Bizar is dat ja, had mijn moeder ook een keerquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een afdruk van een duif op mijn raam! Je herkent gewoon een vleugel met veren. Die is echt smackfaced tegen mijn raam aan gevlogen
It runs deep.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguh!
Ik had gedroomd dat SQ en ik nog eens goed naar MPJ gingen kijken en dat hij nep bleek te zijn
Ik heb ff gekeken (in mijn badjasquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bizar is dat ja, had mijn moeder ook een keer
Liggen er veertjes?
eindhoven heeft leuke winkels!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning!
Vandaag naar Eindhoven, shoppen. Whoopdiedoo
Ik ook, ik zal zwaaienquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning!
Vandaag naar Eindhoven, shoppen. Whoopdiedoo
welke phone ga je nou nemen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik ga naar de Hi winkel, vandaag verlengen
En die kutpraxis gaat pas om 12 uur open hier
Feit. Alleen niet leuk wanneer je met vriendlief gaat, die een pak moet kopen (en chagrijnig wordt als ie na 1 winkel nog steeds niet gevonden heeft wat ie zocht).quote:
Gewoon naar de society shop, de meest gay uitziende verkoper aan zijn jas trekken en je vriend loopt een half uur later supertevreden naar buiten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Feit. Alleen niet leuk wanneer je met vriendlief gaat, die een pak moet kopen (en chagrijnig wordt als ie na 1 winkel nog steeds niet gevonden heeft wat ie zocht).
Rozequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Adviesvraagje: ik heb nu donkerblauwe lak op met daarover een babyblauwe luipaard konad. Nu moet ik nog de extra stippen zetten, zal ik die doen met zilver of roze? Ik zat zelf te denken aan knalroze
Ja, rozequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Adviesvraagje: ik heb nu donkerblauwe lak op met daarover een babyblauwe luipaard konad. Nu moet ik nog de extra stippen zetten, zal ik die doen met zilver of roze? Ik zat zelf te denken aan knalroze
Verkopen ze daar pakken??quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon naar de society shop, de meest gay uitziende verkoper aan zijn jas trekken en je vriend loopt een half uur later supertevreden naar buiten.
Neequote:Op zondag 3 oktober 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Glittaaah!
Bijt jij je duimnagels nog?
Vriend tipt nog een zaak op de Tongelresestraat, naast de ijscowinkel, die verkopen merkpakken voor discountprijzen. En verder Setpoint!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verkopen ze daar pakken??*noteert alvast!*
Ik vote voor zilverquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Tjeezus! Auwie!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
NeeMijn duim is verbrijzeld geweest en nu groeit die nagel in drie stukken. Ik hou 'em kort omdat hij anders inscheurt.
[ afbeelding ]
Zo is het een beetje te zien.
Mjah, ik was zes en blijkbaar heb ik het hele ziekenhuis bij elkaar gegild. Maar goed, mijn duim was ook half eraf dus ik geloof dat een schrikreactie wel op zijn plaats was.quote:
Ach gossie! Zes jaar! Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik was zes en blijkbaar heb ik het hele ziekenhuis bij elkaar gegild. Maar goed, mijn duim was ook half eraf dus ik geloof dat een schrikreactie wel op zijn plaats was.
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach gossie! Zes jaar! Hoe is dat gebeurd dan?
Thank you !!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vriend tipt nog een zaak op de Tongelresestraat, naast de ijscowinkel, die verkopen merkpakken voor discountprijzen. En verder Setpoint!
Auw!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.
booohquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |