Just a quick update... your order is now on its way to you. It'll be with you soon, but if you want to keep an eye on it you can click here to follow its journey.
In the meantime, click here to see what's new on site. Go on. We won't tell.
If there is anything else we can do, just let us know.
ASOS Customer Care
Ik heb nog niets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:22 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Afzetterij met die snellere service! Ik heb voor 3 euro laten verzenden en ze zeiden dat het voor of op 11 oktober geshipped zou worden ofzo. Nou je ziet het, gelijk de volgende dag al!
Dat kan misschien wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef Killditzie het volgende:
Ik had wel een hele makkelijke bestelling hč, gewoon 13 x Asos by Ciaté, dus niet allemaal verschillende merken. Misschien dat dat nog uitmaakt?
Sinasappelcola?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga mij installeren op de bank met sinasappelcola en appeltaart en kijken naar The Tudors
oldskool gameboyquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Sinasappelcola?
ik zit momenteel met een oldskool gameboy in de trein!
Succes nog !!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben lekker op terras spareribs wezen eten![]()
![]()
Nu nog even aan de studie... minder
Dankje! Friet is ook altijd goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Succes nog !!![]()
Bij ons: zondag = frietdag![]()
Na sytycd ga ik een badje pakken
Nou dan klopt dat, het is voor of op 11 oktober geshippedquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:22 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Afzetterij met die snellere service! Ik heb voor 3 euro laten verzenden en ze zeiden dat het voor of op 11 oktober geshipped zou worden ofzo. Nou je ziet het, gelijk de volgende dag al!
Hier ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dan klopt dat, het is voor of op 11 oktober geshipped
Mijnes ook trouwens
Klopt, maar het komt toch over alsof het heeel lang gaat duren, terwijl dat dus helemaal niet zo is (;quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dan klopt dat, het is voor of op 11 oktober geshipped
Mijnes ook trouwens
Sorry, ik zal de volgende keer een PI plaatsenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt toch over alsof het heeel lang gaat duren, terwijl dat dus helemaal niet zo is (;
Hoezo dat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil denk ik alleen Little Drummer Boy.
Eerst maar eens kijken hoe het gaat met mijn nagels ander kan al mijn lak weg![]()
Thx! Haha ja ik zal haar even PM'en, ze heeft immers wel al een deel betaaldquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Debsterr het volgende:
Daph_, jij was op zoek naar Guess. toch? Ze post nog wel actief in OUD zag ik. Enne, als ze dat flesje niet meer wil
...
Ik krijg pijn aan mijn nagels van nagellakquote:
Hihi ja af en toe moet je weer een beetje opgelapt worden hčquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn nagels van nagellak, dan komt waarschijnlijk doordat de doorbloeding niet zo goed is.
Heb ook altijd snel last van blauwe nagels als ik het koud heb.
Ik zit gewoon kneuzig in elkaar ofzo![]()
Ik ga slapies doen tot morgen
Hier hetzelfde. Mrs Claus vind ik nog wel leuk, maar door de naam zou ik die alleen maar rond kerst dragen en sjah, daarvoor zijn er nog genoeg andere gegadigdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuke swatches Deb!
Denk wel dat deze collectie goed is voor mn portomonnee, word er niet hebberig van!
Yay!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
lindytje jouw pakketje is ook verzonden!
Da's niet leuk indd.. Ik moet ook huiswerken, moeilijk om aan te beginnen omdat ik weet dat ik morgen vrij ben. Maar ik weet ook dat ik het met alleen morgen niet ga halen, dus moet wel iets doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind er best een paar toffe kleurtjes tussen staan![]()
Boh, ik moet nog een hoofdstuk Tekst en Communicatie maken, maar ik ben moe en heb geen zin meer... maar het moet wel af voor college van morgen![]()
Pijn van de lak?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn nagels van nagellak, dan komt waarschijnlijk doordat de doorbloeding niet zo goed is.
Heb ook altijd snel last van blauwe nagels als ik het koud heb.
Ik zit gewoon kneuzig in elkaar ofzo![]()
Ik ga slapies doen tot morgen
Dat is nog lastiger! Ik zou dat waarschijnlijk dan echt niet op kunnen brengen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Da's niet leuk indd.. Ik moet ook huiswerken, moeilijk om aan te beginnen omdat ik weet dat ik morgen vrij ben. Maar ik weet ook dat ik het met alleen morgen niet ga halen, dus moet wel iets doen.
Echte uitstellers hequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is nog lastiger! Ik zou dat waarschijnlijk dan echt niet op kunnen brengen...
Succes in elk geval!
Ik heb hier nog een aerobedje voor je als het eng wordt daar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond weer een heli overgevlogen, alleen aan de andere kant van de wijk, en ook nog een zooitje ambu's langs gescheurd met politie begeleiding. Leuke wijk woon ik
Nee maar het drukt op je nagel. Zo is het me uitgelegd door mijn lerares.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pijn van de lak?
Als je doorbloeding slecht is kan lak daar toch niks aan veranderen?
En lieve poezelsquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een aerobedje voor je als het eng wordt daar!![]()
Ik ga slapen dames!
Ghihi dan ben je bijna echt volwassenquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen allemaal! Vandaag 2 uurtjes werken en dan taart bakken voor morgen. Dag tienerjaren hallo twintiger.
Ik denk niet dat ik ook echt volwassen ga worden. Het liefst zou ik kind willen zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ghihi dan ben je bijna echt volwassen.
Ja maar kinderen zijn ook niet echt lief tegen elkaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ook echt volwassen ga worden. Het liefst zou ik kind willen zijn.Lekker naar school en buiten spelen en je geen zorgen hoeft te maken over alle rekeningen die je nog moet betalen en families die elkaar de grond in stampen en bah.
Wat verwacht je?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaaaaaaaaaaag lakjes!!!!!!!!!!!!!
Haha kleine kinderen kunnen soms echt kleine monstertjes zijn, maar die maken even ruzie en dan is het weer goed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar kinderen zijn ook niet echt lief tegen elkaar. Ik bedoel, gistermiddag op een kinderverjaardag zei de jarige (3 jaar) ik heb WEL een zaklamp. En nee, dat andere kindje vroeg er niet om, wilde het niet eens afpakken.. Kleine monstertjes!
En dan elkaar op de schedel beuken met de zaklamp!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar kinderen zijn ook niet echt lief tegen elkaar. Ik bedoel, gistermiddag op een kinderverjaardag zei de jarige (3 jaar) ik heb WEL een zaklamp. En nee, dat andere kindje vroeg er niet om, wilde het niet eens afpakken.. Kleine monstertjes!
SQ!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan elkaar op de schedel beuken met de zaklamp!
Oh ik ben benieuwd naar swatches van jullie van die burlesque aangezien ik de rest niet vertrouw haha.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2 td pakketjes, de burlesque lakjes en nog wat losse opi´s!![]()
![]()
staat je status nog niet op shipped?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Hopelijk komt het lakje van mij vandaag ookEn dan nog wachten op mijn eerste TD
Hoewel de website niets aangeeft over het exacte onderweg zijn?
Dat doen ze!quote:
bij mij vanaf de dag dat hij op Td website geshipped staat komt hij precies een week daarna binnen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
zal ze makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd naar swatches van jullie van die burlesque aangezien ik de rest niet vertrouw haha.
Website wel, het linkje van USPS nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
da's nooit, USPS kan maar tot aan de amerikaanse grens tracerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Website wel, het linkje van USPS nietOh well, dan zal het er vrijdag misschien wel zijn
Hier wel pakketjes op maandagquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze op zondag shippen heb ik het meestal zaterdag, als ze op maandag shippen komt het dinsdag. Geen pakketdienst op maandag, wereldstad ftw
Jupquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan elkaar op de schedel beuken met de zaklamp!
ja, amsterdam!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier wel pakketjes op maandagik heb nog nooit een TD pakketje 1 dag later gehad dan een week
![]()
![]()
![]()
![]()
TD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
amsterdamquote:
maar in de winkel kun je gelijk telefoon meenemen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ha, de site van hi werkt nu wel. Kan verlengen, downgraden en ik krijg korting
Maar dan krijg ik geen online korting. En als ik online bestel heb ik 'm woensdagquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar in de winkel kun je gelijk telefoon meenemen!
ow extra korting is dan beter jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik geen online korting. En als ik online bestel heb ik 'm woensdag
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat doen ze!
Ik had de dochter van een vriendin houten sambaballen gegeven. 't eerste wat die kienders doen is elkaar afrossen met die dingen
Dat zou bij mij vandaag zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij vanaf de dag dat hij op Td website geshipped staat komt hij precies een week daarna binnen!
En dat rammelt zo leuk danquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat doen ze!
Ik had de dochter van een vriendin houten sambaballen gegeven. 't eerste wat die kienders doen is elkaar afrossen met die dingen
Het is weer bijna de 10e van de maand!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof we de loterij gaan winnen
Die gaan vrijdag onderweg naar Nederlandquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Bubs, hoe is het met de RBL's, zijn ze al onderweg naar Nederland?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb trouwens deze week gedroomd dat ik mn TD bestelling gehad had, maar ze hadden hele andere dozen: grote in vakken. En daar lagen alle lakjes los in. Daardoor waren 5 van de 9 gesneuveldSommige zaten nog halfvol, maar ik had niets om het in te doen enzo..... drama!
fijn nou ga ik straks in paniek naar huis dat mijn lakjes misschien kapot zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb trouwens deze week gedroomd dat ik mn TD bestelling gehad had, maar ze hadden hele andere dozen: grote in vakken. En daar lagen alle lakjes los in. Daardoor waren 5 van de 9 gesneuveldSommige zaten nog halfvol, maar ik had niets om het in te doen enzo..... drama!
BRILJANT is diequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nein mann ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen
quote:Teennagel Knipper nodig?
Veilig Toegang tot 50.000 Artikelen Steeds weer nieuwe Aanbiedingen!
www.Drogisterij.net/Teennagel+Knipper
Bwhehequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, ga ik vroeg naar school om wat voorbereidingswerk te doen, ben ik nu al met alles klaar! Nu nog drie kwartier wachten tot college begint.
Hahahquote:
Ja, haha. Dan maar even op Etsy neuzen ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwheheChillen dan maar, je bent in elk geval goed bezig geweest
![]()
[..]
Hahah![]()
Mijn ads
[ afbeelding ]
die heb ik de laatste tijd ook verdacht vaakquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwheheChillen dan maar, je bent in elk geval goed bezig geweest
![]()
[..]
Hahah![]()
Mijn ads
[ afbeelding ]
kom bijna in de verleiding ja, hoe wanhopig ben je als je genoegen neemt met nu 300 euro krijgen en over 30 dagen 520 terug betalenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik de laatste tijd ook verdacht vaakLenen tegen 947% op jaarbasis, wie wil dat nou niet?
Waarschijnlijk zo wanhopig dat je toch wel weet dat je niet meer uit de schulden komt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
kom bijna in de verleiding ja, hoe wanhopig ben je als je genoegen neemt met nu 300 euro krijgen en over 30 dagen 520 terug betalen
quote:Relatie voor Maatje Meer
Alleenstaand, volslank en op zoek naar een leuke Date? Schrijf je in!
www.MaatjeMeer-Match
Hahahahaquote:
Echwel, overgewicht jeweetzquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Ja, maar jij bent alleen tussen je oren nog vet![]()
Ik kom aan jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Ja, maar jij bent alleen tussen je oren nog vet![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik weer 3 kilo aangekomen ben?
Ik wel 10! En die moeten er rap weer afquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik weer 3 kilo aangekomen ben?
Vooruit dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik wel de goede tweede
Boh, hoekandatnou?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Nou mams huilend aan de telefoon. Is ze ontslagen.
Ja ze had het zo naar haar zin en ze was helemaal opgefleurd na alles wat er gebeurd is. En het ging ook allemaal helemaal goed. Maar ze kreeg de baan omdat iemand weg ging daar omdat ze ergens anders meer uren kon krijgen, en nu blijkt dat allemaal niet zo lekker te lopen en is ze op huilende pootjes terug gekomen en omdat mama maar een uitzendkracht is hebben ze verteld dat ze nog maar een week te gaan heeft. Vind het zo sneu.quote:
oef hoe komt dat zo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Nou mams huilend aan de telefoon. Is ze ontslagen.
Ah wat balen zeg! Maar goed, ook wel lullig dat ze zomaar dan die andere persoon weer aannemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze had het zo naar haar zin en ze was helemaal opgefleurd na alles wat er gebeurd is. En het ging ook allemaal helemaal goed. Maar ze kreeg de baan omdat iemand weg ging daar omdat ze ergens anders meer uren kon krijgen, en nu blijkt dat allemaal niet zo lekker te lopen en is ze op huilende pootjes terug gekomen en omdat mama maar een uitzendkracht is hebben ze verteld dat ze nog maar een week te gaan heeft. Vind het zo sneu.
Ja inderdaad, maar die vrouw is nogal vriendinnen met de bazin daar. En dat ging allemaal al heel raar via hyves. In krabbels werd er over gepraat dat ze wel weer terug mocht komen bij haar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah wat balen zeg! Maar goed, ook wel lullig dat ze zomaar dan die andere persoon weer aannemen.
WHut? dat is wel enorm onprofessioneel! Wat jammer voor je moeder.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar die vrouw is nogal vriendinnen met de bazin daar. En dat ging allemaal al heel raar via hyves. In krabbels werd er over gepraat dat ze wel weer terug mocht komen bij haar.!
Dan is het extreem kansloosquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar die vrouw is nogal vriendinnen met de bazin daar. En dat ging allemaal al heel raar via hyves. In krabbels werd er over gepraat dat ze wel weer terug mocht komen bij haar.!
Kan ook haast niet joh, met de hoeveelheid nagellak die er jaarlijks uit komtquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat klote voor je moeder![]()
[ afbeelding ]
Niet heel vernieuwend volgens mij
De roze/paarse en blauwe lijken me wel gaafquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook haast niet joh, met de hoeveelheid nagellak die er jaarlijks uit komt
Vind het wel leuke kleurtjes
omg!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
nee niet echt maar eigenlijk wil ik ze allemaal wel behalve de gele, maar als ik dan toch bestel kan wel gelijk t hele setjequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat klote voor je moeder![]()
[ afbeelding ]
Niet heel vernieuwend volgens mij
Jij koopt altijd in setjes, of nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt maar eigenlijk wil ik ze allemaal wel behalve de gele, maar als ik dan toch bestel kan wel gelijk t hele setje
eeeeeeeeeehmz ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij koopt altijd in setjes, of niet?
TNT heeft mijn enveloppe nog niet gebracht!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Mirjam het volgende:
ik ben zo gaar als een lamme kanarie
het is hier al 2 dagen feest, vandaag dag 3, maar ik geloof dat ik het lekker rustig aan ga doen, en op tijd naar bed
kakquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
TNT heeft mijn enveloppe nog niet gebracht!
een kinderfilter dat werkt op trefwoorden misschien?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef princess-a het volgende:
Dames, weet iemand van jullie toevallig ook of je bepaalde woorden kunt filteren op de computer zodat alle websites waarop dat woord staat geblokkeerd worden?
Mijn zus is hartstikke knettergek in haar hoofd en denkt dat ze astrologe is en de toekomst kan voorspellen, nu is mn broer al zo slim geweest om haar favoriete sites te blokkeren dmv een wachtwoord, maar nu ontdekt mevrouw dus nieuwe sites en blijft hij blokkeren
Ik hoop het ook! als hij er morgen niet is ga ik TNT bellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kak
ik hoop dat 'ie nog wel komt, ik heb geen crackle-lakjes meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |