Ja nogal ja.. ben benieuwd of ik er ooit nog wat van hoor!quote:
Ja, dat is het toch!!!quote:Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Vanaf 03 oktober 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
We zien je graag tegen die tijd terug!
als je online besteld moet je weer wachten tot ze de tlefoon opsturen, morgen naar d winkel gaan is dan snellerquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Klote Hi
Staat er al maanden op de site dat ik vanaf 3 oktober kan verlengen, ga je naar de winkel, zeggen ze: ja, da's online, in de winkel kan het pas vanaf morgen!
Ik zo vanKomop, 't is 1 dag, doe niet zo flauw!
Nee mevrouw, ik kan niet op die knopjes klikken, dat zit in het systeem, als u vandaag wil verlengen moet u dat echt online doen!
Dus ik weer naar die site, krijg ik dit:
[..]
Ja, dat is het toch!!!
ja maar mijn vriend wil weer iets regelen omdat hij zijn abo ophoogt, dus dat kan dan weer nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je online besteld moet je weer wachten tot ze de tlefoon opsturen, morgen naar d winkel gaan is dan sneller
abbbo ophogen kan altijd bij die luiquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend wil weer iets regelen omdat hij zijn abo ophoogt, dus dat kan dan weer niet
YAY!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef Killditzie het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort jij oookkkk als je weer m0neyz hebt (:
hij wil een deal sluiten zodat ik dan korting krijgquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
abbbo ophogen kan altijd bij die lui
maardat kan je toch online doen?
je kan toch juist in de winkel dat regelen, of kan dat online ook?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend wil weer iets regelen omdat hij zijn abo ophoogt, dus dat kan dan weer niet
dat kan ook in de winkel, alleen pas vanaf morgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kan toch juist in de winkel dat regelen, of kan dat online ook?
Heeeerlijk hequote:Op zondag 3 oktober 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Mensenkinderen, wat een prachtweer vandaag
huh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:20 schreef princess-a het volgende:
Debsterr wat stom zeg! Dat ze het op deze manier een beetje bij jou leggen, heel lomp!
Ja, fijn he? Ik ga denk ik straks mijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Mensenkinderen, wat een prachtweer vandaag
TNT zou het moeten oplossen met de chauffeur en haar dan geld terug geven oid. En niet de chauffeur contact op laten nemen met haar, nu wordt Debs erbij betrokken en moet zij het regelen met de chauffeur. Lomp vind ik datquote:
Oh, okee. Op die manierquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
TNT zou het moeten oplossen met de chauffeur en haar dan geld terug geven oid. En niet de chauffeur contact op laten nemen met haar, nu wordt Debs erbij betrokken en moet zij het regelen met de chauffeur. Lomp vind ik dat
Murphyquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu lijkt de wasmachine het te begevenwhat's next (ze zeggen toch altijd dat dingen in 3en kapot gaan, vorige week de combi magnetron)
Oei, dat zou minder zijn....quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Der vloog hier net een traumaheli over en die landde bij de flat hier aan de overkant... 6 ambu's, overal politie. Ik gok op een springer.
Hij centrifugeerd niet meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
ai, da's net te oud voor de garantie dan... Wat is er stuk?
Geslaagd in Setpoint !quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vriend tipt nog een zaak op de Tongelresestraat, naast de ijscowinkel, die verkopen merkpakken voor discountprijzen. En verder Setpoint!
Badquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit lekker in badje
@D: 6 ambulances voor 1 springer lijkt me wat veel...weet je al iets meer?
Afzetterij met die snellere service! Ik heb voor 3 euro laten verzenden en ze zeiden dat het voor of op 11 oktober geshipped zou worden ofzo. Nou je ziet het, gelijk de volgende dag al!quote:Hi,
Just a quick update... your order is now on its way to you. It'll be with you soon, but if you want to keep an eye on it you can click here to follow its journey.
In the meantime, click here to see what's new on site. Go on. We won't tell.
If there is anything else we can do, just let us know.
ASOS Customer Care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |